11 Haziran 1937 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 12

11 Haziran 1937 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 12

Sahife 12 Yağsız kar menekşe Yağsız kar acı badem Acı badem yağlı Yarım yağlı gece Yasemin ve gül yağlı Çillerri ve sivilceleri ve lekeleri kat'iyyen izale eder. İhtiyarları © gençleştirir, gençleri — güzelleştirir. Hasan ismine ve markasına dikkat. Hasan deposu: İstanbul, Ankara, Eskişehir, Beyoğlu, Beşiktaş Her nevi bahçe bar şaratını ve nebatat süre felerini öldüren tosdur Pompalı * kaplar . derünunda satılır. Ve dalma kullamılmağa hazırdır, Ayrıca satın alınacak ak- » yoktur. Haşarat için öldürücü, sebze ve sebatla Zehiri değildir. Pratik ve mücasirdi Uma apne : 4. Krstpin, Tutan Gara, Vayvada Man İzer, fer, #izer,ve Ser. Büyükadada SÜMER PALAS ği Yeni müdiriyet, oteli tümamen yeni bir şekle ilrağ ve alaturka ve alafranga © mutfağı" içil meşhür bir aşçı ustasının angaje elliğini muhterem müşterilerine bildirir. Mükemmel'konfor - itinalı servis - elverişli fiatlar Otelin deniz banyoları muhterem müşterilerimizin emrine amadedir. Bilhassa silelere egâns nezih oteldir. 12 Haziran Cumartesi akşamından itibaren PANORAMA Bahçesinde Memleketimizin finkikaten en yüksek ve en kiymetli san'atkârı ve arkdakaşları KEMANİ SADİ, TAMBURİ REFİK Sesi pek çok ; E sevilen Bayan H A M I da T Saz heyeti: Keman : Cevdet, Kemençe: Sotiri, Piyano: Feyzi, Udi: Mısırlı İbrahim, Kanun: Ahmed, Klârnet: Ramazan, Ney: Emin Artistler : Radife, Şükran, Birsen, Faide, Fahriye, K. Safiye, Muazzez. Okuyucular : Hamit, Artaki, Solist Mustafa Pek yakında başka hakiki sürprizler, bu fedakârlığa rağmen fiyatlara hiç bir değişiklik yoktur. Tel 41065 )51275 dosya müm Ağrılarına ve Roma- özmaya karş (tesiri ânldir. Bir kaşe alarak tecrübe edinir. Istanbul Dördüncü icra Memurluğundan: Sabiha ve Eşref tarafından borç ah- $0 yirmi iki bin dokuz yüz elli | lira mukabilinde Anadolu Sigorta şirke- | tne birinci derecede ipotekli olup para- | ya çevrilmesine karar verilen ve tama ali ehli vukuf (tarafından yirmi bin dört yüz on lira mına o yem 420,410 | keymet takdir edilmiş olan Beyoğlunda in Mehtap | ve yeni Şişlide Meşrutiyet maball sokağından a 56 No. lu sağ tarafı müfrez iki harita numaralı ve 485,5 dört yüz seksen beş buçuk zira bayan Zafere tahsin kılı. rafı B. Arf hane e sokağı, cep nan apartıman, sol ve bahçesi, ark hesi atik Kır v mahdut arsa htap sokağı ile apartıman ev safı Zaler ap bu apartım müşterek kap vardır Evsafı Zemin kat: Bir kapıcı odas ve an hı mutfak vardır Bodrum kı odunluk, hal şırhane, 8 ir koridor üzerinde altı t kazanlı bir çüma, çamaşır teknesi var» 4 Nolu dair dört bi halâ, bir banyo ve mutfak v ci kat: 6 No. lu daire: 4 guma- İkinci kat: 8 No; lu daire: $ numaralı in aynıdır. Üçüncü kat: 10 No. lu daire: 4 numa- ralı dairenin aynıdır Dördüncü kat: 12 No. lu daire; 4 nu- maralı dairenin aynıdır. Beşinci kat: 14 No. lu daire: Bir kori- dor üzerinde 4 oda, halâ, mutfak var- dır. Bu katta bir tarasa ile ütü odası var dır. Her katın arkalarında vardır. tarasaları Mösahası; 276 metro murabbnı olup | bundan 136 metre murabbar kış umanın nisfını teşkil hudut, evsaf Ve mesahüsı menkulün tamamı açık | Jap, şartnamesinin emizde her kes tarafından 7/937 tarihine dairemizde Arttırma » Yüzde yet- imiş beşini bulmadığı takdirde en son arttıranın taahhüdü baki kalmak üzere 30/7/937 tarihine müsadif Cuma gü nü saat |4 den 16 ya kadar dairemizde yapılacak olan ikinci arttırmada en çok artırana (ihale edilecektir. o Taliplerin muhammen: kıymetin Yüzde yedi buçu ğu nisbetinde pey akçesini veya milli bir bankanın teminat mektubunu hamil bu- | lanmalari lâzımdır; Müterakim vergiler, vakıf icâreni, Belediyeye ait tenvirat ve tanzifat rüsumu ve taviz bedeli müşteri- | ye aittir. 2004 numaralı icra ve if İ ununun 126 ncı maddesinin dördüncü fıkrasına tevlikan bu gayrimenkul üze- rinde ipotekli alacaklılar ile diğer alâka. daranın ve irtifak hakkı sahiplerinin bu İ haklarını ve huausile faiz ve masarife ait olan iddialarını ilân tarihinden itiba, ren 20 gün içinde evrakı müsbitelerile bildirmeleri, aksi halde hakları tapu si- İ cillerile sabit olmadıkça satış bedelinin paylaşmasından hariç kalacakları cihet- İe alâkadaranın işbu maddenin mezkür fıkrasina göre hareket etmeleri ve daha fazla malümat almak istiyenlerin 935 sile dairemize müra Bir Gripin almadan evvel * Istırabın ve ağrının en şid- detlisini en kolay, en çabuk ve en ucuz geçirmenin çaresi bir kaşe GRİPİN almaktır. Mi- deyi bozmaz, böbrekleri ve kalbi yormaz. olr YA Yele Aldıktan beş dakika sonra Ucuz - Tesirli - Zararsız icabında günde 3 kaşe alınabilir. ETİ BANK Ereğli Kömürleri işletmesinden : Bazı Gemi ve Motörler Zonguldağa gelerek peşin para muka- bilinde kömür almak üzere satış birliğine müracaat etmektedirler. Teşkilâtımız kömür satışlarını İstanbul Müdürlüğümüz nezdinde teksif ettiğinden gerek ihrakiye ve gerek hamule olsun kömür sa- tın almak için - şimdilik - İstanbulda Bahçekapıda Taşhanda 6 ncı katta «ETi BANK EREĞLİ KÖMÜRLERİ İŞLETMESİ KÖMÜR SATIŞ ŞUBESİ MÜDÜRLÜĞÜ »ne (Telefon: 20031) müracaat etmeleri rica ve badema alelâde ehvalde mübayaa için Zongul- dak #mümessilliğimize vaki olacak müracaatların ifa olunamıya- cağı olunur. Hamiş: İstanbul Şube Müdürlüğümüz yakında Yazıhaneyi de- diştireceğinden bu keyfiyet de ayrıca alâkadarana ilân edilecektir. y LUM ai SIYATIK a KUL alçınlığından ileri gelen şiddetli lgili Yang 77 NA Ç