22 Haziran 1937 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 9

22 Haziran 1937 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 9

AKŞAM Dolores Costello, George Raft Holivutta büyük bir düğün Bütün yıldızlar Jeanette Mac Donald'ın nikâhında bulundular Bu hafta içinde Hollivutta büyük bir düğün yapıldı: Jeannette Mac Do- nald ile Gene Raymond evlendiler. Düğün i çok parlak oldu. Bütün meşhur ar merasimde bulunu- yorlardı. Kilisede, Jeannette ile birlik- te Rose Marie filmini çevirmiş olan meşhur tenor Nelson Eddy ilâhi ve şarkılar söylemiştir. Gelinin dam donörlük vazifesini Ginger Rogers ile Yay Vray yapmış- lardır. Bunlara Harold Loyd, John Mac Brovn, Basil Rathbone, Allan Jones gibi tanınmış dört artist refa- kat ediyordu. Gerek Jeannette gerek Hollivitün tanınmış jön prömiyele- rinden e Raymond hâara- retle tebrik edilmişlerdir. Yeni evliler on gün gizli tuttukları bir yerde vakit geçirecekler, sonra 28 haziranda tayyare ile Honoluluya hareket edeceklerdir. Ayni gün Ma- rie Pickford ile Baudy Rogers de evle- neceklerdir, İki yeni evli ayni tayya- re ile Honoluluya gideceklerdir Moris Şövalye, Jeannette Mac Do- nalda şu tebrik telgrefini çekmiştir: Aziz Jeannette «Aşk Resmi Geçidi miz size muvaf- fakıyet ve para getirdi. Bu defaki aşk resmi geçidinin de saadet getirmesini bütün kalbimle temenni ederim. Sinema haberleri # Eric von Stroheim Fransada yer- leş r. Yakınca ikinci bir filme başlıyacaktır. Bu filimde Albert Pre- jean da tol alacaktır, 4 -Mickeyi vücude getiren meşhur ressam Valt Disney büyük bir film hazırlamıştır. Üç sene uğraşarak yap- tığı bu filimde 250 bin resim vardır. Filmin adı: «Kar ve yedi cüces dir Şimdiye kadar Walt Disney hep F sa filimler yapmıştı. Bunların göste- rilmesi ancak 10 dakika sürerdi. Bu fik filim bir saate yakın sürecektir, son filimlerinden bir sahnede | sinema haberleri İ Son zamanlarda Amerikada fi lim çeviren Cbarles Boyer yakında Fransaya gelecektir. Artist Fransada üç ay kalacak ve bir filim çevirecek- tir, Yıldız olmak kolay değil Robert Taylorun 24 saatlik hayatı Yıldız o besiz bir çı k zevk! rı böyle şeydir. Şüp- irler, düşün fakat siz bir de yıldız! izden bir çoklar da pek parlıyan Robert Taylorun ha- yatını gıpta ettiğine şüphe yoktur. Fakat aşağıdaki gündelik mesai prog- ramına bir nazar otfederseniz derhal bu sevdadan vazgeçersiniz 7 - 8 arası jim: hvaltı. 8 - 8,30 stüdyoya gitmek ve yolda Annesinin evine uğrıyarak «sabahlar olsun» demek. k, banyo, ve kı nak, 1-2 oda öğle yemeği - 4,5 stüdyo- da çalışmak. 4,30 » 6,30 Evde temiz- lenmek, mektupları okumak, 6,30 - 8,30 Akşam yemeği (hayret etmeyin Robert uzun uzun sofrada oturmak- tan ve yavaş yavaş yemekten pek hoş“ lanır) 8,30 - 9 İstirahat, döstinra te- lefon etmek. 9 - 11 Ertesi günkü rolü öğrenmek. li - 1? Mektup yazmak, okumak, radyo dinlemek. 12 - 7 uy- ku, Marlene Dietrlehin Avrupaya geleceği söylenmişti. Bu hâber doğru değildir. Marlene'Paramunt şirketile yeni bir mukavele imzalamıştır. Mima Loy ve Robert Montgomery Kouisse Latimer ve Bruce Cabot Artistlerin evleri Ekserisi muhteşem binalardan vazgeçti Bir zamanlar Hollivuttaki sinema yıldızları muhteşem köşkler, vilâlar yaptırmağa meraklı idiler. Son za- manlarda bu meraktan vazgeçmişler- dir. Artistlerin çoğu beş altı odalı sade evlerde oturuyorlar. Hatlâ Clark Gable kendisine bir ev bile yaplırma- mıştır. Bir otelde oturmakta, yemek- lerini lokantada yemektedirler. Clark şıklığa da hevesli değildir, İki kişilik küçük bir otomobili vardır, daima onunla gidip gelir. Myrna Loy bir za; ar muhteşem bir köşk yapırmışlı, Fakat bunu sat- | mış, şimdi bir katlı sade bir binaya | am Powell de büyük | r. Şimdi küçük bir | evde oturuyor. | 25 senelik yıldız olan, bir çok defa- lar milyonlar kazandığı halde serve- tini kaybeden Wallace Beery de küçü bir eve geçmiştir. Şirndi yıldızlar bir katlı ve ufak, bahçeli evleri tercih edi- | yorlar. Hususi yüzme havuzlu, parklı, bir kaç katlı binalara rağbet azalmış- tır, Fransız jönprömiyelerinden Geor- ges Rıgaud temmuzun sonunda Holli- vuta gidecek ve orada filim çevirecek- tir, İlk filmini Marlene ile birlikte çevirecektir, Sahife 9 Loretta Young ve Robert Taylor Mektup gönderenler Yıldızların aldıkları mek- tuplarda neler yazılıdır? Her zaman duyarsımz. Yıldızlara Yinlerce mektup gelirmiş. «Falanın bu hafta aldığı mektuplar diğerinin rekorunu kırdı» kabilinden Jâflara bol bol tesadüf edersiniz. Hollivutta bu mektuplarin Meye dair olduğunu merak ederek bir çoğunu tetkik et- mişler, Netice itibtrile bunların altı sınıfa ayrılabileceğini bulmuşlar. 1 — İstikbal arıyanlar: Bu iş arıyan adamdır. Hollivutta nasıl muvaf- fak olunabileceğini öğrenmek ister. Bir direktör veyâ rejisörün nasıl na- zarı dikkatini çelbedeceği hakkında malümat edinmek arzusundadır. Ek- seriyetle iş taleh ederler. Ne türlü olursa olsun! 2 — Hatıra arayıcılar: Bu nevi mektup göndericiler imzadan tutun da fotograf, eski elbise, dudak boyası, saç kordelâlatımn kadar her şey ister- ler. 3 — Para rağıcıları: Bunlar yıldı- zı tanımamakla beraber doğrudan doğruya meli yardım taleb ederler. Şüphesiz burların bir coğunun bu İ yardıma ihtiyacı vardır. Fakat Mtiya- cı olanları olmıyan'ardan ayırmak © kadar imkânsızdır ki yıldızlar hepsi ni reddetmek mecburiyetinde kalır- lar. 4 İzdivaç isteklileri: Bunlar ha- raretli aşk mektupları yazarak yıldız- lara evlenme töklif ederler. Teklif et- tikleri yıldızım evli olması onları bu kabil tekliflerde bulunmaktan ala- koymaz. 5 — Kalem arks nı: Bu gibiler yıldızla daimi surette mektuplaşmak istiyenlerdir. Bazılarının ne kadır muvaffak olduğunu Jean Harlowun ölümünden sonra çıkan mektupların- dan anlıyoruz. Jeanm Şikagoda her hafta mektup (yazdığı böyle bir sa- mimi arkadaşı varmış. 6 — Hakiki takdirkâr: yıldıza haki- katen takdir ettikleri için mektup yâ- zanlar ve onları methü sena edenler, Faka maattesssüf bunlar ekseriyeti değil küçük bir ekalliyeti teşkil eder ler,