7 Temmuz 1935 Tarihli Anadolu Gazetesi Sayfa 8

7 Temmuz 1935 tarihli Anadolu Gazetesi Sayfa 8

Sağlığın Temeli TİEMIZLIKTI Bu sıcak gönlerde) fosun o — Tkadar Tazla 'e iyor ki vü vlcıılu ıeıMı tolmak Idı multasıl yı- — yi & 5 kanmak İcap ee icap « ıdiyot Koloıyı Tile friksiyon İyi 5e de fgüzel — bir. kolonyaya para dayandır- | Omak kolay değili.... Bunan ÇARESİ ? Bunun çaresini İnhisarlar İdaresl düşündü ve helkın te- mizlik —ihtiyacını — karşılamak için piyasaya bergamot kokula SU çıkardı. TUVALET güzel bir TUVALET İSPİRTO Bu mcak günlerde vücudü. nöze nefes aldırmak, serinle: mek ve rahat etmek için bu İSPİRTOSU'ndan kullanabilirsin!iz. Htresi socak 70 kuruştur. Çocuk friksiyonu için bir Hire Kaynamış soya bir çorba kaşpığı konulur. Faydasını aile doktorundan sorunuz. Çünkü yarım Inhisarlar Mamulâtından TUNALET İSPİRTOSU Bayramiç sat. al. ko. dan: Baramiç civarındaki kıtaat askeriye ihtiyacı için 855000 kile Can kapalı zarf usülile ekelitmiye konmuştar. İbalesl 11.temmuz. — 935 perşembe günü saat 15,6 da Bayramiç'te askeri sat. al, ko. — nutda yapılacaktır. Beher kilo un için dokuz kuruş 25 santim — Hint tahmin edilmiştir. Muvakkat temloat akçesi , 5204 lira 38 | kuruştur, Şartnamesi hergün komlsyonda görülebilir. İstekliler “goaret odasında mukayyet — olduklarına dair — vesika |ııııııık mecburiyetindedirler. Eksiltmiye Iştirak edecekler 2490 sayılı urtırma ve ohllııo kanununun 2 ci ve 3 ncü maddelerinde ve şartnamesinde yazılı vesikalarile birlikte muvakkat teminat makbuzlarını ve teklif — mektoblarımı onaz ihale saatinden bir sast evel komlsyona ver. — miş bulunacaklardır. SA 1817 Bayramiç sat. al. ko. ve. den: Bayramiç olvacındak! kıtaat askeriyenin 578000 kilo ün İhti- yacı kapalı zerf usuulile ekelitmiye konmuştar. İbalesi 10 “Tem- muxz> 935 çarşamba günü saat on beşte Bayramiç'te askeri sat. al. komleyonunda yapılacaktır. Beher kilo un için doküz kurüş yirmi beş santim fiat tahnin — edilmiştir. Teminatı muvakkate akçesi 3923 ira yirmi beş kuruştur. İstekliler şartanmesini her gün komisyonda görebilirler. Eksiltmiye Iştirak edecekler Ticaret odasında mukayyed olduklarına dalr vesika göstermek mecbarl- yetindedirle. İstekliler 2490 sayılı artırma ve eksiltme kanunu- nun 2 ve üçüncü maddelerinde ve şartnamesinde yazılı vesika- larla teminatı muvakkate makbuzlarını ve teklif mektuplarını en az İhale santinden bir saat evvel komlsyona vermiş buluna- caklardir. 1818 5 (20 . 7 Doktor A. Kemal Tonay Bakteriyolog ve bulaşık ile salğın bastalıklar mütahassısı Basmahane istasydnu karşısındaki dibek sokak başında 30 sayı- h ev ve muayenehanesinde sabah saat 9 dan akşam saat 9 a kadar hastalarını kabul eder. Müracaat eden hastalara yapılmam lâzımgelen sair tahlilât ve mikroskopik muayeneleri ile veremli hastalara yapılmasına cevaz gö- rülen Pnomotoraks muayenehanesinde muntazaman yapılır. Müzayede ile fev kalâde satış Acele — yölenlük — dolayisile önümüzdeki pazar günü öğle- den evvel saat 10 da — Karşı- yaka sahil boyu — fabrettlapaşa | caddesi eeki bay osman gazi. nora Herlelnde 68 sayılı evde İki maraf aileye ait birçok lüks ve nadide mobilyeler bil. müzayede satılacaktır. Satılacek eşyalar meyanında gayet lüks aynalı oda takımı, mavundan mamul böfe, 8 adet maroken — iskemle, — anahtarlı kare yemek masası, gayet şık aynalı — tavalet; — Almanya'dan hususi getirilme yeni bir halde hilse markalı üç pedallı piya- no ve taburesi, 9 parça kadi: feli cevizden mamül — koltuk takımı, brona birer buçuk ki. şilik Avrupa — mamulâtından iki adet İki direkli mıs - s0m- ya karyola, tokrar bir adet iki direkli iki kişilik brons kar. yola, kabine, lt adet hasır takımı, 8 sdet — çemsiyelik, brons kornizalar maa perde- leri, çifte ve tek kanatlı ay- nalı dolaplar, radyo, kadifeli gezlong, altı adet bhezaran san- daliye, muşambalı yemek odası takımı, Amerikan dıvar — saat- leri, yeni bir halde elnger di- kiş ve nakış makinesi, çocuk arabası, jerdenyera, bayo ayoa, lâvaman tuvalet ve servle, se- maver, kuşla aynalar, komu: dinolar, yağlı boya İlevhalar ve hahı kilim ve seccadeler vessire birçok nadide mobll. yeler bilmürayede satılacaktır. Akşehır Bankası| izmir subesi İkinci Kordonda Borsa civarındaki kendi binasında TELEFON: 23638 Hertürlü (Banka ve Komisyon) Muameleleri Yapılır. Mevduat Şartları: e * vadetiye Vadesizlere * 4 ... Bir sene vadelişe © G faiz verilir. Zahire, üzüm, İncir, pamuk, yıpmmuhyonmlngn yapılır. Mallar geldi. Hinde sahiplerine en müsald şeralile avana verilir. | OA ARAKATKTİK TI l Akhisar şarbay- hğından: Akbhisar şarbaylığının 60 76 Hira ücretli elektrik fabrikası di- tektörlüğü açıktır, Otuzbeş yaşın: dan yukarı olmamak ve askerlik- ce İlişiği bulunmamık şartile en az İstanbal sanatlar mekteb veyahat — woareti babriye ma- kine kısmından mezün - veya: hutta orta derecede tehell gör- MüÜş ve ordu vesair devlet ve özel müesseselerde elektrik ve makina işlerinde çalışmış — ve müvaffak olmuş bulunmuak ve mühssebe — İşlerinden anlamak ve diğer kanüoi evsafi halz Balnnmak çartile bir İşyar alı- nucağından — İsteklilerin vesika- ları voya örnekleri İle bera- ber yazı İle Akhisar şçarbay- hğına baş vurmaları ilân olu: nur" 27-13 1949 Üniversitede Döçent, (Munvin Profesör) Dr. A. Safittin Ağız ve Diş Hekimi Hastalara bet öğleden İstiklâl caddesi No. 99 2 inci kat Ankara apartmanı Telgraf - «STANBUL 49250 Telefon : nu llllllfmlylllll. Kuvvetli Müshil İstiyenler Sıhhat Sürgün Haplarını Maruf Satış acele olduğundan İşti. rak edecek zevat çok İstifade görecektir. — Firsatı kaçırmayı- nız. Fırsat artırma salonu Aziz Şınık Telefon:; 2056 3 D. AT H Bornava satın alma komisyonunda iha- leleri yapılacak olan asker ilânları Bürnava askerf sa. al. ko, dan: T — Ödemiş'teki askeri hayvanatı için 66 ton arpa açık ek. sileme enretile satın alınacaktır. 2 — İhalesi 8,temmn2,935 Pazartesi günü saat 11 de yıpılı caktır. Beher kilosuna tahmin edilen flat 2 kuruş 7 santimdir. 3 — Muvüakkeat teminatı 186 liradır. 4 — Şartüamesini görmek İçin hergün ve eksiltmesine giri- geceklerin bildirilen vaktinden evel teminatlarile birlikte Burnavada aakeri satın alma komlsyonuna müracasıları, 23 28 3 7 1852 Burnava saekeri sa, al. ko, dan: Gazlemir'e teslim edilmek şartile 375,800 kilo Hait meaden kömürü açık eksiltme saretile satın alınacaktır, — İhalesi 8,tem. muz,935 dazartesi günü daat 10 da yapılacaktır. Beher tonuna tahmin edilen fiat 10 Hradır. Muvakkat teminatı 282 İlradır. Şartaamesini görmek için bergün ve ekslitmesine girişeceklerin bildirilen vaktinden evel teminatlarile birlikte Burnovada askeri satın alma koömleyonuna gelmeleri, 23 28 3 7 1804 Burnava asskoeri e. al. ko. dan; 1 — Burnavadaki kıt'anın hayvanat ihtiyacı için 300 ton arpa kapalı zarfla münakasaya konmuştur. İhalesi 8,tem- muz,935 pazartesi günü saat 15 te Burnavada mekeri satın alma komilsyonunda yapılacaktır. Beher kilosuna tahmin edilen flat 3 kuruş 76 santimdir. 2 — Muvakkat teminatı 844 liradır. Şartaamesini görmek için hergün ve münakasasına — İştirak edeceklerin ihale saatinden enaz bir saat evvel teklif mektub. larını makbuz mukabilinde İoıııbynı relsliğine — vermeleri. 23 28 3 7 1858 Burnava askeri sa. al. ko. dan: 6 taksitte Gazlemir'e teslim şartile 60 ton arpa açık ekalltme süretile satın alınacaktır. İhalesi 8,temmuz,935 — pazartesi günü saat 17 de yapılacaktır. Beher kilosuna tahmlü edilen flat 3 kuruş 70 santimdir. Mavakkat teminatı 169 llredır. Şartosme sini görmek İçta hergön ve eksilmesine girişeceklerin bilditilen vakitten evel tomlnatlarile birlikte Buruavada aekeri satın âlma komlsyonuna müracaatları. 23 28 3 7 1859 Burnava askeri sâ. al. ko, dan: 1 — Ödemiş'taki sakeri hayvanları için 102300 kilb öaman açık eksiltme süretile satıa alımacaktır. — İhalesl 8 tem: muz,935 pazartesl günü snat 10 da yapılacaktır. Beher kilosunu tahmin edilen fiat 1 kuruş 40 santimdir. 2 — Mavakkat teminatı 107 llradır. Şartnameslal görmek üzere hergün ve ekslltmesine — girlşecek. lerlo bildirilen vaktinden evel teminatlarile birlikte Burnavada sakeri satın alma komlsyonuna gelmeleri. 23 28 3 7 — 1855 Bornovu askeri sa. al, ko. dan : 1 — Gazl emirdeki askeri hayvanatı için açık ekelltme bure- tile 94 bin kilo saman 15 17-93Ö pazartesi günü eaat 11 de satın alınacaktır. Saman için tahinin edilen be- del 1410 Hiradır. 2 — Muvakkat teminatı 105 llradır. 3 — Şartnamesi hergün görülebilir. 4 — Eksiltmesine girmek — istiyenlerin - bildirilen vaktinden evvel teminatlarile birlikte Bornovada askeri satın almua komlsuon riyasetine gelmeleri. 27 2 7 12 (1905) Burnava askeri Sa. AlL. Ko, dan: 1 — Burnavadaki askeri hayvanatı için 407000 kilo saman kapalı zarf usulile 15 tommuz 935 pazartesi günü eat 15 de sacn alınacaktır. Tahiln edilen bedel 6105 litadır. İlk pey 458 İiradır. Şartaamesi hergün görülebilir. Münakasasına gireciklerin bildirilen vaktinden bir sast evveline kadar teklif mektublarını makbuz. mukabilinde Burnava saskeri satın alma komisyonuna vermeleri. 1906 1906 27 2 7 12 Burnava aekeri sa, al. ko, dan: Taahhüdünü ifa edemiyen mütcahbid nâüm ve hesabına 25 ton ekmeklik an açık ekelltme süretile 17 “Tom: 985 çarşamba günü sant 15 de satın alınacaktır. Tahmin «dilen bedeli 3000 liradır. İlk teminatı 225 İradır. Şartnamesl her gün görülebilir. Talip olanların Burnava'daki askeri satın alma komisyonuna müra- cantları, 1957 . 12 ı