30 Nisan 1938 Tarihli Anadolu Gazetesi Sayfa 12

30 Nisan 1938 tarihli Anadolu Gazetesi Sayfa 12

;jen Şahap__lesî—.u—ı’labîı olarak yapan en iyi müshildir Elbise ve Manto meraklılarına müjde f Zabitan Bagylar ve Bayanlar... Bu kere yeni açtığım mağazada zengin çeşitler. Mantoluk, Tayyorluk, Truvakarlık kumaşların envaisini, yerli ve ÂAvrupa., 1 — Mağazam dahilinde açtığım terzihanemde hususi olarak bay ve bayanlar için son moda * — zarif, şık manto, rop, tayyor, etek, bluz, turvakar, ” Tavalet, inlik, sivil ve askeri elbise ve kaputları istenildiği ve beğenildiği şekilde imal edilir. 2 — Muameleom r.iı ve kredi ile de yapılır. doğruluğunu anlamak için bir defa ceki Bayraklı larak hariçten sipariş kabal edili yaza le © ma 'optan ve perokendi Hasas ve temiz iş Mutedil fiatle Söz verilen günde Makine tamirha- ler İzmir Kestane pazarı demirciler No. 16.18 Telefon: 3993 Toptan satış yeri Peştemalcılarda Bi Lütfi Krom ( Ecza deposu D y—— 1938 Model — Üşmamile çolik yaylı emsalsiz somyaları mutlaka görünüz SİMONS COMPANY Markasına dikkat ediniz Yegâne satış yeri: ANADOLU Mart Kuvveti, iştihayı arttırır. Taze Temiz Ucuz Ilâç Hertürlü tuvalet çeşitleri Hamdi Nüzhet Çançar Başdurak Büyük Salepcioğlu Hanı Karşısında -Haraççı kardeşler . Kullandığınız tahta sandal- yaları zmir Taşçılarda 21 numa- Haelis çelikten mamul mobilya renk ve sistemi. Şık - Zarif ve radaki Sanlaya Yapımevi M. Aliden sağlam ve ucuz fiatle tedarik edebilirsiniz. Toptan ve perakende satıldığı İfj gibi sipariş kabul edilir. ve süratle yetiştirilir. Foto Köroğlu Ea meşhur fabrikaların (otoğrat makiacleri, filim, cam, kâğıt, kart ve bilumum fotoğrafçılıkta müstamel eczalar, fotoğraf alâ: ve edevatı, font ve sehpalar. Fotoğrafçılığa müteallik her nevi malzeme Zevki olşryacak resim ve ağrandismanlar, senedat ve evrak istinsahları ve kopyaları kemali dikkatle yapılır. AMATÖR İŞLERİ İZMİR: Emirlerzade çarşısı No. 28, 4, 5, 6,7,8,) Telefon: 2675 Teolgraf: Rüstem İzmir Kuvveti çok, fiati az, masrafı az, mukavemeti pek çok ve cihanın en beğenilmiş otomobilleridir Oldsmobil otomobilleri de her türlü evsafı haiz, sağlam, elverişli, güzel ve lüks makinelerdir Izmir ve bölgesi bayii; O. KUTAY Birinci Kordon Telefon 2704 1938 Model Çelik lamalı somya ve ayaklı divanları hiçbir fabrikanın yapamır yacağı evsaf ve mükemmeliyettedir 1938 Model sağlam alar kat'i; dökülmez, somyas: gıcırdamaz DA ım karyoladır vi ———FĞ-EŞELi n Mi ŞAİ Basur memelerini giderir, Yeni Kavaflar Çarşısı orta yerde No. 29-36 Hüseyin Hüsnü Uziş