September 29, 1935 Tarihli Cumhuriyet Gazetesi Sayfa 12

September 29, 1935 tarihli Cumhuriyet Gazetesi Sayfa 12

12 CUMHURÎYET 29 Eylul 1935 TAŞRA SİNEMALARI DİREKTÖRLERİNE: Kemal Filim, Halil Kâmil, Opera, Metro ve Poli Filim müesseselerinin ve piyasanın bütün sessiz filimlerini satin aldım. Bu filimleri geçircnek istiyen tasra sinemalan direktörleri, Iz mir Birincikordonda Şahingeri hanın da filimfi Mustafa adresine müracaat etmelidirler. ADAPAZARI TURK TiCARET BANKAS Kuponlu Vatieli Mevduat usulile: Size en gağlam ve zalımetsiz bir gelir temin etti. 1 Faizinizi her ayın birinci günü bankanın her hangi bir şubesinden alabilirsiniz. 2 isterseniz gerek faizinizi, gerek vadesînde ana paranızı şübelerimiz üzerine başkası namına masrafsız havale veya çek alabilirsiniz. 3 ihtiyacınız olursa vadesînden evvel ana parayı sizin için çok müsait olan şartlar dahilinde bankanın herhangi bir şubesinden kısmen veya tamamen geri alabilirsiniz. DAKTİLO ARANIYOR Türkçesi kuvvetli, çok seri yazan bir daktiloya ( Bayan ) ihtiyaç vardır Ecnebî Hsan bilenler tercih üir. sirkecide Antalya Nakliyatı şirketine müracaat olunması. KATAGRiP 2 tanelik kutuları yedi buçuk kuruştur. Bütün ağnları hemen dindiren günün en mükemmel ilâcı Dr. Hafız Cemal Dahiliye mütehassisi Pazarden başka günlerde öğleden sonra saat (2J tan 6 ya) kadar Istanbulda Divanyolunda (118) numarali hususî kabinesinde hastalarim kabul eder. Muayenehane ve ev telefon: 22398. Yazhk telefon: K.andilli 38. Beylerbeyi 48. Kapalı Zarf Usulile Eksiltme Ilânı Urfa Gümrüğü Satınalma Komisyonundan: 1 Eksiltmeye konulan iş: «Urfada yapılacak Gümrük Muhafaza Alayı talimgâh binası inşaatıdır» İnşaat Urfada Külablı mevkiinde yapılacaktır. İnşaat talim gâh, halâ ve mutfak ve banyodan ibarettir Keşif bedeli «31,756» lira. 2 Bu işe aid şartnameler ve evrak şunlardır: A Eksiltme şartnamesi. B Mukavele projesi. C Nafıa işleri şeraiti umumiyesi. D Tesviyei türabiye, şose ve kârgiı inşaata dair fennî şaıtname. E Hususî şartname. F Keşif cetveli, silsilei fiat cetveli, metraj cetveli. G Proje grafik. İstiyenler bu şarttıam'>Wi ve evrakı bedelsiz olarak Urfa Gümrüm Muhafaza Alayı İkinci Taburda Satınalma Komisyonun da hergün gelib görebilirler. 3 Eksiltme 4/10/935 cuma günü saat 11 de Urfa Gümrük Alayî İkinci Tabur Satınalma Komisyonunda yapılacaktır 4 Eksiltme kapalı zarf usulile yapılacaktır. 5 Eksiltmeye girebimek için isteklinin «2382» liral'k vezne makbuzu veya banka mektubu vermesi bundan başka aşaçıdaki vesikaları haiz olup göstermesi Iâzımdır. Eksiltmeye iştirak edecekler inşaatın mes'uliyeti fenniyesini deruhde edecek bir mühendis veya en aşağı «yirmi beş bin» liralık bir inşaatı muvaffakiyetle idare ettiçine dair aid olduğu Vilâyet Nafıa Müdürlüğü ve Belediyesi tarafından müştereken tasdik edilmiş bir ehliyeti fenniye vesikasını hâmil birisini bulunduracaktır. 6 Teklif mektubları yukarıda 3 üncü maddede yazılı saatten bir saat evveline kadar Gümrük 2 taburundaki Satınalma Komisyonuna getirilerek Eksiltme Komisyonu Reisliğine makbuz mukabilinde verilecektir. Posfa ile gönderilecek mektubların nihayet 3 üncü maddede yazılı saate kadar gelmis olması ve dış zarfın mühür mumile iyice kapatılmış olması Iâzımdır. Postada olacak gec'kmeler kabul edilmez. (5455) ADEMi İKTİDAR Tatsilât: Galata posta kutusu 1255 HORMOBiN 'Dr. Ihsan Sami' Bel gevşekliğine ve Öksürük Şurubu Oksürük ve nefes darlığı, boğmaca ve kızatnık öksürükleri için pek tesirli ilâçtır. Her Eczanede ve ecza depolarında bulunur. Hareket hasebile mobihalarla Kreigelstein marka kuyruklu bir piyano SATILIKTIR Pazardan başka hergün saat 11 18 arasında Gümüşsuyunda Sultan çeşme sokağında 26 numaralı Azaryan apartımanına müracaat. Bolu Vilâyeti Hususî Muhasebe Direktörlüoünden: Tramvay seferlerinin işletmeye açılışı Usküdar Kadıköy ve Havalisi Halk Tramvayları T. A. Şirketinden: Kadıköy tramvay şebekemizde inşaatı bitirilen Kadıköy Gazhane hattı, Yüksek Nafıa Vekâletince tasdik (flunan ve şimdi tatbik edilmekte olan ücret tarifelerine gore, 1 birinciteşrin 1935 sabahın dan itibaren işletmeye açılacak ve bu suretle Kadıköy Altıyol Söğüdlüçeşme Köprü Gazhane arasında muntazam tramvay sefer leri tesis edilecektir. Isteklilerine kanunî tarifatına mi'steniden 61 kuruş bedeli mukabilinde gönderilmek üzere Hususî Muhasebe Direktörlüğünde saklı Bayındırhk Bakanhğı Yapı İşleri Direktörlüğünce tasdikli plân, hulusai keşfiye, tahlili fiat, mesaha cetvelleri, mukavelename örneği hususî ve fennî ve umumî şartnameleri mucibince Bolu merkezinde yeniden yapılacak «12242» lira «59» kuruş keşif bedelli Vali konağı 7/10/935 pazartesi günü saat 15 te Encümende toplanacak heyetce ihale olunmak üzere kapalı zarf yolile eksiltmeye konulmuştur. İs teklilerin Hususî Muhasebe Direktörlüğüne baş vurmaları ve ihale gününden evvel % 7,5 teminat parası 919 Hranın Bolu Ziraat Ban kasına teslimile alacakları vezne makbuzu veya buna muadil millî esham veya banka mektubunu teklifnamelerile birlikte ihale günü öçleye kadar Vilâyet Daimî Encümenine teslim etmeleri ilân olunur. (5877) Ameliyatsız memeleri kurutur. Kanı, ağrıyı derhal keser. KadıköyGazhane 'KARYOLAveMOBiLYA nın A S R î M O B î L Y A Nlağazasını ziyaret ediniz AHMED FEVZ1 Tel. 23407 Hem ucuzunu hem güze'ini almak için 'stanbul Rızapaşa yokuşunda 66 No Ankara lokanta ve birahanesi Sirkecide istasyon köşesinde yeni Ankara lokanta ve birahanesinde on kişiden mürekkeb ulusal musiki heyeti her gece saat 18 de icrayı ahenk etmektedir. İçkiler ve mezeler rekabet kabul etmez derecede ehvendir. istanbul Posta T. T. Basmüdürlüğünden: İstanbul büvük postahane bahçesinde kabili iştial ve incimat olan benzin, yağ gibi maddelerin muhafazası için açık eksiltme ile bir depo inşa ettirilecektir. İsteklilerin, keşif bedeli 697 lira 58 kuruş ve muvakkat teminatı 53 lira olan bu işe aid şartname ve projeyi gör mek üzere hergün ve eksiltmeye iştirak için de en az 500 liralık bina işi yaptıklarına dair Nafıa Müdürlüğünden tasdikli ehliyet vesika larile birlikte 4/10/935 cuma günü saat 15 te Galatasarayda Posta T. T. Başmüdürlüğü Alım, Satım Komisyonuna müracaatleri. (5754) BASURA ÇARE HEDENSADIR KALODERMA Tuvalet sabunu ve Meşhur İstanbul Müzeleri Genel Direktörlüğünden: Cinsi Evsafı Mikdan TaVımiz bedeli Lira K. Muvakkat teminat m<kdan L!'=» K. ihale şfünü ve saati KALODERMA Yeniden Türkiyeye getirilerek bütün ıtrıyat, tuhafiye vesair başlıca mağazalarda satışa başlanmıştır. Tıraş sabunu Mangal Sinekli veyahud Kilo kömürü Çerkesköy malı 19950 598 50 44 89 İstanbul Sıhhî Müesseseler Arttırma Eksiltme Komisyonundan: Kapalı zarfla eksiltmeye konulan Haydar Nümune Hastanes;nîn etlerine verilen fiatler haddi lâyık görülmediğinden yeniden kapalı zarfla eksiltmeye konmuştur. Miktarı : Dağlıç eti azı 13,620 çoğu 17,025 kilodur Kuzu eti » 3,405 » 6,810 » Tahminî fiat: Dağlıcın kilosu 45, kuzu 50 kuruştur. Muvakkat teminat: 829 lira 97 kuruştur. Eksiltme 9 birinciteşrin 935 çarşamba günü saat 15,30 da Cağal oğlunda Sıhhat Müdürlüğü binasındaki Komisyonda yapılacaktır. Şartnameler parasız olarak Nümune hastanesinden alınabilir. Eksiltmeye gireceklerin cari seneye aid Ticaret Odası vesikasile 2490 sayıh kanunda yazılı belge ve bu işe yeter teminat makbuz veya banka mektublarile usulü dairesindeki teklif mektublarını yuka rıda yazılı saatten bir saat önceye kadar makbuz mukabilinde Komisyona vermeleri. (5773) Kok Dolmabahçe Ton 95 1757 50 131 82 kömürü gazhanesi malı Odun Rumeli meşesi Çeki 15 5 74 76 50 Odun Gürgen » 15 16/9/935 te eksiltmeve konulan İst&nbul Müzelerinin yukarıda yazılı yakacak ihtiyacı ileri sürülen tekliflerin mutedil görülmemesinden dolavı 1/10/935 tarihine b'rakılmıştır. İsteklilerin teminatlarmı vatırdıktan sonra o gün ve saatte Müzeler Genel Direktörlüğünde bulunmaları. (5728) 1 birinciteşrin 935 saat 14 te Nafıa Bakanlığından: Bakanlık binası koridorları için muhammen bedeli 1817 lira 14 kuruş olan cem'an 660,78 metro murabbaında yol keçesi açık eksiltmeye konulmuştur. Eksiltme 10 birinciteşrin 935 perşembe günü saat 14 te Ankarada Bakanlık Malzeme Müdürlüğünde yapılacaktır. İsteklilerin Ticaret Odası vesikası ve 136.29 liralık muvakkat te » minatlarile birlikte ayni gün ve saatte Komisyonda hazır bulunmaları lâzımd'.r. İstekliler bu husustaki şartnameyi parasız olarak Ankarada Bakanlık Malzeme Müdürlüğünden alabilirler. (2673) (5786) J Bandırma Belediye Reisliğinden: Bandırma Belediye hastanesine «4578» lira «27» kuruş keşif be delli kalorifer tesisatı yaptırılacaktır. Buna aid şartname ve proje 22 kuruş bedel mukabilinde Bandırma Sarbayhğından verilecektir. Dışarıdan istiyenlere 22 kuruşu gönderdikleri takdirde posta ile gönderilir. Eksiltme ihalesi 935 yılı bmnciteşrin ayınm yedinci pazartesi günü saat on altıda Bandırma Belediye dairesinde Daimî Encümende yanılacaktır. Bu işe aid eksiltme açık eksiltme suretile icra edilecektir. İhaleye girmek istiyenler 342 lira 37 kuruş muvakkat temînatı 2490 sayıh kanunun hükümlerine göre Belediyeye yatıracaklardır. İsteklilerin 2490 numaralı kanunun üçüncü maddesindeki vesikalardan baska işbu kalorifer işini yapmağa ehil olduğu hakkında resmî bir dairenin vesikasını vermeleri şarttır. ^ Keyfiyet istekli olanlarca bilinmek üzere ilân olunur. (5741) manifatura şirketinin tastiyesintien bir an ewel istifade ediniz. Çünkü: Tasfiye için Ticaret Odasının tayin etmiş olduğu müd det bugünlerde bitmektedir. Fevka'.âde tenzilâth satış. Fiatler maktu ve satış pazarlıksızdır. COŞKUN Beyoğlu iş Bankası karşısında BAYANLAR! Karacabey Harası Direktörlüğünden: Haranm «2795» kilo kıvırcık ve yarımkan yünleri bir ay zarfında pazarhkla satılacaktır. İsteklilerin hergün Hara Direhtörlüğüne müracaatleri ilân olunur. (5731X