20 Nisan 1936 Tarihli Cumhuriyet Gazetesi Sayfa 9

20 Nisan 1936 tarihli Cumhuriyet Gazetesi Sayfa 9

2(1 Niıan 193S i Kapalı Zarf Usulile Selimiye Askerî Satınalma Komisyonu llânları Eksiltme ilânı Umumî Müdürlüğünden: ER BANK 1 Konya Ereğlisinde inşa edilecek bez fabrikası buhar kuvvet santralı inşaatı vahidi fiat esasile eksiltmeye çıkarılmıştır. Tahmin edilen inşaat bedeli 136,611 Iira 10 kuruştur. 2 Bu işe aid eksiltme evrakı şunlardır: A Eksiltme f artnamesi. B Mukavele projesi. C Fennî şartname, ölçü usulü. D Vahidi fiat ve keşif hulâsası. E Projeler. fstiyenler bu evrakı 6,90 Iira bedel mukabilinde Sümer Bank Ankara Şubesinden satın alabilirler. 3 Eksiltme 10 nisan 1936 cuma günü saat on altıda Ankara Ziraat Bankası binasında Sümer Bank merkezindeki Komisyonda yapılacaktır. 4 Eksiltme kapalı zarf usulile olacaktır. 5 İsteklilerin 8081 Iira muvakkat teminat vermesi lâzımdır. Bundan başka eksiltmeye girecekler ilân edilen bu bina cesametinde bir fabrika binası inşaatını muvaffakiyetle yaptıklarmı tevsik ederek eksiltme gününden üç gün evvele kadar bankaya müracaatle bir ehliyet vesikası ala • caklar ve bunu teklif mektublarına leffedeceklerdir. 6 Teklif mektubları yukanda yazıldığı gün ve saatten bir saat evveline kadar Sümer Bank Umumî Müdürlüğüne makbuz mukabilinde verilecektir. Posta ile gönderilecek mektubların nihayet ihale saa • tinden bir saat evveline kadar gelmiş ve zarfın kanunî şekilde kapatılmış bulunması lâzımdır. 1 Tüm birlikleri hayvana tının çayırlanması için 500 dö nüm çayırın otlakiyesi 4/5/936 pazartesi günü saat 15 te Seli miye Askerî Satınalma Komis yonunca açık eksiltme suretile satm alınacaktır. 2 500 dönüm çayırın tah mini fiatı 3000 liradır. Muvak kat teminatı da 225 liradır. 3 Muvakkat teminatlar eksiltme saatinden lâakal bir sa at evvel Tüm Muhasebeciliği veznesine yatırılmış bulunacak tır. Bankalara yatırılmış teminat makbuzları muteberdir. 4 Çayırı olup ta bu eksiltmiye iştirak edecek talibler he men Komisyona müracaatle çayırlarını göstereceklerdir. Ça yırları görülmeden eksiltmiye giremezler. 5 Şartname Komisyonda hergün görülebilir. (2007) 1 Tümen birliklerinin 1/5/ 936 dan 16 haziran 936 tarihine kadar ihtiyacı olan 8000 kilo taze bakla, 4200 kilo semizotu, 8000 kiol taze soğan 30/4/936 perşembe günü saat 15 te Seli miye Satınalma Komisyonu ta rafından açık eksiltme suretile alınacaktır. J Açık Eksiltme ile Erzak Alımı Karacabey Harası Müdürlüğünden: Hara ihtiyacı için «bin iki yüz» kilo sade yağı «dört yüz» kilo makarna «Bin beş yüz» kilo zeytin tanesi ve «üç bin» litre zeytinyağı açık eksiltmeye konmuştur. Eksiltme günü 21 nisan 936 salı günü saat on beştir. Eksiltme yeri Karacabey Harası merkezidir. Zeytin tanesinin kilosuna yirmi ku ruş, zeytinyağının litresine elli kuruş, tereyağının kilosuna seksen kuruş, makarnanın kilosuna yirmi beş kuruş muhammen kıymet takdir edilrriştir. Bu işlerin hepsi için iki yüz elli lira muvakkat teminat alınacaktır. îstiyenlere Haradan şartnameleri parasız verilecektir. İsteklilerin eksiltme günü teminatlarile birlikte Harada bulunmaları ilân olunur. (1668) 1 İstanbul Komutanlığı Satınalma Komisyonu ilânları I TÜRK HAVA KURUMU BÜYÜK PİYANGOSU Şimdiye kadar binlerce kişiyi zengin etmiştir YENİ TERTİB PLÂNINI GÖRÜNÜZ Biiyiik ikramiye 2 5 . 0 0 0 liradır Ayrıca: 15.000, 12.000, 10.000 liralık ikmariyelerle «20.000» liralık bir mükâfat vardır 1 nci keşide 11 MAYIS 936 dadır İstanbul Millî Emlâk Müdürlüğünden: Keşif bedeli yirmi dokuz bin dokuz yüz kırk dört Iira elli iki ku ruştan ibaret bulunan Van Vilâyetinin Gürpınar İlçesi Hükumet Konağının keşif ve seraitine göre yeniden inşası kapalı zarf usulile ve parasınm on iki bin lirası 935 malî yılı nihayetine kadar ve on yedi bin dokuz yüz kırk dört lira 52 kuruşu da 936 malî yılı içinde verilmek şartile eksiltmiye konulmuştur. Keşif, proje ve şartnamelerini görmek istiyen isteklilerin iki bin iki yüz kırk beş lira 84 kuruşluk muvakkat teminat mektublarile 22/4/936 çarşamba günü saat on dörtte Van Defterdarhğında mü teşekkil Komisyona müracaatleri. «M.» (1840) l 331 doğumlu ve bunlarla son yoklama gören Iise ve muadili okullardan mezun veya daha yüksek tahsil görmüş olanlar askerî ehliyetname derecelerine göre 1 mayıs 936 dan itibaren hazırlık kıt'asında veya İhtiyat Sübay okulunda bulunmak üzere askere gönderileceklerdir. Okuduklarından dolayı ertesi seneye bırakılanlardan bu yıl ihtiyat sübay yetişecek kadar tah sil veren okullardan mezun ol muş ve olacaklar dahi son yok lamaları yapılarak askerî ehli yetname derecelerine göre şev kedileceklerdir. Bu durumlarda olanlar bulundukları yerlerdeki askerlik şu belerine başvurmahdırlar. Gel • mediklerinin dolayı muayyen günde askere gönderilmiyen Ier askerlik kanununun 2850 sa yılı kanunla değişmiş olan 89 maddesi buyruğuna göre ceza • landırılacaklardır. (2025) Isfanbul Levazım Amirliği Satınalma Komisyonu ilânları Galatasaray Lisesinden: Beher kilosunun Kilo narh fiatı Tutarı 111c teminat K. S. Lira Lira 15000 Ekmek 11 50 1725 130 Galatasaray Lisesinin mayıs 936 sonuna kadar ihtiyacı olan ve miktarile narh fiati ve muhammen tutarı ve ilk teminatı yukanda yazıh bulunan ekmek açık eksiltmeye konulmuştur. Eksiltmesi lstanbul Kültür Direfttörlüğü binasında Liseler Muhasebeciliğinde toplanan Komisyonda 29/4/936 çarşamba günü saat 15 te yapılacaktır. Istekliler şartnameyi görmek üzere Okul İdaresine ve eksiltmiye iştirak için de o günde açık eksiltme şartnamesinde yazıh vesaikle Komisyona gelmeleri. (1958) 2 Bu sebzelerin bedeli muhammeni 1142 lira olup teminat akçesi 86 liradır. 3 Muvakkat teminat akçesi eksiltme saatinden bir saat evvel Tümen Muhasebeciliği veznesi • ne yatırılmış olacaktır. 4 Bu eksiltmiye iştirak edecek taliblerin bu işle meşgul ol duklarına dair resmî vesika ib • raz etmeleri meşruttur. 5 Şartname hergün Komisyonda görülebilir. (2008) 1 Açık arttırma suretile 64 aded saç benzin bidonu ve 1000 aded kapaksız yağ bidonu 27/4/ 936 pazartesi günü saat 15 te Selimiye Satınalma Komisyonu tarafından satılacaktır. 2 Muhammen bedeli 82 li ra olup teminat akçesi 7 liradır. 3 Teminat akçesi arttırma saatinden bir saat evvel Tümen Muhasebeciliğine yatırılmahdır. 4 Bidonlar hergün Komis yonda görülebilir. (2009) Akay îşletmesi Direktörlüğünden: Adalar • Anadolu Yalova hattı ilkbahar tarifesi 22 nisan 936 çarşamba gününden itibaren tatbik olunacaktır. Ceb tarifeleri gişelerde satılmaktadır. (2118) İki numaralı dikimevinde bi • rikmiş olan 30 ton kadar kösele kırpıntısı 30/4/936 perşembe günü saat 15 te açık arttırma ile Tophanede Satınalma Komisyonunda satılacaktır. Tahmin be deli beher kilosu beş kuruştur. İlk teminatı 112 buçuk liradır. Şartnamesi Komisyonda, kırpıntılar Dikimevlerinde görülebilir. İsteklilerin belli saatte Komis yona gelmeleri. «488» (2001) KUMBARA TÂRLAD1R INGiLiZ KANZUK Eczanesi Beyoğlulstanbul Tabiatin bahşettiği güzellıği kıy metlendirir. Esmer, kumral, sarışm her tene tevafuk eden yegâne kremdir. Lâtif kokusile sevimli bir hava yaratır. Cilddeki leke, sivilce, çil ve buruşukluklan kâmilen gide rir. Gençlik taravetini haiz yumu şak ve cazib bir ten yaratır. KREM BALSAMİN YAĞLI Gece için pembe renkli KREM BALSAMİN YAĞSIZ Gündüz için beyaz renkli KREM BALSAMİN ACI BADEM Gece için pembe renkli KREM BALSAMİN ACI BADEM Gündüz için beyaz renkli Bütün tanınmış ıtriyat ve tuhafiye mağazalarmda vardır. Balsamin Yeni mevsim için Fisher, Lovve Donald, Gardiner Sons Fine Woolen Cie gibi en marul markalar mamulâtından en zengin ve mütenevvi bir koleksiyonda en son moda kumaşlarını takdim eder. J. i T K i N İzmir Liman îşleri Umum Müdürlüğünden: ldaremizce açık eksiltme suretile 1000 bin metro mikâbı çıralı çam azmanı satm alınacaktır. Eksiltme müddeti 1 nisan 936 dan 30 nisan 936 tarihine kadardır. İhale 30 nisan 936 tarihine musadif perşembe günü saat 16 da İzmir Liman İşleri İdaresinde Müdürler Encümeninde yapılacaktır. Eksiltmiye girecek olanlar muvakkat teminat olarak 1875 lirayı İdare Veznesine nakten vermeğe veya millî bir bankadan bu miktarda teminat mektubu getirmeğe veya hud devletçe çıkarılmış olan tahvilâttan bu miktar vermeğe mec • burdurlar. Şartnameyi görmek ve fazla izahat almak istiyenlerin tdaremiz Yazı İşleri Şefliğine müracaatleri. (1792) Panama Rayaso Scotch Tweeds Eldetex Fresko Tüccar terzi J. i T K iN Beyoğlu lıtiklâl caddesi 405 Telefon: 40450 Sahib ve Basmuharriri Yana» Nadi ümumi neşrtyatı tdare eden Yaa Ijlert Uudüru: Hikmet Münif Matbaacüik ve Neşnyat Türk Anonim Şirketi lstanbul