23 Nisan 1936 Tarihli Cumhuriyet Gazetesi Sayfa 15

23 Nisan 1936 tarihli Cumhuriyet Gazetesi Sayfa 15

23 Nisan 1939 CUMHUBÎYET ADAPAZARI TURK TiCARET BANKASI Tamamı ödenmiş sermayesi: 2.200.000 T. L. EN MUSAİD ŞARTLARLA: Teminat mektubları itibar mektubları Kumbara hesabı Cari hesablar Tediye emirleri Ticarî krediler Teminat mukabili krediler Emtia uzerine avanslar Sened iskontosu Sened tahsîlâtı Vadeli mevduat VE Faizleri her ayın birinde ödenen KUPONLU VADELİ MEVDUAT I I izahat için Banka gişelerîne müracaat ediniz. Kereste işleri ile demir ve ahşab imalât ve taahhüdati Merkezi: A N K A R A Istanbul Şubesi: Dördüncü Vakıf Han "' 1 . , torn TÜRK ANTRAJİTİNDE W ı r Şubeleri: Ankara, Adapazarı, Bandırma, Bartın, Biga, Bolu, Bozüyük, Bursa, DOzce, Eskişehir, Gemlik, istanbul, izmit, Kütahya, Safranbolu, Tekirdag Kapalı Zarf Usulile Eksiltme İlânı Sular Umum Müdürlüğünden: 1 Eksiltmiye konulan iş «Ankarada Çubuk barajının elektrik tenviratile muharrik kuvvet tesisatı.» KEŞİF BEDELİ: Tahmin edilen bedel «5,337» lira «49» kuruştur. 2 Bu işe aid şartnameler ve evrak şunlardır: a) Eksiltme şartnamesi b) Mukavele projesi c) Fennî şartname d) Keşif cetveli e) Projeler. Istiyenler bu şartname ve evrakı «27» kuruş bedel mukabilinde Sular Umum Müdürlüğünden alabilirler. 3 Eksiltme 27/4/936 tarihinde pazartesi günü saat 15 te Nafıa Vekâleti binasmda Sular Umum Müdürlüğü odasında Su Eksiltme Komisyonunda yapılacaktır. 4 Eksiltme kapalı zarf usulile yapılacaktır. 5 Eksiltmiye girebilmek için isteklinin 400 lira 32 kuruş mu vakkat teminat vermesi, bundan başka aşağıdaki vesikaları haiz olup göstermesi lâzımdır: 2490 numaralı kanunda yazılı vesikalarla beraber bu işi yapabi • leceğin dair Nafıa Vekâleti Şirketler Umum Müdürlüğünden ehliyet vesikası almak ve ibraz etmek şarttır. 6 Bu iş için ibraz edilmesi lüzumu yukarıda yazılmış olan fennî ehliyet vesikası için eksiltme gününden en az sekiz gün evvel Nafıa Vekâleti Şirketler Umum Müdürlüğüne müracaat edilerek münhasıran bu iş için vesika ahnması lâzımdır. Bu müddet geçtikten sonra vâki olacak müracaatler nazarı itibare alınmıyacaktır. 7 Teklif mektubları yukarıda üçüncü maddede yazılı saatten bir saat evveline kadar Nafıa Vekâleti Sular Umum Müdürlüğü dairesine getirilerek Eksiltme Komisyonu Reisliğine makbuz mukabi Iinde verilecektir. Posta ile gönderilecek mektubların nihayet üçüncü maddede yazılı saate kadar gelmiş olması ve dış zarfın mühür mumile iyice ka patılmış olması lâzımdır. Postada olacak gecikmeler kabul edil mez. «76^ (1846) Nafıa Bakanlığı Bu kutunun içlnde kadın gUzelliğlnin bUtün sırrı gizli olduğunu biliyor musunuz ? PERTEV PUDRASI cilde yapışık durmaz ÇUnkli cildin ta kendisidir, yüzU parlatmaz. Çünkü parlaklık onun kendisindedir. Açık Eksiltme İlânı Gümriik Muhafaza Genel Komutaıriığı İstanbul Satınalma Komisyonundan: 1 Keşif bedeli 1716 lira 90 kuruş olan Galata Gümrüğü Levazım servisi tarasaları inşaatı 25/4/936 cumartesi günü saat 10 da açık eksiltme ile yapılacaktır. 2 Proje ve keşif şartnameleri Komisyondan alınır. 3 Isteklilerin en az 1500 liralık bu işe benzer iş yaptığına dair Nafıa Başmühendisliğinden fennî ehliyet vesikasile 129 li ralık ilk teminatlarile Komisyona gelmeleri. (1870), Karacabey Harası Müdürlüğünden: Hasat zamanı kullanılmak üzere Hara ihtiyacı için nümunesi veçhile dört bin kilo orak ipile on bir bin kilo balya teli açık eksiltme usulile satın alınacaktır Eksiltme günü 24 nisan 936 cuma günü saat on bestir. Eksiltme yeri Karacabey Harası merkez binasıdır. Hara teslimi orak ipinin kilosuna kırk yedi kuruş, balya telinin kilosuna on dört kurus muhammen kıymet takdir edilmiştir. Orak ipi için yüz elli lira, balya teli için yüz otuz lira muvakkat teminat alına caktır. Şartnameyi istiyenlere Haradan parasız verilir. tsteklilerin kanunî vesaiklerile eksiltme günü Harada bulunmaları ilân olunur. (1791)