22 Nisan 1939 Tarihli Cumhuriyet Gazetesi Sayfa 10

22 Nisan 1939 tarihli Cumhuriyet Gazetesi Sayfa 10

10 CUMUTTRtYET Hisse taahhüd ettiği zamanki adresi Tayyare Binb. SC. 330. B. 47. SN. 3200 Süvari Yzb. SC. 926 7. SN, 1031 Piyade Yzb. SC. 337, 69. SN. 3242 Hekim 1 Mlz. SC. 928. 8. SN. 3256 Memur. SC. 1739 D.D.Y. Ankara Hekim. SC. 2489. D.D.Y. Ankara Memur, SC. 1781. D.D.Y. Ankara Memur, SC. 366, D.D.Y. Ankara Mimar, SC. 1569. D.D.Y. Ankara Hareket Mek. Müdürü. SC. 1398 D.D Y. Ankara Hekim, SC. 2466. D.D.Y. Ankara Fen mmeuru, SN. 1576. D.D.Y. Ankara Fen memuru, SC. 1571, D.D.Y. Ankara Fen memuru, SN. 2542. D.D.Y. Ankara Kısım mühendisi. SC. 2281. D.D.Y. Ankara Zat işleri memuru. SC 64, D.D.Y. Ankara Yol fen memuru, SC. 464, D.D.Y. Ankara Memur, SC. 272, D.D.Y. Ankara Makasçı. SN. 136, D.D.Y. Ankara Makasçı, SN. 479. D.D.Y. Ankara Hareket Şakirdi SN. 1035 D. D. Y. Kâtib. SC. 1794 D. D. Y. Ateşçi. SC. 1921 D. D. Y. Muhasib. SC. 269 D. D. Y. Fen memuru, SC. 8140 D.D.Y. Tel çavuşu, SC. 8175 D.D.Y. Amele, SC. 1151 D.D.Y Amele. SC. 452 D.D.Y. Çavuş, SC. 8193 D.D.Y. Amele. SC. 1017 D.D.Y. Atelye çavuşu. SN. 8242 D.D.Y. Fen memuru, SC. 1510 D.D.Y. Bekçi, SN. 1294 D.D.Y. Eskişehir Sıhhat âmiri, SC. 2676 D.D.Y. Memuru. SC. 1344 D.D.Y. Memuru. SN. 484 D.D.Y. Memuru. SC. 7033 D.D.Y. Mağaza murakibi, SC. 5287 D.D.Y. kondoktörü SC. 592 Ş. 1 Müdürü, İstanbul Polis 1750 polisjstanbul 34 No.lı Polis. İstanbul 76 354 499 555 650 717 878 895 930 22 Nisan 1939 İ S Mİ Necib Nusret Rıdvan Ali Alâeddin Abdullah Hilmi Mehmed Ali Hüsnü Nuri Cemal Mehmed Ali Arif Muzaffer Tevfik Mediha İhsan Altay Afet Rüştü Hamid Rüştü Mazhar Mahmure Osman Kemal Ömer Salih Zeki Raşid Enis İbrahim Etem Ömer Hakkı Hakkı Hüsnü Hıfzı Müslim Ferid Edib Hacı Mehmed Yusuf Alâeddin Ahmed Hamdi Cemil Kasım Neşet Adnan Kemal A. Sadi A. Kadri Ahmed Kemal Emin Refet Abdullah Yümnü Sezai Ali Rıza Ahmed Emin İsmet Lutfi Muammer Mehmed Esac M. Tevfik İbrahim Sedad Nasuhi M. Fahri Reşid Hamdi Remzi Ferik Pertev M. Emin Ahmed Rıza Ziya Sükrü Mehmed Asım Galib Nureddin Piyade Kd. Yzb. Sami Mehmed Hüsnü Kenan Abdullah Eyüb İbrahim Mevlud Muharrem İhsan Fahri Mes'ud Osman Mehmed Tevfik Muammer Hilm Necmeddin Girazkoviç Marina Vantora Sabiha Vasıf Osman Muzaffer Mehmed Sabit Hüseyin Hilmi Ferid İsa Mustafa Halil İhsan Zeki Ahmed Fahri Hakkı Şevket Suad Veliddin Kemal Nazif Behçet Hüseyin Ali Ali Rıza İshak M. Sabri Şevki Nuri Ömer Hüsnü Müzeyyen Şükrü Nazım Ahmed Edib Bekir Avni Yusuf Ziya Sadriye Ahmed Lutf Nazmiye Seyid Ahmed Ömer Faruki Hikmet Halil Hilmi Mehmed Ali Şefik Âmir Naci Hüsameddin Ziya Necati Hisse taahhüd ettiği zamanki adresi İst. Adliyesi Asliye ikinci hukuk mahk. kâtibi İst. Adliyesi Ağırceza mahkemesi azasmdan İst. Adliyesi Müddeiumumî muavini. Ticaret Müd. kâtibi. İstanbul Merkez baytarı. İstanbul Y. Mücadele baytarı. İstanbul İktisad V. İhracat hukuk müşaviri. Raportörü Ticaret Müd. Şirketler daimî komiseri. İst. Nafıa fen memur muavini. İstanbul Kadastro ressamı. İstanbul Maarif emini. İstanbul Maarif emaneti kâtibi. İsanbul Kemerburgaz mek. muallimi. îstanbul 5 inci mekteb muallimi. İstanbul 29 uncu ilkmekteb muallimi. İstanbul Kadastro heyeti azası. İstanbul Kadastro ressamı. İstanbul Kadastro kâtibi. İstanbul Tapu ressamı. İstanbul 33 üncü mekteb muallimi. İstanbul Belediye Yazı İşjeri Müdürü. İstanbul Belediye İktisad İşleri Müdjürü. İstanbul Belediye mütehassısL İstanbul Sulh hâkimi. İznik Sıhhat memuru. İznik Taşlıçay başmuallimi. Diyadin Posta tevziat memuru. Dörtyol Kovacık nüfus memuru. Dursunbey Sahil muhafaza M. 39 No.lı gümrükler. îzmir Gümrük M. Memuru. N. 411. gümrükler İzmir İstihlâk memuru. İzmir Def. Muamele memuru. İzmir İzmir Def. Memuru İzmir Deft. Tahsildarı İzmir Deft. tahsildarı İzmir Deft. tahsildarı İzmir Deft. tahsildarı İzmir tebliğ memur muavini İzmir tebliğ memur muavini İzmir Def. Tapu memuru İzmir Def. Tapu kâtibi Fen memuru. İzmir Sanayi Mümeyyizi. İzmir Maadin Müdürü. İzmir Def. İzmir Def. İcra başmuavini İzmir Def fen memuru İzmir Def. Müesseseler komiseri îst. Belediyesi defteri kebir kâtibi İst. Belediyesi şoförü Beşiktaş Sulh mahkemesi hâkimi Beşiktaş Sulh mahkemesi kâtibi Deniz Ticareti İ. Şube Mümeyyizi. İstanbul Galata Maliye Ş. tahsil kâtib muavini Beyoğlu Emirgân Maliye Tahsil memuru. Sariyer Yalova Hacımehmed köyü başmuallimi Zat maaşları muhasebe kâtibi. İstanbul Zat maaşları muhasebe kâtibi. İstanbul Şile Alaca muallimi Silivri Fener köyü muallimi Eminönü Belediye kâtibi. İstanbul Eminönü Belediye kontrolörü. İstanbul Eminönü Beledaye nezafet kâtibi. İstanbul P. Kaymakam. SC. 317, 247. SN. 299 Ankara Tayyare Binb. SC. 1114. SN. 3202. M. M. V, Tayyare Yzb. SC. 332, 296, M.M.V. Topçu Yzb. SC. 331. 5. SN. 3218. M.M.V. Ankar* SC. 315, 3, SN. 520. M.M.V. Ankara rn Piyade Yzb. SC. 324:453: M.M.V. SN. 760 "" Miralay. SC. 311. 214, SN, 1171. MM.V. Ankara Piyade Yzb. SC. 336. 773.' SN. 1470. M.M.V. Ankara S. 6. İmam. SC. 322. 14. SN. 140. M.M.V. Ankara Maltepe As. Lisesinde Müt. Bnb. SC. 315. 64 S. 6. Muamele memuru. SC, 310. 22, SN. 1949. M.M.V. Topçu Yzb. SC. 333. 5. SN. 2003. M.M.V, SC. 327. 7. SN. 2918. M.M.V. Marangoz SC. 1001. D.D.Y. Ankara İstasyon memuru. SC. 159. D.D.Y. Ankara Tornacı SC. 1342. D.D.Y. Ankara Çavuş, SC. 8163* D.D.Y. Ankara Marangoz, SC. 8235, D.D.Y. Ankara Makasçı. SC, 4312, D.D.Y. Ankara İtfaiye memuru. Buca Belediye varidat müdürü. İzmir Belediye duhuliye kontrolörü. İzmir Belediye İkinci smıf zabıta memuru. İzmir Belediye İkinci smıf zabıta memuru. İzmir Belediye karton kâtib muavini. İzmir Belediye Heyeti Fenniye Müdürü. İzmir Belediye İtfaiye müdür muavini. İzmir Beledi^e İtfaiye makinisti. İzmir Beeldiye kabilesi. İzmir Hususî Muhasebe kâtib rouavini. îzmir Hususî Muhasebe tahsildarı. İzmir P. T. T. Muhasebe kâtibi P. T. T. Nazilli hat memuru. İzmir Posta T. Afyon memuru, İzmir Çalbaklan Müdürü. P. T. T. îzmir Sıvacı, SC. 6255, D.D.Y. Ankara Filyos depo müdürü. SC. 7712. D.D.Y. Ankara 2340 No.h polis. İstanbul 1 Mlz. Deniz Mayn. Mf. M.M.V. Ankara „=* Deniz Kay. Mar. Üssübahrî K. SC. 7. 809. M.M.V. Çatalca müstahkem mevki muhasebecisi. M.M.V. Deniz muhasebeciliği muhasibi, M.M.V. 46 ncı mekteb muallimj. Üsküdar Sandık emini. Dadya Sıhhat memuru, Dadya Hususî muhasebe memuru. Dadya Sıhhat ve İ. M. Müdürü. Denizli. Memleket Has. Nisaiye tabibi. Denizli Belediye kâtib ve veznedarı. Düzce Belediye tahsildarı. Düzce Zabıtai Belediye memuru. Düzce Muhasebei H. memuru. Düzce Muhasebei H. tahsildarı Düzce Muhasebei H. tahsildan Düzce Merkez Belediye ebesi. Diyarıbakır Hükumet tabibi. Diyarıbakır Varidat Tetkik memuru. Diyarıbakır Maarif Eminliği kâtibi. Diyarıbakır Tahsil 'memuru. Eleşkirt Karaağaç köyü muallimi muavini. Erbaa Sunusa muallim muavini. Erbaa Yeşilırmak muallimi. Erbaa Beledîye Reisi. Edremid Belediye ebesi. Edremid Sıhhiye memuru. Edremid Hazine avukatı Edremid Büyükdere tahsil kâtibi İst. Kazanç yoklama memuru. İstanbul Kazanç yoklama memuru. İstanbul Defterdar. İstanbul Ş. 1. Müdürü. İstar±b.ul Def. Ş .4 Müdürü. İstanbul İst. Zat maaşları kâtibi Zat Maaşları kâtibi. İstanbul Zat maaşları mutemedi. İstanbul. (Devamı II inci sahifede) İ S Mİ Nafiz Bürhaneddin Muzaffer Feyzi Nüsret Ratib Hayati Hasan Refet Nuri Şahin Necati Salih Osman Nuri Rahmi Fahri Adil Cemal Ali Hasan İsmail Hüsnü Yusuf Tayyar Hüsnü Ahmed Suphi Ferhad Yusuf Şaban Veli Mevlud Osman Süleyman Hasan İbrahim Osman Hasan İbrahim Mehme'1 Mehmed Ziya Abdullah Pertev Lutfi Cevdet Nüzhet Hasan Ekrem İbrahim Hikmet Atıf A. Rıza Murad Ahmed Halil Sami * Selim Ekrem İsmail Muharrem İsmail Niyazi Hamdi Şemseddin Mehmed Ali Ahmed Mehmed Ali Salâhaddin Yusuf Ziya Tahsin Kâmil Nuri Ferid Nuri Müşerref Cevdet Ali Said Azmi Kemal H. Tahsin • Yakub Kadri Sedad Selim Nafiz Ali Necati Zeki Servet Ali Canib Ahmed Tevfik Hüseyin Muharrem Ahmed Salih İbrahim Selma Ahmed Reşad M. Remzi Cemaleddin Şahab Ali Halil Hacı Yusuf Derviş Kâmil Fehmi Murad Tevfik Veli Mehmed Eyüb Hamdi Reşad Şemseddin Kadri A. Aziz Bedri Mahmud Nebil Selim Sırn Bedri Vasıf Nazım Vahid Şefik Nezir Faik Cevdet İbrahim Etem Hamdi Ali Naci Salâhaddin Cemal Amin Arif Adil Necati Ali Rıza Halid Mehmed Ali Rıza M. Celâl Hacı İsa Mustafa Ömer Lutfi Cemal Turhan Cemal Sükrü Tevfik Ferid Ali Rıza Saime Kadri Sabri Sermed SakİT Murad İbrahim İbrahim 339 1480 1773 2134 2145 2149 2242 Hâkim, Sultaniye Hâkim, Şarkikaraağaç Maliye tahsildarı, Şarkışlar Taijiiye muallimi, Van İktisad V. Teftiş Heyeti kâtibi. Ankara İktisad Merkez lâboratuar asistanı. Ankara. İktisad V. Maadin mühendisi. Ankara. Maliye V. Maarif birinci sınıf hesab memuru Maliye V. Varidat ikinci mümeyyizi. Ankara. Maliye 3 üncik D*ke tahsildarı. Uluburlu „ . , . . Belediye Reisi. Ulukışla Maliye tahsildarı. Zonguldak {tr,\?T'im Maliye V. İkinci smıf tetkik memuru. Ankara Adliye V. Teftiş Heyeti reisi. Ankara Adliye V. Müfettişi. Ankara Dahiliye V. Nüfus İkinci Ş. Müd. Memuru. Ankara Dahiliye V. sınıf 3 müfettişi. Ankara Maarif V. Başmüfettişi. Ankara Belediye doktoru. Karaburun Maliye Tahsil memuru. Köyceğiz K. Nahiyesi Yusufiye köyü mualimi. Köyceğiz Tapu memuru. Kuşadası Şirince mualimi. Kuşadası Hususî Muhasebe memuru, Kuşadası Kuraiselâ Varidat memuru. Rize Hazine vekili. Sıvas Nümune Has. Operatör muavini, Sıvas Orman muhafaza memuru, Sandıklı Gardiyan, Saray Hatib, Seydişehir Dispanser sıhhat memuru, Seyidgazi Türközü mektebi muallimi. Siverek Maliye İkinci kısım arazi musakkafat Me. Malatya Hapishane Müdürü. Manisa Hükumet tabibi, Maraş Şerler köyü mualimi, Muğla Ortamekteb muallimi. Niğde Maarif smıf 2 müfettişi. Ankara Maarif sınıf 2 müfettişi. Ankara Maarif smıf 2 müfettişi. Ankara Maarif sınrf 2 müfettişi. Ankara Maarif 3 üncü smıf müfettişi. Ankara Maarif 3 üncü smıf müfettişi. Ankara Nafıa V. Yollar U. Müd. Fen memuru. Ankara İzmir meb'usu. B. M. M. Gümrükler U. Müd. tarife mümeyyizi. Ankara P. T. T. Müfettiş muavini. Ankara Halkalı Ziraat Mek. Başkâtibi. îstanbul Halkalı Ziraat Mek. Asistanı. İstanbul Halkalı Ziraat Mek. Ustabaşısı. İstanbul Av Vergileri muhasibi. îstanbul İthalât Gümrüğü sınıf 3 ambar memuru. İstanbul 747 No.lı Gümrük Muhafaza memuru. İstanbul. İçkiler İ. İzmir mıntaka memuru. İzmir İçkiler İ. Gazianteb tahrirat kâtibi. İçkiler İ. Bayazıd memuru. Erzurum İçkiler Muhasebe Müdürü. Ankara. Tütün î. Artvin sicil memuru. Trabzon Tütün İ. Ş. 4 âmiri. İstanbul Tütün İ. Orhaneli memuru. Bursa Tütün İ. Orhaneli Satış memuru Bursa Tütün İ. Van ambar memuru. Bitlis Kuruçeşme gece bekçisi. Tütün î. U. Müd. İst. Orman muhafaza memuru. Kütahya. Pos Devlet Ormanları muhafaza memuru. Adana Pos Devlet Ormanları muhafaza memuru. Adana Pos Devlet Ormanları muhafaza memuru. Adana Adana Umuru Hukukiye Müdürü Belediye Reisi. Adana Adliye mübaşiri. Adana Sulh hâkimi. Afyon Ankara Dft. kazanç kâtibi Ankara Erkek lisesi kimya muallimi. Ankara Kız lisesi muallimi 2389 No.h Polis. İstanbul 2622 2736 2826 3015 3159 İ S Mİ Saim Şükrü Mehmed Ali Fuad Tezer Ağaoğlu Ahmed Azmi Ali Nusret Hafız Ahmed Sabri Süleyman Zeki Zehra İbrahim Feyzi Osman Kemaleddin Nazif Vahid Nihad Nuri Rifat Bedri Tevfik Halil Mehmed Şerif Kenan Mustafa Remzi Mustafa Mustafa Sabri Sıddıka Emin Hasan Kâmil Şahab Ali Rıza Nüzhet Mehmed Kâmil Fuad Salih Nafiz Hayri Mustafa Yusuf Abdullah Ramazan Saffet Abdurrahim S. Fahri Edib Ziya Mustafa Rüştü îzzet Mustafa Saffet Salih Memduh Tahsin Mustafa Fevzi Zakir Nuri Ahmed Hamdi Mehmed Ali Mazhar Hamdi Kemal İ. Hakkı Zehra Hüseyin Ramiz Müeyyed Kasım Süleyman Ahmed Muhterem Havreddin İhsan Sabiha Remzi Osman Remzi Abdülkadir Şevki İhsan A. Hikmet Nadide Hüseyin Avni Yunus Vakkas Ferid Kadri İbrahim Osman Musa İzzet Tevfik Sıtkı M. Seyfeddin Tevfik Hakkı Hamdi A. Şükrü Abdülkadir Mehmed Emin Lutfiye Süleyman Vehbi Receb Ahmed Aziz Süleyman Kâmil Hayrünnisa Salih Zeki Bekir Sıtkı Ali Rıza Niyazi Receb Taceddin Adnan Remzi Şakir Kemal Hayri Demir Ferid Kemal Feyzi Münip Mehmed Remzi Ali Ulvi Halil Kemal Muazzez Sadık Osman Senai Hikmet İsmail Niyazi Saim Abdurrahman Mustafa Emin Hasan Fehmi Cemil Salih Hisse taahhüd ettiği zamanki adresi 3215 > » 3436 » > , Kozlu kömür işleri Ş. komiseri Ankara Kız lisesi muallimi Sıhhat istatistik kâtibi Maliye muamele vergisi memuru. Ankara Kazanç Ş. memuru. Aydın Belediye sandık emini ve evlenme memuru. Ayam Belediye ambar memuru. İstanbul Belediye tahsildarı. Aydm Tapu başkâtibi. Aydın Nafıa daktilosu. Aydın Belediye tahsildarı. Aydın Hukuk hâkimi. Aydın Müstantik Aydm köyü muallimi. Artvin Mahallî Muhasebe tahsildarı. Acıpayam Maliye tahsil memuru. Acıpayam Akyazı Jan. Takım kumandanı. Adapazarı Adapazarı Maliye tahakkuk memur muavini Viranşehir Nahiye Müdürü. Akçadağ Levend Nahiyp Müdürü. Akçadağ Hükumet tabibi. Akdağ madeni Tahrirat kâtibi. Alaşehir Belediye tabibi. Alaşehir Maliye 6 ncı daire tahsildarı. Alaşehir. Tapu memuru. Alaşehir Belediye kabilesi. Alaşehir Muhasebei H. memuru. Avanos Maliye 6 ncı daire tahsildarı. Ayancık Maliye musakkafat Ş. Me. muavini. Balıkesir Maliye daire 17 tahsildarı. Balıkesir Mahkeme zabıt kâtibi. Bohı Kız muallim mektebi fizik kimya muallimi. Bolu Merkez Malmüdürü. Bolu Tapu başkâtibi. Bolu Mürettib. Bolu Vaiz. Bolu 38 No.lı Polis. Burs* Nafıa Fen memur muavini. Bursa Kafalca muallimi. Babaeski Muhasebei H. süvari tahsildarı. Babaeski Marmara G. Muhafaza memuru. Bandırma Müddeiumumî. Bartın Belediye tahsildarı. Baymdır. Kocayayla Mek. Başmuallimi. Biga Belediye Reisi. Liman Reisi. Bozcaada Muhasebei H. memuru. Bozcaada Jandarma kumandan vekili. Bozcaada Muhasebei H. süvari tahsildarı. Çankırı Seyyar sıhhat memuru. Çanakkale Myhasebei H. Müdürü. Çanakkale Encümeni Daimî başkâtibi. Çanakkale Daimî Encümen azası. Çanakkale İstiklâl mektebi muallimi. Çanakkale Nafıa fen memuru. Çorum Mahkeme azası. Çorum Varidat kâtibi. Çarşamba Askerlik şubesi reisi. Çarşamba Frengi mücadele doktoru. Çarşamba İdarei H. tahsildarı. Çerkeş Eskipazar Nahiye Müdürü. Çerkeş Kaymakam. Çiçekdağı Küllüköyü muallimi. Çiçekdağı Belediye reisi. Çubuk Belediye kâtibi. Çubuk Gazi mektebi muallimi. Ezine Maliye varidat kâtibi. Ezine Belediye muhasib muavini. Edremid Hesab memuru, Elâzıg Çifteler aygır deposu mürebbisi. Eskişehir. Orman fen kondoktörü. Eskişehir îdarei H. birinci daire tahsildarı. Erzincan Kız Muallim Mek. Müd. muavini ve beden terbiye mualimi. Edirne Ziraat fen memuru. Foça Tapu müdürü. Gazianteb Tahsil 3 üncü şube tebliğ memuru. Gazianteb Nüfus kâtibi. Gazianteb Gümrük Merkez Müd. 253 No.lı muhafaza memuru. Gazianteb Gümrük Merkez Müd. muhasebe kâtibi. Gazianteb Cağüllü köyü muallimi. Gerede. Tapu memuru. Geyve Kaymajtam. Gördes Gümüş hükumet tabibi. Gümüşhacıköy Karacaviran muallimi. Gümüşhacıköy Malmüdürü. Hafik Frengi sıhhat memuru. Hafik Muhasebei H. memuru. Hafik İpsele muallimi. Hafik Adliye zabıt kâtibi. Hendek Orman mühendisi. Hendek Kaymakam. Hozat Çal Müdürü. P. T. T. İzmir Nafıa arazoz şoförü. İçel Sahil sıhhiye memuru. İmroz Cümhuriyet Mek. Muallimi. İmroz Mtotemet. tnebolu Merkez mektebi muallimi. İnegöl Hilmiye köyü muallimi. İnegöl İkinci daire süvari tahsildarı. İpsala Turpçular köyü ilkmekteb mual. vekili. îpsala Kazanç yoklama memuru. Tetkik memuru Ş. 4 tebliğ memuru namzedi Maliye muhasebe kâtibi. Bakırköy Maliye Ş. piyade tahsildarı. Bakırköy Ticareti Bahriye kontrol memuru Ticareti Bahriye S. 1 liman memuru Ticareti Bahriye S. 1 liman memuru Kamerhatun Maliye Ş. tahsil memuru. Galatasaray Maliye T. Ş. musakakfat tahakkuk kâtibi Feriköy Maliye Ş. Tahsil kâtibi. İst. Tapu memuru. Suhl mahkemesi birinci hâkimi Müddeiumumî. Çatalca Maliye tahsil Ş. veznedajı Yenicami Ş. musakkafat kâtibi. İst. Şehzadebaşı Maliye musakkafat kazanç Me. Aksaray Ş. Tahsil tebliğ memuru. İstanbul Aksaray kazanç memur muavini. İstanbul Haydarpaşa Maliye Ş. tebliğ memuru İstanbul Maliye ş/Tahsil kâtibi Maliye piyade tahsildarı. Kartal Sulh mahkemesi mübaşiri. Kartal Orman fen memuru. Şile Agva tahrirat kâtibi. Şile Beylerbeyi Tahsil Ş. muamele kâtibi Altunizade Maliye Ş. tahsil muavini İst. Adliyesi Eytam kâtibi İst. Adliyesi icra tahsildarı Birinci ceza mahkemesi azası İst. Adliyesi 3 Oncü müstantik. İstanbul Adliyesi. İst. Adliyesi Birinci Ticaret Mah. Aza mülâzimi İst. Adliyesi ikinpi eeza mahk. kâtibi