4 Nisan 1935 Tarihli Haber Gazetesi Sayfa 12

4 Nisan 1935 tarihli Haber Gazetesi Sayfa 12

HABER — Aksam Postası Bursada Akınspor 2 m aaa e Demirtaşı yendi Bu hafta Bursada lig maçları- nın en heyecanlı müsabakaların- dan biri Akınsporla, Demirtaş a- bir hâkimiyeti altında geçmiş, ve am e miyetini şuradan anlamak İâzım gelir ki saha tamamiyle dolmüş| hava fevkalâde güzel, Ve gençli- ğin çok zaman hasret kaldığı maçlara kavuşacağı için herke: heyecan içindeydi. İlk maçı İd. manyurdu ve Yenihilâl B te kımla-! rı yaptılar. Çok nezih ve samimi olan bu maçta iki tarafın temiz! oyunu ile ve 3—2 İdmanyurdu. nun galibiyetiyle bitti. Sra ayni takımların birincilerine geldiği zaman evvelâ İdmanyurdu temiz kıyafetiyle sahaya biraz sonra Hi- s.Jâl de çıktılar. Takımlar dizildiği zaman Yurdun şampiyon kadro- sunu muhafaza ettiği yalnız Hur- şidin olmadığı görüldü. Yurdun takımı: Rauf, Şakir Ahmed, Na- hit Dündar çavuş, İbrahim, Ali, Hakkı, Necdet Zeki. Oyuna İstan- bulun tanıdığı harbiyeli Bay Şere- fin idaresi altnda başladı. İlk! an çek seri bir oyunla Hilâl for-| ları Yurdun müdafaasını sardılar. Bu vaziyet karşısında, (yurdun müdafaası zorlu bir akm Ra -| ufun çok fedakârane ve yerinde! müdahalesi ile bertaraf edildi. Bu! tazyik 10 dakika kadar devam et: ti. Yurt vaziyetin vehametini anlı. yarak kendini toplamağa ve 18 n- ci dakikadan sonra Hilâl kalesine gok ahenktar bir surette indiler. Ve bu seri akın esnasmda Necde- tin yerinde bir pası kapan Hakkı kuvvetli bir şütle ilk golü Hilâl ağlarına taktı.. Oyunun başlangı- cından beri mütemadiyen Yurdun kalesini tazyik edip bir netice elde edemiyen Hilâlliler bu gel üzeri- ne şaşırdılar. Oyun her iki tarafm seri akınlariüle devam ederken Yurdun forları esasen biribirleriy- le anlaşmış olmaları hasebiyle a kınlarına devam ediyordu. 227 n- ci dakikada sağ açık İbrahimin ortaladığı topu Hakkı süratle ye- tişerek bir kafa vuruğu ile ikinci golü yaptı. Birinci devre 2—0 Yurdun ga- libiyetiyle bitti. İkinci devrede Yurt hâkimiyeti tamamiyle eline alarak Hilâl kalesini zorladı ve bunun neticesi olarak Iz uncu da- kika gene Hakkının uzaktan çek- tiği bir şütle 3 üncü sayı (o biraz sonra İbrahimin seri bir atışı ile; yerinde yaptığı bir hareketle topu | Necdete verdi. Necdet bunu kafa ile Yurdun 4 üncü golünü tamam- lamış oldu. 25 nci dakikada Ali şahsi bir hücumla kaleye indi. Ce- 1—0 Akmsporun galebesi ile bit- miştir. İkinci devrede mağlübiyetten kurtulmak istiyen Demirtaş bü- yük bir gayret sarfederek rakı- bini sıkıştırmış, fakat Akınspor Bursada bir yenilik Futbol maçında sinema alınıyor Bursada, futbol hareketlerine bü. | yük bir hız verilmektedir. | Yeni statta yapılan maçlar çok! muntazam olmaktadır. Buarada A- carspor takımının geçen haftaki maçı sinemaya alınmış ve bu film sonradan oyunculara gösterilerek hataları an -| Tatılmıştır. ği Bursada güreşler Bursa Halkevi tarafından hazırla- nan Bursa güreş teşvik müsabakaları büyük bir kalabalık önünde yapılmış. tar. nil Ankara haberleri Eski ve kıymetli atletlerimiz - den Galatasaraylı İhsan Vefik bir iki sene bırakmış olduğu id - manlarma tekrar muntazam bir surette başladığını memnuniyet - | le haber almıştık. Dört yüz met- re koşuda büyük bir istidat gös. teren bu atletizmin tekrar spor | sahasına dönmesi bizi çok mem- nun etmişti. Son aldığımız habere göre, yaptığı idmanlar esnasında be - | linden sakatlanmış ve idmanları. | nı terkederek kendini (tedaviye başlamıştır. Bu değerli atletimi - ze yakm zamanda iyi (olmasını | temenni ederiz. | za mesahası dahilinde hatalı bir şekilde bir hareketle ehemmiyet vermiyetrek bütün hızıyle kaleye yerden çektiği bir şütle eyunun en son ve 5 nci golünü atmış oldu. Hilâl bu rakip karşısında müdafaada İdrisin gayreti karşısın da kalelerin müdafaa etmekten başka çare bulamadılar. Yurdun forları 5 sayı gibi mühim bir far- kı kâfi görmüş olacaklar ki işi gevşettiler. Oyun da bu netice ils tamamlandı. Hilâl bugün 5 — 9 gibi bir hayli farkla yenilmiş ol- malarına töğmen takımı fina oy- namış deği! ancak Yurdun daha tecrübeli oluşları karşısın '» mağ lap olmuştlardır. Haber aldığımıza göre İdman yurdu yak nda İstanbul takımla” riyle temarn girecektir. 0 tekrar hâkimiyeti almıştır. Ve sağaçığı vasıtasile (2) inci golü- nü de yapmıştır. Demirtaş buna bir golle mukabele etmiş ve maç da 2 — 1 bitmiştir. İştetmesi Müdürlüğünden: Halen tatbik edilen Cumajl günlerine mahsus kış tarifesine aşağıda yazılı seferler ilâve o » lunmuştur. imi Saat D. 8,45 Köprüden 9,10 Modadan 9,20 Kalamıştan 9,40 C. Bostanından 9,50 Suadiyeden 10,00 Bostancıya —.. Saat D. (110,30 Bostancıdan 10,55 Kınalıdan 11,10 Burgazdan 11,25 Heybeliden 11,40 Büyükadaya mam a Saat D. 17,35 Büyükadadan 17,50 Heybeliden 18,05 Burgazdan 18,20 Kmalıdan 18,45 Bostancıdan 18,53 Suadiyeden 19,05 C, Bostanından 19,25 Kalamıştan 19,35 Modadan 20,05 Köprüye 209 No. lı seferin başlangıcığ Pendikten saat 11,45 tedir. Bu sefer Kartala da uğrayarak A - 'dalara geçecektir. “1704, Fatih Sulh Birinci Hukuk Mah- kemesi Satış Memurluğundan: İfakat, Sıdıka, Münibe, Saade - tin şayian mutasarrıf (o oldukları Şehzadebaşında Balaban mahal - lesinde Çilingirler sokağındaki 14 No. li arsanın 2 Mayıs 935 tarihin » de satılacağına dair olan ilân va" rakası hissedarlardan o Saadetin ikametgâhının meçhuliyeti hase - biyle tebliğ edilmediğinden 10 gün müddetle ilânen tebliğine karar verilmiş olduğundan mezkür ar - sanın yukarıda yazılı günde saat 14 den 16 ya kadar açık arttırma suretiyle satılacağı ilânen tebliğ olunur. (69) 4 NISAN — 1933 . Voleybol maçları Şişliterakki, Darüşşafaka, He i darpaşa, Istanbul liseleri gali, | Voleybol maçlarına dün Darüş | rasındaki maçı da Haydarpaşi İ şafaka ile Kabataş (sahalarında | sesi kazanmıştır. devam edilmiştir. Kabataş sahasımda d İsinbu Evvelâ Vefa takımı gelmedi » | sesi ve Yeni lise karşılaşmış, ğinden Darüşşafaka hükmen galib | tanbul lisesi kazanmıştır. Mü sayıldı. Bundan sonra Şişli Terak. | bakalara gelecek hafta devam ki ile Yüce Ülkü mektep takım - | lecektir. | ları çarpıştı. Çok hâkim bir oyun- | dan sonra Şişli Terakki kazandı . İstiklâl - Haydarpaşa liseleri a - Gaip köpek | Galatasaray ile Taksim arasın - İ daki mesafede Puanter cinsinden istünde beyaz İekeleri bulunan kahverenginde küçük bir av kö- peği kaybolmuştur. Bulan zatın « Beyoğlunda Aleon sokağında 18! vi i numaralı Kâmil Bey pe Sözde Karım nın 3 numaralı dairesine getirdiği takdirde gayet memnun edilecek- tir, — Vah zavallı Kjmileciğim.. Bugün de Şeref sahasında n tepliler arasında futbol maç yapılacaktır . Asri sinemadi Bu akşamdan itibaren ANNABELLA ve JEAN MI RAT tarafından temsil ediln İzdivaçlarına sebep olan $ yanı hayret bir film... LİONEL ATWİLL ve F/ WRAY tarafından temsil edi MEÇHUL DOKTOR Esrarengiz ve macera filmi, Suvarede 8,45 de her iki fi birden. ALAKASİ S0i 08153, Doktor Ali ismail Haydarpaşa hastanesi bevliye mütehassısı | Urologue — Operateur Babıâli caddesi Mesetret ote-ji li 88 numarada her gün öğleden': sonra saat ikiden sekize kadar. : ramen arma sa ARAR Kadıköy Ikinci Sullı Hukuk Mahkemesinden: 1 — Kadıköyünde sakin iken 30 K. sani 325 T, vefat eden Neziha JI. yeresesi sw 2 — Kadıköyünde sakin iken 6 Şubat 325 7, vefat ede Emine ve Semiha Hi. veresesisin 3 — Kadıköyünde sakin iken 6 Şuba 093 'T. vefat eden Adile T“veresesinin, 4 — Kadıköyünde Kuşdilindi sakin iken 6 Şubat 925 T. vefat eden Fethiye 1. veresesinin, 5. ge dıköyünde sakin iken 6 Şubat 325 'T. vefat eden Emine Talim HM. verese sinin, 6 — Kadıköyünde sakin iken 13'Şubat 325 T. vefat-eden Munadi Honyak Artin © veresesinin, 7 — Göztepede Mehmet Ef. mahallesin de sakin iken 27 Şulat 325 T. vefat eden- Müşir Zade Abdülafi Bey ve- resesinin, 8 — Kadıköyünde sakin iken 27 Mart 326 T. vefat eden Lütfü vefa yp ş Ef. veresesinin, 9 — Kızıltoprakta sakin iken 27 Haziran 327 T. eden Kâtip Mehmet Hulüsi Ef. veresesinin, 19 — Kadıköyünde “Sakin iken 27 Eylâl 327 T. vefat eden Hasan Suphi Ef, veresesinin, li — Ka- dıköyünde sakin iken 1 K. evvel 327 'T. vefat eden Mâkinist Süleyman Ef, veresesinin, 1? — Kadıköyünde sakin iken 6 K. evvel 321 T. vefat e den MahmutHalim ef, veresesinin,13— Göztepede sakin iken 2K sani3277. vefat eden Beyrut valisi Mehmet Nurettin Bey veresesinin, 14 — Kadı” köyünde Hasan Paşa mahallesinde sakin iken 26 Mart 829 T. vefat eden arabacı Nuri ağa veresesinin, 15 — Erenköyünde sakin iken 21 Nisan 429 'T. vefat eden Ebüzziya Tevfik B. veresesinin, 16 — Kızıltoprakla Zühtü Pasa mahallesinde sukin iken 25 Nisan 329 T. vefat eden Meh. met Zeki Ef. veresesinin, 17 — Kadıköyünde Osman Ağa mahallesinde sakin iken 13 Temmuz 329 T. vefat eden Şerife Cemil H. veresesinin, 15 — Kadıköylünde Osman Ağa mahallesinde sakin iken 4 K. sani 850 T. vefat eden Doğramacı Kirkor Ef. veresesinin, 19 — Kadıköyünde Cafer Ağa mahallesinde sakin iken 25 Mart 390 T. vefat eden Fatma Kevser H. veresesinin, 20 — Göztepede Tütüncü Mehmet Ef. mahalle- sinde sakin iken 29 Mart 350 T. vefat eden Osman Ferit B. veresesirin, 21 — Göztepede sakin İken 7 Nisan 330 'T. vefat eden İbrahim Rafet Ef. veresesinin, 22 — Kadıköyünde sakin iken 17 Nisan 391 T. vefât eden Yağcı Cemalettin Ef. veresesinin, 23 — Haydarpaşada sakin iken İZ T, sani 337 T, vefat eden amele Yusuf Ağa o veresesinin, 2 — Erenkö- yünde sakin iken 6 Mayıs 35) T. vefat eden Yakup Cemil Ef. veresesi- nin, 25 — Kızıltoprakta Zühtü Paşada sakin iken 5 Ağüstos 153 'T. ve- fat eden İbrahim Memduh B. veresesinin, 26 — Haydarpaşa hastane- sinde sakin iken 17 Haziran 333 T. vefat eden Tebhirkane müdürü Meh. met Sevket Ef, veresesinin, 27 — Kızıltoprakta Zühtü Paşa mahalle - sinde sakin iken 10 Temmuz 233 T. vefat eden Kantar kâtibi Ali Hay - dar B, vetesesinin, 28 — Göztepede sakin fken 20 Eylül T. vefat eden Posta müdürü Salih Kemal Bey veresesinin, 29 — Göztepede sa - kin iken 20 Eylül 333 T. vefat eden polis komiseri Hasan Tahsin Ef. yeresesinin: 30 — Kadıköyünde sakin iken 24 T, evvel 333 T. vefat eden Muhtar B. veresesinin, 31 — Kadıköyünde Hasan Paşa mahallesinde sakin iken 25 T. evvel 433 T, vefat eden Münadi Server Ef. veresesinin, 32 — Kadıköyünde sakin iken 14 Şubat X4 T. vefat eden piyanocu Jak Emirze Ef. veresesinin, 33 — Kadıköyünde sakin iken 15 Nisan 34 OT. vefat eden Mina Bedos veresesinin, 3i — Kadıköyünde sakin iken 15 Nisan 334 T. vefat eden 35 — Kadıköyünde sakin iken 29 Ağustos 334 T vefat eden amele Hüseyin Ef, veresesinin, 35 — Erenkö- yünde sakin iken 5 Ağustos 335 T. vefat eden Cemal Paşa veresesinin, 37 -- Kadıköyünde sakin iken 5 Temmuz 337 'T. vefat eden Firders Hamdi Paşa zevcesi Emine H. veresesinin, 38 — Göztepede sakin iken 5 K. sani 339 T. vefat eden Firdevs H. veresesinin, 39 — Göztepede si kin iken 76 Mayıs 339 'T. vefat eden İstanbul valisi Yusuf Ziya Bey ve” resesinin, 40 — Kadıköylünde sakin iken 10 Mart 340 T. vefat eden Ha- san Kenan Paşa veresesinin, 41 — Bostancıda sakin iken 11 Mayıs MI 'T. vefat eden Yüzbaşı Ali Bey veresesinini 42 — Kızıltoprakta sakin iken 25 Nisan 928 T. vefat eden Emine Pakize H. veresesinin. Balâda isim ve tarih, vefatları gösterilen zevat veresesinin bir ay zarfında Kadıköy Ahkâmı Şahsiye Hâkimliğine müracaat etmeleri ilân olunur. o (10105) 523