26 Haziran 1935 Tarihli Haber Gazetesi Sayfa 16

26 Haziran 1935 tarihli Haber Gazetesi Sayfa 16

Gazetemiz Hergün çok sayfalı, zengin mündericatlı HAZİRAN VE ” Deniz gezintimizin 5 kuruştur günüdür Hangisi daha zarif? Fransızların Normandi Transatlantiğile İngilizlerin yap makta olduğu Kubin Meri gemisi arası nda bir mukayese.,.. Öndeki Normandi mi daha zarif, yoksa arkadaki — Kuvin Meri mi? Yanda: Normandi tam yolla gidiyor. Almanyada deniz bayramı Son günlerde Almanyada büyük bir — deniz bayramı tertip edilmiş, büyük şenlikler — yapılmıştır. Resimde “Amiral Şir,, kruvazörü ve — merasim esnasında — halk ve askerler görü lüyor. Bu bayramda, Almanyanın kara kuvp etleri mareşal Makenzen, deniz — kuv - betleri de amiral Forster tarafından temsil edilmiştir. İngilterenin 7935 yalı güzellik kraliçesi Mis Mürlel Oksford AŞAĞIDA: Esrarlı artist Greta Gar- ho, biör kaç gün-önce Holivuttan ken- di memleketi olan İsveçe gitti. Söy - lendiğine göre, Greta — Garbonun er- kek kardeşi İsveçte bir göğüs hastar lığından muztariptir.. Garbo, yazt erkek kardeşinin yanında geçirccek- fir, Uç gün evvel iki haydut ellerinde rov elverlerle Pariste — bir ticarethaneye güpe gündüz girmişler ve birl erkek, öteki kadın iki memuru — bağlayarak, kasayı açıp 50 bin frank aldıktan sonr a kaçmışlardır: Resimde bu iki memur boş kasa — yanında görülüyor. Topa tutulan balıkçılar İ Ü Bir Franstz balıkçı gemisi İngiltere — kara suları dahilinde balık tuttuğu için İngilterede bir çiftçinin oğlu, iki yıl — içinde 500 mühtelif demir parça — yut- aa & Ingilizler tarafından topa tutulmuş, —müreltebatı — teckil muştur. Bunlar çatal, burgu, halkalar — ve et çengelleridir. Ölmeden önce Ş kendisine yapılan ameliyatta bunları — çıkarmışlardır. İngiliz operatörler kolejinin yaptığı bu dikkate — değer — koleksiyona bakınız! İnanılır şey mi? batını gö rüyorsunuz, olunmuştur. Yukarıda Fransız gemisi, aşağıda da — muhafaza altında lutulun müretler