29 Ağustos 1935 Tarihli Haber Gazetesi Sayfa 14

29 Ağustos 1935 tarihli Haber Gazetesi Sayfa 14

eki eva” Bvn, iza un fofoğraflar,. Ası/- ları bir banka aş KİA ys : Terfi listesi (Baş tarafı 12 ncide) Van, A, Osman Gümüşhane, Abbas Nevrekop. Yedinci sınıf tüfekçilikten altıncı s1- nıfa: İsmail Ürküp, Röstem Erzurum, Mustafa Bursa, Bekir Yenipnzar, AF Osmancık. Altıncı sınıf - kamacılıktan, beşinci sınıfa: A. Nafiz İstanbul, Emin İzmir. Yedinci smıf kamacılıktarı altıncı s1 nıfa: M. Ali Bakırköy, Sami İstanbul, Murat Erzürum, Sait Çelikkol İzrit Hasan İstanbul, Akif İstanbe!, Şökrü Edirne, Sait Van. Beşinci sınıf demircilikten dördüncü smıfa: Hulüsi Girit. Altıncı sınıf demircilikten beşinci si na: Ş. Demirtaş Manastır, Mehmet Kastamonu. Yedinci sınıf demircilikten © altınc sınıfa: Abdülkadir Kaysori, Süleyman İsparta. Altfacı sınıf marangozluktan beşin ci sınıfa: Nuri Ruscuk, Yusuf Vidin. Yedinci sınıf marangozluktan altın cı sınıfa: Ömer Beypazarı, Abdullah Saim İstanbul, İsmail Kırım, Kadri Ger | bir zaman bulabilmeleri için tekliflerin 1—11—935 tarihine kadar kabul ve tetkik edileceği bildirilmiştir. Bu tarihe kadar gelecek kataloğlar ve malümatlar üzerine incelemeler yapıldıktan sonra şart nameler ikmal ve ayrıca gazetelerle ilân edilecektir. kök, Tevfik İstanbul, Ahmet Çanakka- le M. Rüştü Erzurum, Mustafa Sivas, M. Rasim Erzurum, M. Zeki İstanbul Necmettin İstanbul, Şsref İstanbul, Ali Eğine. “Altıner sınıf saraçlıktan beşinci smı-! nız ana vasıflarınm bildirilmesi iktifa edilmesinin sebebi firmaların daha geniş bir mikynasta teklifler yapabilmelerine mey. dan bırakmak ve bilnetice incelemelerimizi daha bol teklifler üze fa: Esat Kandiye, Yedinci sınıf saraçlıktan altıncı sı - mfa: İdris Ersan Bursa, Şevket Fatih, İsmail Bursa, Fehmi İstanbul, Nuri fs tanbul, Mustafa Raci Kandiye. Beşinci sınıf nalbaatlıktan dördün İepe. Kasaya bir aha ba. Kültür Direktörlüğünden: İlkmekteplerde talebe kaydına Ey- ilülün birinde başlanacaktır. sirinci sı- I nıflara bu sene 928 doğumlularla sana | evvelki doğumlulardan arta kalanlar alınycakdır. Kül - HABER — Akşam Postası AZETECİ Mi Ki G NO 58 ..... tür direktörü 10 Eylüle &sssr buunduklar i rica eder. Yolcu tayyaresi ve telsiz cihaz Satın alacağımız tayyarelerle telsiz cen bu ilânlar hava yolları devlet vasıflarını, fiyatlarını © vesairesi | Evvelki ilânlarda istediğimiz rinde yapabilmektir. A Bu sebeple yolcu tayyaresi ve âletlerinin bütün tafsilâtını emsal “| vü sınıfa: Mustafa Çankırı, Ethem Pir. | ve ilânlarımızdaki ana vasıflara ne derecelere kadar uygun olduk larmı açık bir ifade ile 1—11—925 ve telsiz cihazları satın alınacağı hakkında bütün firmaları de haberdar etmek için yapılmış ve en uzak yerlerdeki da satmak istedikleri yolcu tayyarelerile telsiz cihazlarının yere en yakın okula, çocuklarını kaydettirmelerini velilerden (5015) Hava yolları devlet işletme idaresinden: ları alınacağı hakkında idaremize. yapılan ilânlar üzerine bir çok firmalar şartname istemektedirler. | cihazlarının ana vasıflarını bildi işletme idaresince yolcu tayyaresi vaktin firmaların türlü ni bildirmelerine yetecek kadar tayyarelerie telsiz cihazlarının yal” muhtelif telsiz cihazları satmak isteyenle: lerinden üstün olan hususiyetlerini gününe kadar Hava yolları dev. Altıncı sınıf nalbantlıktan beşinci 6-| let işletme idaresine bildirmelidirler.. Keyfiyet şartname isteyenle: mfa: Hüseyin Bursa. Yelinci smıf nalbantlıktan altıncı amıfa: Hüseyin Erzurum, Ali Refik Er- zincan, M. Zekeriya Sivas, Muhittin Çemişkezek, M. Şükrü Erzurum, Ebu - bekir Erzurum, A. Hamdi Erzuruın, İbrahim Biga, Ö. Faruk Erzurum, A Refik Erzurum, M. Fahri Erzurum, A Nuri Erzincan, Beşinci smıf askeri bandodan dör - düncü sınıfa: Recep İstanbul, Mustafa Ali Yakacık. Riyaseticümhur bandosu beşinci s1. nıftan dördüncü sınıfa: Ahmet İstan bul. Yedinci sınıftan altıncı sınıfa: H Vasfi İstanbul, M. Ali İstanbul. Deniz güverte yarbaylıktan albay - liğa: Hüsnü İzmir, Sait İstanbul, Er tuğrul Üsküdar. İ Güverte binbaşılıktan o yarbaylığa: Saim Beşiktaş, Nizamettin Üsküder, Ziyaetin Sultanselim, Sami Tekirdağ Hilmi Erdek, Nail Eğrikapı, Remzi Ka- sımpaşa, Haşmet Kasımpaşa. Güverte yüzbaşılıktan Sadi Heybelinda, Lütfi Fatih, Hamdi Büyük Piyale, Fehmi Kasımpaşa, Nuri Beyazıt, Güverte astegmenliğinden Tegmem liğe; Adnan İstanbul, Mitat İstanbul, Ali Beykoz, Yaşar İstanbul, Kenan İstanbul, Muzaffer Yanya, Fuat Gire- sun, Hikmet Usküdar. Makine binbaşılığından mekine yar. baylığına: Hasan Mehmet Cemal İstanbul, Hasan Tahsin Beyoğ Me, Makine yüzkaşılığından binbaşılığa: AN Tstankei. Makine astezmenlikten tegmenliğe: Rauf İstanbul, Fikret İstanbul, Kemal Istanbul, Niyazi Eğin, Kemal Aziziye; binbaşılığa:| ce bilinmek üzere ilân olunur. (5074) Unkapanında Ayazma caddesinde Bay Ahmed'in 255 nu - merolu dükkânmda Asgari 1000 kiloya kadar olan siparişlerde hattin İstanbul, Niyazi Kıbrıs, Yahya Konya, Şükrü İstanbul. Sanayii harbiye binbaşılığından yar- baylığa: Salih Hasköy, Hüseyin Kan- diye, Tsmail Bartın, Ali Kanlıca, Meh met Kasımpaşa. İ Sanayii harbiye yüzbaşılığından bir başılığa: Izzet Mehmet İstanbul, İzzet Rifat Kasımpaşa, Hüsnü Saltanselim, Tabip yüzbaşılıktan binbaşılığa: Mu i asteşmenlikten © tegmenliğe; Tarık Edirne, Eczacı astegmenlikten o tegmenliğe: Mehmet İstanbul. Levazım binbaşılıktan levazım yar - baylığa; İsmail Çorlu, Levazım yüzbaşılıktan o binbaşılığa: Sadi Üsküdar, Burbanettin Davutpaşa, Saim Sarıyer. Levazım tegmenliğinden yüzbaşıh » ğa: Raif Fatih, Nazif Üsküdar, Mitat Çatalca, Turhan Kadıköy, Alâettin Ça nakkale, Ferit Midilli, Yunus Göztepe, Sıtkı Sinop, Aziz Mardin. Dördüncü sınıf hakimlikten üçüncü sınıfa; Salih Trabzon. Beşinci sınıf hakimlikten dördüncü #mıfa; İyüp Kasımpaşa. Üçüncü #mıf askeri o munllimlikten | Halil İstanbul, Kemal İstanbul, Saba. ( Sönmemiş mermer kireci kilosu 100 para, sönmüş mermer kireci kilosu 60 para Kireç sert ve çok parlaktır. Muayenesi muhayyerdir. ikinci smıfa: Tahir Kasımpaşa, Hüsnü Kasımpaşa. Beşinci sınıf hesap memurluğundan dördüncü sınıfa: Ali Kızılhamam. Dördüncü sınıf muamele memurlu. Maşuk Beşiktaş, Muhittin Akçaabat, Altıncı sınıf muamele memurluğun. dan 5 inci sınıfa: Emin İstanbul, Yedinci sınıf müzika muallimliğin den altıncı sınıfa: Hüsnü Selânik. Deniz kurmay binbaşılıktan yarbay Lığa; Mitat İstanbul, Necati Beylerbe. yi, Ruhi Koca mustafapaşa. Deniz Kurmay Yüzbaşılıktan Binba- şılığa: Rifat Heybeliada, Necmi Eyyüp. İhtiyat Yarsubaylıktan astegmenli ğe: Ömer Lütfi İstanbul. İhtiyat astegmenlikten teğmenliğe: Kadri Uysal İstanbul, Hakkı Korkut Antalya, H, Hilmi İsparta, M. Hamdi Silifke, Nusret erzincan, Mustafa Nuri Trabzon, Y. Kemal İnebolu, Arslan Fahri Kırşehir, Fikret İstanbul. ZAYI IMZA — 15 gün evel tat- bik imzamı kaybettim, Yenisini kazdırdım. Eski imza ile hiçbir se- nedim yoktür. Eczacı Yüzbaşılı - ğından mütekaid Mustafa Nail ğundan üçüncü sınıfa; Hurşit İstanbul! aym Avcılarımıza Milli fabrikalarımız mamüla- tından (dumansız yerli av ba» rutu ) adı altında yeni bir çe- şit av barutu piyasaya çıkarılmıştır, Bu barut yabancı memleketler yapısı benzeri barul- lar ayar ve evsafında kuvvetli bir barutlur. Hem yerli yapı- sı olması hem de İyi evsafta bulunmasından ötürü bu baru- tu kullandığı» barutu: muz yüz ve iki yüz elli gramlık ku: tular içinde olarak yüz gramlığı 70 ve 250 gıam- ağı 175 kuruşluk. fiyatla idaremizin Tophane #atiş mağazasile belli başlı sa- Kaçma tarafından sa- tılır, Kullanışta kutuların ö- zerindeki tanımlara dikkat edilmesi ve her çap için gösterilen (miktarlardan daha fazla barut hakkı kullanı'maması gerektir. İnhisarlar idaresi BIRİKTIRDIĞİ DADA CANKURTARAN GiBi