20 Aralık 1935 Tarihli Haber Gazetesi Sayfa 1

20 Aralık 1935 tarihli Haber Gazetesi Sayfa 1

X:9 un maceraları Formaları kitap şeklinde toplan, rak satışa çıkarıldı. 156 büyük s4 yıfa 30 kuruş, Maaşlardan “/o 2 Tayyare ianesli kanuna bağlanıyor (Yazımı 3 üncüde) Sarap Telefon: 52. 20 ilkkânun 1935 CUMA “İstifa eden Ingiliz. dış bakanı diyor ki: ki: b “Muvaffakıyetsizlik | durumu daha tehlikeli bir hale soktu,, Fransız gazeteleri İtalyaya ateş püskürüyor “Artık Italyaya muzahir davranamayız!,, Lâval l Bu ayın 26 sında istifamı ediyor? Paris, 20 — Avam kamarasımın dünkü toplantısmın Fransız gazete İeri Paris projesinin gömülme me rasiminin son cephesi olarak tav- sif ediyorlar. Hoarun bu hususta- ki durumunu gayet iyi buluyorlar ve Musolininin takındığı vaziyetin büyük bir inkisarı hayale yol açtı- ğımı iddia ediyorlar. Sağ cenah gazeteleri dünkü toplantınm gayet önemli olduğu Du ve tesirinin İngiltere hudutla- rmdan hariçte hissedileceğini ya- zryorlar. Dünkü münakaşalardan Hoarun prestij “ve namusundarı kaybetmeden cıkmış olduğunu söy iyorlar. Sol cenah gazeteleri Musolini- ye hücum ederek şimdiye kadar (Devamı 2 ncide) Teşebbüsümüzün al MŞOE sizliği vaziyeti daha güçleştirmiş ve daha tehlikeli bir hale getir- miştir diyen Sir Samoel Hoar Okuyucularımıza hediye edeceğimiz ayakkabılardan bir kısmını Yalovanın Güney köyünde müthiş | bir cinayet oldu Bir köylü arkadaşını öldürdü Katil kaçmıya teşebbüs etti isede yakalandı Yalova, 18 (Özel) — Dün gece Yalovaya tabi Güney köyünde bir | cinayet işlenmiş, köyden Mehmet oğlu Zahit, Ömer oğlu Muhsini bıçakla kalbinden vurmak suretile öldürmüştür. Bu müthiş cinayet bir hiç yü- zünden olmuştur, Ufak birmesele den dolayı aralarında ihtilâf çıkan iki köylü evvelâ münakaşa etmeğe başlamışlar, Derken münakaşa kavgaya dökülmüş, fakat iş kavga ile de bitmemiş, bıçağa dayanmış- tır. Katil bıçağını rakibinin kalbine sapladıktan sonra gecenin ka ranlığından istifade ederek kaç- mağa teşebbüs etmiştir. Fakat hadise yerine derhal ye- tişen jandarmalar ağır surette ya- râlanan : Muhsini : Yalova tedavi evine kaldırdıktan sonra katilin peşine düşmüşler ve az vakitte kendisini yakalamağa muvaffak olmuşlardır. Muhsin tedavi evinde ölmüştür müştür. Ortada ne esrar, ne cinayet vor! Kaybolan kasap "Altın Çizmede yaptıracağız. Resmimiz bu mağazanın ayakkabılarını Büyükadada keyfine gösteriyor. bakıyormuş ! S inci yıl hediyelerimiz! Dün ekamki'Son Posa, dı 2009 liralık Muhtelif ve kiymetli eşyadır Bunların arasında: Radyo makinesi Lonjin cep ve kol saatleri Diş makinesi Tavalet takımla Elektrik süpürgesi Ismarla ayakkaplar gibi Muhtelif ve kıymetli yüzlerceeşya mevcuttur Diyebiliriz ki: Müsahakamıza iştirak edecek her okuyucumuz muhakkak sürette ve kolay. hkla Kazanacaktır, 1 ikinci kânun 1936 Tarihi sizin için uğurlu olacaktır Bu tarihi bekleyiniz ve o gün başlayacak olan müsabakamıza iştirâk etmek fırsatını kaçırmayınız! ve bu sabahki “Tan,, da, Hasan Tahsin isminde bir kasabın kirk üç gündenberi ortada olmadığı ve kendisinin bir cinayete (£ kurban gittiği yazılıyordu. Emniyet müdürlüğünden yaptı- ğımız tahkikate göre, kasap Hı san Tahsin bir cinayete © kurban gitmediği gibi esrarengiz bir şe kilde de kaybolmamıştır. Hasan Tahsinin yeni yaptırdı ğt apartmandan dolayı borcu var- dır. Gece gündüz rakı içmekte dir. Evinden ayrıldıktan sonra ka sap dükkânma telefon etmiş, bit müddet evel evine Yalovadan tel graf çekerek “Geliyorum,, diye ha ber vermiştir. Zabıta tarafından Hasan Tah sinin Büyükadada bir kadmla be-i raber yaşadığı tesbit edilmiştir. Bu gördüğünüz resim hileli bir fotoğraf oyunu değildir. Bu ha kulâde adam son fırtınalar esnasında uçan Süleymaniye'camii mi, resinin külâhını tamir eden minare tamircisi Tevfik ustadır. 6 u sayıfada çok dikkate değer hayatını ve sözlerini okuyacaksınız. Kadıköyünde bir hama! karısını vurd “Bana Vanlı Mehmet derler, adamı yakarım, Vurulan kadının: suçu: yemeği vaktinde hazırlamamasıdır ! Rasimpaşa mahallesinde © rıht iskele sokağında 95 humarah evi otürmaktadırlar. Mehmet, fazla para kazanam dığı için karısının “her istediği yerine getirememekte ve bu den sık, sık kavga etmektedirle! (Devamı 2 incide) 3Bu gece Beyoğlu semtinde ışıklar maskelenecek Dün Kadıköyünde bir “hamal, karısını öldürmüştür. Katil Haydarpaşada demiryol- ları hamallarından —Vânk Musz oğlu Mehmettir, 49 yaşındadır. Öldürdüğü karısı da 49 yaşın dadır. Adı Mir'attır. Kadıköyünde Yeldeğirmeninde| Beyoğlu caddesinin bu ışıklara boğulmuş halini bu gece dokuz buçukta göremiyeceğiz. (Yazısı ? incide)