24 Aralık 1935 Tarihli Haber Gazetesi Sayfa 9

24 Aralık 1935 tarihli Haber Gazetesi Sayfa 9

MH İLKKANUN — 1055 gayramlıklarınızı, Yılbaşı Hediyelerinizi .Sümer Bank Yerli Mallar Pazarlarından alınız ikramiyeli satışlardan | Yüzde 100 istifade edersiniz İstanbul 5 inel fora e : Emniyet Sandığına m lira:mukabilinde birinci derecede ipotekli olup paraya çevril * ine karar verilen ve tamamına (722) lira kıymet takdir edilen İzunçarşıda E. Saman viranı sani. Y. Ferhatağa mahallesinde Uzun E sokağında eski 321 yeni 38 numaralarla murakkam kârgir bir #ükkânm tamamı açık arttırmaya vazedilmiştir. / o Arttırma peşindir. Arttırmaya iştirak edecek müşterilerin kıymeti Muhammenenin $ç 7,5 nisbetinde pey akçesi veya milli bir bankanın İeminat mektubunu hamil olmaları icap eder. Müterakim vergi, tan- ifat, tenviriye ve vakıf borçları borçluya aittir. Arttırma şartna - i 15/1/936 tarihine müsadif çarşamba günü dairede mahalli a talik edilecektir. Birinci arttırması 30/1/936 tarihine mü if perşembe günü dairemizde saat 14 ten 16 ya kadar icra edi - , birinci arttımmada bedel, kıymeti muhammenenin ©ç 75 ini İduğu takdirde üstte bırakılır. Aksi takdirde son arttırmanın ta- hüdü baki kalmak üzere arttırma on beş gün daha temdit edilerek İ4/2/936 tarihine müsadif cuma günü saat 14 ten 16 ya kadar da - ede yapılacak ikinci arttırma neticesinde en çok arttıranm üstünde lacaktır. 2004 numaralı İcra ve İflâs kanununun 128 ıncı mad “İlesine tevfikan hakları tapu sicillerile sabit olmryâü ipotekli alacak” arla diğer alâkadaranm ve irtifak hakkı sahiplerinin bu haklarını Ye hususile faiz ve masarife dair olan iddialarını ilân tarihinden iti- ren 20 gün zarfında evrakı müsb itelerile birlikte dairemize bildir - leri lâzımdır. Aksi takdirde hakları tapu sicillerile sabit olmıyan * ir satış bedelinin paylaşmasından hariç kalırlar. Müterakim vergi, nviriye ve tanzifiyeden ibaret olan belediye rusumu ve vakıf ica * esi bedeli müzayededen tenzil olunur, Daha fazla malümat almak tiyenlerin 934/6611 numaralı dosyada mevcut evrak ve mahallen iz ve takdiri kıymet raporunu görüp anlryacakları ilân olunur. İ ta olup mayısta inşası sona erecek o. (8059) En güzel Bayram ve Yılbaşı hediyesi bir R E VW U E saatidir 80 senelik bir tecrübe mahsulüdür. aateilerde satılır » Beyoğlu'nda» MIŞ Galata'da « SAATCI MEYER; Tünel caddesi 29 li KEŞİŞYAN, Sultan Hamam, Yeni Cemi ei İstanbui'da; | VAKSEVANOPULO BİRADERLER, Bah- Çekapu, Arpacılar sokak 48 ve Sirkeci, Hamidiye sokak 58-59 1. DİARYAN, Sirkeci, Hamidiye sok. 20 Ankara'da , RİZA TEVFİK, Bari caddesi 8 va muhtelif Anadalu Viliyatlerinde Umumi Deposu ; İstanbul Bahce Kapı, Taş Han'9 Telefon: 21384 Bütün dünyayı alâkadar eden boks maçı, geçen hafta Amerikada oynandı ve genç zenci boksör Joe Lewis, şimdiye kadar hiç nakavt olmamakla tanınmış meşhur İspanyol boksörü Oduncu Paulinoyu dördüncü ravuntda harap ederek oyunu terke mecbur etti, Bu enteresan maçın Avrupaya gelen ve bütün dün ya gazetelerinin derhal sütunlarına geçirdikleri ilk re. simleri yukariki iki enstantanede, Bir tarafta, zenci. nin müthiş bir sol yumrukla kendisinden bir yumrukla kendisinden bir buçuk ker kere Onümüzdeki maçlar için Almanya da Takımını gençleştirmeğe çalışıyor 1996 Olimpiyatlarından evvel Al man milli takımı önümüzdeki ilkba - harda Barselonda İspanya ile Lizbon- da Portekiz ile, Peştede de Macar milli takımları ile çarpışacaktır. Alman milli takımı (ile İskoçya da bir maç yapmak istemiş ise de AL manyanın olimpiyatlardan evvel bu teklifi kabul edip etmiyeceği malüm değildir. Almanlar tarafından yapılmak . lan büyük stadın resmiküşadı müna - sebetiyle Alman ve İtalyan milli ta. kımlarını bir maç yapması ihtimali de vardır. Bu proje tahakkuk edecek olursa stada yüz bin seyircinin gele. ceği tahmin edilmektedir. Berlin olimpiyatları futbol turnu yasına İşlirak edecek Alman milli fut- bol takımının İngilizlere karşı çıkarı. lan takımdan biraz değişik o olacağı anlaşılmaktadır, Bilhassa muhacim hattı oyuncu - ları arasında tebeddülüt olacak ve bu hat daha genç oyunculardan teşkil e. dilecektir, Alman milli takımı antrenörü ta. kımma bir merkez muavin aramakta . dır. Bugünkü merkez o muavin yaşlı bulunmakta ve değiştirilmesine lüzum görülmektedir. Fransa Ik maçlarında (Garip bir hadise Fransa lik maçlarmda hakemile yan hakem arasında olduğu kadar da calibi vaka olmuştur. Oyunculardan biri topa el vur . muş, yan hakem bayrağını kaldırarak işaret ettiği halde orta hakem görme mis ve ovun devarı etmistir, Tona el ile dokunan oyuncu ofsayd vaziyette bir orta gerip dikkat hir olan arkadaşına pas vermiş van ha.| kemi bir daha bayrağını Okaldıraral hakemi ikaz etmistir. Fakat hakem #ldıirış etmemiş ve ofsavd varivet'e lan oyuncu da gol yanmıstır. Bu vaziyet üzerine oyuneula iti. ! © raz etmislerdir. Hakem de tereddüde | düşerek yan hakemin fikrini sormus | tur. Yan hakem evvelâ basrağmı kal dirarak ofsayd İşareti verdiği halde hakemin istisaresi üzerine golü niza, mi addetmis ve kararından geri dön. müstür. Bu bariz haksızlık karsısında federasyon meseleye vaziyet etmiş ve an hakemini uzun bir o müddet için! ykot etmiştir. daha iri yarı olan Oduncu Paulinoyu nasıl yere yıktığı ve hakemin Joe Lowisi oradan uzaklaştırdığı, rafta..Baygınlıktan henüz ayılan İspanyol besörün kol takla ringden çıkarıldığını görüyorsunuz. <<) Atletizm Avrupa rekorlarının listesi tanzim edildi Avrupa atletizm Avrupa rekorları listesini tan. zim etmiştir. Resmen (Avrupa re. koru olarak tesbit olunan dereceler aşağıda gösterildiği gibi bunlarm kim ler tarafından kazanıldığı da işaret edilmiştir. federasyonu 100 metre: Alman Jonat 16 saniye 3/10 1932 de elde edilmiştir. 200 metre: Alman Koering 20 saniye 9/10 1928 de elde edilmiştir. 400 metre: İngiliz Liddel 47 saniye 6/10 1924 de elde edilmiştir. 800 metre: İngiliz Haupson 1 daki. ka 49 saniye 8/10 1992 elde edilmiştir. 1500 metre: İtalyan Becedli 3 dakika 49 saniye 1983 de elde edilmiştir. 5000 metre: Finlândiyalı Lehtinen 14 dakika 17 saniye 1932 de'elde edilmiş-| tir. 10000 metre: Pilândiyalı Nurmi 20 Bir şampiyon! — Ne! Bu köpekle şanpiyonluk mu aldınız?! — Evet doktor... İki yüz kiloluk. lar, hacminde en fazla yemek ye. mek müsabakasını kazandım!.. dakika 6 saniye 2/10 1924 de elde edil miştir. 110 manlalı: İsveçli Weustron 14 sani.” ye 4/10 1929 da elde edilmiştir. 400 manlalı: İsveçli - Petterson 52 saniye 4710 1929 da elde edilmiştir. Yüksek atlama: Finlândiyalı Kotkas 2 metre 1 1934 de elde edilmiştir. Uzun atlama: Alman Leichun 7 met. re 73 1935 de elde edilmiştir. Sırık: Norveçli Heff 4 metre 25 1925 elde edilmiştir. Gülle: Alman Wadke 16 metre 33 1935 elde edilmiştir. | Disk: Alman Sehoreder 58 metre 10 1985 de elde edilmiştir. Cirit: Finlândiyalı Jorwinen 76 met. re 66 194 de elde edilmiştir. Çekiç: Irlandalı Gallagan 56 metre 8 1932 de elde edilmiştir. Dekatlon: 7824 puvanla Almanya 4X100: Almanya 40 saniye 6/10 1932 de elde edilmiştir. 4X400> İngiltere 3 dakika İf saniye 2/10 1932 de elde edilmiştir. Meşhur Macar | futbolcu Sarosi Hukuk doktoru oluyor Macar milli takımının ve Ferene. varos kulübünün meşhur merkez mu. hacimi Sarosi hukuk doktoru imtiha. nına. kabul edilmiştir. Hukuk doktoru olduktan sonra Sa. rosinin spor hayatında büyük bir de. gişiklik vukua geleceğine muhakkak nazarile bakılmaktadır. Bd münasebetle Saresinin İtalyan Avbrosina takımma mühim bir meb . Vâğ yekünu nakledileceğine ve hattâ Italyan tabiiyetine bile geçeceğine da. ir sık sık dolaşmakta olan haberlerin €sas çıkmıyatağı tabil görülmektesir. Yedi gol atan “ merkez muhacim Arsenal kulübünün meşhur mer, kez muhacimi Drake, Aston Villâ ta. kımına karşı başlı haşma yedi gol a- tarak İngilterede olduğu gibi "piki de dünyada da bir gol rekoru yapmıştır. Yedi sifir galip gelinen bir maçda bütün golleri bir muhacimin yapması futbol hayatımda şimdiye kadar gö . rülmemiş bir hâdisedir.