18 Haziran 1931 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 7

18 Haziran 1931 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 7

MİLLİYET PERŞEMBE İstanbul Tramvay şirketinden: | “ALAN İl İlân Terlemeye karşı pek zati ve müessir olan:.—.. İstanbul civarındaki ikeri kıtaat ve müessesatın tızak, ekmek, vesaire kara takliyatının beher kilolarına palı zarfin teklif edilen tlar haddi itidalde görül nediğinden 18-6-931 perşem- günü saat on dörtte F'im- ıda hey'etimizde pazarlık- İn ihalesi yapılacaktır. Talip- lerin şartnamesini hey'etimiz- görmeleri ve ihale” saatin- den evvel teminatlarile hazır bulunmaları. ve .. Farkı fiyatı teahhüdünü ifa *demeyen o müteahhide ait olmak üzere pazarlıkla müza- Yedeye çıkarılan İd ilâ 18 bin kilo beyaz ve haki bez | rna talip çıkmadı ndan 20-6-931 cumartesi fünli saat 14 te Fındıklıda timizde tekrar pazarlıkla #atılacaktır. Taliplerin şartna- mesini timizde ve kırpın- tıları Keles ambarında #araciye evinde görmeleri ve İhale saatinden evvel teminat- lariyle hazır bulunmaları. .“.. Kastamunideki kıtaatın ih- “üyacı olan Un kapalı zarfla Münakasaya konmuştur. İha- lesi 20 Haziran 931 cumar- tesi günü saat 15 te Kasta- Munide askeri satın alma ko- misyonunda yapılacaktır. Ta- liplerin şartname almak ve tekliflerini vermek üzere te- minatlariyle birlikte mezkör komisyona müracaatları. Ee“ Samsundaki kıtaatın İhti- Yacı olan koyun ve sığır eti kapalı zarfla ve ayrı ayrı Şartnamelerle o münakasaya konmuştur. İhalesi İTemmuz 931 çarşamba günü Samsum- da askeri satınalma komis- Yonunda yapılacaktır. Talip- lerin şartnameyi görmek üz- te Fındıklıda hey'etimize ve Şartname ve teklifle- tini vermek üzre teminatla- i rile “birlikte Samsunda mez- “kür komisyona müracaatları, ... İzmirde “bulunan 57 »<i | fırka kıtaatının ihtiyacı olan | sığır eti kapalı zarfla müna- küsaya konmuştur. İhalesi 20 aziran 93İ cumartesi saztl5,30da İzmir müstahkem mevki satın alma komisyo- | Bunda yapılacaktır. Taliplerin şartnameyi görmek üzere Fın- dıklıda heyetimize ve şart “kame almak ve tekliflerini Vermek üzere teminatlariyle birlikte mezkür komisyona Müracsatları, ... Ordu ihtiyacı için yerli fab- rikalar mamulâtından yüz yir- mi bin metro gılâflık bez kapalı zarfla o münakasaya konmuştur. İhalesi 20-6-931 Cumarlesi günü saat İ5te Ankarada merkoz satın sima onunda ( yapılacaktır. Taliplerin şartasme almak ve tekliflerini vermek üzere te- Minatlarile birlikte mezkür komisyona müracaatları. ... Kırmızı domates, bamya, patlican, fasulya, kabak, se- mizotu, yeşil biber. İzmitteki kıtaatın ihtiyacı > olan balâda cinsi yazılı yedi | kalem taze sebze kapalı zarf- İa münakasaya konmuştur. İhalesi 20-6-931 cumartesi günü saat 15 ie İzmit Z3ücü a fırka satınalma komisyonunda Yapılacaktır. Talipleyin şart- > Bameyi görmek üzre Fındık- İİ da hey'etimize ve şartname “almak ve tekliflerini vermek üzre teminatlarile birlikte İz- mitte şwezkür komisyona mü- Facaaiları. sö. Mersindeki kıtaatın ihtiyacı “lâm ekmek kapalı zarfla Minakasaya konmuştur. İha- —lesi 15 temmuz 931 çarşam- günü saat 16 da Mersin- “© askeri salınalma komisyo- j İM satın aima-|- - il i İ— Boku Vilâyetinin Mudurnu ikkom syonu ilÂNEİİ kazasında Yağcılar köyüne civar haftancık nam devlet otmanından kat'i plan muci- bince senevi ( 1571 ) metro mikhaptan beş senede (7855) gayri mamul metro mikap göknar eşçarı kopalı zarf usulile 21-6-931 tarihine mü- sadif pazar günü saat onbeşe kadar müzayedeye kunulmuş- tur. Tafsilât almak ve şera- iti müzayedeyi anlamak iste- yenlerin O Ankarada orman müdiriyeti umumiyesile İstan- bul ve Bolu orman müdiri- yetlerine ve taliplerin de yev- mi ihalede teklifname zarf- larını müstashiben Bolu orman müdiriyetinde müteşekkil iha- le komisyonuna müracaat ey- lemeleri ilân olunur. , (Resmi İlânlar Türk Limited Şirketi) | mmm Liseler Mübayaal komisyonundan. Komisyonumuza merbut Kandilli ve Çamlıca mektep- leri sebzeleri 28-6-931 tari- hine müsadif pazar günü sa- at 16 da ihale edilmek üzre kapalı zarf usulle münaka- saya kanulmuştur. Taliplerin mezkür günde komisyona müracaatları. la saha SE Balıkesir hukuk hakimli- ğinden: İstanbul Beyoğlunda Teş- vikiye mahallesi Çınar soka- ğında 9 No. li hanede otur- makta iken elyevm mahalli ikametinin « meçhul (olduğu anlaşılan Mehmet Rauf Ef. alehine karığı bulunan Asla- han tepeciği kariyesinde mu- kime Ahmet kerimesi Tay- yibe hanım tarafından terk sebebine mebni ikame olu- nan boşanma nen tebliğe rağmen gününde gelmeyen mumaileyh Rauf Et, aleyhine gıyap kararı ve- rilmiş olduğundan ilân tari- hinden itibaren beş gün içinde itiraz etmesi ve mah- keme günü olan 24 haziran 931 günü saat 10da mah- kemeye gelmesi aksi takdir- de mahkeme gıyabında rü- yet olacağı tebliğ makamına kaim olmak üzre ilân olunur. ————- nunda yapılacaktır. Taliple- rin şartnameyi görmek üzre Fındıklıda heyetimize ve şart- name almak ve tekliflerini vermek üzre teminatlarile bir- likte mezkür komisyona mü- racaatları, İzmir müstahkem (mevki kıtaatı hayvanatının ihtiyacı olan kuru ot kapalı zarfla münakasaya konmuştur İha- lesi 7 temmuz 93İ salı günü saat 15,30 da İzmirde müs- tahkem mevki satınalma ko- misyonunda yapılacaktır. Ta- liplerin şartanmeyi görmek üzre Fındıklıda hey'etimize ve şartnameyi almak ve tek- liflerini vermek üzre teminat- larile birlikte mezkür komis- yona müracaatlar. ... Maraştaki kılaatın ihtiyacı olan un ve sade yağı kapalı zarfla ve ayrı ayrı şırtname- lerle münakasaya konmuştur. İhalesi 8 temiz 93İ çar- şamba günü seat 16 da Ma- raşta askeri satınalma komis- yonunda yapılacaktır. Talip- İerin şartnameyi görmek üz- re Fındıklıda heyetimize ve şartname almak ve tehlifle- rini vermek üzre teminatla- rile birlikte mezkür komis- yona müracaatları. .». İslahiyedeki kıtsatın ihti- yacı olan beş kalem erzak, yem ve mahrukat kapalı zarfla münakasaya konmuş- tur. İhalesi 7 temmuz 931 salı günü İslahiyede askeri satınalma komisyonunda ya- pılacektır. Taliplerin şartaa- me almak ve tekliflerini vermek üzre teminatlarile birlikte mezkür komisyona müracaatları. pi İstanbul Tramvay Şirketi | bedelleri tediye olunacak tah- (fl vilâtının on birinci keşidesi 1 temmuz 1931 günü öğle- den “sonra saat 3 1-2 ta Beyoğlunda “Tünel meydanın- da Metro Hanında Şirketin merkezi idaresinde Noter bu- zurunda icra edileceği, İşbu tahvilât hamillerine ilân olu- nur. Amortisman cetveli mu- cibince, itfa keşidesi, 1040 ( bin kırk ) adet tahvil üze- rine yapılacaktır. Tahvilât hamillerinden ar- xu buyuran zevat, keşidede hazır bulunmağa davet olu- nurlar, İstanbul, 10 haziran 1931 Müdiriyet — ————— Türk Anonim Elektrik Şirketinden: İLÂN Türk Anonim Elektrik Şirketi bedelleri tediye olu- nacak tahvilâtının on ikinci keşidesi 1 temmuz 1931 gü- nü öğleden sonra saat 2 1-2 ta, Beyoğlunda Tünel mey- danında Metro Hanında Şir- ketin merkezi idaresinde No- ter huzurunda icra edileceği, işbu tahvilât hamillerine ilân olunur. Amortisman cetveli mu- cibince, itfa keşidesi, 760 (yedi yüz altmıs ) adet tah- vil üzerine "yapılacaktır. Tahvilât hamillerinden ar- zu buyuran zevat, keşidede hazır bulunmağa davet olu- nurlar. İstanbul, 10 haziran 1931 Müdiriyet İstanbul | Mülbakatından Beyoğlu ile Galata Beynin- de Tahtelârz Demir Yolu Türk Anonim Şirketinden: ILAN İstanbul o Mülhakatından Beyoğlu ile Galata Beyninde Tabtelârz Demir Yolu Türk Anonim Şirketi bedelleri te- diye olunacak © tahvilâtınm on dördüncü keşidesi 1 tem- muz 1931 günüöğleden son- ra saat 3 te, Beyoğlunda Tünel Meydanında Metro Ha- nında Şirketin merkezi ida- resinde Noter huzurunda icra edileceği, işbu tahvilât ha- millerine ilân olunur. Amortisman cetveli mu- cibince, itfa keşidesi, 515 ( beş yüz on beş ) adet tah- vil üzerine yapılacaktır. Tahvilât hamillerinden ar- zu buyuran zevat, keşidede hazır bulunmağa dayet olu- nurlar. İstanbul, 10 haziran 1931 Müdiriyet Ticaret işleri umum müdü- rlüğünden: Sigorta şirketlerinin teftiş ve mürakabesi hakkındaki 25 haziran 927 tarihli kanım hükümlerine göre kaza si- gorta işlerile iştigal eylemek üzre tescil edilmiş olan ec- vebi sigorta şirketlerinden La Prevuvayyans kaza (La Prevoyance Com- pagnie D'Assurances A'primes Fixes Con- tre Les (Accidents De Toute Nature) sigorla şirketi bu kerre mü- racaatle şirketin Türkiye u- mumi vekilliğine şirket na- mına yapacağı işlerden do- ğacak davalarda bütün mah- kemelerde dava eden edilen ve üçüncü şahıs sıfatlarile bazır bulunmak üzre (Rone Aseo ve Alber Tinao kolektif şirketi) ni tayin ey- lediğini bildirmiş ve lâzım- ge'en (o vesikayı (vermiştir. Keyfiyet kanuni hükümlere muvafık o görülmüş olmakla ilân olunur. Her eczane ve ecza depolarile tuhafi (1-10 04) PERTEVi Dostlarımıza tavsiye ediniz. Size müteşekkir kalacaklardır. İl > mağazalarında arayınız 7 inci fırka Satınalma Kömisyonu Riyasetinden: Merkezdeki kıtaat ve müessesatın 1-7-931 tarihinden 31- 6-932 tarihine kadar bir senelik yiyecek ve hayvanatın ye- mile yakacak münakasaya çıkarılmıştır. Mıktarları aşağıda gösterilmiştir. İhale edileceği gün ve saati de yazılıdıştır. Ta- liplerin şeraiti anlamak üzre ker gün komisyona müracaat- ları ve münakasaya iştirak edeceklerin de teminatı muvak- katelerile ihale günleri bildirilen saatte komisyona müracıt- ları ilân olunur. Kapalı zarfla münakasa: Yapılacak erzakın cinsi (o tarihi (o günü © saati Ekmek 580000 kile (o 57-931 O pazar 9 da Sadeyağ 9000 ,, ” . 10 da Koyun eti o 20000, 6-7-931 pazartesi (9 da Sığır eti o 75000 ,, ” ” 10 da Pirinç 37000 8-7.931 çarşamba 9da Odun 1000000 ., ” ” 10 da Saman 715000: ,, 13-7.931 pazartesi 10'da (Resmi Hisler Türk Limited Şi İstanbul'un en güzel ve nezih aile mecmaı KIZ KULESİ PARK ve PLAJI açıldı Mekülât ve meşrubat nefis ve her yerden ehvendir. MER GECE: HİKMET RİZA hanım ve DARÜTTALİM MUSİKi heyeti vardır. Muayyen gecelerde Varyete. Orkestra, Caz. Dans, san'at- kâr Naşit Bey ve beyeti temsiliyesi —— Vesaiti Nakliye Köprüden Salacak ve Üsküdar'a gece ve gündüz mütcad- dit vapurlar Haydarpaşa, Çamlıca ve Üsküdardan tramvay gece avdet için Çengelköy, Beylerbeyi, Kuzguncuk, Üş- küdar ve Kadıköyüne hususi otobüs ve gece Köprü ve Beşiktaşa 9,10,11,12 de vapur vardır. Emlâk ve Eytam Bankası Istan- bul Şubesinden: e “file Kiralık çiftlik ve mandıra “ Sönelik icar: 800 lira Esas o Mevkii ve nevi: 23 Şişlide Mecidiye mahallesinde Zincirlikuyuda Büyük- dere caddesinde 28/2 numaralı Sarandi Çifliği namiyle maruf, Anbar, depo, kömürlük, yogurthane odalar, İnek ahırları ve kümesleri müştemil her işe elverişli 78 dönüm arazi. Balâda evsafı muharrer çiftlik bilmüzayede üç sene müd- detle kiraya verileceğinden taliplerin ihaleye müsadif 29-6-931 pazartesi saat on altıda şubemize müracaatları. (Resmi İlânlar Türk Limited Şirketi) Vakıf akarlar müdir- liğinden: Bir sene müddetle icar için müzayedesi temdit olunan emlâk Talipleri tarafından teklif olunan bedeli icar Şehri 35 lira “ Heybeli adada Büyüh Manastırda 70 No. hane Müddeti icar: 1-6-931 tarihinden 1-6-932 tarihine kadar Mebdei icar: Eski müstecir için akdi sabıkın hitamı, yeni müstecir için teslim tarihidir. Müddeti müzayede: 20 haziran 931 cumartesi günü * Balâda muharrer emlâk kiralık olup hizalarında gösterilen bedellerle talipleri uhtelerindedir. Encümen idarece bir hafta müddetle temdidi müzayedelerine karar verilmiştir. Fazlasile talip olanlar son günün saat on dört buçuğuna kadar Istan- bul evkaf müdiriyetinde vakıf akarlar müdürlüğüne müra- caatları ilân olunur. (Resmi İlünlar Türk Limited Şirketi) Tütüninhisarı Umumi müdirliğinden: Top halinde (2000) kilo ince beyaz parşomen (10,000) on bin kilo ikinci hamur sarma kâğıdiyle (2000) kilo penbe rozafiş kâğıdı (15000) varak mor, hareli kâğıt ve bobin ha- linde (500) adet beyaz ince parşomen kâğıdı pazarlıkla alı- nacaktır. (350) lira teminatı muvakkateleriyle beraber 4-7-931 cumartesi günü saat 10 da ve numune ve şartnameyi görmek üzere de her gün Galatada mübayaat komisyonuna müracaat etmeleri. o (Resmi İlânlar Türk Limited Şirketi) Tü .müdirliğinden: i Yerli malı olarak (5500) kilo nişasta kola pazarlıkla alı- nacaktır, (110) lira teminatı muvakkatele-iyle beraber 29-6- 931 pazartesi günü saat (10)da ve nümuneleri görmek üze- re de her gün Galatada mübayaat komisyonuna müracaat etmeleri. (Resmi İlünlar Türk Limited Şirketi) Türün inhisarılstanbul B .. di ji vo d aş müdirliğinden: Szmsun idarei inhisariye anbarında mevcut ( 7,500 ) kile köhne kaneveçe parçalarile (1,500) kilo iskarta ip parçaları 8 temmuz 93İ tarihinde ihale edilmek üzre Samsun Baş müdürlüğünce münakasaya (vazedilmiş olduğundan, talip olanların Başmüdüriyeti mezküreye müracaatları. (Resmi Minler Türk Limited Şirketiğ Tütün inhisarı Umumi .. di li .. d mudırlığınden: Bursa idareci inhisariye anbarlarında mevcut takriben (650,000) kilo yaprak tütünün Bursa- nakliyatı olbaptaki şartnamesi mucibince 28 haziran 931 tarihine ka- dar münakasaya vazedilmiş olduğundan talip olanların Bursa baş müdürlüğüne müracaatları. e (Resmi Hünler Türk Limited Şirketi) Pendik serom müdürlüğünden; (440 Baş) Dana münakasası Pendik serom darülistihzarı için mübayaasına lüzum görü- len 440 baş yerli ve yerli kırım danası kapalı zarf usulile 12 temmuz 93İ tarihine müsadif pazar günü saat on dörtte ihalesi icra olunmak üzere münakasaya konulmuştur. Şart- namesini görmek istiyenler her gün pendikte müessese mü- dürlüğüne müracaat eylemeleri ve münakasaya iştirak etmek isteyenlerin de yevm ve saati mezkürda Fındıkıda Güzel lâboratuvarı san'atlar ekademisi dahilinde yüksek (mektepler muhasibi | mes'ullüğünde müteşekkil mübayaat komisyonuna müracaat eylemeleri. (Resmi İlânlar Türk Limited Şirketi) Satılık hane i Emniyet Sandığı müdürlüğünden Sandığımızın malı olan Üsküdarda tabaklar mahallesinde Selimpaşataşı caddesinde eski İl ve yeni dokuz numaralı ve yüz altmış dört arşın arsa üzerinde ahşap iki kattan ibaret yedi oda bir sofa,bir malta taşlık ve otuz arşın arsa- da ahşap bir katta mutfak ve bir kuyu ve iki yüz altı arşın bahçeyi havi (dahilen bazı sıvaları noksan ve haricen kısmen muhtacı tamir) bir hanenin tamamı (otuz bir) gün müddetle satılığa çıkarılarak 22 temmuz 931 tarihine müsadif çarşam- ba günü saat on beş buçukta müzayedesi icra kılınacaktır. | İhalei kat'iyeyi yapıp yapmamakta sandık idaresi muhtardır. (Resmi İlânlar Türk Limited Şirketi) | il Emlâk ve Eytam bankasından, SATILIK BOSTAN Beyoğlunda Fatma Hatun mahallesinde Bostan sokağında | 1 No.hı (14454) metre murabbar visatinde bir kıt'a bostan ve arsa kapalı zarf usulile ve peşin para ile satılıktır. Te- | minat yedi yüz elli liradır. İhale 6 temmuz 931 pazartesi günü Ankarada Banka idare seclisi huzurile yapılacaktır. Talip olanlar İstanbul, İzmir şubelerimize veyahut Ankarada" Umum Müdürlük Emlâk İdaresine müracaatla şartnamemizi mütalea ve arzu buyurdukları izahatı alabilirler. : (Resmi Hünlar Türk Limited Şirketi). > Terlikçi esnafının . nazarı dikkatine Türkiye Hilâliahmer cemiyetinin ihtiyacı olan ve numunesi İstandulda yeni postane civarında Aksaraylılar hanının 3 nu- maralı Karahisar maden suyu ve oyun kâğıtları satış büro- .sunda bulunan terlikten 4 muhtelif numune üzerine 2,500 çift terlik pazarlık suretile sipariş olunacaktır.Talip olanların şartları öğrenmek; numuneyi görmek ve münakasaya iştirak etmek üzre 29 hazirân pazartesi günü öğle vaktine kadar büro müdüriyetine müracaatları ilân olunur. 4 p (Resmi İlânlar Türk Limited Şirketiyi ——— .in © : “ Kars Vilâyetinden: . # Encümen 157 dir. Vilâyetimizin Çidir kazasında 34290 lira 70 ğuruş bedeli keşifli bir Kölik konağile bir mektep binası ve üç adet memurin evinin yeniden lüzumu inşasına 13-6-931 den itibaren 20 gün müddetle ve kapalı zarf usp- lile münakasaya vaz'ına karar verilmiştir. Münakasaya ikti- darı malisine itimat edilenler kabul olunaçağından talip olanların bedeli keşifin yüzde yedi buçuğu nisbetinde teminas tı muvakkate akçesini müstashiben terihi ihale olan 2 tem- muz 931 perşembe günü saat 16 ya kadar Kars encümeni daimi ve şeraiti münakasayı anlamak ve daka ziyade taf- silât ve malümat almak istiyenler Nafıa baş mühen würacaatları ilân olunur. (Resmi İlönler Türk Dimited. e LİGİN Kan Me e 4 | i i i | Tv lina