18 Haziran 1931 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 8

18 Haziran 1931 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 8

E - BOMONTİ ÇE Tecrübe ediniz. Emsali arasında bu nefasette hiç bir rakı yoku Kilosu 200 Kurustur. 1000 gramlık ir! Her yerde arayınız Fazla para vermemek için: Mahrukatınızı yazın tedarik ediniz! KOK KÖMÜRÜ Yedikule ve kurbalıdere gazhane'erinde Asgari 10 ton almak üzere tonu 20 liradır. Sıkleti garanti edilir. Sipariş yerleri: Satiye, Metro han, Tirel meydasi, Beyoğlu TekB.O. 1161 Elektrik Evi, Beyazıt, İstanbul 24373 Mühürdar Caddesi No. 12/15 Kadıköy 345/6 Muvakkitbane Caddesi N>. 83 66 Şirketi Hayriye İskelesi No. 10 Üsküdar 312 Kad. Menemen Beledi- yesi riyasetinden: Menemen kasabas'nın 1/5000 mikyasında muntazam haritasile 1/2000 mikyasında ve müstakbel plânın olbaptaki şartnamei fenni- yeye tevfikan tanzimi 15 haziran tarihinden itibaren bir ay müddetle münakasaya konul- muştur. Teklif olunan bedel belediyece haddi lâyı- kında görülürse temmuzun 16 ıncı perşembe günü saat 16 da Menemen belediye dairesinde ihalesi yapılacaktır. Muvakkat teminat 300 liradır. Fazla malü- mat almak isteyenlerin Menemen belediye riyasetine müracaat eylemelri. (Resmi İlânlar Türk Limited Şirketi) BÜYÜK TAYYARE Piyangosu 6. cı keşide 11 temmuz 1931 dedir Büyük ikramiye 200,000 Liradır Ayrıca: 50,000 - 40,009 - 25,000 - 15,000 - 10,000 - LİRALIK İKRAMİYELER ve 100.000 Liralık Bir mükâfat vardır. Tekirdağ Vilâyeti Daimi Encümeninden: Vilâyet Matbaasında mevcut. ve istimale gayri salih (400) kilo hurufat satılmak üzre 21 gün müddetle aleni mü- zayedeye konulmuştur. Şeraitini anlamak ve daha ziyade malümat almak isteyenlerin Encümen kalemine müracaatları ve yevmi ihale olan 24-6-931 çarşamba günü saat on beşte Daimi Encümende hazır bulunmaları ve yahut tekliflerini bir mektupla Makamı Vilâyete bildirmeleri lâzımdır. (Memi İlânlar Türk Limited Şirketi) MÜZAYEDE İLE SATIŞ 1931 Haziranın 19 uncu Cuma günü sabah saat Beyoğlunda Os- manbeyde Cabi caddesinde Pelegri- ni Apartımanının 3 numerolu daire” sinde mevcut eşyalar o müzayede suretile satılacaktır. Asri 9 parçadan mürekkep gayet nefis yemek oda takımı, yeni halde Zarif salon takımı, salon masası, se- defli tabureler, tablolar, etajerler, & lektrik avizeler, ii KABIZLIK ve HAZİMSİZLİĞE karşı muhakak : MAZON MEYVA TOZU kullanınız MÜFERRİM, MİDEVİDİR 0) BARSAMLARI KATİYEN TEMİZLER MAZON ismine dikkat şasi 120 Kry. arı vet ediniz, eler İ karyolalar, dolap, koltuk, kanape ve İ sandaliyeler, yazıhane, koltuk, port- İ münto, kolonlar, vazolar, * biblolar, maden ve kristal eşyalar; poker ma- sasi, divan heykel, ve sair © birçok | Tüzumlu eşyalar. SİNE; FERAHAN, | HAMADAN secctdeleri. Pey süren | lerden 100 de 25 teminat alınır... | Büyük 5 —— HAZİRAN 1931 Türkiye'de 50 senedenberi satılmaktaolup 3,900,000 çift herkesin takdi- Satılmaktadır rini kazanmıştır NORT BRiTIŞ LASTIK AYAKKAPLARI Piyasada Mevcut Ayakkapların En Sağlamıdır. Satış yerleri: | Bütün dünyada SENEVİ eminem ini Türk Atonim Lastik Şırketi Mej- a damcik 8 Vertanesyân ve Horasa: Istanbul ciheti — Şehzadebaşı No. 190 Kalpakçıla paşa, Ktant Balıkçıyan, “Agop - | Kadıköy ciheti Akteryan Haçik - Pazar yolu A 148 Pazar yol 150 Tate Artin » Viali Benşuşsan ve Şeriki - e Sepetçi Han Zeki Rizm (Mit Spor ) » Ha nidiye-€addesi No, 1 çek C Bıçakçı Zade İbrahim - boyuz, Gürpikyan, Boge: Yazncıyan Bedros - P Üsküdar ciheti Ahmet Hamdi © Çarşı 3615 09-1 İ Hasüm Nazif Bim Al » Hakimi Ee yeri Milliye No. 80 0'İ Suat Nazmi - Çarşıboyu Nat 161 Suhan Hes mam. Nö. 13 Hacı Ali Zade Mel Beyoğiv ve Galata ciheti Azizof, Şari > Biyükdere caddesi İsmalf Hal iğ Kepekliyan Kârlo Mehmet Nuri * Divânye pek Kaldırım No. 623 Büyükada Mustafa Selâmi - Yenicami Na | Marinos «Türel YA : 80-88 İ papazyan, Artin - « Kal se li Papazyan, Mihran - Mahmetp dınm N 49 Yeniköy Ne : 2 ze Beşiktaş ciheti Simonides, Simon- Küybaşı esd Tavacıyan, Karmik Kalçakçılar | Krnssas'lconidöt- KöyiçiNn 3 deği No 73 Terisakyan, Melkon Yusul Ziya - “İli Furun caddesi Sarıyer Ne. 1991 | Yervani Agop Edirne Kız Muallim Mektebi Müdürlüğünden: 1 — Mektebimizde yaptırılacak (25875) lira (95) kuruş bedeli keşifli banyo, Sü tesisatı, sahne ilâvesi ve geçit mahalleri inşaatının 8/6/931 tarihinde icra kılınan müdakasasında taliplir tarafından teklif edilen fiat haddi lâyıkında görülmediğinden 9/6/931 tarihinden itibaren tek- rar yirmi gün müddetle ve kapalı zarf usulile münakasaya konulmuştur. 2 — Plân ve şartnameleri görmek isteyen taliplerin Istanbulda Gü- zel san'atler ekademisinde Maarif Vekâleti resmi mimari bürosuna ve Edirnede mektep idaresine müracaatları. 3 — Münakasaya iştirak edecek olanların münakasa komisyonunda bu işlerde mütehassıs olduklarım ve evvelce bu gibi tesisatı muvaffa- İ kıyetle yaptıkların: ve mali yaziyetlerinin derecesini resmi vesaikle ispat etmeleri lâzımdır. ii 4 — İhale 29/6/931 pazartesi günü saat 15 te Edirne Maarif emin- liğinde müteşekkil komisyonda yapılacaktır. 5 — Teminat makbuzu ve mektupları münakasa ve ihalât kanunu- nun maddei mahsusuna tevfikan ihzar ve zarflar ihaleden yarım saat | evvel komisyon riyasetine tevdi edilmiş bulunacaktır. MAMIZI BEVLİN (ASİT URİK) KURBANLARI Tıp akademisi” reisi sabıkı profesör Lansero Yaralından tavsiye edilmiştir. Paris hastahianeleri .mütaahhitleri Şatelen -müessesatı damla (inme) 15 büyük mükâfat fartı semen romatizma alâmı maisaliye N | hamız bevl (asit urik) ile zehirlenmiş, alâm ve ıztırabatım tahtı tehdidinde bulunmuş olanlar ancak, URODONAL sayesinde balâs olabilirler. Zira urodonal; hamızı bevli halleden yegâne maddedir. bilümum cczahanelerde satıbı İstanbul İkinci Ticaret Mahkeme sinden: Fotograf alât ve edevat tüc <örı Mehmet Ruhi Beyin Türkiye İmar Bankasına rehin etiği fotograf alât ve edevatının tesviyci deyin et- mediğinden dolayı satılmasına karar verilmiş ve mezkür alât ve edevat 30 Haziran 931 ve Salı günü saat 10 da İstanbul'da Aşır efendi endde sinde Türkiye mar Bankası depo- sunda açık artırma suretile satılaca ğımdan yevmi mezkürda saat 10 da ve o gün satılamadığı takdirde onu takip eden 1 Temmuz çarşamba ve 2 Temmuz perşembe günleri | keza saat 10 da talip olanların o mahalli mezküra müracaatları ilân olunur. Aldanmayınız 4 ANUMANN dikiş makinelerimizin Yüksek eysafını çekemeyen rakip markalar yedek parçamız olmadığı hakkında propaganda yaptıkları haber alınmıştır. İstanbul'da merkez depomuz ve Al- man ustaları idaresinde mükemmel. ve modren bir tamirhanemiz olduğu gibi vilâyet şubelerimizde de parça depolarımız ve tamir atülyelerimiz vardır. Ma- kinelerimiz 30 sene buzulmaz ve parçaya ihtiyaç göstermez. NAUMANN:i irsi ve yazı makinelerini görmeden makina satın almayınız ve aldanmayınız. Kendi menfaatiniz bunu size emrediyor. NAUMANN Makineleri Satış Türk L. Ş. Dikiş makinelerini; İsta Gümrüğünden 27891 ve 27887 numerolu beyannameler ile çekmiş olduğum pamuk eşyanın resmi mak puzları zayi ölmuştur. Yenisini çıka in bükmü olmadı ZAYİ: - 17/3/8930 tarihinde Ga- # > Muallim Mubahat Bey tarafından Tercüme edilen Ameli Hayat Alimi : (Herbert N. Gasson) un (İDEAL BÜRO) gâyet güzel Eseri bir şekile intişar etmişlir. Bütün İş adamlarına tavsiye ederiz Milliyet matbaası Agâh Ber kitaphanesi Muali'm Halit Ktaphanesi Tevzi mahalleri: Haydarpaşa 2 odadan ibaret İbrahimağa mektebi bil seneden üç seneye kadar kiraya verilmek için açık müzayel deye konmuştur. Taliplerin şartnameyi görmek için her gül İtvazım müdürlüğüne müzayedeye girmek için 6 lira teminsl akçelerile beraber ihale günü olan 18-6-931 perşemhe güni saat on beşe kadar encümeni daimiye müracaatları ma Kanlarcılarda Kepenekçi Sinan medresesinin 2 nümaral| odasile Mercanda Atik İbrahim paşa medresesi. arasındaki baraka bir seneden üç seneye kadar kiraya verilmek içi ayrı ayrı açık müzayedeye konmuştur. Taliplerin şartnameyi görmek için ber gün levazım müdürlüğüne müzayedeye gir mek için ikişer lira teminat akçelerile beraber ihale g olan 186-931 perşembe günü saat on beşe kadar Encümesi daimiye müracaatları. Fatih yangın yerinde 128 inci adada İskenderpaşa mahal lesinde 1849 ve 1851 harita numaralı arsalar arasında 16,İ metro murabba: yüzsüz arsanm metro murabbaıma 2 lir! kıymet takdir olunarak satılmak için alâkadarları arasınd açık müzayedeye konmuştur. Taliplerin şartnameyi görmel içil her gün levazım müdürlüğüne müzayedeye girmek içil 3 lira teminat akçelerile beraber ihale günü olan 18-6-93 perşembe günü saat on beşe kadar encümeni daimiye mü-s cnatları, s4 Kapalı Çarşıda Kalpakçılarda 11 numaralı dükkân bir sent müddetle kiraya verilmek için açık müzayedeye konmuştuf Taliplerin şartnameyi görmek için her gün levazım müdür lüğüne müzayedeye girmek için 14 lira teminat akçeleril! ihale: günü olan 18.6:031 perşembe günü saat on beşe kadâl encümeni daimiye müracâatları. *.. Fatihte Kadı Çeşmesinde Sinanağa mahallesinde bir oda" dan ibaret Rağıp Bey kütüphanesi bir seneden üç seneyi | kadar kiraya verilmek için açık müzayedeye konmuştur. T: liplerin şartnemeyi görmek için her gün levazım müdürü üne müzayedeye girmek için 5lira teminat akçelerile e ber ihale günü olan 18-6.931 perşembe günü saat on be kadar encümeni daimiye müracaatları. Inşaat Yaptıracaklara Türkiye inşaat ve Ticaret Müessesesinden: Avrupanın kabul ettiği son şekli mimaride metanet, zerafet ve sıhbi ihtiyacat temin edilmek üzre gayet müsait şeraitle Arikara ve Istanbul'da Han Apartıman Hane Villâ gibi hususi inşaat dahi kabul olunmaktadır. Teahhüdat kemali emniyet ve ciddiyetle ifa olunur. Müessesenin muâmelâtı. ciddiyesi hakkında bilümum ban- kalardan malömut alınabilir. Arsa çaplarile birlikte mü- racaat 'olunması. Adres: Galata, Merkez Rıhtım Han 3 üncü kat No. 22 Tel. B.O: 363 Sahip ve müs, i: Mehmet Ali Istanbul Belediyesi ilânları Eakaz müzayenesi. hak«ında bir tashih Istanbul Belediyesinden: Sultanahmette gün görmez mi hallesinde tavukhane sokağında 11-13 ve 5 numaralı hat ankazının müzayede ile satılması mukarrer olup bu husus 14-6-931 tarihinde intişar eden Milliyet gazetesine verile ilânda sehven açık müzayede tabiri kullanılmış ise de enki za 4228,5 lira kiymet takdir edilmiş olmasına nazaran mü zayedenin kapalı zarfla yapılması tabii olmakla alakadara: malümatı olmak üzere Keyfiyet tashihan ilân olunur. Tali olanların şartnameyi görmek için her gün levaım müdür! ğüne müzayedeye girmek için de ihale günü olan 9 tem 931 perşembe günü saat on beşe kadar teklif mektupla Daimi encümene vermelidirler. Teminat akçesi 318 Iradır. . (Resmi İlânler Türk Limited Şirketi öze .. ie Sıhhatinizi düşünüyor musunu Muallim Ahmet Halit kitaphanesi, milletimiz için faydalı olacak bir seri sıhhi kitaplar ha- zırlamıştır. Bunlardan birincisi “Dr. Pauchet,, nis Genç kalınız! İsimli eseridir. Bu kitabı okursanız en az yirmi sene fazla yaşayacağınızdan emin olabilirsiniz. Saadet yolu Aynı muharririn diğer kıymetli bir eseri olup hayatınızı saadetle geçirtecek bir kitaptır. Çocuk / Hayata nasıl hazırlanmalı? Bu kitap da ayni muharririndir, Muallimler, mürebiler, analar ve babalar bu kitabı ezber edeceklerdir. Bu eser- ler maddi ve manevi hayatımızda inkilâp yapacaklardı On gün sonra arayınız li | l Mes'ul müdür: