5 Kasım 1931 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 8

5 Kasım 1931 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 8

İ Istanbul Belediye: n | Bedeli keşfi 42017 lira 4 kuruş olan Galatasaray ile Top- hane caddesini rapteden Buğazkesen yolunun parke kaldırımı ile piyade yolunun tamiratı kapalı zarfla münakasaya konmuş- tur, Talip olanlar şartname almak ve keşif evrakını görmek üzere her gün Levazım Müdürlüğüne müracaat etmelidirler. Münakasaya girmek için 3151 lira 50 kuruş teminat akçesi lâ- zımdır. Teminat nakden kebül edilmez. Ya Belediyeden irsa- liye almarak bankaya yatırılıp alınacak makbuz ve yahut hü- kümetçe müteber tanmmış bankalardan birinin mektubu ile olur. Şartname, teklif metkubu ve Ticaret Odasmda kayıtlı olduğuna dair vesikayi mühürlü bir zarfa koyarak ihale günü olan 16 Teşrinisani 931 Pazartesi günü saaton beşe kadar Daimi Encümene vermelidirler, (3424). Bedeli keşfi 48805 lira 93 kuruş olup Taksim meydanmı Galatasaraya rapteden tarla başı caddesi parke kaldırımı ile piyade yolları tamiri kapalı zarfla münakasaya konmuştur.Ta İipler şartname almak ve keşif evrakını görmek üzere her gün | Levazım müdürlüğüne müracaat etmelidirler. Münakasaya gir mek için 3660 lira 50 kuruş teminat lâzımdır. Teminat nakden kabul edilmez. Ya Belediyeden irsaliye almarak bankaya yatı- rılıp alınacak makbuz ve yahut bükümetçe müteber (tanınmış bankalardan birinin mektubu ile olur. Bu şekilde teminat mak- MILLIYET PERŞEMBE, > Toptan Fiatına Perakende Satı 5) Galata EKS EL9 Erkekler için Bilki: 12'/, ” 22'/, ” Trençkotlar İ31/2 ,, İngiliz. Muşambaları Çevrilebilir Muşambalar Wüflon ile gabar- din Pardesüler buz veya mektubu ile şartname, teklif mektubu ve Ticaret oda | sında kayıtlı olduğuna dair vesikayi mühürlü bir zarfa koyarak | ihale günü olan 16 Teşrinisani 931 pazartesi günü saat on be- şe kadar Daimi Enciimene verilmelidir. (3422). Bedeli keşfi 6582 lira 9 kuruş olan Kadrköyünde Kurbağalı dere köprüsü başındaki 92,80 metro tulündeki kısım ile Kadı- köy halinin İtfaiyeye tahsis olunan kısmı önündeki toprak yolun parkeye tahvili kapalı zarfla münakasaya konmuştur. Taliplerin şartname almak ve keşif evrakmı görmek üzere her | gün Levazım Müdürlüğüne müracaatları münakasaya girmek | için de 494 lira teminat lâzımdır. Teminat nakden kabul edil- mek. Ya Belediyeden irsaliye alınarak bankaya yatırılıp alını- cak makbuz ve yahut hükümetçe müteber tanınmış bankalar. dan birinin mektubu ile olur Bu şekilde teminat makbuz veya mektubu ile şartname, teklif mektubu ve Ticaret odasında ka- yıtlı olduğuna dair vesiakayı mühürlü bir zarfa koyarak ihale günü olan .16 Teşrinisani 931 Pazartesi günü saat on beşe ka- | dar Daimi Enciimene vermelidirler. (3423). Tente, siper, lâvha ve ilân resimlerinin 931 senesi taksit zamanının sonu kânünuevvelin birinci günü olarak tayin ve tesbit edilmiştir. Bu tarihten sonra tâlik ve teşhir edilen tente siper, lâvha ve ilânlara ait resimler peşin olarak tediye edi- | lecektir. Taksit müddetinin son günü olan 1 tari- binden itibaren on gün zarfında tediye edilmiyen mezkürre simlerin Belediye kanununun 112 in-i maddesi mücibince yüz- de on zammile tahsili emval kanununa tevfikan tahsili mü- karrer bulunduğundan mükelleflerin bu müddet zarfında men- sup oldukları Belediye tahsil şubelerine müracaatla borçlarını tediye etmeleri lüzumu ilân olunur, (3681). MAL e NVR a OR AA al GR A VA Hudut ve Sahiller Sıhhat Umum Müdürlüğünden: Büyükderede sahil sıhhiye idaresi binasının sellerden mu- hafazası için yapılacak beton duvar ile binanın bahçesinde | yapılacak yolun ve dalgalardan muhafaza için rıhtım üzerine yapılacak duvarın inşası aleni münakasa usulile 26 Teşrinisani 931 tarihinde perşembe günü saat on dörtte Galatada İstan- bul Sahil sıhhiye merkezinde müteşekkil komisyon tarafından ihale edilecektir. Şartnamesini ve keşifnamesini görmek istiyenler mezkür merkez levazım memurluğuna müracaat edebilirler. (3680) v Edirne Erkek Muallim mektebinden: 1 — Erkek Lisesile, Erkek. Muallim Mektebi arasında ya- Kânunuevvel pılacak «19785» liralık bedeli keşifli lâboratuvar binası inşaatı | yirmi gin müddetle ve kapalı zarfla münakasaya konmuştur. Proje ve şartnamesi mektepte mevcuttur. 2 — İhale 19-11-931 perşembe günü saat 14 te hükümette dairei mahsusunda icra edilecektir. 3 — Talipler, diplomalı mimar veya mühendis, yahut diplo- malı mimar veya mühendis işe memur edecek müteahhitler olabilir, Bu takdirde müteahhit istihdam edeceği mimar veya | mühendis için metkep idaresine Noterlikten teahhütname verecektir. 4 — Talipler müzayede ve münakasa kanumındaki ahkâmı- Da tevfikan kapalı zarfların! ihale günü içine ehliyeti fenniye ve yaptıkları bu nevi işlere ait vesikalarını ve teminat mektup | veya makbuzlarını koyarak imza mukabilinde komisyona tev- di edeceklerdir. (3677). Nafıa Vekâletinden; Münakasaya vazedilmiş olan elli silindire ait fenni şartna- menin son sahifesini teşkil eden 19 uncu müdde tadil edilmiş olduğundan bu evrâktan şimdiye kadar almış olanların Anka- rada Yollar Umum müdürlük kalemine, İstanbulda Nafıa Baş- mühendisliğine müracaatla mezkâr şartnamenin 19 uncu nrid- iesinin muaddel şeklini almaları lüzumu ilân olunur. (3671). müsaddak bir enümer | 18/2» Cihanşümul marka MANDELDERi PMPERMEABİLİZE Pardesüler | 27'ı 9 Lira İstanbui Sıhhi müesseseer Mubayaa ko misyonu Riyasetinden: Trp talebe yurdu için lüzumu olan «185» adet nümunesi veçhile ma müflon gamsele 10 Teşrinisani 931 salr günü saat 16 da pazarlık suretile satın almacağından taliplerin mezkür gün ve saatte komisyona müracaatları ilân olunur, (3628). Istanbul Evkaf müdür lügünden; sikme kâin Mimarsinan asarından Sokullu Meh- metpaşa camii şerifi minaresinin müceddeden inşası kapalı zarf usulile (3 T. sani 931) tarihinden (28 T.sani 931) tarihine kadar mevkii münakasaya vazedilmiştir, Taliplerin şartname ve resimleri almak üzere her gün öğleden sonra İstanbul Ev. | kaf müdiriyetinde heyeti fenniye Müdür muavinliğine ve yev- | mi ihale olan 28 T.sani 931 cumartesi günü kapalı zarilarnı usul dairesinde saat on dörtte İstanbul Evkaf Müdiriyeti İda- | re Encümenine tevdi etmeleri, Dağ | istanbul bul Defterdarlığı iânları | lânları | Satılık “Satilik kâğir bina No, eski 258, yeni 384, : bina No, eski 258, yeni 384, Topkapı caddes caddesi, Ereyli mahallesi, Şehremini, - (tramvay istasyonu güzergâhm- da) tahminen 533 metre murabba arsalı 3 odalı eski karakol binası, bedeli 8 sene 8 taksitte verilmek şartile tahmin edilen kıymeti 2893 lira, satış açık arttırma 16 T.sani 931 Pazartesi günü saat 15 te Defterdarlıkta, (M-170) (3409) Deniz Levazımı Satın Alma komisyonundan 11 kalem boya malzemesi: Açık münakasası Cumartesi günü saat 11 de, 12 kalem muhtelif tel ve kendir halat: Açık münakasası 7/2. Teş. 931 Cumartesi günü saat 14 te; Yukarıda cins ve miktarı yazılı malzemenin hizasmda gös- terilen gün ve saatte açık münakasaları icra Olunacağından şartnamesini görmek için ehr gün ve vermeğe talip olanların | hizalarındaki münakasa gün ve saatinde muvakkat teminatla- | rile birlikte Kasımpaşada Deniz Levazım Satmalma komisyo- nuna müracaatları.(3219) 7/2. Teş. 931 Yeni Türkçe Gramer M. BAHA Sabık Dİ! encümeni azasından M.Baha Bey tarafından Dil encilmeninin kabul ettiği ıstılahlarla yep yeni bir tarzda yazılan ve orta mekteplere ka İ bal edilen bu kitap elleli fiatı yüz kuruştur. Yukardaki büyük gramerin küçüğüdür, İlk küçük GTAMEF mekteplerin dördüncü ve beşinci amıflarına ka- | bul edilmiştir. Cil fiat 25 kuruştur, İkbal kütünfanesi, Şş ma R Karaköy Hanımlar için Deri taklidi, mütenevvi renklerde Çevrilebilir 12: Muşambalar Liradar Zitibarer PN rf 21'/, ” Çocuklar için 4'/, ” Blg Blg Muşambaları Trençkotlar Yünlü Paltolar Erkeklere mahsus pardesüler, palto- lar, kostümler ve muşambalarla Ha- nımefendilere mah- sus ipekli mantolar ve muşambaların müntahap çeşitleri Istanbul Gümrükleri Mu- lüğünden. hafaza müdürlüğün 1 — İstanbul Gümrükleri Muhafaza Müdürlüğünün buhar. Ja müteharrik gemileri için ihtiyacı olan 1200 ton Tavamarin maden kömürü kapalı zarfla kırdırmağa konulmtıştur. 2 — Kırdırma şartları kâğıdının tastikli suretleri Ankarada Gümrükler Umum Müdürlüğü Levazım Müdürlüğü | kalemin- den, İstanbulda Gümrükler Muhafaza Müdürlüğünden . alma: | caktır. 3 — Kırdırma İstanbul Gümrükleri Muhafaza Müdürlüğün- de kurulacak alım satım komisyonu tarafından yapılacaktır. 4 — Kırdırma 8-11-931 tarihine raslıyan pazar günü saat on dörttedir. 5 — Teklif mektupları kanımdaki hükümlere göre gün ve saatinden evvel İstanbul Muhafaza Müdürlüğü komisyona ve- rilecektir. 6 — Kırdırmaya girecekler | münakasa kanununda zilredi- | len bilcümle hakkında vesika göstereceklerdir. 7 — Her istekli, biçilmiş, bedelin 947,5 gu olan 1530 lira mu- vakkat güvenmelerile, «teminat» belli saatten evvel komisyo- na gelmeleri. 8 — Örneği şartnamesindedir. İstekliler orada görebilirler, 9 — Belli olan saatte tutulması âdet olan zabıt kâğıdı dol- durulduktan sonra hiç bir teklif kabul edilmiyecektir. (3231); Tahlisiye Umum mü- dürlüğünden: 30 Teşrinisani 931 tarihinde ihalesi ilân edilmiş olan Kız-' | kulesi, Fenerbahçe, Ahırkapıdaki sis düdükleri münakasasma ait fenni şartnamenin umumi esaslara müteallik 4 üncü mad- desi (Elektrik şirketinin Anadolu cihetinde yeni yaptığı tesi- sat dolayısı ile) berveçhizir tashih edilmiştir. Mevzuu bahis dördüncü maddede yazılı olan saniyede 50 priyot ve 190 voltun yalnız Ahırkapıya raci olduğu ve Kızkulesi ile Fenerbahçenin saniyede 50 priyot ve 380 volt olarak tashih edildiği bu bap- taki fenni şartnameyi alan taliplere ve alelumum alâkadarlara malum olmak üzere ilân olunur, (3549). "Taksim Zam No. 41 100 kuruş yüzü ile kuştüyü yastık İstanbul'da Çakmakçılar sandalacılarda Küştüyü fabrikaer yüzile şilte | Cilt ve emrazı yühreviye tedavihanesi. Her gün sabahtan akşama kâdar, i2,yüzile yorgan 15, yağlıboya yastık $ liraya, küştüyünün kilosu 100 ku. |55 vuştan başlar. Kuştüyü kümasların ber rengi vardır.Ucuz satılır.Tel2.3027. İ SADIK ZADE Biraderler vapurları Karadeniz postası Dumlu Pınar sr PAZ günü akşamı 17 de Sirki rıhtımından O hareketle (Zonguldak, İnebolu yancık, Samsun, Ordu, resun, Trabzon, ve Ri ze) ye azimet ve ayüi iskelelerle* Görele ve Üf nye 'ye uğrayarak av det edecektir. Fazla tafji silât için Sirkeci Meym net hanı altında acenteli ğine müracaat. Tel 22134. A Gi Ri SEYRİSEFAIN ———— Merkez scenta: Galata Köprü b w B. 2362. Şube A, Sirkeci Munüf! dar zade han 2. 2740. İZMİR SÜR'AT POSTASI (GÜLCEMAL) 8 Tı sani Pazar 1430da lata Rıhtımindan, MERSİN POSTASI (ANAFARTA) 6 Teşrin niCuma 10da Gala Rıhtrmından kalkarlar, TRABZON POSTASI (CÜMHURİYET)5 Teş rinsani Perşembe 17 de. İdarece aşağıda ismi yi zılı malzeme pazarlık ile s4 tan alınacaktır, Teminat 7ç 10 dur. İhale 5-11-931 saat 17, 65 tahta No, 12 Çinko. (6651). Tüccar gel boyama işçiliği fiatlarla talibi dir. İhale 7-11-931 saat 17. | Teminat maktuan 300 | radır. (3649) eri raspa muhtelif uhdesind idmnioS/ Safety Razor Sizi mükemmelen tr3$ edecektir. » Zira bıçağın kendi bileyen ve uzun mi det keskinliğini muhafaz# ettiren veğâne makinedir. BANDAR KE PALAĞI Dejö dl (Desi Gyarmathy) İstanbul Ki ru kahveci Han No. 21 Tıp Fakültesi cerrahi bevli seririyatı muallimi Uroloğ - Operatör Dr. Behçet Sabit muayenchanesini Beyoğl Taksim bahçesi karşısmâ İnkilâp aparttmanma nak etmiştir, Muayene Cumadan mas de her gün 15 den 18 e k#' dar. Telefon, B.O. 3874. DİŞ TABİBİ PERTEV ATA| Badema © hastalarını öğled” evvel de'kabul eder. Tepebif) 73. Telefon: B.- 0. söz MİLLİYET MATBAAİİ