30 Kasım 1931 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 6

30 Kasım 1931 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 6

çor ML 9 A PHOSPHATINE FALIERES (FOSFATİN FALİER ) ÇOCUKLARIN EN MÜKEMMEL GIDASIDIR 7 inci, Binel aydan iibaren; memeden kanma z6m. da kullanılır. Diş 1. OUA! AULAGNIEN, ASNİERES - PARİS (FRANCE Elbise ve Ayakkabı imali Yüksek Keki kan aka Komisyonun dan: : 17 Adet'palto 45 Çift iskarpın 45 Takım harici etbise 45 Çift Fotin Orman Ameliyat mektebi talebesi için imal edilecek olan balâda cinsleri muharrer 4 kalem eşyanın. 2-12-931. çarşamba günü saat 14 te ihalesi kapalı zarf usulile münakasaya konul. muştur. Şartnamesini görmek üzere her gün ve münakasaya iş tirak için de yevmi ihalede Fındıklıda Yüksek Metkepler Mu- hasebeciliği binasında mübayaat komisyonuna müracaatları, (3701) İstanbul Deniz Levazım Satınalma Komisyonundan: 500000 kilo ekmek: Kapalı zarfla münakasası : 15 Birincikâ- nun 931 salı günü saat 10,5 ta, Marmara Üssü Bahri ve Müstahkem Mevki kumandanlığı ihtiyacı olan yukarıda mikdarı yazılı ekmeğin hizasındaki gün ve saatte münakasası icra olunacağndan taliplerin münakasa gün ve saatinde muvakkat teminatlarile Kasımpaşada Satın Alma komisyonuna müracaatları. Arzu edenlere şartnamesini her gün İzmitte Üssü Bahri kumandanlığı levazım mügiriyetin den veya Kasımpaşada Deniz levazımı Satın alma komisyonun- dan tedarik edebilirler. (3976) Eczane ve Ecza Depolarile Koyun sahiplerine Koyun ve keçile- rin keletek has- talığı için hükö- | met tarafından imal ettirilen Dis- tofajin hayvan sa- hiplerine, ecza depolarına ve ec- zanelere ucuz ola- rak satılmaktadır. On koyun için | beher kutusu 75 kuruştur. Hastalık mevsimi dolayısile seri surette tedarik için doğrudan doğruya | Selimiyede Yüksek Baytar mektebinde Distofajin imalâthanesine müracaat edilmesi. Elbiseve Ayakkabi imali Yüksek Mektepler Mübayaat Komisyonundan: 31 Adet palto 47 Harici elbise 31 Dahili elbise Yüksek Orman Mektebi talebesi için imal edilecek olan ba- lâda cinsleri muharrer 5 kalem eşyanın 2-12-931 çarşamba gü- nü saat 14 te ihalesi kapalı zarf usulile münakasaya konulmuş- tur. Şartnamesini görmek üzere her gün münakasaya iştirak için de yevmi ihalede Fındıklıda Yüksek Mektepler Müuhase- beciliği binasında mübayaat komisyonuna müracaatları. (3702) Yüksek Mühendis mektebi , mubayaat komisyonundan: Mektep malzeme tecrübehanesine pazarlık suretile bazı âlât ve muhtelif mevaddı kimyeviye alınacaktır. İhalesi 2 kânunuevvel 931 tarihine müsadif çarşamba-günü saat 14 te icra edileceğin- den bu husustaki listeyi görmek isteyen taliplerin mektebe mü Tacaatları ilân olunur. (4107) 19 İskarpin 09 Fotin | | İ Idır. EN SON MODEL STANDARD 300 mumluk Benzin Lâmbala rı İspirtoya Hacet Kalmadan Yalnız. bir kibritle yakılır Kullanışı: gayet kol ay sür idareli ve ucuz lâmbalardır. lâmbaları ve teferruatı bulunur. Umümi deposu ve toptan ve perakende satış mahalli: H. oğlu han 27 İstanbul, ir satış mahalli Sirkeci'de Columbia Agopyan Hanında J. Papazyan oyn her nevi gaz İle yanan Standard ve J. Blume: Pazarı ve Galata'da Grinder Takdiri Kiymel Komisyonu pazartesi günü saat 10 dan 16 ya müracaatları. 545 713 728 745 746 929 930 931 hiyaseinden: Evvelce tevzi edilen yüzde ikilerini aldıktan sonra kararları ve istihkak miktarları değişmiş olan Gayri- mübadillerden aşağıda numaraları yazılı karar sahip- lerinin yüzde ikilerini almak üzere 30 Teşrinisani kadar Komisyona (4168) Karar No. su Karar No. su Karar No. su Karar No. su 936 938 941 942 943 946 947 948 949 951 954 962 964 965 lerden madalya Kuzan | »lonyaların mükemmeldir. taravet verir, gençlik temin eder geşirir. iy Nuruosmaniye'de Şiracı Ali Sinan karşışında No. 48 (Deviet Demiryolları idaresi ilânliarı | Mudanya - Bursa hattma muktazi 4000 meşe traversin kapalı zarfla münakasası 19 birinci kânun 1931 cumartesi günü saat 14 te Ankarada Umum Müdürlükte yapılacaktır. Tafsilât Ankara, Haydarpaşa veznelerile Mudanyada mezkür hat işletme âmirliğinde üçer liraya satılan şartnamelerde yazılı (4066) Halka bir suhület olmak üzere İdaremizle Antalya Nakliya- tı Umumiye Şirketi arasında aktolunan mukavelename müci- | bince mezkür Şirketin İstanbulda Sirkecide Ankara caddesin. deki merkezinde Devlet Demiryollarında mer'i sekiz .numacalı fevkalâde seyri seri mesajeri kolileri tarifesine” tevfikan Dev- | let Demiryollarının bilümum istasyonlarına ve İzmir - Kâsaba ve Adana - Nusaybin hatlarının muayyen istasyonlarına doğru- dan doğruya nakledilmek üzere beheri elli kilograma kadar koli kabul edilebileceği gibi bilmukabele mezkür istasyonlar- dan doğrudan doğruya Sirkeciye kadar koli kayit ve kabul olu- narak bunların Sirkecide mezkür Şirket tarafından mürselüni- leyhlerine teslimine müteallik muamelenin ifâ' olunacağı ve tafsilât için istasyonlara ve mezkür Şirketin içeyim mü- | racaat edilmesi ilân olunur, (4071) l Tayyare Cemiyeti Bursa sinema bina- sının koltuk tesisatı münakasası 1) Bursa Tayyare Sinama binasının koltuk tesisatı kapalı | #arfla münakasaya konulmuştur. 2) Plân ve şartname Ankarada Tayyare Cemiyeti zinden alınacaktır. Merke- 3) Münakasa 10 Kânunuevvel 931 Perşembe» günü saat oh | beşte Cçmiyet Merkezinde yapılacaktır. (4052) Nafia. Vekâleti Adana Yedinci Daire Su işleri Müdürlüğünden: hanın Seyhan ırmağı sol sahilinde ve Taşköprüden İti- | baren yapılması izım gelen büyük seddenin tamirat ameliyatı Iktısat Vekâletinden: Vekâletimiz Baytari ve Zootekni İşleri Umum Müdürlü- ünde istihdam edilmek üzere mahiye 150 lira ücretle Almanca ve Fransızçaya bihakkın vakıf bir tercüman alınacaktır. Talip- lerin evrakı müspitelerile Baytari ve Zootekni İşleri Umum Müdürlüğüne müracaatları, (4034), E keşif bedeli olan «12205» lira ve «95» kuruş mukabilinde ve kapalı zarf usulile münakasaya çıkarılarak 931 senesi kânunu- evvelinin dokuzundu çarşamba günü zevali saat on beşte ihalesi | mukarrer bulunduğundan taliplerin teklif mektuplarını ihale- den bir saat &vvel hükümet dairesinde müteşekkil komisyona tevdi etmeleri ve rüukavele ve şartname ve sair fenni evrakmir| görmek üzere Su İşleri dairesine müracaatları ilân olunur. İstanbul 4 cü İcra memurluğu. dan: Tamamına (19250) on dokuz İ bin iki yüz elli lira kıymet takdir € dilen 149 kadem tül ve 32 kadem arzında 337 gayri safi ve 179 safi tonilâtolu 70 beygir kuvvetinde tek kazanir Trspil makine ile mücehhez halen Galatada kalafat mahallinde kıçtan karaya bağlı İstanbul İima- nma mukayyet 149 yüz kırk dokuz senedi bahri No, lu Zafer Vapuru- nun tmamı açık arttırmaya dilmiş olup (10/12/931 (tarihinde şarthamesi divanhaneye talik oluna | râk 2 K. sani 932 tarihine müsadif | cumartesi günü saat | 14 ten 16 ya kadar İstanbul 4 cü İcra dairesinde açık arttırma İle satılacaktır, Arttır maya iştirak için yüzde yedi temis pat alınır. Vapurun müterakim bil- vaze- fnum deniz resimleri müşteriye a“ ittir, Yeni icra ve iflâs kanununun 119 uncu maddesine tevfikan hakla ri deniz Ticaretinin sicillerile sabit olmıyan teminatlı alacaklılar ile di- ğer alâkadaranın ve irtifak hakkı sahiplerinin bu haklarını ve busu- sile faiz ve masarife dair olan iddi- ını ilân tarihinden itibaren (20) gün içinde evrakı müsbitelerile bil- dirmeleri lâzumdır. Aksi halde hak ları işbu sicile sabit olmıyanlar sa- tış bedelinin paylaşmasından hariç kalırlar. Alâkadarların işbu madde ahkâmına göre tevfiki hareket et- meleri ve daha fazla maltmat almak istöyenlerin 931/137 dosya numara- sile memuriyetimize ilân olunur, OKSİMANTOL EDTMT LE AÇI İML müracaatları Askeri fabrika- lar ilânları Kapalı zarf usulile 14-12-931 cak olan 173 kalem ve 21-12- 931 de münakasası yapılacak nilen münakasaya konarak mü nakasa günü-30-12-031 tarihin de saat 14 de tehir &di miştir. | Taliplerin yemvü mi Diyende | (4003) caatları. (4065) eN Vi | “CEMAL BEY LOKANTASI İ © Lokantamız hakkında bazı hasut şahsiyetler “Cemal BE İ yemek fiatlerini akla hayret verecek dereceye tenzil etti, Faki) acaba harçları bozmadı mı?,, diye aleyhimizde isnadatta bulüf) duklarını işittim. Senelerden beri mal aldığım tüccarların â8 İ deki şehadetine itimat buyurmalarını muhterem müşterilerin | den istirham eylerim. CEMAL Cemal Bey lokantasma sekiz seneden beri eti ben veriri” Cemal Bey kadar titiz, et beğendirmesi müşkül bir m daha olmadığını namusumla temin ederim, Tahmis Sokağınd! | 58 mumarada kasap Hakkı Bekir Biraderler. Altı seneden beri Cemal Bey lokantası yağı (o benden gif” Kendisine Trabzonun en nefis yaylağından gönderdiğim hal ekseri iade eder ve bu yüzden bazı defa aramız açılır, Cet Bey çok meraklı ve sinirli bir zattır. Fena harç kullanmasıf | imkân yoktur. Bahçekapı, Kömürcü sokağında 15 No.-Kürt #| de Harun Haylı zamandan beri müşterim olan Cemal Beye . zeytinyö! | ğin ekstra ekstrasını gönderdiğim halde yine bir. çok' müş) Jât çıkarır, Cemal-Bey kadar aldığı harca dikkatli ve müşkilpf sent lokantacı az bulunur. İstanbul'da Yağ. iskelesinde No. Basmacı zade İzzet Ferit ve Mazhar Şirketi Hayriyeden: Boğaziçi vapurlarına mahsus kış tarifesi kânümüevvelin D rinci salı günü sabahından itibaren tatbik edilecektir. Tarif€ ler gişelerde satılmaktadır. İ Nafıa Vekâletinden: Muhammen bedeli (248.000) lira olan Ankara civarınö 134-500 kilometre tulümdeki Çubukdere barajı iltisak yolunu tesviye türabiye, imalâtı sınaiye ve şose inşaatı kapalı zarf u$ lile münakasaya konmuştur. Münakasa 931 senesi 1 inci kânüf ayının 5 inci cumartesi günü saat on beşte Nafia Vekâletini yapılacaktır. Münakasaya iştirak edecekler teklif mektupli” rmı ve muvakkat teminatlarını ayni günde saat on beşe Wi dar Nafia Vekâleti Müsteşarlığına vermeleri lâzımdır. Talipler münakasa şartnamelerini Ankarada Nafia Vekâleti Levazım idaresinden 5 lira mukabilinde istihsal edebilirler. (3931) —ğ—ğ— a Harbiye Mektebi Levazım Müdürlüğünden: Askeri liseler için ikinci devre edebiyat, fizik, Fransızça, (8 rih-cografya, riyaziye muallimliklerile birinci devre için Türk” çe, tarih-coğrafya ve Gedikli hazırlama mektepleri için ilk mehi! tep muallimlerine ihtiyaç vardır. Kanuni şartları haiz olanların Tophanede askeri liseler mir fettişliğine müracaatları. (4116), Evrakı matbuâ münakasası Manisa Vilâyetinden: Mânisa muhasebe hususiye ve encümeni vilâyet dairelefi nin 57 kalem defter ve sair evrâkmın (kâğıdı aynen idarede” verilmek üzere) nümune ve şartnamesi dairesinde tab'ı (2121) lira (22) kuruş bedeli muhammen üzerinden kânunüevveli” ikinci çarşamba günü saat ona Kadar müddelte münakasayf çıkarılmıştır. Fazla tafsilât almak istiyenlerin vilâyet muhas€ Dei hususiye müdürlüğüne müracaatları, (3857). | SADİK ZADE Biraderler vapurları Karadeniz postası SEYRİSEFAIN Merkez acenta; Galata Köprü bi” m B. 2362. Şube A. Sirkeci Mühür” dar zade ban 2 2740. tarihinde münakasası yapıla- | olan 77 kalem elektrik malze- | İ mesinin ilânında müsavi fası- | aya riayet edilmediğinilen ye | Sakarya ima ŞİLİ günü akşamı 17 de Sirkeci rıhtımından o hareketle (Zonguldak, İnebolu A- yancık, Samsun, Ordu, Gi- resun, Trabzon, ve Ri- ze) ye azimet ve ayni iskelelerle Görele ve Ü- nye 'ye uğrayarak av- det edecektir. Fazla taf- silât için Sirkeci Meyme- net hanı altında acenteli ğine müracaat, Tel, 22134. ! Vapuru 2 K. evvel Çarşamba günü akşamı Sirkeciden kel (Zonguldak, İne bolu, Samsun, Ordu, Kire- son, Trabzon, Sürmene ve Rizeye gidecektir. İ İİ Fazla tafsilât için Sir. keci Yelkenci hanındaki acenteliğine müracaat. di Tel 21515 İğ, e mem m pi TRABZON POSTASI (İNEBOLU) vapuru 30 Teşrinisani Pazartosi saat 17de Sirkeci Rıhtımından hareketle Zonguklak, İnebo lu, Ayancık, Samsun, Ünye; Fatsa, Ordu, Gireson, Trab- zon, Rize, Mapavri'ye gide“ çektir. Dönüşte Zonguldak yoktur, Of, Sürmene, Tire- © PİRE - İSKENDERİYE POSTASI (EGE) 1 kânunucvvel s4 hk - 10 da Galata Rihtımm dan, ————— 1 Kânunuevvelden iti” baren Adalar tarifesi deği$ miş yeni tarife iskeleler€ talik olunmuştur. ile ve zührevi hastalıklar mütehasi” Dr. Bahattin Şevk Dalai caddesi, © Mescrret oteli İstanbul 7 ci icra memurluğu” dan: Bir borçtan dolayı mahcus “ paraya çevrilmesi mukarrer du“ aynası 3 kânunüğivel 931 pere” be günü sâat 10 dan itibaren Bey“ lunda Yeni çarşıda 135 N. hu dü kn önünde paraya çevrileceği! taliplerin mezkür Ogün ve s9 mahallinde hazır bu * olunur. maları MİLLİYET MATBAASİ