13 Aralık 1931 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 8

13 Aralık 1931 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 8

BAKERLT» e İngiliz kumaylarından şık ve zarif Ismarla - a Kos derhal yapılır Fiyatlar gaye: İtriyat ve pudrası Meşhur Paris Itrıyat- çısı ve CERDRES DE ROSE ROUGE MANDARİN fard pastellerinin mucidi Bourjois nın son ibdadır. Yeni Takvimler N duvar, cep takvimlerinin her türlüsü Türk Nesrivat Yurdunda. Dolmabahçe hayvan hasta- nesinde müteşekil hayvan sa- tın alma komisyonu tarafmdan Pazar- Salı - Perşembe günleri saat 9 dan itibaren müsait fiat la yerli binek ve nakliye koşum hayvanı mübâyaasına başlan- mıştır, Satın alınacak binekle- rin 5 ile 8 yaşında ve asgari 1443 irtifanda ve nakliye ko- şomların keza $ ilâ Syaşında ve asgari 1,37 irtifada olmaları ve hayvanların bilcümle hasta lıklardan ve kusurlardan ari bulunmaları o lizımdır. Diğer fazla malâmat komisyona mü- racaatla öğrenilebilir, | Bu şeraitte satılık hayvanı | olanların mezkür günlerde hay vanlarile birlikte Dolmabahçe hayvan hastahanesine müra- caatları, (616) (4179) b Çatalca müstahkem mev- kiinin ihtiyacı olan un kapalı zarfla münakasaya konmuştur İhalesi 2-1-932 cumartesi gü- nü saat 15 te Komisyonumuz- da yapılacaktır. Taliplerin şart | namesini almak üzere her gün ve münakasaya iştirak edecek lerin de terınat ve teklifna- melerile vakti muayyende ko- misyonurmuza müracaatları, (638) Askeri fabrika- İstanbul Bakırköy Barut fab- rikasmda mevcut: Altmış dokuz ton kadar Şili kuherçilesi, Kırk dokuz ton kadar Oleom Otuz ton kadar Avrupa pa- muğu. Kapalı zarf suretile bilmüza Taliplerin müzayede günü lan 11-1-932 saat 14 de Merkezde satım ak ma komisyonuna müracaatla- rı. (4862) Ra MİLLİYET MATBAASI yede. satılacaktır, MİLLİYET PAZAR “Emniyet Sandığı Emlâk müzayedesi Kat'i karar ilânı ; MERHUNATIN CİNS VE NEV'İLE MEVKİ VE MÜŞTEMİLÂTI Ereriköyünde (sahrayıcedit mahallesinde Göztepe yeni sokakda eski 13, 14 mükerrer -14 ve yeni 16, 18, 20 mumaralı yirmi numara lısı yüz sekiz arşın arsa üzerinde yarım ka- $ Z tu kârgir diğerleri ahşap olmak üzere iki bu |! çuk katta beş oda bir sofa bir merdiven altı bir ev altı bir kömürlük haricen bir antre bir balkon ve on sekiz numaralısı yüz on ar- şın arsa üzerinde ahşap bir buçuk katta beş || oda bir sofa bir kömürlük bir mutfak ve on altı numaralısı yirmi beş arşın arsa üzerinde | bir katta bir oda bir dönüm beş yüz elli yedi “arşın bahçeyi ve üç kuyu havi ili köşkün ta- 4 / amı, Behice Hanım 100 1978 1919 Üsküdarda Salacık mahallesinde İskele cad- © Ödesinde esiki ve yeni 14 numaralı yüz yetmiş 'arşm arsa üzerinde ahşap iki katta dört oda bir oda mahalli (odanın birinde yük ve do- 'lap vardır) Bir sofa bir toprak avlu bir kuyu bir kömürlük ve iki yüz kırk iki arşm bahçe- yi havi bir hanenin tamamı; Hatice Re- fia Hanım Fatih (Fethiye) Kâtip muslahattin o mahal- lesinde Fethiye caddesinde eski 38 ve yeni 30 numaralr yüz yirmi beş arşın arsa üzerin- de zemin katı kârgir diğerleri ahşap olmak üzere iki buçuk katta beş oda iki sofa bir bodrum: bir kuyu bir ev altı bir çimento an- tre ve yirmi arşın arsa üzerinde kârgir bir mutfak ve kırk iki arşm bahçeyi havi tamire mühtaç bir hanenin tamamı: Oo Fatma Na- zire Hanım 3725 Yenibahçede oSoftasinan mahallesinde eski dedepaşa ve yeni Lalezar sokağında eski 17 mükerrer ve yeni 7 numaralı kırk yedi arşm arsa üzerinde kârgir iki katta üç oda zemini toprak cv altı güsülhane bir sahanlık ve kırk dokuz arşın bahçeyi ve bahçede bir ku- yuyu havi bir hanenin tamamı: İsmail Hak- kı B. Fitnat Zeliha Hanım Bakırköy Topkapı harıcı Bayrampaşa cad- desinde eski ve yeni 12 numaralı yüz yirmi arşın arsa üzerinde iki katta altı oda, iki sofa, bir balkon, bir çatı, altı, çini döşeli antre, di- ğer bir antre ,yirmi beş arşm üzerinde ah- şap bir mutfak, ve otuz beş arşın arsa üze rinde ahir ve arabalık, ve bir dönüm bin dört yüz yirmi arşın bahçeyi ve bahçede iki kuyu ve laklı havuzu havi bir köşkün tamamı: Halil Bey Hanife ve Saime Hanımlar Bayazitta Bayazıt mahallesinde oYatınika- pan sokağında eski 9 ve yeni 8 numaralı yüz kırk arşın arsa üzerinde yarım katı kârgir di ğerleri ahşap olmak üzere üç katta sekiz o- da ikisi çâtı odasıdır. Bir sofa bir bodrum bir kömürlük bir çini antre bir çini taşlık bir mutfak bir şahıniş bir sarnıç bir balkon ve elli mi arşın bahçeyi havi bir hanenin ta Süleyman Sami Bey dd ni eski Şişli ve yeni Meşrutiyet ma- ballesinde eski o Büyükdereharesi ve yeni " Mehtap sokağında eski 127 mükerrer ve ye- ni 2I numaralı iki yüz arşın arsa üzerinde maabodrum kârgir üç buçuk katta üzeri tah ta kaplı üç daireden #baret olup bodrumda çini koridor taşlık çamaşırlık bir çini döşeli oda üç kömürlük bir merdiven altı elyevm mağaza olarak kullanılan bir oda birincikat ta mermer antre bir numaralı daire beş oda bir mutfak bir banyo odası bir kiler bir sofa daireyi ikinci kattadört oda bir sofabir mutfak bir banyo ve odanın biri içinde ufak camakânlı diğer bir odayı havi iki mimeralr dairci üçüncü katta beş oda (odaların ikisi billeşdirilmiştir), odanın biri içinde ufak di- ğer oda bir sofa bir mutfak banyo ufak kiler elektrik Terkos havagazı tertibatı ve ikinci katta bir şahnış bir balkon üçüncü katta bir balkon vardır. Birinci kattan bodruma inen merdiven ahşap diğerleri müzaniktir.) ve yetmiş beş arşın bahçeyi havi bir apartıma- nın tamamı; Güzide Hanım 180 4253 6773 Kabataşda Ömeravni mwhallesinde Karaabalı sokağında eski 46 ve yeni 56, 58 mumaralı iki yetmiş beş arşın arsa üzerinde iç kısım- dan ibaret dokuz oda (biri küçüktür) iki 89- fa iki mutfak bir hamam bir koridor üç odun uk ve on altı arşın arsa üzerinde bir oda ve dört yüz altmış dokuz arşın bahçeyi ve bah- çede laklıhavuz havi bir çatı altında iki ha- nenin tamamı: Mehmet Akif B. bilesale ve Şerife Celâlettin namına bilvelâle ve bilâsa- le Nezahat Gülfem Hanım 2712 9225 7078 Galatada Bereketzade mahallesinde Zura- fa sokağında eski 35, 37, 39 ve yeni 35, 37 numaâralı otuz beş numaralısı iki yüz arşın arsa üzerinde kârgir üç katta on iki oda iki 100 1314 3111 2300 15125 13 KANUNUEYVEL antre iki i ufak sola iki mutfak mahalli iki ” methal bir kiler bir merdiven altı bir dara- çayı otuz yedi numaralısı kârgir dahili ah- şap üç katta biri asma odası olmak üzere yedi oda bir daraça üç sahanlık iki taşlık o dun ve kömürlük mahalli ve on beş arşm ay Jığı havi sen eden bir ve mahallen iki hane- nin tamamı: M. Elenko Beyoğlunda Küçük Pangaltı mahallesinde eski betzi ve yeni hacımihak sokağında es- | ki 5 mükerrer ve yeni 5 numaralı yüz kırk sekiz arşın arsa üzerinde zemin ve çatı ka- tile dört katta on oda (odanın biri taş ve bi- ri çatı odasıdır.) üç sofa bir mermer antre bir kiler bir mutfak bir hamam bir şahnişbir balkon bir samıç ve yetmiş altı arşın bahçe- yi havi bir hanenin tamamı, Bedriye Aziz H. Rumeli Hisarmda Mollafeneri mahallesin- de Bostan sokağında eski 1 ve yeni 16-1 nu maralı yüz arşın arsa üzerinde ahşap bir kat ta dört oda bir koridor iki methal bir mut- fak mahalli . İlci kısım olarak kullanılmak- tadır. Ayrıca bir oda bir kezinti mahalli ve mutfak mahalli ve yedi yüz otuz iki arşın bahçeyi havi eski bir hanenin tamamı; Mehmet Emin Bey Rumeli Hisarmda Mollafeneri mahallesinde Bostan sokağında eski 3 ve yeni 2 numaralı doksan sekiz arşın arsa Üzerinde bir buçuk katı kârgir bir katı ahşap olmak üzere iki buçuk katta beş oda iki sofa bir taşlık ve yirmi beş arşın arsa üzerinde bir mutfak ve | bin iki yüz elli dokuz arşın bahçeyi havi bir | hanenin tamamı:Mehmet Emin Ef.Saffet H. Erenköyünd e Kaztepede Mehmetefendi mahallesinde İhlamur sokağında eski 3, 3 ve yeni 23,23, numaralı altı yüz arşın arsa ü- zerinde zemin kat kırmızı çini taşlık üstün- de dört oda bir kömürlük bir kuralı ba- mam: Birinci kat sahanlık dört oda bir salon | çatı katı dört oda (sandık odasıdır) odaların üçü döşemeleri dökülmüştür. ve yüz yirmi arşın arsa üzerinde harap ahır ve mutfak ve tiç dönüm yedi yüz seksen arşın bahçeyi ha- vi bir köşkün tamamı: o (Bir balkon vebir kuyu) ve iki havuz vardır). Fatma Mediha! H, Mehmet Suat Bey | Kuzguncukta Kuzguncuk mahallesinde eski | ve yeni Nakkaş sokağında eski 10, ve yeni 18 numaralı iki yüz doksan arşın arsa üzerinde zemin katı kârgir diğerleri ahşap olmak üze re üç katta zemin katta bir oda bir yemek odası hamam ve odası ve bir taşlık bir &iler birinci katta dört oda iki sofa bir salon ikin- ci katta birinci katm aynı olup çatıda bir sa Jon iki sofa bir küçük oda ve yüz yirmi arşın arsa üzerinde ahır ve mutfak ve bin dokuz | yüz yirmi dört arşın bahçeyi ve bir kuyuyu tatlı suyun rubu hissesile hanenin tamamı; Vehibe Hanım (iki methali vardır). Beyoğlunda Hüseyin ağa mahallesinde Al- tun bakkal sokağında eski 19 ve yeni 23 nu- maral: seksen beş arşm arsa üzerinde kârgir dört katta yedi oda iki sofa kiler iki çıkma | mermer antre bir taşlık bir mutfak çatı altı ve daraça bir sarnıç ve beş arşın aydınlığı | havi bir hanenin tamamı: M.Elenko AAmavutköyünde birincicadde ' sokağında 100, Mükercer 100, 106,, 104, 102 ve-yeni 104, 106, 108, 11022 numaralı yüz dört arşın arsa üzerinde ahşap beş katta sekiz oda üç sofa bir mutfak bir taşlık bir tulunbalı kutyu bir! daraça altında üç dükkânı (biri tahta ile bö— Jünmüştür) ve kırk üç arşın arsa üzerinde bir dükkânı havi bir hanenin tamamı:Filisann H 7893 Beşiktaşta Teşvikiyede Hacieminefendi ma- hallesinde eski 6, 6, ve yeni 44, 46-1 44, 46, 31 maklüp numaralı beş yüz doksan yedi ar- şın arsa üzerinde arka dıvarı kısmen yıkıl- mış sakafsız natamam bir garajın tamamı: Süleyman Sildi B. Kad:köyünde Sinanağa mahallesinde Sinana ğa yokuşu sokağında eski 4 ve yeni 4, 6 nu- maralı yüz yetmiş arşm-arsa üzerinde ahşap iki buçuk katta beş oda (bir sofa bir taşlık bir çıkma ve kırk arşın arsa üzerinde bir mut fak ve dört yliz dört arşın bahçeyi havi bir 1931 2738 12240 7144 182 866 7312 m0 1915 7313 1500 9880 7380 1270 10116 7513 hanenin tamamı: Ayşe Vahide Hanım Ağayokuşunda Yakupağa mahallesinde Val decamişerif sokağında veharita 1267 numaralı mevkiinde eski 12 numaralı iki yüz seksen arşı arsa üzerine kârgir iki katta do kuz oda (biri çatı odasıdır). iki sofa bir bal- kon bir bodrum iki taşlık bir kuyu ve yetmiş arşın bahçeyi havi iki bölüklü bir hanenin tamamı: Bahaettin Bey ve Şerife Hatice ha- nım. (Hane yeni olup Kemalpaşa caddesin- de Valdemektebi karşısında). Yukatıda cins ve nevile mevki ve müştemilâtı yazılı emlâk $I gün müddetle icra kılınan aleni müzayede neticesinde hi- zalarında gösterilen bedellerle talipleri üzerinde takarrür ede- rek birinci ihalesi icra ve otuz bir gün müddetle müzayedeye vazedilmiş ve 20 Kâ. sani 932 tarihine müsadif çarşamba günü saat on dörtten itibaren müzayedeye mübaşeret olunarak saat | on beş buçukta muhammen kiymetini geçtiği takdirde kat'i kararlarının çekilmesi mükarrer bulunmuş olduğundan talip olanların mezkür günde saat on beş buçuğa kadar Sandık ida- resine müracaat eylemeleri ve saat beş buçuktan sonra vuku bu. © Kader Gişesinin Talili Müşteri'eri Beşinci Keşidede 15,000 liralık büyük ikramiyeyi kazanan 24110) nümerolu nısıf biletinin sahipleri Gömrük muhafaza memuru Rağip| Bey ve beş arkadaşı Ve 50.000 kiralık en büyük ikramiyeyi kazınan 4169 nümerolu biletinin sahibi Balrtta, Kavaflar Caddesinde Kavaf Abdullah efendi ikramiyelerini hemen İstanbulda, Eminönünde Valide hanı ittisaliese! 4 nümerolu, KADER (VENTURA) GİŞESİNDEN almışlardır. 1726 Nümerolu 27 Eylül 1930 tarihli Kanunun tatbiki! dolayisile vaki olan İhtiyat Evrakı Naktiye ve Döviz Giriş ve Çıkışları 10 1ci Kân 1931 tarihindeki vaziyet 1 — Döviz Giriş ve Çıkışları 3-1 inci Kân.1931 tarihinde mevcut evvelki bakıye Fr.44.393.300 Tahsil edilen yahut hafta zarfında tah- sil edilecek olan Dövizler Er, 7.595.000 Pir. 7.593.006 10 - linci Kân. 1931 tarihinde Osmanlı Ban - kası yedindeki Dövizler yekünu Fr. 51.988.300) 2 — İhtiyat Evrakı Naktiye Giriş ve Çıkışları Çikan Evrâkı Naktiyenin 3 - linci Kân.1931 tarihindeki bakıyesi T.L.3.678.880,01 Hafta zarfında çıkan Evrakı Naktiye T.L.629.798,07 Fark T.L.629,798,07 Çıkan İhtiyat Evrakı Naktiyenin 10 - lihci Kân, 1931 tarihindeki yekfinu T.L4.308.678,08 OSMANLI BANKASI BORSA VE OSMANLI BANKASI KOMİSERLİĞİNDENE 1726 Nümerolu 27 Eylül 1930 tarihli Kanunun tatbiki! dolayisile vaki olan İhtiyat Evrakı Naktiye ve Döviz Giriş ve Çıkışları 10 - 1 inci Kânun 1931 tarihindeki vaziye. 1 — Döviz Giriş ve Çıkışları 3-1 inci Kân.1931 tarihinde mevcut evvelki bakıye Fr,44.393.300) Tahsil edilen yahut hafta zarfında tah- i sil edilecek olan Dövizler Fr. 7.595.000 Fark Fr, 7.595.000 | 10 - linci Kân. 1931 tarihinde Osmanlı Ban - kası yedindeki Dövizler yekünu Fr. 51.988.300 2 — İhtiyat Evrakı Natkiye Giriş ve Çıkışları Çıkan Evrâkı Naktiyenin 3 - linci Kân.1931 tarihindeki bakıyesi 'T.L.3.678.880,01 İ Hafta zarfında çıkan Evrakı Naktiye T.L.629.798,07 Fark Çikan İhtiyat Evrakı Naktiyenin 10 - linci Kân, 1931 tarihindeki yekünu T.L.4.308.678,08 Yukarıdaki rakkamlar konsorsiyom kaydma muvafıletır. | 27 Eylül 930 tarihli ve 1726 nümerolu kanıma tevfikan keyfiyet | Maliye Vekâleti namına tebliğ ve ilân olunur, Hudut ve Sahiller Sıhhar Umum Müdürlüğünden: Ankara motörünün tamiri aleni münakasa suretile 28 Kâ, ev- T.L,629.79B,07 — İ vel 931 tarihine müsadif pazartesi günü saat on dörtte ihale edi- lecektir. Taliplerin şartnamesini görmek üzere her gün Galata- da Karamustafa Paşa sokağında İstanbul limanı sahil sıhhiye merkezi levazım memurluğuna ve münakasaya iştirak için mez- kür merkezde müteşekkil mübayaa komisyonuna müracaatlar ilân olumur. (4340) Pertevniyal Vakfından: Sene müddetle Şişlide İzzetpaşa sokağında Valde apartmanının 8 No. dairesi Aksarayda Nalıncı sokağında 14 No. hane Köprübaşmda Valde hanr tahtında 3 No. mağaza Köprübaşında Valde him; tahtında 8 No. mağaza Küprübaşında Vahde hanı tahtında 9 No, eczane Köprübaşmda Valde ban: tahtında 6/1 No. odalar Köprübaşında Valde hanı tahtında Helvacı So. 26 No ardiye Köprübaşında Valde hanı tahtında Helvacı Sokak 28 No ardiye, Küprübaşmda Valde hanı tahtında derununda 2 No. oda Küprübaşımda Valde hânr tahtında derununda 7 No. oda Köprübaşında Valde hanı tahtemda derununda 11 No .yazıliane Köprübaşında Valde hanı tahtında derununda 13-14 No. yazanı. Köprübaşında Valde hanı tahtında derununda 17-16 No, yazıhane Balâda muharrer emlâk yirmi gün müddetle aleni müzayedeye konul muştur. Hizalarında gösterilen müddetlerle isticar etmek istiyenler mü- sayede günü olarak tayin kılınan K. Saninin 2 ci cumartesi günü saat on akıya kadar İstanbul Evkaf Müdiriyetinde Pertevniyal vakfına veya İda re Encümenine müracaat etmeleri, (4382). İstanbul Ticaret ve Sanayi Odasından: 12-19 Kânunuevvel Tasarruf haftasında yerli malları üzerin de tenzilât yaparak satış yapmak istiyen zevat ve müessesata bu müddete münhasır olmak üzere tenzilâtlı satış vesikası ve-- rilmekte olduğu ilân olunur .(4385) Liseler mübayaat komisyonundan: Komisyonumuza merbut mekteplerle mülhak pansiyon tale belerinin elbiselik kumaşlarile imaliyeleri 5-1-932 tarihine mü- sadif salt günü saat 15'te ihale edilmek üzere kapalı zarf usu- lile münakasaya konulmuştur. Taliplerin “(hümunelerile; yer li) komisyona müracaatları, (4384) İacak müracaatların kabul edilmiyeceği ve mezkür emlâke ev- velce talip olanlarm kat'i kararı esnasında hazır bulunmadıkla- rr veya başka talip zuhur eylediği takdirde evvelki taliplerin müzayededen gekilmiş addolunacakları Hizumu ilân olunür,