23 Aralık 1931 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 6

23 Aralık 1931 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 6

# Ea İP Ak Ze Şa gl ayi KİR « Köprübaşında Valde hanı tahtında 9 No, eczane Muhtıralı, haritalı —4 272 Sahife malümatla Ve) Hayat Takvimi a Bu emsalsiz muhtıra: Zabit, Memur, Muallim vukat, Doktor herkese lâzımdır. 25 kı Nafıa vekâletinden: 1000 ton katranyağı pazarlık suretile mübayaa edilecektir. Pazarlık 31-12-931 tarihinde perşembe günü saat on beşte “Ankarada Nafia Vekâleti müsteşarlık makamında yapılacaktır. Pazarlığa iştirak edeceklerin dört bin beş yüz liralık teminatı muvakkate ve Ticaret odası vesikasile birlikte ayni gün ve saatte komisyonda bulunmaları lâzımdır. Talipler, şartnamele- ri iki lira mukabilinde Ankarada Nafia Vekâleti İnşaat daire- | sinden; İstanbulda Liman İşleri Müdürlüğünden tedarik ede- bilirler, (4454). Harik Hayat larmızı" Galatada Ünyon hanımda akmde kün Yİ SİGORTASINA yaptırmız, t Türkiyede bilâfasıla icrayi muamele etmekte olan ÜNYON kumpanyasma bir kere uğramadan sigorta yaptı"- mayınız. Telefon: Beyoğlu 2002. Haydarpaşa Emrazı istilâiye Hastanesi baştabipliğinden: Aleni münakasa suretile aşağıda cinsi ve miktarı yazılı le- Yazım ayri, ayrı Satın alınacaktır. Münakasa günü 2 Kânunu- sani 932 cumartesidir. Talipler şartnameyi almak üzere'her gün Hastane İdare memurluğuna ve münakasaya girmek için mezkür günde saat on dörtte Galatada İstanbul Limanı Sahil Sıhhiye Merkezinde müteşekicil komisyona müracaatları ilân olunur. (4311). 1000 OMetre Amerikan bezi 500 " Patiska 500 mw (— Pijamalık 100 Adet Havlu S0 O, Battaniye Marangozluk işleri Edirne Erkek Muallim Mektebi Müdürlüğünden Mektebimiz için yaptırılacak ve tahmin edilen yekün fiatı İ bedeli keşifli tamiratı esasiyesi 21 gün ritme ve kapalı zarf “3760” liradan ibaret marangozluk işi: Atelye masaları ve muhtelif eşya 20 Kânunuevvel 931 tari- hiaden itibaren yirmi gün müddetle aleni usul ile münakasaya konulmuştur. İhalesi 9 Kânunusani 932 tarihine müsadif o cu- martesi günü saat 15 te Edirne Hükümet dairesinde müteşek- kil komisyon huzurunda yapılacaktır. Taliplerin i şartnamesini görmek üzcre her gün Mektep Müd müzayedeye iştirak için yüzde yedi buçuk nisbetinde teminat mektupları ve Ticaret odasma kabul olunduklarınadair vesi- kaları ile mezkür günde komisyona müracaatları, (4492). Pertevniyal Vakfından: Sene müddetle Şişlide İzzetpaşa sokağında Valde apartmanının 8 No. dairesi Aksarayda Nalmcı sokağında 14 No. hane Köprübaşında Valde hanı tahtında 3 No, mağaza Köprübaşnda Valle han: tahtında 8 No, mağaza Köprübaşmda Valde hanı tahtında 6/1 No. odalar Köprübasında Valde hanı tahtında Helvacı So. 26 Na ardiye Köprübaşında Valde hanı tahtında Helvacı Sokak 28 No. ardiye Köprübaşmda Valde hanı tahtında derununda 2 No, oda Köprübaşında Valde hanı tahtında derununda 7 No. oda Küprübaşında Vahe han: tahtında derununda 11 No .yazıhane Köprübaşında Valde hanı tahtında derununda 13-14 No. yazhrme Köprübaşında Valde hanı tahtında derununda 17-16 No, yazıhane Balâda muharrer emlâk yirmi gün siddetle aleni müzayedeye konul- muştur. Hizalarında gösterilen müddetlerle isticar cünek istiyenler mi zayede günü olatak tayin kılman K. Saninin 2 ci cumartesi günü saat on altıya kadar İstanbul Evkaf Müdiriyetinde Pertevniyal vakfına veya İda: re Encümenine müracsat etmeleri. (4382). İ Devlet Demiryolları idaresi ilânları | Devlet, İzmir ve Şark hatlarında bulunan 79 hurda makina ve 78 hurda vagondan kırdırılmak suretile çıkarılacak demirler le Derince ve Eskişehirde bulunan takriben 1300-1600 ton hur- 'da demirin kapalı zarfla müzayedesi 16 ikinci Kânun 1932 Cu- martesi günü saat 15 te Ankarada İdare Merkezinde yapılacak- tır. Tafsilât Ankara ve Haydarpaşa veznelerinde ikişer liraya satılan şartnamelerde yazılıdır, (4418) v.s Haydarpaşa gar büfesi ile bahçe ve müştemilâtı ve Liman rıhtumdaki 26 numaralı baraka dahil olduğu halde bir sene müd detle yeniden ve aleni müzayede ile kiralanacaktır. Talip olan- ların 30-12-0931 tarihine müsadif Çarşamba günü saat 15te Haydarpaşa İşletme Müfettişliğinde hazır bulunmaları lâzım- dır. Taliplerin Haydarpaşa gar Müdüriyetinden alacakları şart namelere 15 kuruşluk pul yapıştırarak imzalariyle müzayedeye iştirâk etmek üzere 500 lira teminat akçesile yevmi Ge hazır bulunmaları ilân olunur. (4564) ! | Yasp” KANUNUEVVEL MILLİYET SAMBA 23 | AMBASADOR | NOEL ve YILBAŞI GECELERİ ;ZREVEYON TAAMLARI Lal Sofraların temini ge Tel. B. O. 1188 Msi işleri Edirne Erkek Muallim mektebi müdirliğinden: Mektebimiz için yaptırılacak ve tahmin edilen yekün fiatı “3760” liradan ibaret marangozluk işi: Atelye masaları ve muhtelif eşya 20 Kânunuevvel 931 tari- hinden itibaren yirmi gün müddetle aleni usul ile münakasay: konulmuştur. İhalesi 9 Kânunusani 932 tarihine müsadif zl martesi günü saat 15 te Edirne Hükümet dairesinde müteşek- kil komisyon huzurunda yapılacaktır. Taliplerin resimleri w şartnamesini görmek üzere her gün Mektep Müdürlüğüne v müzayedeye iştirak için yüzde yedi buçuk nisbetinde temina mektupları ve Ticaret odasına kabul olunduklarına dair vesi- kaları ile mezkür günde komisyona müracaatları, (4492) Istanbul Deniz levazımı Satinalma komisyonundan: Kilo 8000 Yerli mali elvan üstübü; açık münakasası: 14 Kânunusanij 932 perşenibe günü saat 11 de Yukarıda cins ve miktarı yazılı üstübünün hizasındaki gü ve saatte açık münakasası icra Olunacağndan şartnamesini görmek için her gün ve vermek istiyenlerin e münakasa gün've saatinde muvakkat teminatları ile birlikte Kasımpaşada Deni? Levazımı Satınalma ke -isyonuna müracaatları, (4552) Nafia Vekâletinden: 300 adet meşe köprü traversi pazarlık suretile mübayaa edi- lecektir, Pazarirk 3-1-932 tarihine müsadif pazar günü saat 15 te Ankarada Nafia Vekâleti müsteşarlık makamında yapıla- caktır, Pazarlığa iştirak edeceklerin yüz liralık teminatı muv: kate ve ticaret odası vesikasile birlikte aynı gün ve saatte kı misyonda bulunmaları lâzımdır. Talipler şartnameyi görmek üzere Ankarada Nafia Vekâleti malzeme dairesine, İstanbulda Haydarpaşa İnşaat tesellüm ve muayene memurluğuna müra' caat edebilirler, (4508) Istanbul Kelediyesi ilanları Kaçak etleri ihbar edenlere ikramiye 1 — Muhterem İstanbul halkma: Son günlerde şehirde kaçak suretile bazı etlerin ithal edile- rek şurada burada satılmakta olduğu görülmektedir. Muayenesiz kesilen bu etlerde şarbon ve verem hastalığı mevcut olması muhtemeldir. Halkımızın muhafazai sıhhati i- çin bu gibi etleri almaması ve yememesi lüzumu ilân olunur. 2 — Kaçak et kesildiğini ve satıldığını ihbar edenlere ikra- miye verilecektir. İhbarın Belediye Reis muavinlerine, Beledi- ye İktisat Müdi e, Kaymakamlıklara, Nahiye müdürleri- ne, teftiş heyeti müdürlüğüne yapılması ilân olunur, (4560) Tekirdağ Vilâyeti Daimi Encümeninden: Tekirdağ Malkara yolunun 54--400 ve 56--820 kilometrols ri arasında 2173 metro tulindeki kısmın (16,534) lira 34 kuruş usulile münakasaya konulmuştur. 1 — Keşifname, şartname ve sair evrâkı mütefetriasını gör- mek isteyenler Vilâyet Encümen kalemine müracaat edecekler dir. 2 — İhalei katiye 29-12-931 Salı günü saat on beşte Daimi Encümence icra kılmacaktır. 3 — Münakasaya iştirak edecekler 661 numaralı münakasa ve ihale kanununun onuncu maddesindei izahat dairesinde tan- zim edecekleri teklif mektuplarma teklifatm Şe yedi buçuğu nisbetinde teminatı muvalekate akçesine ait vesaikle oVilâyet | nesi ve kurşun parçaları ve saire 27-12-31 pazar günü saat on- | Nafia Baş Mühendisliğinden musaddak ehliyet vesikası ve is- | dan on dörde kadar mahallen bilmüzayede satılacaktır. Talip tihdam olunacak Fen memurunun leyakati fenniye vesikaların: | olanlarm mektebe müracaatları. (4561) lei etmeleri ve saatı ihaleden evvel Makamı Vilâyete vermeleri umman uzun era Istanbul Jandarma satınalma 4 — Ehliyet vesikası kaydettirmek için münakasa şerait Komisyonu riyasetinden: umumiyesinin birinci ve ikinci maddesinde yazılı vesaikin yev- mü ihaleden sekiz gün evvel Vilâyet Baş Mühendisliğine tev- Jandarma ihtiyacı için pazarlıkla mübayaası ilân edilen iki ilâ üç bin kilo vazelinin pazarlığı 27-12-931 pazar günü saat 11 dii icap eder. 5 — Müteahhidin Fen memuru iş hususunda Müteahhit de- de intaç edilecektir. Taliplerin muayyen günde on bire kadar Gedikpaşadaki LE a m müracaatları, Gi İstanbul San'at metkebinde mevcut kalas kiriş, bıçkı maki- BAKERLTb İstiklâl caddesi 306 - 308 recesinde mes'ul olacağından teklifnameyi ve mukavelenameyi Müteahhitle birlikte imza edecektir. (4411). Ticaret müdiriyeti umumiyesinden: Yangın, hayat, nakliyat ve kaza sigorta muamelâtile işti- gal eylemek üzere ahkâmı kanuniye dairesinde tescil edilerek | elyevm hali faaliyette bulunan yerli sigorta şirketlerinden İs- | tanbul Umum Sigorta Şirketi bu kerre müracaatla Türkiye Zi- | raat Barıkası Anonim Şirketinin gerek Müdiriyeti Umümiyesi- ni ve gerekse halen mevcut ve bilâhara açılacak olan şube ve sandıklarını Şirket namına yangm, hayat've nakliyat sigorta muamelğtile iştigal etmek ve bu muamelâttan mütevellit bil- cümle deavide derecatı muhakimin kâffesinde müddei, müddei aleyh ve üçüncü şahıs sıfatlarile hazır bulunmak üzere tali| acenta nasıp ve tayin eylediğini ihbar ve sigorta şirketlerinin | teftiş ve mürakabesi hakkındaki 25 Haziran 927 tarihli kanu- nun sekizinci maddesi mücibince muktazi evrâk ve vesaiki ibraz | eylemiş ve keyfiyet bittetkik muvafık görülmüş olmakla ilân | olunur, (4554) İstanbul Ziraat mektebi Müdiriyetinden: İstanbul Ziraat mektebi için mübayaa edilecek bir kıt'a otobüs 12 Kâ. Sani 932 tarihinde ihale edilmek üzere kapalı zarf usulile mevkii münakasaya konulduğundan taliplerin şart- Damesini görmek ve izahat almak tizere Galatasaray Lisesinde kâin Liseler Muhasibi mes'ullüğüne müracaatları. (4555) Tayyare YILDASI Piyangosu Büyük ikramiye 1.000.000 Liradır. Keşide Yılbaşı gecesi yapılacaktır. EA iyi Yilkayı hediyesi Bir Tayyare Yılbaşı Piyango biletidir. Biletler azalmaktadır. MİLLİYET MATBAASİ Ki Sig