29 Ocak 1932 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 8

29 Ocak 1932 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 8

DROZDI-BAK 1855 senesinde müesses Ancak senede iki defa eşyai mütebakiye ve ve bütün Türkiyede en ucuz satan en büyük ticarethanedir. 7 Şubat Tarihine Kadar Halihazırda Bütün Dairelerde Eşyayi Mütebakiye Satışı Mantoluk safi yün envers damlier kumaşları son moda renklerde Tamamen ipekli kadın çorapları, son moda renklerde Yerli ve Avrupa mamulâtı ipekli ve #ldekos erkek çorapları Nim yün fanilâlar Safi İngiliz yününden fanilâlar Pamuklu fanilâlar Erkek muşambaları Erkek paltoları Çocuk kostümleri Erkek kostümleri Hanımlara safi yün mantolar son moda renklerde ve kürkle müzeyyen Safi yün son moda kumaşlardan roplar Küçük kızlar için roplar Yerli mamulâtı safi yün battani- yeler 165X225 boyunda 9Jyogostunu ede Muhtelif kumaşlar - Sahtiyan mamulât - Şap- kalar - İç çamaşırlar itrıyat - Mefruşat - Saatçilik - Züccaciye - Mut- Krep döşin, birman jorjet emprime 250- 55-(51 fin) -195 Her ilâç müessir değildir. Her ilâna inanmayınız. GLANDOKRATIN Meşhur Prof. Brown Seğiart ve Steimahm keyfidir ve terkibi HORMON ve iesitindir, uzviyetten © alınmıştır Ademi iktidara bel gevşekliğine ve zafiyeti uumumiyeye karşı kst'i yeğine devadr, erkek kadın farkı yoktur. Her eczanede bulunur. Kutusu 200 kuruştur. Umumi deposu, İstanbulda ZA reklâm satışını yapan Kuruş 340-400 285-335 makbuz mukabilinde meccanen gönderilir. Ecnebi memleketlere giden tüccar ve seyyahlara Banka konmerçiyal İTALYANA 580,000,000 ) Liret) Travellers (Seyyahin çek- leri) satar Liret, frank, İngiliz lirası seya doları frank olarak se ılan bu çekler sayesinde ne- “eye gitseniz paranızı kema- li emniyetle taşır ve her 2a- nan İsterseniz dünyanm her tarafında, şehirde, otellerde, vapurlarda trenlerde bu çek- leri en küçük tediyat için akit makamında kolaylıkla istimal edebilirsiniz. Travel- lers çekleri hakiki sahibim den başka kimsenin kulla- mamayacağı bir şekilde ter- tip ve ihtas edilmiştir. Bayram münasebetile 500 6090 bah Levazımatı V. 5... V.S... Yalnız 7 Şubat Tarihine Kadar Dr. İHSAN SAMİ ÖKSÜRÜK SÜRÜBU Öksürük ve nefes & sek Sultan Mahmut türbe Her eczândde bı LA Balıkyağı içemeyenlere: HASAN SON GÜNLER © Beyoğlunda kâin meşhur KARLMAN Wağazası Şubesi bulunan karşısındaki | mağazağı kapatmasına birkaç gün kalmıştır Mezkür kapanacak mağazada gayet zarif ve fiatleri her keseye uygun 20,000 lira- lk kadar eşya kalmıştır. 10,000 çeşitten fazla bulunan eşya meyanında bilhassa erkek, kadın iç çama Şırlarile kadm ve çocuk elbiseleri ve birçok hediyelik eşya şayanı tavsiyedir. Bayram münascbetile mubayaatta bulunacakların bu fırsatı iktizasmdandır. kemdi omenfaatleri kaçırmamaları Satılığa Çıkardığımız Ucuz Eşyadan Bir Kaç Nümune: Erkeklere çorap ipekle karışık Erkeklere çorap yünlü Erkeklere gömlek poplinden Erkeklere pijamalar fantazi fanilâdan Erkeklere yelelekler İngiliz mamulâtı Erkeklere şapka Kuruş 28-40 Kuruş 60 - 123 550 Erkeklere kaşkoller ipekli ve fantazi Hanımlara rop döşambr ipekli Hanımlara muşambalar iki yüzlü Hanımlara son moda yün- Wi kazaklar 50 300 Ku itibarer 9-12-15-191 Çocuklara muşambalar Erkeklere rop döşambır Erkeklere muşambalar Lira İngiliz mamulâtı yünlü 12 Merkez mağazamızda Hanımlara mahsus son moda elbiseler, mantolar, ipekli çoraplar, şemsiyeler, çantalar ve çocuk BARI Doktor Hafız Cemal Dahiliye hastalıkları mütehassısı Cumadan maada hergün öğ- leden sonra saat (2,30 dan Se) kadar İstanbulda Divanyolun- da 118 mumaralı hususi dairç- mea) sinde dahili hastalıkları mua- yene ve tedavi eder. Telefon: İstanbul 22398. Sıra numara- snr beklememek İsteyenler, kabineye müracaatla veya te- lefonla randevu almalıdırlar, elbiselerinin envar bulunur. 31185 numerolu biletle Bana 200,000 lirayı kazandıran Karaköy'de eski Borsa Hanı altındaki M. Gazi gişesini > talisizlikten şikâyet edenlere tavsiye öderim. Turhan Sofya Elçiliğinden: Teşkili kararlaştırılan muhtelit komisyon 1925 An- kara muahedesine merbut emlâk protokolu ile alâkadar olan mesailden maida tarafeyn vatandaşlarının mutale- batmı da mütekabilen tetkik edeceğinden emlâk proto- kolu ile alâkadar olmayan mesaile ait Bulgar hüküme- tinden mutalebatı olan Türk vatandaşlarının tahriren ve acilen Sofya Elçiliğine müracaat etmeleri lüzumu ün grip, KUVVET SURUBU GRiPTEN Kurtulmak DEMALGON Komprimeleri en emin bir. silâhtır. Ufak bir nezle, kı- rıklık, başağrısı hisseder etmez derhal ” DEMALGON alınız. Balıkyağından dahaiyive alınma- sı daha kolaydır Doktorlar; Kmulsiyon. Skot kuvvet şurubunun bahıkyağından iç defa daha kuvvetli. ve daha sıhhi olduğunu bükü depatet mişlerdir. Terkibinde sinirleri besleyen ve kemikleri sağlamlaş- tıran o (Hypophospbit) in mev- cudiyeti Emülsiyon Skot'u fak- rüddem, kuvvetsizlik zaft umu- mi göbi ahvelde pek mükemmel bir şurubu teşkil eder, Norveçya Morina balıkyağının en zengin İ vitaminleri Skot tertibinde mündemiçtir. Bu vitaminler tuz ile beraber sağlam kemikler, beyaz dişler ve uzun bir hayat temin eder. Çocuklar köpüklü Emuisiyon Sikot'u seve seve içerler ve büyükler kökiy hazmi- ni takdir ederler. Sıhhat ve kuvvet âçin hakiki Emulsiyon Skot Üzerinde ısrar ettiğiniz takdirde verdiğiniz paranın mukabili kıymetini elde etmis olursunuz. İstanbul Deniz Levazımı Satınalma komisyonundan: 5000 kilo yerli pirincin açık münakasası 6 Şubat 932 cumar- İ tesi günü saat 14 te, >: İ Yukarıda miktarı yazılı yerli pirincin hizasındaki gün ve saatte açik münakasası icra edileceğinden şartnamesini gör- mek istiyenlerin her gün ve vermeğe talip olanların münakâsa zün ve saatinde muvakkat teminatlarile birlikte Kasımpaşada Deniz levazımı Satınalma komisyonuna müracaatları, (200) Jandarma Satın alma komisyonu Riyasetinden: Kazık ve teferruatile beraber bin adet portatif. çadır kapalı #arila almacaktır. Taliplerin nürmme ve şartnameyi” görmek | üzere her gün ve münakasaya iştirak için de teminatlarile be- | raber 13 Şwbat 932 cumartesi günü saat on altıya kadar Gedik- paşadaki komisyonumuza müracaatları. (4424) İkinci çocuğunuza da Bu Bayram y Bir kumbara alınız! Türkiye Iş Bankası Jandarma Satın Alma Komisyonundan: Jandarma için 36000 metre kışlık elbiselik kumaş kapalı zarf la almacaktır, Taliplerin şartnameyi görmek" için her gün ve münakasaya iştirâk için de 3-2-932 çarşamba günü saat on be- $e kadar Komisyonumuza müracaatları. (190) /Galatasaray lisesi müdürlüğünden 20 Kânumusani cuma günü Galatasaray Lisesi merasim sa- | lonunda saat 3 te verilecek olan müsamere saat 4 te tehir edil- miştir. (355) Yavrunuzun en sıhhi gıdasıdır. Rusçuklu Hakkı Beyoğlu, İstiklâl caddesi Büyük Parmak kapu, Afrika hanma bitişik Apartman No 21.— Tek Beyoğlu 2797. Her gün saat 14-18. ZAYİ — Tatbik mübürümü zayet- ? tim. Hülemli yoktur. Yada Behar, ZAYİ — İstanbul İehalât Gümrü- | günden almış olduğum 29-3-931 te- rihli ve (200779) mumerolu 43 kırk üç lira yetmiş kuruşluk vezne mak puzunu zayi ettim. Yenisini çıkara İ cağımdan eskisinin hükmü olmadı- fr ilân olunur. Selâhaddin Rifat ve Mehmet Hayrı Kardeşler, İstanbul Ananyadi Han 6-3. ZAYİ — Sultanahmet Askerlik şu besinden aldığım terhis tezkeremi zayettim. Yenisin çıkaracağımdan eskisinin hükmü olmadığı ilân olu- nur. Sultanahmet Gün Gözmez ms- hallesi arasta sokak No 47de 314 teveliğel İsmail oğlu Hasan, ZAYİ — 246 sicil numaralı arabacı ehliyetimi zayettim. Yenisini ale cağımdan zuhurunda hükmü olma. | olunur, Karagümrük | yacağı ilân 13'No hanede Hasan oğlu Recep. Hayattan iL ve alba ve faal klan e ab kuvvetten düşürmemekle mümkün” - | dür. Sihbatinizi mubalasa , sinir lerinizitakviye Haaliyeti. nizi teryit için küçükler ve büyükler tarafından mükemmel bir kuvvet” Abe: olarak tanılap kullanımın İ Her eczanede Bulunur. > a eğ Diyarbekir viliyet daimi Encümeninden: Diyarbekirde Nürmme hastanesi civarmda yaptırılacak olan tebhirhane binası 16497 lira 38 kuruş keşifle 6 Şubat 932 tarihi- ne müsadif cumartesi günü saat 15 te kapalı zarfla ihale edil mek üzere bir ay müddetle münakasaya vazedilmiştir. Keşifna- me hususi ve fenni şartname ve #rgkisini görmek istiyenlerin her gün vilâyet daimi encümenine müracaat eylemeleri ilân olu nur, (257) Jandarma Satın Alma Komisyonu Riyasetinden Jandarma için (12000) çift kundura kapalı zarfla almacali- tır. Taliplerin şartnameyi görmek için her gün, münakasayâ iş- tirak için de teklif ve teminatlarile 3-2-932 çarşamba günü saat obire kadar komisyonumuza müracaatları. (191) MİLLİYET MATBAASI