25 Mayıs 1932 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 6

25 Mayıs 1932 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 6

Tahtakurusu, sinek ve bütün hbaşaratı bir saniyede imha eden ve emsaline nazaran ön ya FAYDA Yarı Yarıya Daha Ucuzdur Fosfatlı Şark Malt Hülâsas | BEBEK SARAYINDAKİ Müzayedeye 27 Mayın Cuma Günü dahi Devam Olunacaktır. Merkür sarayda bulunan bilimum kıymetli ve müzeyyen eşya ve bilhassa bakiki kris tofl sofra, dondurma, şampanya ve çay takımları, Hereke ve Lion ipekli kumaşları, el işlemeli çarşaf ve çay takımları, Piyano, Piyanola, perdeler, ipekli Hereke Mısır ve Acem halıları, nadide salon takımları vesaire.. Kullanınız sütünüzü arttırır Çocukların kemiklerini Kuvvetlendirir veren Görülmemiş Tenzilât Sultanhamamın” va İPEKİŞ nerededir?. BALCILAR İ e MAĞAZASINDA Mevcut Avrupa Malları YOK BAHASINA Elden çıkarılıyor. Bu 15 günlük Fırsatı kaçırmayınız. Müddeti 1.16 hazirana kadardır Sıhhatinizi muhafaza ediniz! sipin-Kenan / Grip, “Soğuk — algınlığının, e baş, diş ağrılarının en birinci ilâcıdır. |ğa iştirak edeceklerin de vakti JİMİT Yalova HPUNUM | EEE MY. AM Büyük Otel - Büyük Lokanta - | | Büyük Gazino 1 Haziranda açılacaktır. Radyoterapi - Fizyoterapi - Elektroterapi - Hususi banyolar - İstanbul'un en iyi orkestra ve cazbandı İ Otel ve yemek fiatlarmda büyük tenzilât yapılmıştır. Yemek mecburi değil | Emlâk ve Eytam Bankası ilânları | Bankamızın tahti tasarrufunda olup O ahiren ifraz edilen “Beyoğlun'da Teşvikiye mahallesinde Harbiye caddesinde kro- kisi aşağıda mevcut arsalardan i o Harbiye caddesine müsadif 1, 9 ve 8 parsel numaralı arsalar kapalı zarf usulile sa- tılığa çıkarılmıştır. Teklif edilecek bedelin beşte biri peşin olmak © üzere müte. bakisi dört sene ve dört müsavi taksitte ve senevi yüzde on bu- çuk faize tâbi olmak şartile ödenilecektir. İhale 30 Mayıs 932 tarihine müsadif Pazartesi günü Anka- za'da İdare Meclisi huzuru ile icra edilecektir. (1) numaralı arsanın teminatı (1.118) , (8) numaralı ar- sanm teminatı (1.240) ve (9) numaralı (arsanın teminatı da (1.262) liradır. Talip olanlar mufassal şartnamemizi görmek üzere İstan- bul Şubemize veya Merkezde Emlâk servisine müracaat edebi- Birler. (2078) Istanbul Deniz Levazımı Satınalma komisyonundan: Saat 932 perşembe günü 14 te ” camartsi” oOl4, ri 14, 16” Kilo 41680 Ekmek Açık münakasası: 26/5/ » sığ, / ” 3200 Kuzu eti) 6400 Koyun” ) 11000 Süt 12500 Yaş sebze 14” Kilo Saat 24000 Yaş sebze Açık münakasası: 29/5/932 pazar günü 10da İstanbul'da bulunan Deniz Efradı ve Heybeliada Deniz Harp mektebi ve lisesi için yukarda yazılı erzakın hizalarmdaki gün ve saatlerde münakasaları icra olunacağından şartnamelerini gör. | mek için her gün ve vermeğe talip olanların | hizalarında yazılı | münakasa gün ve saatlerinde İstanbul Defterdarlığı veznesine | vatırarakları muvakkat teminat makbuzlarile birlikte Kasımpaşa : 2” 129/” “İ 1S€” hakkında sinai Müdüriyeti U- BAKTERİYOLOG Dr. İHSAN SAMİ Bakteriyoloji Lâboratuvarı Umum kan tahlilâtr. Frengi nektai nazarından (Wasserman Kalın tee- mülleri) kan küreyvatı sayılması,tifo ve ısıtma hastalıkları teşbisi idrar, türbesi No. 189. Telefon: 20981 3 üncü Kolordu Mânları K. O, ve birinci fırka ve Ça- talca müstahkem mevki ve has tahanelerin koyun ve sığır etle. rine verilen fiyatları pahalı gö- rüldüğünden tekrar pazarlıkla alınacaktır. İhalesi 28-5.932 cu martesi günü saatleri aşağıda yazılı taliplerin şartnamesini al mak üzere her gün ve pazarlı- komisyonumuza (336) (2205) Saatleri K. O. nunki 14,30 da 1. F. nmki 15 de alca Ms. Mv. ninki 15,30 da Hastahanelerinki 16 da muayyende müracaatları, İhale ». K. O. kıattatı hayvanatı ihti. | yacı için ot kapalı zarf usuli münakasaya konmuştur. İhale- | si 15-6-932 çarşamba günü sa- at 1S te komisyonumuzda yapı lacaktır. Taliplerin şartnamesi. | ni almak üzere her gün ve mü. | nakasaya iştirak edeceklerin de | vakti muayyende teminat ve| teklif mektuplarile komisyonu. muza müracaatları. (344) (2233) ... K. O. ve mekez kıtaatı ve mü hayvanatı — ihtiya şamba günü saat 16,30 da ko- misyonumuzda yapılacaktır. Taliplerin şartnamesini almak üzere her gün ve münakasaya iştirak edeceklerin de vakti mu ayyeninde komisyonumuza mü. | ii racaatları. (350) (2239) | # » Birinci fırka kıtaatı bayva- natı ihtiyacı için aleni münaka. sa ile ot alınacaktır. İhalesi 15.6.932 çarşamba günü saat! 15,30 da komisyonumuzda ya- pılacaktır. Taliplerin şartname- sini almak üzere her gün ve mü nakasaya iştirak edeceklerin de | vakti muayyende komisyonu. muza müracaatları. Si e) (2232) Birinci fırka ihtiyacı için 91,200 kilo la almacaktır. 15.6-932 idil çarşamba günü saat 16'da ko- misyonumuzda yapılacaktı Tiplerin şartnamesini alma re her gün ve pazarlığa iştirak edeceklerin de vakti muayyen- de komisyonumuza müracaatla vi (345) (2234) Devredilecek İhtira Beratı “ Mukavva kutularda — tekemmü- mumiyesinden istihsal edilmiş olan 27 Mayıs 1930 tarih ve 1099 mume- volu ihtira beratı bu kere ferağ ve yahat icrâ verilecdğinden iüzkür ihtirayi isticar etmek veyahut satın almak arzusunda bulunan zevatın İstanbul, Bahçekapı Taş Han 43-48 de mülim vekili H: W. İSTOK E- FENDİYE müracaatları Dr. A. KUTIEL Cih ve zührevi hastalıklar tedaviha- mesi Karaköy Börekçi fırını sırasın. | EN KUVVETLİ, MI) EN MUTECANİIS ÇİMENTO mr Bakırköy Çimento T.A. $-“Kapt Çimentesu,. A üncü Vakıf hân, Acüncü kat - İstanbul Telel. : 2708 — Telgr. : Çimenin » İstanbul Bilecik deposu kömür tahmil ve tahliyesinin kapalı zarfla münakasası 11 /Haziran/932 cumartesi günü saat 15te idare merkezinde yapılacaktır. . Tafsilât Ankara ve Haydarpaşa veznelerile Bilecik istasyon müdürlüğünde birer liraya satılmakta olan şartnâmelerde yazı- hıdır. (2150) 1 — Eşkişehir - Ankara hattı üzerinde Beylikköprü istasyonu civarında 479 - 200 Km. ocağından 7000 M3 2 — Kütahya - Balıkesir hattı üzerinde köprünün civarında 28 . 300 Kım. ocağından 3000 M3 3 — Kütahya - Balıkesir hattı üzerinde Değirmisaz istasyonu civarında 97 ve 99 kilometreler arasındaki ocaktan 5000 M 3 4 — Eskişehir . Konya hattı üzerinde Meydan - Pınarbaşı istas yanları arasında 397 - 400 Km. Bozdağ ocağından 4000 M 3 Balâda mevakii ve mikdarları gösterilen balastların kapalı zarfla münakasaları ayrı ayrı olarak 14 Haziran 932 salı günü baren idare merkezinde yapılacaktır. Ankara ve Haydarpaşa veznelerinde beheri beşer li- raya satılmakta olan şartnamelerde yazılıdır. (2243) On bin ton Lave maden kömürü kapalı zarfla münakasaya konmuştur. Münakasa on dört Haziran salı günü saat on altı bu. çukta Ankarada Umum Müdürlük binasında yapılacaktır. t almak isteyenler beşer liraya satılmakta olan ydarpaşa ve Ankara veznelerinden tedarik ee ( Darüliimn Mübayasi Komisyonundan Tıp Fakültesile Eczacı ve Dişçi mektepleri ve idarei merkezi- ye ile diğer fakültelerin 1-6.932 tarihine kadar yalnız yaş sebze ve kuru meyve altı aylık diğer bilümum ibtiyaçları bir senelik o- larak kapalı zarf uöülile münakasaya konulmuştur. Fiatlar mute ildüğü takdirde birlikte ve yahut tefrik olunarak ayrı ay- rı ihale edilebilecektir. Bunlardan 1 Haziran 932 tarihiner sebze yaş ve kuru meyve, süt; yoğurt; tereyağı; Muhtelif kuru erzak 2 Haziran 932. Sade yağı ve zeytin yağlarile sabun, et; ekmek 4 Haziran 932 Ecza: Tıbbiye ve kimyeviye ve lâboratuvarlar malzemesi 6 Haziran 932 Hayvan yemleri envaı bezler ve sair ihtiyaçlar 8 Haziran 932 Odun, mangal; kok; ve envar maden kömürü gaz ve envar ma kine yağları. 9 Haziran 932 İdarei merkeziye ile diğerlerinin her nevi mahrukat ve #air ih tiyaçları da 11 Haziran 1932 tarihine müsadif günlerde saat 15 te ihale edilecektir. Bunların her birerleri için ayrı ayrı mevcut şartname ve ihtiyaç listelerini görmek ve fazlaca malümat al- mak isteyenlerin mülga Harbiye nezareti binasında Darülfünun Mübayaat komisyonu kitabetine ve münakasaya iştirak edecek. lerin de bu baptaki teminatı muvakkatelerini bir gün evvel mu- hasebe veznesine yalırdıktan sonra makbuz ve teklifnamelerile birlikte komisyonumuza müracaatları. (1966) KARON © ALMAN KITAPHANESİ Gedikpaşa Jandarma Satınalma komisyonundan Yirmi üç bin üç yüz on metre yerli yün kışlık elbiselik kumaşın kapalı zarfla münakasası 4 Haziran 932 cumartesi günü saaton beşte yapılacaktır. Taliplerin şartnameyi görmek üzere her asaya iştirak i ezkür günde muayyen saate tonummuza giren 7.1200 Mağazanın yerini en iyi tarif edene, beğeneceği en güzel kumaştan bir elbiselik hediye edecektir İpekiş muvakkat satış mağazasının yeri: 1 — Tünel ile Galatasaray arasındadı 2 — İngiliz kız mektebinin altındadır. 3 — Türkuvaz'ın karşısındadır. 4 — İstiklâl caddesinde 355 numaralı mağazadadır. 5 — Beyoğlu'nun en şık mağazasıdır, .ilâh şeklinde tarif edilebilir. Fakat bunlardan hiç birisi veciz değildir. (İpekiş) in bulunduğu yer en kısa ve en az kelime ile yani en veciz şekilde nasıl tarif edil. meli, hiç bilmiyen birisine nasıl anlatılmalıdır?, İpekiş müessesesi, muvakkat satış mağazasının bu- lunduğu yerin en güzel ve en kolay taifini arıyor. Bunu en iyi tarif edene mağazada beğeneceği en güzel kumaş tan bir elbiselik ve eğer erkek ise bir gömleklik hediye edilecektir. Cevaplar 10 Haziran akşamına kada: IŞ mağazası müdüriyetine gön- derilmelidir. Netice 12 Haziranda ilân edilecektir. Bursa Tayyare şubesi Sinema ve Gazinosunun müzayede müddeti temdit edildi Bursa Tayyare şubesi reisliğinden: 10 Nisan 932 tarihinden itibaren bir ay müddetle müzayedeyi konulan Bursa Tayyare Şubesi Sinema ve gazinosu için verilen i fiyatlar şube idare heyeti tarafından kabule şayan görülmedi den, müzayede müddeti | Haziran 932 tarihine kadar temdit miştir. Müzayede aleni yapılacaktır. Şartnameyi görmek isteyen ler, Ankara, Tayyare Cemiyeti merkezile İstanbul, Bursa şubele rine müracaat etmelidirler, (2120) Istanbul Deniz Levazımı Satınalma komisyonundan: Kilo Saai 144000 Ekmek kapalı zarfla münakasası: 26/5/9832 perşembe günü 10 3120 Kuzu eti) ” 1 28/5/932 cumartesi 21140 Koyun ”)” :28/5/932 cumartesi 10 İstanbul'da bulunan Deniz Efradi için yukarda yazılı erzakat hizalarındaki gün ve saatlerde münakasaları icra olunacağınd şartnamelerini görmek için her gün ve vermeğe talip olanları hizalarmda yazılı münakasa gün ve saatlerinde İstanbul Defte ” 10 darlığı veznesine yatıracakları muvakkat teminat makbuzlari! birlikte Kasımpaşa'da Deniz Levazım Satınalma komisyonun. müracaatları. (1757) Gedikpaşa Jandarma Satınalma komisyonundan Yirmi beş bin yedi yüz seksen bir metre yerli yazlık elbiseli haki kumaşın kapalı zarfla münakasası 4 Haziran 932 cumarte günü saat on birde yapılacaktır. Taliplerin i üzere her gün ve münakasaya iştirak için teminat ve teklifn; lerile mezkür günde muayyen saate kadar komisyonumuza m racaatları, (2005). Deniz Harp Mektebi ve Lisesi Müdürlüğünden: Deniz lisesine girmek arzu eden orta mektep şahadetnam: ni haiz veya orta mektep son sınıf derecesinden imtihana tali talebelerin temmuzun on beşine kadar Heybeliada'da (DEN HARP MEKTEBİ ve LİSESİ müdürlüğüne) müracaat eti İeri, (Tafsilât isteyenlere mufassal kayıt ve kabul şeraiti gönd rilir.) Tayyare Cemiyeti Mübayaat Komisyonundan: Şartname ve nümuneleri veçhile 500.000 adet muhtelif i evlenme evrakı tabettirileceğinden taba talip olanların pey akç' İleri ile birlikte 28 Mayıs 932 cumartesi günü saat 15 te piyani müdürlüğünde müteşekkil Tayyare cemiyeti mübayaat komis: muna müracaatları, (220 .LİYET MATBAA5