27 Temmuz 1932 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 7

27 Temmuz 1932 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 7

Emniyet Sandığı Emlâk müzayedesi Kat'i Karar İlânı 2000 25932 3774 MERHUNATIN CİNS VE m NEV'İLE MEVKİ VE MÜŞ 5 i TEMİLÂTI kai Beyoğlunda Hüseyinağa mahallesinde Cad 'deikebir sokağında eski 104, 106 yeni 80,82 numaralı otuz dört arşımarsa üzerinde kâr- gir dört kattan ibaret olup birinci kat: us- tor kepenk . ikinci kata asma merdivenle çıkıldıkta bir oda, üçüncü kı ir oda, bir halâ, bir bal- kon; kapısız bir oda, ikinci kattan itibaren çıkma ve kiracı tarafından yaptırılmış ter- kos ve elektrik tertibatını havi maa oda bir dükkânın tamamı, Refet B. Çakmakçılarda, Tayahatun mahallesinde, Valde hanı tahtanisi eski ve yeni 45 numa- ralı yüz altmış arşın arsa üzerinde kârgir ve arkası yüksek tavanlı olmak üzere bir cephesi iki katlı olup altında bodrum ve alt kat pencereleri demir parmaklıklı ve ke- penkli demir kapılı, camekân ve kapıdan gi rilince taş koridor, sağda bir oda, kor.dorun nihayetinde demir kapılı büyük bir oda, i- kinci kat: bir oda, ve bodrum üzerine mü- sadif mahalli havi maa oda, bir mağazanın on üç hissede on iki hissesi. Mehmet Keh- nemoni Efendi. Çakmakçılarda, Tayahatun mahallesinde Sünbüllü han tahtanisinde 23 numaralı dok san arşın arsa üzerinde kârgir iki kattan i- baret olup zemini çimento, önü camekân ve ustor kepenkli ve üzerinde demir kuşaklar üzerinde tahta döşenmek suretile yapılmış ve minare merdiveni ile çıkılır bir salon ve elektrik tertibatını havi bir mağazanın ta- mami, Mehmet Köhnemoni EF. Kadıköyünde, Tuğlacıbaşı mahallesinde Kayışdağı sokağında eski 12, 12 yeni 42, 42 numaralı üç yüz elli beş arşın arsa üze-, rinde bir katı kârgir iki katı ahşap olmak üzere üç kattan ibaret olup zemin kat: iki taşlık, iki kiler, bir mutfak, üç oda da, iki halâ, haricen çini antre, ikinci kat: iki sofa, yedi oda, iki halâ; bir banyo odası, bir sandık odası; iki balkon terkos tertiba- tı, bir çamaşırlık, ve doksan altı arşın arsa üzerinde bir mutfak, bir ahır, diğer bir ahır; bir mutfak, bir sarnıç, bir kuyu; dört met- hal, laklı havuz ve iki dönüm bin üç yüz sekiz arşın bahçeyi havi bir köşkün tama- mn, brahim Sami B. ve ie Mahmutpaşada | Sultanmektebi sokağını eski 7, 5 ve yeni 68 numaralı yüz kırk beş arşm arsa üzerinde ahşap içi yağlı boyak üç buçuk kattan ibaret olup zemin kat: bir çini antre, çini koridor, ve taşlık diğer bir ufak bir taşlık: bahçeyi çıkan mermer ca- mekân antre iki mutfak, çamaşırlık, bir 0- da, iki halâ; bir kurnalı hamam orta kata üç merdivenle çıkılır burada dört oda, biri salon (halinde iki sof, bir “halâ bir çinko dara üst kât;bir © da; bir sofa; elektrik; terkos tertibatı; bah iki tulumbalı kuyuyu lesinde atik Kayışdı ö sokağında eski 108 yeni 8,8 numaralı yüz kırk arşın arsa üzerinde ahşap iki Kattan | irinci kat: bir sofa; bir halâ; oda; bodrum, ( a ikinci kat: bir sofa; öç yerler: e 'avagazı tertibatı hariçte yüz Y: kr e mutfak; çamaşırlık, ahır; bah çevan odası bin iki yüz doksan arşın beh- ce ve bahçede iki havuz, çam, meyva ağaç” arı ve ayrıca bir dönüm dokuz yüz altmış iki arşın fazla araziyi havi bir hanenin ta- mame, Fethiye H. Anadoluhisarında, Göksu mahallesinde o. ki Göksu yeni kuyu sokağında atik 7, Mü. cedit 44 numaralı doksan beş arşın arsa ü- zerinde ahşap iki kattan ibaret olup birinci kat: harici camekânlı bir antre, bir sofa, bir oda, bir mutfak; bir halâ; bir kömürlük, ikinci kat: bir sofa: üç oda; bir halâ; terkos tertibatını ve beş yüz altmış beş arşın bah- çeyi ve bahçede bir kuyuyu ve kameriyeyi bavi bir hanenin tamamı. Ahmet Ağa ve iye Hanım. 2 barla Firuzağa mahallesinde eski Soğancıoğlu yeni Örtmealtı sokuğında es- ki 23, 25 yeni 1, 1/1 numaralı kârgir altı kattan ibaret merdiven ve sahanlıkları mer mer, ikinci kattan itibaren harici tahta kap İ altında bodrum katı üzerinde daraça katı mevcut olup bodrum beş kömürlü e aş, A zemini tahta döşeli bir dükkân | 1800 17000 18122 100 1614 9696 200 4206 9715 pıcı odası, halâ, birinci kat; bir mermer an tre, bir sahanlık, ve iki daire olup bir numa ralı daire bir antre, dört oda, bir mutfak; bir halâ; 2 r maralı daire bir antre; beş o da, bir mutfak, bir halâ; banyo; bir oda, bir odunluk, ikinci kat: sekiz oda; bir sofa; bir mutfak; bir banyo; iki halâ; bir koridor; üç çıkma; alkon, üç dört ve beşinci katlar ikinci katın ayni, birer daire olup altmcı kat ta dairelere mahsusu bir oda, bir çamaşır: lik, bir ütü odası, bir halâ; iki daraça;en üstte ufak bir oda; ve tamamen daraça da- bili telefon elektrik, terkos, havagazi kalo | rifer tertibatı ve kırk bir arşın aydınlığı ba | vi seneden maa dükkün elyevm birsapartı- | manın nısıf hissesi. oo Yakomi Ef. bilasa le ve bilverase Aliksandurusi ve Eleni H. lar bilverase, Üsküdarda Hocahesnahatun mahallesinde | Paşalimanı caddesinde eski 90 yeni 121/1 | numaralı bin yüz doksan arşın arsa üzerin- de ahşap iki kattan ibaret olup birinci kat: | on bir oda, cesim bir taşlık, bir sofa, iki | kurnalı hamam ve iki küçük oda, ikinci kat ta on bir büyük, üç küçük oda, bir sofa, ve fç yüz elli arşın arsada bir katta körgir mutfak, ve saire ile otuz arşın arsa üzerinde bir oda, veüç bin dört yüz beş arşın bahçe havuz ve derununa cari mai lezizi havi bir sahilhane nin tamamı, (bir harita numaralı arsaya ca ri üç masura ve diğer bir masurası Mihri mah Vakfından üç çuvaldız Raif İsmail Pa şa Vakfından mai lezizin altıyüz otuz hisse itibarile elli yedişer hisseleri Sait B. yüz on | dört hissesi Ayşe Mediha Hanımın) Ayç- | Mediha Hanım ve Sait Bey, | Usküdarda Hayrettin mahallesinde Topta- şı caddesinde eski 152 yeni 164 numaralı | seksen beş arşın arsa üzerinde ahşap sene- | den bir bap dükkân elyevm birinci kat: bir | koridor, bir mutfak; bir oda; bir gusülhane; bir hı inci kat, bir oda, bir çatı arasını havi yeni tamir edilmiş bir hanenin tama- mı, Şakir Ef. Üsküdarda İhsaniye mahallesinde eski Sul taniye yeni Orta sokakta eski 50 Mü. yeni 76 numaralı, doksan sekiz arşın arsa üze- rinde ahşap iki buçuk kattan ibaret olup bi- rinci kat: tahta bir antre, bir sofa, bir ha- lâ, iki oda, tahtında bir mutfak; bir kömür- lük; asma kat bir oda; ikinci kat; iki oda; küçük bir sofa; bir halâyi ve alt kat demir parmaklıkları terkos tertibatı, kuyu ve kırk altı arşın bahçeyi havi biz harlenin tamamı, | Nevriye H. ve Ali Bey. | Kadıköyünde Caferağa mahallesinde Mura | diye sokağında eski 12 yeni 16 numaralı | yüz on dört arşın arsa üzerinde ahşap üç kattan ibaret olup zemin kat: bir oda, taş- lk, mutfak, halâ; kömürlük; müşterek sar nıç; birinci kat: harici bir antre; bir oda; bir sofa; ikinci kat; ii oda; bir şahnış bir ! sofa; bir halâ; üçüncü oda; bir sofa; çatı katı bir balkon zemin kat demir par- inaklıkları ve yetmiş dört arşın bahçeyi ha vi bir hanenin tamamı, Menduk H. Kadırgada Şehsuvarbey mahallesinde Şeh- suvarbey çıkmazı sokağında eski 16 yeni 5 | elyevin 44 numaralı yüz Yirmi altı arşın ar sa üzerinde ahşap iki buçuk kattan ibaret olup (bir buçuk katı kısmen ahşap kısmen taştan ve dolmadır) birinci kat: bir taşlık, iki oda, bir sandık odası, bir halâ, bir mut- fak üst kat: iki oda, bir sofa; bir kiler; bir halâyi ve bir kuyu ile seksen dört arşın bah çeyi havi bir hanenin tamamı. Mustafa Ef. Kumkapıda Muhsinehatun mahallesinde Çeşme sokağında eski 13, 13 Mü. yeni 27, 29 numaralı elli arşın arsa üzerinde (çeşme nin havası da müştemil olduğundan bina altmış üç arşın terbiindedir) kârgir dört kattan ibaret olup: bi at: mermer ko- ridor, zemini tahta döşeli önü demir kepenk li adi camekânlı ve bir halâyi havi bir dük- kân bunun üzerinde bir çeşmenin üstüne müsadif diğeri dükkândan kullanılır iki 0- da, bir sahanlık, üçüncü kat, iki oda, bir s0- fa; bir halâ; ve bu kattan itibaren çıkma dördüncü kat: iki oda, bir sofa, bir halâ; ü- zeri daraçayı ve müşterek kuyu ile beş ar- şın aralığı havi bir hanenin tamamı, Atiye H. ve Mehmet Halit Bey. ke sokağında eski 3 yeni 1 numaralı seksen arşın arsa üzerinde ahşap üç katta ikisi san dık odası olmak üzere altı oda, iki sofa, bir çimento antre, oda, bir merdiven altı; ufak taşlık; bir odunluk, bir kuyu, yirmi dört arşm arsa üzerinde mutfak ve yüz altı #rşm bahçeyi ve ikinci kattan itibaren çıkma yı havi bir hanenin tamamı. (zira mikdarı seneden iki yüz yetmiş sekiz ve mahallen iki yüz on arşındır) Fatma Resmizaman H. Kuzguncukta Kuzguncuk mahallesinde el. yevm Nakkaş sokağında 14, 14/1 numaralı yüz altmış beş arşın arsa üzerinde üç buçuk katta ahşap zemin katta (kârgirdir) bir mutfak, bir gusülhane (hamam şeklinde) Harbiye'de BEL V Ü Bahçesinde İcrayı. san'at etmekte olan Denir kızı EFTALYA Hanım ve Kemani SADİ Bey gru- püna göstermiş olduğu mütezayit rağbet ve teveccilhten cesaret alan müessesemiz, yen bir fedakârlık ibtiyarile kıymetli bestekâr ve muganni Hafız SADETTİN Beyin bu ak- şamdan itibaren işbu grupa iltihakını temine muvaifak olmuştur. Hafız SADETTİN Bey Deniz kız. &r TALYA H. Kemanı S ADİ Bey Bu suretle erbabı zevkin hakiki alaturka musiki zevkini tatmin edeceğinden emin olmakla iftihar eder. İZMİR HİMAYEİ ETFAL CEMİYETİNİN (ANDROS) LUKS VAPURİLE MÜTEKABİL EGE Seyahati | 20, 15 liradır. (Askeri çok ucuzdur. İstanbul - İzmir Pire - Kina - Selinik'le Yedi Günlük Bir Terezzil Mübadil, gayri mübadil her vatandaş iştirak edebilir. Fiatlar: 43, 33, 27, , nüfus irincide il Vize işi pasaport masrafı cemiyete aittir Yolculardan! ıdı, 6 adet fotoğraf) istenir. Yemek ve büfe komple kahvaltı ve iki yemekten mürekkep, günlük tabldot 2,5 ikincide iki, üçüncüde bir buçuk liradır. İstanbul'dan hareket 10 Ağustos Çarşamba akşamı Yerler mahduttur. 6 Ağustos Cumartesi akşamına sundır, Müracaat yerleri: İstanbul'da Himayei Etfal Cemiyeti Merkezi kadar müracaat lâ. Umumüsi Tel. 2,3697. Galata'da Çinili Rıhtrm Han, alt kat Yunan Mil ğİ| Seyriseferi Bahri acentası, Telefon Beyoğlu 2612 — İzmirde Gezi! Bulörarı Himayei Etfal Cemiyeti merkezi, Telefon İzmir 3916. 4 Ağustos Perşembe akşamı MR 932 Türkiye a intihabı İ SES KIRALİÇESİ Kadıköyünde MİSİRLİOĞLU bahçesinde Her perşembe ve cuma günü saat 9 ilâ 12 arasında ROBERT KOLEC Kolec kısmı - Mühendis kısmı Sanayi kurları. kayı? mvamelesi yapılır. i Karaciğer, Mide, barsak, taş ve kum hastalıklarına <p! TUZLA İÇMELERİ Köprüden 6.80 - 820: 940. eden vaputların trenleri ve Cuma sabahları ilave treni Yukarıda cins ve nev'ile mevki ve müştemilâtı yazılı emlâ Yeniköyde Mollaçelebi mahallesinde Tek- | 61 gün müddetle icra kılınan aleni müzayede neticesinde hize- larında gösterilen bedellerle talipleri üzerinde takarrür ederek bi rinci ihalesi icra ve 31 gün müddetle müzayedeye vazedilmiş, 29 Ağustos 932 tarihine müsadif pazartesi günü saat on dörtten iti- baren müzayedey mübaşrt olunarak saat on beş buçukta arttırma bedelleri muhammen kıymeti geçtiği takdirde kat'i kararlarının çekilmesi mukarrer bulunmuş olduğundan talip olanların kür © günde LE daresine sonra vuku bulacak müracaatların kabul edilmeyeceği ve mez- kür emlâke evvelce talip olanların kat'i kararları esnasında ha- İ perşembe günü saat 12 den it | zır bulunmadıkları veya başka talip zuhur eylediği takdirde ev- | velki taliplerin müzayededen çekilmiş addolunacakları lüzumu JJ ilân olunur. membalara müracaat 1140 da Haydarp kadar giderler, melerden son «ren 15,58 dir. İ İ bir kiler bir yemek odası birinci kat: bir çi- | ni antre, camekânla bölünmüş taşlık, bir s0 fa, dört oda, ikinci kat: beş oda; bir sofa; bir halâ; üçüncü kat: küçük bir oda; çatr sa üzerinde bir ahır ve bin iki yüz yirmi bir arşın bahçeyi havi Emine Muzaffer H. Kartal Yayalar karyesi Derebaşı mahalle- sinde 1 numaralı yüz arşın arsa Üzerinde ahşap iki kattan ibaret olup birinci kat: 2e- mini toprak bir evalkı, bir oda, bir mutfak, bir halâ, bir kömürlük; bir şahnış; bir çık- ma; ikinci kat: bir sofa üzerinde üç oda, ve ayrıca bir sakaf altında ve üç yüz arşın arsa üzerinde bir ambar bir ahır, bir samanlık, bir ocak mahalli ve 300 arşın bahçeyi havi maamüştemilât hanenin tamamı Hakkı B. | arası seksen beş arşın bir hanenin tamamı, mez- on beş buçuğa Okadar Sandık i- eylemeleri | ve saat on beş o buçktan / ları, 3 üncü kolordu ilânları Kolordu kıtaatı merbutasile, | birinci fırka ve Çatalca Müstah kem mevki kıt'alarının bir s6 nelik sığır ve hastahanenin ko- yun etlerine, kapalı zarfla y pler pılan münakasasında tı verdikleri fiyat pahalı görüldü. ğünden ihalesi 30-7-932 cumar tesi günü saat 1S te icra edil- * mek üzere tekrar pazarlığa kon | muştur, Taliplerin şartnamesi. * ni almak üzere her gün öğled evvel komisyona mürac: vaktinde komisyonda bulunma. *... 17 Çatalca müstahkem mevki | | | 84000 kıtaatı ihmtiyaı için (seksen dört bin) kilo odun ale ni münakasa ile alınacaktır. Mü nameşini almak her gün yona müracaatları ve münak; saya iştirak edeceklerin de vak | | tinde teminatı muvakkatelerile b komisyonda bulunma- ları. » Kapalı zarfla münakaşaya ko nulan iki parçası iki yüz otuz beş bin lo ota taliplerin verdikleri fi- yat gali görüldüğünden pazarlı | halinde beher | makasası 16-8-932 salı günü sa | | at 11 de icra edilecektir. Şart istiyenlerin eden evvel kom! İ l Si 932 cumartesi günü saat 15 te; dir. Taliplerin Çorludaki Sa. Al. Kom. na müracaatları. (600) (3611) Altıncı Kolordu ihtiymor için HİMİİ (yirmi) ten kok kömlürü pazar lıkla almacaktır. Ağustos 932 pazartesi günü sa at 15 te yapılacaktır. sini alımı ve pazarlığa iştirak de vaktinde teminatı muvakka lunmaları, ».. Kolordu ve Selimiyedeki kı- tantın yaş sebzelerine verilen fi || yat haddi lâyık görülmediğin. | den tekrar pazarlığa konmuş- tur, Pazarlığı İ Ağustos 932 | pazartesi günü saat 14.5 ta ya. | pılacaktır. Taliplerin muayyen | vakitte teminatı muvakkateleri le birlikte komisyonda bulunma ları ve şartnamesini almak iste || lerin her gün öğleden evvel müracaatları, “sx (596) (3607) Niğdedeki kıtaat için 160009 | kilo ekmek kapalı zarfla müna kasaya konmuştur. İhalesi 16. 8-932 salı günü saat 16 dadır. | | Taliplerin vakti muayyeninde Niğdede 41 fırka Sa, Al, Kom. na müracaatları. (601) (3612) ——— ZAYİ — Süleymaniye şubesinden aldığım terhis tezkeremi kaybettim. Yenisini alacağımdan hükmü yok. tur. 322 tevellütlü O Mehmet oğlu Mevlüt. Adalar Sulh icrasından: Bir yinden dolayı mahcuz olup de şevrilmesine karar verilen İki hal bir kanape 1 ağustos 932 günü saat 10 da Heybelide İsmet Paşa caddesinde 60 No. lu hane ö-. ünde satılacağından talip mahalli mezkürda hazır bu $ inci icra Memurluğundan: cuz hane eşyası 28-7.932 Galata Vekil harç sokuk 22 No.V: tan oteli önünde birinci yapılacaktır. Talip olanların ; > ve (593) (3552) İl | İl i (603) (3614) | » cl i ii ; Şartname * lerin öğleden İ tey: evvel komisyona müracaatları | telerile birlikte komisyonda bu * (602) (3613) Pazarlığı 1