7 Ağustos 1932 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 8

7 Ağustos 1932 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 8

veren annelere Yerli mallar sergisinde en ” ziyaret edilen pere > İDIERİZ En çok beğenilen | kumaş müsabakası alâka uyandırdı 5 ve 6 numaralı vitrinleri siz de görüp reyinizi veriniz Üsküdar.Kadıköy Su Şirketi 300.000 Türk Lirası sermayeli Türk Anonim Şirketi Merkezi: Kadıköy Tahvilât Hamillerine İlân 6 Kânunusani 932 tarihli hissedaran heyeti umumiyesi kararile kendisine bahşedilen selâhiyete istinaden, Şirket amortisman tablosunda tayin edilen miktırda tahvilât mubayaasına başlamıştır. Binaenaleyh 1 Ağustos 932 tarihinde yapılması icap eden kur'a keşidesi muamelesi İcra olunmamıştır. MECLİSİ İDARE Konya Nafia Başmühendisliğinden: (41793) kırk bir bin yedi yüz doksan üç lira bedeli keşifli Konya — Beyşehir yolunun 42-900 ile 514-900 inci kilomet- roları arasmda (9000) metre tulünde şose tamiratı esasiyesile imalâtı sınsiye tamiratı cüziyesi kapalı zarf usulile münakasa- | ya konulmuştur. İhalesi 24—8 —932 çarşamba günü saat on beşte vilâyet daimi encümeninde yapılacağından talip olanların 661 No. ka- nun ve Nafia işleri Münakaşa şresiti umumiyesi ahkâmına göre hazırlıyacakları kapalı zarfı ihale zamanma kadar Vilâyet en: cümenine tevdii ve tafsilât almak istiyenlerin başmühendisliğe müracaatları ilân olunur. (3726) Heybeliada Sanatoryomu Baş Tabipliğinden: Müessesemize almacak karyola, şezlong ve emsali 27 kalem malzeme ile dolap, masa, sandalya gibi 25 kalem ahşap malzeme ve 2550 kilo Adana daş pamuğu 1000 metre amerikan aleni mü- nakasa ie almacaktır. İhale 24 Ağustos saat ikide Galatada Ka- ra Mustafa Paşa sokağında Liman Sahil Sıhhiye merkezinde ya- pılacaktır. Şartname ve tafsilât için mezkür Merkez Levazım | memurluğuna müracaat edilmesi. (3737) Deniz Levazım satınalma Komisyonundan: 600 ton kazan mayi mahruku: Kapalı zarfla münakasası B ağustos 932 paraztesi günü saat 14 te. 50 ton Dizel Mayi mahruku: Açık münakasa ile 8 ağustos 932 pazartesi günü saat 15 te. Deniz kuvvetleri ihtiyacı için yukarda cins ve mikdarı y: zılı malzemenin hizalarındaki tarihlerde münakasaları icra kıl nacağından şartnamelerini görmek istinyelerin her gün ve mü nakasaya iştirak edecekelerin İstanbul defterdarlığı veznesine muvakkat teminatlarını yatırarak alacakları makbuz ilmüha- beri ile birlikte münakasa gün ve saatinde Kasımpaşada Deniz levazım salın alma komisyonuna müracaatları. (3351) Gedikpaşada jandarma satınalma komisyonundan: 103 kalem ecza ve malzemei tıbbiye kapalı zarf usulile mü- ba: ca edilecektir. Taliplerin şartnameyi görmek için Ankarada Jandarma umum kumandanlığı baş hekimliğine, İstanbulda Jan- 'darma satınalma komisyonu riyasetine, İzmirde 15 inci jandar- ma mıntaka kumandanlığına ve münakasaya iştirak içi 11/8/932 saat 14 te Ankarada J. U. K. Levazım müdürlüğüne müracaatları. Mikrobisidin Dr. ZİYA Çimentolarla Alâkadar olanlara: Betonlarınızın Serian Tasallüp etmesini i Betonlarınızın Yüksek Bi | Vakit Kazanmak istiy: Para Tasarruf Etmek i iyor musunuz? r Mukavemeti haiz olmasını istiyor mususur? ormusunuz? istiyor musunuz? Bir Emniyeti Kâmileniz olmasını istiyor musunuz? Darıca'da Eskihisar'da “ Aslan ve Eskihisar Müttehit Çimento ve Su Kireci Fabrikaları Anonim Şti,, ve Zeytinburnun'da “Türk Çimentosu ve Kireci Anonim Şirketi,, “SÜPER ASLAN, İ lama markasını istimal ediniz. Mamulâtı Olan: j Mağazaları Mevsim sonu SATIŞI “(10 1020 (30 Tenzilât ||. Darüşşafaka Lisesi müdür. şşafakaya bir sene için | lüzumu olan 12000 kilo et ile 3000 metre Amerikan bezi mü nakasa ile almacağından talip olanların şartnamelerini almak üzere her gün ve ihalei evveli- ye günü olan 9 ağustos salı gü- nü süzt 14 te Nuruosmaniyede Cemiyeti Tedrisiyei İslâmiye merkezine mü atları. (3677) | Dr. IHSAN SAMİ Gonokok Aşısı Belsoğukluğu — ve ihtilâtlarma karşı pek tesirli ve taze aşıdır. Divanyolu Sultan Mahmut tür besi No, 169 Dr. A. KUTİEL Cih ve zührevi hastalıklar tedaviha- nesi Karaköy Börekçi fırını serasım- da A vrunuzun en sıhhi gıdasıdır i Dr. Hakkı Şinasi Üsküdar Tapu Başmemurluğun- dan: Todollu kariyesinin alem dağı caddesinde vakı 121 numerolu arsa kartal kadılığından muta 24 rebü yülahır 1280 tarihli bir kıt'a hüccet mucibince Hüseyin ağanın uhdesin- | de iken mümaileyhin 320 tarihinde | vefatile veresesi | tarafından intikal | idareye mü racast olunmuş ise de mezkür gayri | menkulün Tapuda kaydı olmadığın dün dolayı 1515 mumaralu kanunun | maddei mahsusuna tevfikan senet- | muamelesinin icrasi | kat ve tetkiket lâzime icra edilece-| İ ğinden mezkür gayri menkül ile a. İlakai tasarrufiyesi mevcut olanlar | varsa tarihi ilânden itibaren 10 gün | zarfında vesaikile beraber Üsküdar | Tapu baş memurluğuna © ve yahut İ 19.8.9382 gününe müsadif cuma gü pu Me Heybeliada Sanatoryomu Baştabipliğinden: Heybelinda Sanatoryomunda yapılacak olan mutbak, su leposu ve pâvycn kapalı zarf usulü ile münakasaya konulmuş ustos 932 salı günü saat ikide Cağaloğlunda Sıhhat ve | Ü otobüslerile nakledilir. Hergün saat 10 dan 17 ye kadar kayıt muamü venet Müdiriyetinde Mübayaat komisyonunda ihale | İ olunacaktır. Şertnameyi görmek ve tafsilât almak için komisyo- | na ve Sanatoryom Müdiriyetine müracaatedilmesi. > Kadıköy, Pendik, Adalar ve Civarı HALKINA MÜJDE Zingal şirketinin — keresteleri, Çaddebostan EMEN İ YET * iskelesinde Telefon Erenköy 38, Toptan ve perakende satış ikametgâha malzemci inşaiye ve mahrukatını eposunda bulunur. teslim ayağa ki ASİPİN - KENAN takletleri bas yediş ağrılarına ve soğuk algınlığına en birinci ilâçtır. Bü 0 Büyük Tayyare Piyangosu Yeni Tertip Başlıyor 1.ci Keşide: 11 Ağustos 1932 dedir. büyük ikramiye 30,000 Liradir. Biletlerinizi şimdiden tedarik ediniz. Haydarpaşa emrazı «sii.âiye hastunasi baş tabip iğinaen: Müessesemiz için bir sene zarfında lüzumu olan aşağıda mikdarı yazılı odun ve kömürler aleni münakasa suretile ayrı ayrı satın alınacaktır..Talipler münakasaya ait şartnameleri gör- mek ve almak üzere hergün hastahane idare memurluğuna, Ve münakasa günü olarak tesbit edilen 18 Ağustos 932 tarihine te- sadüf eden perşembe günü saat on dörtte Galatada Karamusta- fapaşa sokağında İstanbul Limanı Sahil Sıhhiye merkezinde mü teşekkil ihale komisyonuna müracaatları ilân olunur. £ (3658) 120 Çeki Meşeodunu 40-60 Ton kok kömürü 120 Ton Madenkömürü 2000-3000 kilo mangal kömürü aaa? LİLİ siz tasarruftan addile mahlen tahki- | & -.Fostfatlı Şark Malt Hülâsas | Kullanınız sütünüzü arttıri Çocukların kemiklerini Kuvvetlendirir ROBERT KOLEC — Kolec kısmı - Mühendis kısmı Sanayi kurları. Her perşembe ve cuma günü saat İMA 12 arasinda kayıt muamelesi yapılır. mmmui İstanbul Ziraat Mektebi | Mübayaat komisyonundan: il bağlarının sd İ baliye mahsulâtı 17 Ağustos 932 tarihine müsadif çarşamba | İ nü saat 15 te ihale edilmek üzere mevkii müzayedeye vazedili İ olmakla taliplerin şartnameyi görmek için İstanbul Maarif N diriyti binasında Liseler Muhasebeciliğine ve pey sürmek # de vaktinde mezkür dairede kâin Ziraat Mektebi mübayaat İ misyonuna müracaatları, (36İ up» Saraçhanebaşı'nda Münir Paşa konağında «e Leyli Nehari - Ana - İlk - Orta - Lise Kız - Erkek |Hayriye Liseleri Mavrif Vekâleti celilesinin 5-4-932 tarih ve 18676 numerolu emril bütün mekteplere lamim edildiği üzre resmi mundeleti tasdik edilmi olan mektebimizde talebe kaydına başlanmıştır. Ecnebi lisanlarma if sınıflardan itibaren başlanır. Nehari talebe mektebin hususi otomobil * lesi yapılmaktadır. Talep vukuunda posta Telefon: 20830 ile tarifname gönderilir Gedikpaşada Jandarma Satınalma Komisyonundan: ibi 25000 çift yerli yün çorap kapalı 28) la almacaktır. Taliplerin şartname ve nümuneyi görmek üzefi her gün ve münakasaya iştirak için de 28 Ağustos 932 pazar gi nü saat on beşte teminat ve teklifnamelerile beraber komisyof müracaatları. (387 Mevcut nümünesi Kayseri Belediye Riyasetinden: Belediye meclisi kararile Kayseri şehrinde bundan öödra Yi pılacak bina damları bebemehal çatı halinde inşası mecburiyei konulmuş ve şehrimizde bu sebeple sön sistem kiremit « ihtiyat fazlalaşmış olduğu ve memlekette en iyi neviden kiremit imali salih mevadı iptidaiye mevcut bulunduğu cihetle Kayseri'de ki remit fabrika ve imalâthaneleri küşadı müteşebbislerine mühi İ menfaat temin edeceği alâkadaranca malüm olmak üzere ilân (3875) Konya Nafıa Başmühendisliğinden: (12545) on iki bin beş yüz kırk beş lira bedeli keşifli konya Meram yolunun mebde kısmında (1680) metre tulinde şosa ti miratı esasiyesi kapalı zarf usulile münakasaya konulmuştür. İhalesi 28/8/932 tarihine müsadif pazar günü saat on beşi Vilâyet daimi encümeninde yapılacağından talip olanların No. lı kanun ve Nafia işleri münakasa şeraiti umumiyesi Tanur. İ muna göre hazırlıyacakları kapalı zarfı ihale zamanına kadar lâyet encümenine tevdii ve tafsilât almak istiyenlerin Nafia B mühendisliğine müracaatları ilân olunur. (3876) Ebe mektebine kayıt ve kabul şeraiti Tıp Fakültesi Reisliğinden: 1 — Tıp Fakültesi Riyasetine istida, 2 — Beş tane fotoğraf. 3 — Mahalleden hüsnübal ve ikametgâh ilmühaberi (Poli çe musaddak olacak) 4 — Nüfus tezkeresi. 5 — Aşı şahadetnamesi ve sıhhat raporu, 6 — Taliplerin yaşları (20) den aşağı (35) ten yukarı © miyacak, 7 — Orta mektep mezunları imtihansız kabul olunur. 8 — Alacak talebe adedi (30) dur. Orta mektep mezunl rı bu adede baliğ olmazsa ilk mektep mezunlarından im #hanla seçilerek talebe adedi (30) a çıkarılacaktır. 9 — Kayıt muamelesi her gün 10 - 14 e kadar Haydarpai Tıp Fakültesinde yapılır. 10 — Taşradan vuku bulan müracaatlara cevap verilebilme adresleri yazılı pullu zarf gönderilmesi lâzımdır. 11 — Kayıt muamelesi Eylülün on beşinci günü nihayet b kur, (3881 Konya Vilâyeti Muhasebei Hususiye Müdürlüğünden: Mülkiyeti satılmak üzere evvelce müzayedeye vazoluni Konya'nın Dere köyünde ve Delikli taş mevkiinde bulunan Mi | arif değirmeni namile maruf un fabrikasının pazarlık suretile s | takmak üzere müzayede müddeti 14/8/9332 tarihine kadar temd' edilmiştir. Talip olanların encümeni vilâyete müracaatları. Gedikpaşada Jandarma Satınalma Komisyonundan: Komisyonumuzla jandarma mütbaasi için 165 çeki kun meşe odunu ile 3000 kilo kuru Rumeli meşe kömürü pazarlık satın alınacaktır. Taliplerin 9 Ağustos 932 salı günü saat on b se kadar komisyonumuza müracaatları. (387