16 Eylül 1932 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 7

16 Eylül 1932 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 7

İ 3 üncü kolordu ilânları | İ Çorlu ve Tekirdağındaki kıtaat ihtiyacı için aşağıda mikdarı ve cinsi ve ihale, tarih ve saatler! yazılı erzak ve yem münaka- MUZAYEDE İLE SATIŞ Bugünkü cuma sabah saat İ10 da Beyoğlunda Maçka'da Teşvi- kiye istasyonunda Narmanlı Hanın 3 üncü katında 4 numaralı dairesinde mevcut ve muteber bir aileye ait ga saya konmuştur. Taliplerin vakti muayyeninde Çorlu'da satın alma komisyonuna müracaatları. Mevki — Mikdar Cinsi İhale Çorlu 1200: Soğan 17-9-932 ekirdağı 1600 o ” » 86400 saman Çorlu — 80500 # Ra Çorlu 24000 Patates o Tekirdağı 32000 o" » orlu — 152000 Arpa ” ekirdağı 61000 - © .. Konyadaki kıtaat için kapa- İı zarfla münakasaya konan|d 15000 kilo sığır etine yevmi ihalede verilen fiat pahalı gö- rülerek bir ay zarfında pazar- lıkla haddi lâyik görülürse 17- 9-932 cumartesi saat 15 te iha- le edilecektir. Münakasaya işti rak edeceklerin vakti muayye- ninde Konya Satın Alma komis yonuna müracaatları. (790) (4812) Ni .”. Konyadaki kıtaat için 21700 kilo sade yağına verilen Fiyat pazarlığa konmuştur. İha esi 19-9.932 cumartesi saat 16 dadır. İhaleye iştirak edecekle- rin vakti muayyeninde Konya- | da satınalma komisyonuna mü racaatları. (786) (4796) . *. Gümüşsuyu ve Haydarpaşa hastahanelerinin kapalı zarfala münakasaya konan 840 ton la- yamarin maden kömürüne tek- Tif edilen fiat haddi Hâyıkında görülmediğinden pazarlığa kon muştur. Şartnamesini almak is teyenlerin her gün ihaleye işti- rak edeceklerin i muayye- ninde komisyona müracaatları, (794) (4856) *».>» Bursadaki kıtaat ve askeri ise ihtiyacı için 30.000 kilo şe ker kapalı zarfla münakasaya konmuştur. İhalesi 13-10-932 perşembe günü saat 15 tedir. Şartnamesini görmek isteyenle rin her gün komisyonumuza, ihaleye iştirak edeceklerin vak ti muayyeninde Bursada fırka satınalma komisyonuna müra- caatlar, (795) (4857) ... Kapalı zarfin münakasa- $i yapılan Çorlu'nun 105000; Tekirdağı'nın 140000 kilo unu na verilen fiat gali görüldüğün den pazarlığa konmuştur. İha- İesi; 18-9-932 pazar günü sa- İstanbul Liseler Alım Satım Ankara'da Akşam San'at mektebi için satın alımacak ders le vazımı 18-10-932 tarihine müsadif salı günü saat 16 da ihale e dilmek üzere kapalı zarf usulile i görmek istiyenlerin İstanbul Erkek Tise- si kalemine ve fazla tafsilât alacakların da İstanbul San'at mek İ yet kıymettar eşyalar müzayede s4 | retile satılacaktır. Bronzlu o bizote kristallerle 2 adet yan vitrini havi imükemmel bir büfesile müzeyyen yemek oda takımı, vitrinli, paravan- kı orta masalı cem'en mürekkep Lui XV gayet güzel sa lon takımı, hakiki Avrupa vaşetim- den mamul 3 parça kanape ve kol- . (724) (4410) tarihi Gün Saat O müanamasa nın cinsi Cumartesi: 17 Aleni münkasa | "ili ii 16 17 Kapalı zarf ” Aleni münakasa de yatak oda takımları, Ayvazovski- ve meşhur ressamlara ait olduğu tas dik olunan kıymettar yağlıboya tab- lolar, kadife ( perdeler, bronz ve al- batradan mamul elektrik avizeler ağ zı yaldızlı kristal bakara su takım- ları, 85 parçadan mürekkep | İngiliz tabak takımı, kristal vitrinli çay ma sası, kare çubuklu like karyola, ay- nalı dolaplar, asri portmanto, bronz lu şapkalıklar, Jünker's markalı gaz Ni at 16 dadır. İhaleye iştirak e- in vakti muayyeninde Çorlu'da satınalma (o komisyo- nuna müracaatları. (782) (4855) *. Tefenni'deki kıtaatın bir se- nelik ihtiyaçı olan 326.350 kilo saman kapalı zarfgla münaka- saya konmuştur. İhalesi 189 932 pazar günü saat 15 tedir. Şartnameyi görmek istiyenle- rin het gün komisyonumuza, taliplerin vakti musyyeninden evvel İsparta'da satım alma ko misyonuna müracaatları. (722) (4408) s.a İspartadaki kıtaatın senelik tiyacı olan 11026 kilo sade- yağı kapalı zarfla münakasaya konmuştur. o İhalesi 24.9.932 cumartesi (o günü saat İd tür. Şartnameyi görmek istiyenle- rin her gün komi rumuza ihaleye itşirak edeceklerin de vakti muayyeninde İsparta a- İrm satım komisyonuna müra- caatları. (746) (4576) MİL K.O. namına pazarlık suretile dört ilâ yedi yaşların. da binek ve koşum hayvana- tı satın almacaktır. Komis- yon Dolmabahçede hayvan re- virinde 11-9.932 tarihinden iti baren vazifeye o başlayacaktır, Taliplerin evsafı almak ve hay vanatını göstermek üzere her haftanın pazar ve salı günleri saat 9.30 dan 12 ye kadar ko- misyönumuza müracaatları (749) (4579) #a'a Pulatlıda bulunan kıtaat i- çin senelik 250000 kilo odun 2- leni münakasaya konmuştur. İ- halesi 29.9932 perşembe günü saat 15 tedir, Şartnameyi gör. | mek isteyenlerin her gün ihale ye iştirak edeceklerin vakti mu ayyeninde Ankarada 8 ci Top- çu alayı satın alma komisyonu na müracaatları, (765) (4695) kumu ve sair lüzumlu eşyalar Ana dolu ve Acem halıları ve seccadeleri. C. Beckstein markalı çapras telli ne fis bir Alman piyanosu , Pey süren- lerden 100 de 25 teminat alımır. i MUZAYEDE İLE SATIŞ Bugünkü cuma günü sabah saat 10 da Yaşilköyde Hürriyet sokağın- da 31 numaralı hanede mevcut | ve muteber bir aileye ait gayet güzel sayalar müzayede suretile satılacak- tır. Büfe, Dresuvar, masa ve 6 adet sandalyadan mürekkep meşe ağn- sından oymalı rönesans yemek oda takımı, 1 kanape ve 2 koltuktan mü rekkep pomye takımı, 3 parçadan i- oyun masası, İngiliz mamulâtından akaju masif balansuvar koltuldar, 92 no, Anadolu ve Acem secendeleri. Pey sürenlerden 100 de 25 teminat alınır Kadıköy'ünde Cevizlik'te Sokullu s0 kakta 1 numerolu hanede Muharrem Tosile ikame eylediği (1300) biralık alacak davasından dolayi mümsiley- be tebliği muktezi evrâk ikametgâ- mücibince ilânen tebligat ifasma ka. rar verilerek tebliğ olunacak evrik mahkeme divanhanesine talik kılm. mış olduğundan o Müddeinleyh Mu. harrem Bey tarihi | ilânm fordasm. dan itibaren on gün zarfmda mah. kemeye müracaatla dava arzuhalini tebelluğ ve cevap lâyihasımı vermedi ği takdirde hakkında muamelei çi- yabiye icra kılmacağı ilân olamar. Komisyonundan: mevkii münakasaya konul- Geyve icra memurluğundan: 1 — Geyve İstasyonunda Ahmet oğlu Ah 14 parçadan | tuk takımı, 2 adet komple ve madi- ye Van der Vine, Benkene, Vinterse | ocağı , sedefli tabureler, mutfak ta- | racaatları, (4849) met ile Ahmet karısı Şerifenin şayi- an mutasarrıf bulundukları Geyve istasyon mahallesinde kâin canibi ye İstanbul Mintaka (MÜZAYEDE İLE SATIŞ) İaiven mebaleinde kin cani San'at Mektebi Bugünkü cuma günü sahah sat | aris merkum haci Buranın. isüfrez 10 da Bayoğlundaletikiği caddesinde | tarlası ve tariki has ile mahdat 200 Müdürlüğünden: | Kariman Pasajı karşısmda ve Ingi arşın; fevkâni iki oda ve bir metbah Mektepte 17.9-932 cumarte | liz High Sekoal) kız mektebi yanın- tahtani samanbane ve havluyu müş- *i gününden iti todrisnta | da Polmuya sokağı namile tanimi | ani hir başi hane elniyeoie yerinin başlanacaktır. (4843) Meriziya sabağımda 18 Na. hı Osman | e ğmüseyide üntılmam “kasar. ve Vehbi Bey apartımanının 4 cü daire sinde mevcut ve ahiren Baron Ciha- ya ait gayet kıymettar ve nadide eş yalar müzayede suretile satılacaktır. rilmiştir. 2 — Merkür hane 13-10 932 perşembe günü saat 10-1 ara sında Geyve istasyon mahallesinde açık artırma ve peşin para ile sat te arabasının 18-9.032 pazar günü saat 9 dan 11 ve kadar Üsküdar At Pazarında satılacağından talip olan- ların mahallinde hazır bulundurula- #al olunan 6-10-1930 tarih ve 959 numaralı ihtira beratı bu defa mev. küü Gile konmak üzre ahere devrüfe- rağ veya icar edileceğinden talip olanların Galata'da Çinili Rıhtım Ha nında Robert Feriye müracaatları Bin olunur. Göz Hekimi D3 Süleyman Şükrü Birinci sınıf mütehassıs (Babıali) Ankara caddesi No.60 Meşhur İngiliz (Warıng et Gil low) fabrikasının Amerikan meşe- den mamul ve 21 parçadan mürek- kep nadide yemek oda takımı, Fran- siz mamulâtından gayet güzel salon lacaktır. 3 — Artırma şartnamesi 1-10-932 tarihinden & itibaren © her esinin 2320 No, sunda açıktır. 4 — Satılığa çıkarılan geyrimenku- buduvar, masif mahon çay masaları, | ön muhammen kıymeti 300 ira salona ait eşyalar, İngiliz mamullitn | dır. $ — Artırmaya iştirak edecekle dan mahun yatak oda takımı, ve | rin, geyrimenkulün muhammen kıy. bronz kesme karyolalar, biblo, baka- | metinin yüzde yedi buçuğu nisbetin- ra su takımları, şarap ve meze takım | de pey akçası veya milli bir banka ları,limoj ve kristofl sofra tikkamları | mın teminat mektubunu tevdi etmele hasir örme salon talsmı, meşbtsr 30- | yi lizendır. 6— İşbu yayrimenkül vir fabrikasının vazoları ve jardin- | üzerinde ipotek sahibi alacaklılarla yerleri, Galle ve Japon çiçekleri, Tu- | diğer alakadarların haklarile (niz ve valet için madide psişe, bronz heykel | masrafa dair olan iddialarını tarihi ler, Valeri imzalı tablolar, salamand | ilinden itibaren yirmi gün içinde ev- ra ve çini sobalar, paravanlar, elbise | rakı müsbitelerile birlikte icra daire dolapları, akaju oyun masası, muşanı | sine bildirmeleri aksi takdirde hakla balar,mutfak takımı vesair lüzumlu | rı tapu kaydile sabit olmayanlar sa- esyalar . Brüksel ve Acem halıları; | tş bedelinin paylişmasından hariç Pey sürenlerden 100 de 25 teminat a kalacakları ilân olunur. mar ZAYI — Adapazarı Türk Ticaret Bankasından 2454 No hesabı carim deki tatbik mühürümü — zayi eltim. Yenisini yaptırdığından hükmü yok tur, Nuriye Göz Hekimi Profesör Dr. ESA Bahnli). Ankara cad*esi No, 60 İ İstanbul Tramvay Şirketi Müdüriyeti, 15 Eylül 1932 tarihinden itibaren ikinci mevki tramvay arabala- | rında tenzilât ile seyahat hakkımı bahseden mektepli kartları vermeğe başlayacağını muhterem ahaliye ilân ile kesbi şeref eyler. İ Bu kartlar, yüksek mekteplerden gayrı mekâtip ta- | lebesine verilecektir. | Mektepli kartları, şeraiti atiye dairesinde Galatada (Tünel arkasında) Söğütlü sokağmdaki Tramvay Şir- keti Hareket Dairesinde tevzi olunacaktır. 1 — Kart alacak mektepli, on beş yaşını geçirmiş ol mamalıdır. 2 — Mektepli, üzerine 15 kuruşluk pul ve mektep müdüriyetinin mühürü ile mühürlenmiş fotoğrafisi ya- pıştırılmış olarak, hakikaten mezkür mektebe devam ettiğine dair bir kıt'a tasdikname ibraz etmelidir. 3 — Mektepli, nüfus varakasını göstermelidir. 4—Mektepli,vesika eb'adında ikinci bir fotoğrafi ge- tirmelidir. | 5 — İstanbul Tramvay Şirketi tarafından © verile- cek olan kart üzerine yapıstırılacak 15 kuruşluk pul mektepliye âittir. 6 — Evvelce kendisine bir kart verilmiş ise, mektep- li evvelâ eski kartı iade ederek mukabilinde yenisini alacaktır. 7 — Kartın tevdiinde 2 1 /2 kuruş alınacaktır. İ 8 — Mektepli kartları Tramvay Sirketinin mezkür | hareket Dairesinde Cuma ve tatil günlerinden maada her gün saat 81/2 tani2Zyeve131/2 tan 17 yeve| pazar günleri yalnız saat 8 1/2 tan 12 ye kadar verile- cektir. Muhterem halkın beyhude vakit kaybetmemesi için kart almak üzere mezkür dairemize ancak yukarda izah edilen şerait dairesinde ve tekmil evrakı matlubeyi ge- tirerek müracaat etmesi rica olunur. İstanbul Tram' Şirketi Müdüriyeti | İNKİLÂP LİSELERİ MÜDÜRLÜĞÜNDEN: Mektebimiz muallimlerinie 17 eylül cumartesi günü mek tepte bulunmaları rica olunur İstanbul Yüksek İktisat ve Ticaret Mektebi Müdürlüğünden: Bey aleyhine 532-512 dosya mume. | rile bu derecede olduğu hükümetçe musaddak ve bakaloryaya hı meçhul olduğu cihetle tebliğ edil | zün olanlar ile bu mekteplerden naklen gelecek olanlar. Naklen leri kanımınun 14 üncü maddesi | nu olarak kaydedilmiş olmaları şarttır. 1 — Kayıt ve kabul muamelesi 1 eylül 932 de başlayacak ve 25 eylül akaşmına kadar devam edecektir. 2 — Kayıt için cumartesi, pazartesi, perşembe günleri sabah- İstanbul birinci Hesret mahkeme. | Jar! saat ondan akşamları saat on yodiye kadar mektep müdür- sinden: Avukat Hamdi Halim Beyin | lüğüne müracaat olunacaktır. 3 — Mektebin ( Yükek İktısat ve Ticaret kısmına) A — Bakalorya imtihanlarına tabi tam devreli lise mezunla- tabi ecnebi liselerinden şehadetnameleri olanlar. B — Darülfünun fakültelerinden ve Yüksek mekteplerden me D — Bu kısma muadil Ecnbi yüksek ticaret mektepleri me- zunlarile müdavimlerinden mukabil devrelere naklen alınacak- ların türkçeden imtihan vermeleri meşruttur. 4 — Mektebin (1 icaret Lisesi Kısmına) bakaloryaya tabi or- ta mektep mezunları alınacaktır. Bu kısmı gireceklerin yaşları on beşten aşağ! ve yimi birden yukarı olmjyacaktır.- 5 — Mektebin (Küçük Ticaret Kısmına) ilk mektepler me- zunlarile orta mekteplerin birinci, ikinci. üçüncü £ sınıflarından tasdikname ile gelecek olanlar. Bunların yaşları da on üçten a- şağı on sekizden yukarı olmıyacaktır. 6 — Mektep nehari ve meccani olup tedrisat öğleye kadar- dır. 7 — Kayıt ve kabul için aşağıdaki vevaikin müdüriyete hita- ben yazılacak bir istidanameye raptı icabeder. Vesika: 1 — Mektep şahadetname veya tasdiknamesi. 2 — Sıhhat ve aşı raporları, 3 — Hükümetçe musaddak hüsnühal va rakası, 4 — Hüviyet cüzdanı. 5 — Üç kıt'a fotoğraf. (4214) Devlet Demiryolları idaresi ilânları İdaremiz için pazarlıkla satın alınacak olan 61 kalem, kilit, civata, somun. alât ve edevat. tulumba, teneke levha; çadır; al- çı; gemici feneri; elektrik malzemesi, yatak çarşafı, fırça. neft yağı ve saire gibi muhtelifülcins malzemenin pazarlığı 19-9.932 tarihine rsüsadif pazartesi günü mağazada icra kılmacağından taliplerin yemvi mezkürda saat 9 dan 11 e kadar isbatı vücut e- derek tahriren fiat vermeleri, bu baptaki malzemenin müfredat listesi mağaza dahilinde asılmış olup nümune getirilmesi icap eden malzeme için pazarlık günü nümunelerinin beraber getiril- mesi, nümünesiz tekliflerin kabul edilmiyeceği | ilân olunur. (4860) Gedikpaşa'da Jandarma Satınalma Komisyonundan: Acele lüzumuna binaen beş yüz tahta sandık pazarlıkla alı» nacaktır; Taliplerin 18 eylal 932 pazar günü saat ordan on bire kadar komisyona müracaatları. (4850) İstanbul Erkek Muallim Mektebi Müdürlüğünden: 2 H. Fehmi. 4 Adnan, 3 Ziya 5 Nurettin, 6 Necmi; 7 Musta- fa; 8 Kâmil, 11 Sadık. 14 Ziya, 16 Necmi; 17 Faruk. 18 Ahdul- lah Efendiler, Yukarda numara ve isimleri yazılı efendilerin 17.9.932 cu- martesi günü mektep idaresine müracaatları, (4848X Ist. Me. Kumaüdanlığı Satınalma köm. ilânları Harp akademisi ihtiyaçı için 15 İon arpa pazarlıkla satın a- lnadaktır. Pazarlığı. 17 Eyiği 932 cümartesi günü saat 10 da Tophanede merkez K. satmal- ma komisyonunda icra kılına- caktır. Taliplerin izahat almak in her gün ve pazarlığa işti- k için de muayyen vakitte ko misyonda bulunmaları. (72) (4835) Süvari Binicilik mektebine ait beş tay müzayede suretile satılacaktır. Müzayedeleri 21 Eylül 932 çarşamba günü saat 10'da Fatihte Atpazarında icra edilecektir. Taliplerin mezkür gün ve saatte Alpazarın"', ha- zır bulunmaları. (69) (4808) Kğ Kilo: 7000 kuru fasulye, 3000 nohut 10000 Arpa 5000 Bulgur. Merkez K. na merbut mües #esat ihtiyacı için yukarda ya. | zılr erzaklar ayrı ayrı pazarlık- la satın almacaktır. Pazarlık- ları 18. —9 —532 pazar günü sa at 10 da Tophanede Merkez K. Satınalma Ko. da icra kılma- caktır. Taliplerin izahat almak icin her gün ve pazarlığı i- rak içinde muayyen vakitte komisyonda hazır bulunmaları (74) (4873) Ci Kuleli Askeri lisesinde mev cut 747 adet Karyola aleni mü nakasa suretile imal ettirilecek tir. Münakasası | 29 eylül 932 perşembe günü saat 10'da Top hanede merkez lığı satmalma komisyonunda icra kılınacaktır. Taliplerin şartna- müracaatları ve iştirak için de muayyen vaktinde komisyonda hazır bulunmaları 163) (4721) Yukarıda mikdarları yazılı beş kalem erzak Hava Maki. nist mektebi için bir şartname. de aleni münakasa şartnamesini görmek için ko- misyona müracaatları ve işti- rak için de muayyen vaktinde komisyonda hazır bulunmala- saalrı 17 eylül 932 cumartesi günü saat 15 te o Tophanede Merkez Kumandanlığı satın al ma komisyonun, da icra kılına- le gününün muayyen vaktinde komisyon riyasetine vermeleri. 21) (4364) Odun Çeki 1132 Topçu Atış Mketebi 4135 Maltepe Lisesi 850 Ölçme taburu 6117 Yukarda yazıl mahallere hizalarındaki mikdarlarda ve bir şartnamede kapalı zarf su- Aİ gani yünü e lâl 932 ü saat İSte Tophanede Merkez Kumandan lığı satın alma komisyonunda icra kılmacaktır. en ME : Görülmemiş Parlak bit miavafiâkiyet Ademi iktidara, belge' şekliğine ve zafiyeti | umumiyeye karşı knt'i tesir gösteren mevcuttur. i Umum deposu İst, Bahçekapı S.S. C. 1 Türkiye Ticaret mür silliğinin Milliyet ve Cümhuriyet zetelerinin 2 Haziran 1932 tari nüshalarında ilân ettiği sirküleri dilen bervechizir hususat | ilüm © nur. S. 5. C 1. Merkezi icra kozsit ve Halk Komiserleri Şurasının, careti hariciyeye müteallik ukud imzalanması ve ticareti | 13-10-930 tarihli kararnamesine ( | man mecmualarının 64 No. İu gil hası sahife 533) binsen, 5. 5, € bono vesair nakdi taahhüdatın ah kabız, ita ve sirosuna hesabatı ca yenin küşadına ve bu hesabat üz İÜ rine para ahzına, kredi müessesel. İl rinden istikrazına, akreditifler kü | dme; $. SCİ. Türlüye Ticnel İ Mümessiliği namına tanzim edil! 1) akreditifler üzerine para alızma, ç«| ve havalenamelere dair bütün uku za vazetmek hakkını diğeri de ikir) <i imza hakkını haiz ili şahıs tar fından imza vazedilmesi meşrut 0) 1) duğunu 5. $. C. 1. Türkiye Ticari Mümessilliği ilân eyler. 1 S.S. C. 1. Türkiye Ticaret Mi messilliğinde birinci imza hakkın 1 — Hodorofski losiv İsayevi 5 SS.C. İ. Türkiye Ticaret Mümessil 2 — Bankoviç Yan Martinoviç © S.C, 1, Türkiye Ticaret mümessili muavini, İ letnameler, 5.5.C.I, Türkiye Ticareti Mümessilliğince gayri muteber ad- dedilecektir. dairesinden: Tahminen 900 kile pa- muk ipliğinin 17-9-32 tarihine müsa- dif cumartesi günü saat 14 ten 16 ya kadar İstanbul İthalât gümrüğünün 2 ve 4 mumcrolu anbarlarında açık ç arttırma ile satılacağından talip olan. ların yevm ve saati mezkürda hazır bulunmaları ilân olunur. mmm dd li hazırlayacakları teklif mektup larını ihale gününün muayyen vaktinde komisyon riyasetine vermeleri. (20) (4363) .».. Merkez Oo kumandanlığına ton kapalı sure- Seir öllsecildir. Münaka- sası 19 eylül 932 parartesi gü- nü saat 1430 da T. Merkez Kumandanlığı satın al ma komisyonunda icra kılıma- İ caktır. Taliplerin şartoamesini I görmek için komisyona müra- | caatları ve iştirak için de şart- İmer ime hazırlıyacakla-