28 Şubat 1933 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 7

28 Şubat 1933 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 7

Muhterem Vatandaş; — Komprimeleri Sıhhat Vekâleti Collee'nğei asal imiisin yal ii bu. müstahzar seni Avrupadan a ve pahalı satılan muadillerinden kurtarıcaktır BAŞ AĞRISI, NEZLE, SO UK ALMA, GRİP gibi hastalıklarm en birinci ilâcıdır. Kıymeti ve faidesi olmadığını isbatedene 10,000 lira ikramiye verilir. “97 Liseler Alım satım Komisyonundan: İstanbul kız lisesile Erkek Muallim metkebinde eski eşya ve çinko; Fındıklıda Gazi Osman Paşa mektebinde yerli ki- remit 30-3-933 tarihine müsadif çarşamba günü ihale edil- mek üzere müzayedei aleniyeye konulmuştur. Taliplerin eş- yayı görmek için mekteplere ve şartları anlamak ve pey sür- mek için de Maarif müdiriyeti binasında mes'ullüğündeki komisyona müracaatları. (833) yes | İstanbul Belediyesi İlânları | Haliç'te Balıkpazarı'nda Peynirci sokağı o müntehasın- dan başlayıp caddeyi kat'eyliyerek Tahmis sokağı tulü kâ- milince Sabuncuhanı caddesi ve Rıza Paşa ve Mahmut Paşa caddelerini takiben Akarçeşmeler caddesi ve Çarşıkapı Nuru- osmaniye sokağile Tavukpazarı ve Bileyciler sokağı ve Divan yolu imtidadımca Sultan Ahmet meydanı ve Alemdar cadde- il sinden bilmürur Dayehatun sokağı ve İstasyon Arka sokağı ve deniz ile mahdut mntaka ile Beyazıt'ta Takvimhane cad- | İİ desi ve Okçularbaşı ve Makascılar Çarşıkapı sokaklarında in- şa edilen yeni kanallar iki senedenberi işledilmeğe başlan- | mış olduğundan Belediye artık eski kanalların tamir ve tat- hirleri ile uğraşmıyacaktır. Bunun için yukarda zikredilen mıntaka dahilinde bulunan bilumum binaların mecralarını yeni kanala raptettirmek üzere bina sahiplerinin Belediyeye müracaat eylemeleri ve aksi taktirde bu yüzden tevellüt e- | decek zarar ve ziyandan Belediyenin mes'uliyet kabul eyle- miyeceği ilân olunur. (893). Keşif bedeli 5012 lira 4 kuruştan ibaret olan Yalova Kay- makamlık konağı etraf muhafaza duvarmm inşası kapalı zarfla münakasaya konulmuştur. Talip olanlar şartname al- mak ve keşif evrakmı görmek “üzere hergün Levazım müdür- lüğüne müracaat etmeli, münakasaya girmek için de 376 li- ralık teminat makbuz veya mektubu ile teklif mektuplarını 6-3-933 pazartesi günü saat on beşe kadar Daimi encümene vermelidirler. (662) Satılık Arazi Malmüdürlüğünden: Mahallesi (Semti Nevi Dönüm Evlek Zira rat, Kaplenç Yeşilköy (o Fener Tarla Taşcıyan . Ser- kis o varislerin- den Onnik Ar- manohi, Sera- noş, ve Arusyak ve a hanım- Mısır Müfrez Kartaltepe tarlası arsa Ö Yukarda isimleri yazılı mükelleflerle vergi borçlarını Za- manında vel len evsafı yukarda yazılı gayri men- küller 20-3-933 tarihine müsadif pazartesi günü sant üçte bil- müzayede satılacağından taliplerin yevmi mezkürda kaza i- dare heyetine müracaatları ilân olunur. (888) İnhisarlar İdaresinden: m 23 teslimi şartile 6-3-933 tarihine müsadif pazartesi 15 te pazarlığı icra kılımacağından taliplerinin yüzde 7,5 te- minat muvakkate akçelerile birilee “Cizelidel inhisarlar satım komisyonuna müracaatları ilân olunur, (785) Gedikpaşa'da Jandarma Satınalma Komisyonundan: Kumaşı ambarda mevcut kumaştan verilmek ve astar ve (dört bin yedi yüz elli dört)kaput imaliyesi o münakasası | 15-3-933 çarşamba günü saaton beşte yapılacağından talip- lerin şartnameyi görmek üzere her gün ve münakasaya gir- mek için ilk teminat ve teklifnamelerile beraber mezkür gün “de muayyen saate kadar komisyonumuza müracaatları, Liseler Muhasibi (Ül Tasarruf, Dirlik VeDüzenlik Kaynağıdır. İİ Bir Kumbara Alınız. Istanbul Lümaii isi İNHİSARI TURK ANONİMŞİRKETİ İDARE MECLİSİNDEN: Dahili ni izin 23 üncü addesi macibince hissedarlar umumi heye- tini zirde yazılı ruzramedeki maddelerin müzakeresi için 30 Mart 933 perşembe gü- nü saat 16 buçukta Şirketin İstanbul'da Sirkeci'de ikin Liman Hanında İdare mer kezinde alelâde toplanmağı çağırdmisı kararlaştarılmıştır. Nizamnarenin 24 üncü maddesi mucibince alelâde toplanmıya gerek asaleten, gerek vekâleten tâakal 50 hisseye sahip olan zevatın 26 ncı maddeye göre toplan- ma gününden evvelki on gün içinde hisse senetlerini şirket idare o merkezine veya Türkiye İş Bankasının merkezile şubele rine tevdi ile mukabilinde alacakları mak puzu idare meclisine irme ederek dühuliye varakası almaları iktiza eder Müzakerat Ruznamesi : yat 1 — İdare Meclisi ve Murakıp raporlarmın okunması ve tasdikd, 2 — 1932 senesi Bilânçosunun ve kür ve zarar hesabının ve temettüün tevzii hakkımdaki teklifin tasdiki ile idare Meclisinin ibrası, 3 — 1933 senesi bilânçosunun tanzim ve umumi heyetten tasdiki tarihine kadar devamı etmek üzre şirket murakıp lerinin intihabı ve tahsisat mikdarlarının 4 — İdare Meclisinde açılan azalığa intihap olunan zatın azalığınm tasdiki, 5 — Müessis hisse senetlerinin şirk etçe mübayan edilebileceğine dair karar ittihaz, $ — Tahlisiye inhizarının kanunu me ahsuşla refi dolayısile yapılacak maame- Ja hakkında karar ittihazı. Ist, Mr. Kuleli askeri lisesi ihtiyacı için 3200 adet fildekos fani- lâ, don 14-3-933 salı günü sant 14 te aleni münakasa su retile satm almacaktır. İstek lilerin şartname ve örneğini görmek için sabah saat 9 dan ona kadar her gün ve müna- kasasına girişeceklerin belli vaktinde komisyonda hazır bulunmaları (508) so) Kumandarlığı Satınalma kom. ilânlırı Maltepe A. lisesi ihtiyacı için 900 takım pijamanm 7- 3-933 salı günü saat 14 te a- çık münakasası yapılacaktır. İsteklilerin şartname ve ör- neğini görmek — için sabah saat 9 dan ona kadar her gün ve münakasasma girişecekle- rin belli vaktinde bulunmala rı. (496) (659) © MİLLİ İKTİSAT VE TASARRUF İ Cemiyeti İstanbul şubesinden: Evvelce de ilân edildiği veçhüzere yer Wi mallar piyango ikramiyelerinin müd- deti tevzii hitam bulmak üzere olduğun | dan 15-3-833 tarihine kadar ikramiye lerin dördüncü Vakıf Han üçüncü kat İ No. 28 den alınması ve mezkür tarihe ka dar almayanların ikramiyeleri cemiyete teberru etmiş addolunacağı ilân olunur 3 üncü kolordu. | ilânları Çatalca Mst. Mv. için pa- | zarlıkla 1500 kilo kuru üzüm | satın alınacaktır. Teklif edilen fiat pahalı (© görüldüğün- den ihalesi 4 Mart 933 cumar tesi ve saat 15,30 da yapı- sini Ek üzere ya pazarlığına iştirak için o gün ve vaktinden evvel komisyona müracaatları. (46) (886) ... 3. Muhabere alayında bulu nan 70 araba gübre pazarlıkla satılacaktır. Talip zuhur et- mediğinden ihalesi 4 Mart 933 cumartesi günü £ önat İS te yapılacaktır. Taliplerin İ gübreyi görmek üzre her gün 3. Muhabere alayma ve pazar lığa iştirak için o gün ve vak- tinden evvel Fındıklıda 3. K. O. satmalma komisyonuna müracaatları. (45) o (885)| Rİ Rİ) KARADENİZ POSTASI SAMSUN 2 Mart Perşembe günü akşamı hareketle Zonguldak, İnebolu, - Samsun, Ordu, Giresun, Trabzon, Sürmene Rizeye azimet ve avdet edecektir. 6 Mart PAZARTESİ gününden itibaren ERZURUM Fazla tafsilât için Sirkeci Yelkenci hanındaki » acentalığına © müracaat Tel: 21515, — SEYRİSEFAİN "Merkez ocomtni Galata Köprükan B. Z58E Şube A. Sirkeci Mühürdar zade H. 23740. İZMİR - PİRE - İSKENDERİYE POSTASI (İZMİR) 28 Şubat sak 11 de. TRABZON POSTASI ( GÜLCEMAL ) 1 Mart çarşamba 18'de Galata Rıhtım ndan, Dönüşte Tirebo- luya da uğranılır. “İZMİR - MERSİN POSTASI (ÇANAKKALEJİ | 1 Mart çarşamba 10 da. İdare rıbtımından kalkarlar, 371 1- Mart - çarşambadan iti- baren Bandırma ve Karabiga postaları a saat 18 efendiye ait olarak: 1-BeyoğlundaTozka paranda Pilozof hanında 5 numaralı dai rede mevcut , büfe, masa altı iskemle den mürekkep yemek odası takımı, gar- drop, tüvalet, çini soba ve saire gibi oaya 33-033 cuma günü 13,30 den itiba ren açık artma suretiyle satılacaktır. Talip olanların mezkür gün ve santta mahallinde hazır bulunmaları lüzumu i- lâm olunur. İstanbul Ziraat Bankasından: Senilt Kadıköy Fener Heybeliada Sıra No. Mahallesi Osmanığa Hüdaverdi Tevfiki Cafer Yak 19 194 195 196 197 193 199 200 Kamer hatun Hüseyin sa Yenişekir 201 Emin camli 202 Tenya Tamamı 12 Tamamı ” 9732 Tamamı " ” Pey akçeleri ve ihale bedelleri nakden veya gayrimübadil isini Glümlk Wöğrü Yelrdi evsafı yazık si e zarfla diğerleri açık arttırma suretile satışa çıkarılmıştır. Kat'i ihaleleri 9-3-933 pek vey ğa edenlerin bankamıza müracaatları. Şartname badkamız kapısına asılmıştır. Sensei haliye vergisile belediye rüsumu müşteriye aittir. Emlâk < Hisseye göre mu. No, bammen tiğaşii 13 450 Türk Liram 30 ? ı 100 129 12 32-32 2 7-0 * 3 s gayrı menkullerden mizi x 35 3 : i Istanbul 7 Ziraat Bankasından: 100 101 109 118 119 Kandilli Beyoğlu Fener li a Kayalar Hacılsa Sarılütfi Sofyalı Bütyi'ez bi İrmak Kamerbatun Poz ekçeleri ve isale bidelleri nakden veya gayrı mübadil bonosu ile ödenmek üzere yukarıda evsafi yazılı gayrı menkuller bir ay i