4 Mart 1933 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 8

4 Mart 1933 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 8

Istanbul ve. Trakya MİLLİYET CUMARTESİ 4 MART ERE, Şeker Fabrikaları Türk Anonim Şirketinden: Alpullu Şeker Fabrikasının İstanbul depolarından kristal toz şekeri atideki fiatla her isteyene bin kilodan eksik olmsmak üzere satılır. Kristal Toz, Kilosu 36,5 Kuruş Taşradan vuku bulacak siparişler yüzde yirmisi peşin ve mütebakisi hamule senedi mukabilinde ödenmek üzere derhal Pp y peş pi re gönderilir. Depodan itibaren bilcümle müsarif ve mes'uliyet müşteriye aittir. Müşteri isterse sigorta ettirilir. Bahçekapı,4üncü Vakıf han 4 Adre:İstanbul, a Ankara Nafıa .. » yove « . Başmühendisliğinden: 1 — Ankara'da - Yenişehirde yapılmakta clan“ Erimiyet Abidesi taş blok ve relief inşaatı mukavelename tarihinden i- tibaren (6) ay zarfında ikrsal edilmek üzere kapalı zarf usu- lü ile 23-2-933 tarihinden 16-3-933 tarihine kadar gün müddetle münakasaya konmuştur. 2 — Münakasaya iktidarı fenni ve itibarı malilerini ispat edenler kabul olunur. Bunun için münakasaya girmek isti- yenlerin : A — Teklif bedelinin ©, (Yedi buçuğunu) vilâyet İda- rei hususiyesi hesabma bankaya tevdi ettiklerine dair mak- buz senedini veya Milli bankalardan birinin teminat mek- tubunu ve yahut milli esbam mukabili o Muhasebei hususi- yeden alınacak ilmühaberi göstermeleri lâzımdır. B — Ticaret odasında mukayyet olduklarma ve itibarı malilerine ait birer vesika göstermeleri icabeder. C — Ellerindeki ehliyeti fenniye vesikalarmı ihale gü- nünden en az (8) gün evvel vilâyet Başmühendisliğine gös- tererek münakasaya dahil olabileceklerine dair ya bir ehliyeti fenniye vesikası almaları ve yahut ellerindeki vesikanm altı- na şerh verdirmeleri lâzımdır. Bu üç şartı tamamen haiz ol- mıyanlarm münakasaya iştirakleri şayanı kabul olamıyaca- ini teklif zarfları açılmıyarak kendilerine iade © edile- ce! Fr, 3 — Münakasa evrakı, keşfiye, proje ve şeraiti mahsu- satma tevfikan icra edilecektir. Talipler (tekliflerini evrakı kesfiye ve projelere merbut olan vahidi kryasii fiat cetvelin- deki miktarlara nazaran ve beher nevi için bir vahidi kıyasii fiat teklifi suretile yapacaklardır. 4 — Talipler 661 No, lımünakasa ve ihale 10 cu maddesi mucibince ihzar edecekleri kapalı zarfı 16-3. 933 tarihine müsadif perşembe günü saat on bese kadar Vilâ- yet Daimi encümeni Reisliğine makbuz mukabilinde tevdi e- | deceklerdir. 5 — Münakasa 16-3-933 tarihine müsadif persembe gü- nü Ankara Vilâyeti Daimi encümeninde yapılacaktır. 6 — Evrakı keşfiye ve projeleri görmek ve daha ziyade malümat almak istiyenlerin her gün Ankara Vilâyeti Nafia Başmühendisliğine müracaatları ve evrakı keşfiye ve proje- leri (10) lira mukabilinde Ankara Nafia Başmühendisliğin- den tedarik edebilecekleri ilân olunur. (879) 539 İnhisarlar Umum Müdürlüğünden: İnbisarlar Umum Müdürlüğünün merkez ve taşra ki fâtında istihdam olunmak üzere bilmüsabaka şe e almacaktır. Şerait aşağıda yazılıdr: 1 — Türkolmak. 2 — Hizmeti askeriyesini ifa etmiş olmak. 3 — Darülfünun kimya şubesinden veya ziraat mekte- bi âlisinden veya eczacı mektebinden diplomalı bulunmak, 4 — Sıhhat raporunu ibraz etmek, 5 — Evvelce ve halen müstahdem bulundukları vazife- lere ait bonservislerle diploma veya şahadetname asıllarını vermek. 6 — Tercümei hal varakasmı ita etmek. Müsabaka imtihanı merkezde ve taşrada 20 Mart 933 tarihinde saat 14 te icra kılmacaktır. Müsabaka imtihanma İstanbul'da iştirak etmek istiyenlerin yukardaki evrakın rap. tile daha evvel umum müdürlüğe müracaat etmeleri, ve taş- radan iştirak etmek istiyenlerin bulundukları mahallin en büyük İnhisarlar memuruna yine mezkür evrakın raptile ba istida müracaatla beraber istidanamelerinin birer süretinin umum müdürlüğe gönderilmesi lüzumu ilân olunur. re Tayyare Cemiyeti Mübayaat Komisyonundan: "Tayyare Cemiyeti şuabatı için 933 seensi ihtiyacı olan cem'an 31 kalem kırtasiye münakasa suretile almacağın- dan taliplerin 6-3-933 pazartesi günü saat l4te kesmisyona müracatları, (920 497 (20) | kanununun | üncükat, Telgraf adreci: Türkiyede 1925 ce Müssses 1x M.li Seyasat Evi İSTANBUL, G#LATASARAY, Telefon: 44914 Seyahatı çıkarken İŞ İÇİN, ZEVK İÇİN, N* TAdan bilet “m: demek D'HA RAHÂT, DAHA UCUZ, DAMA ZEVKLİ seyahat etmek deme :tir, Si Satılık dükkân maa odalar ÜSKUDAR MALMÜDURLÜĞÜNDEN: | Üsküdarda Gülfem hatun mahallesi Karacaahmet cadde- sinde 120-140 numaralı dükkân ma oda muhammen kıyme- ti 5680 liradır, Müzayede 11-3.933 cumartesi saat on beşte kapalı zarf usulile Üsküdar malmüdürlüğüne müracaatları. (779) 503 MISIR IŞ Limitet Sermayesi : 100,000 Türk Lirası Merkezi: ANKARA - Şubesi İSKENDERİYE TÜRKİYE İŞ BANKASI tarafından tesis edilmiştir. İTHALÂT, İHRACAT, KOMİSYON VE EMANET İŞLERİ YAPMAKTADIR. İSKENDERİYE de satılmak üzere emaneten mal gönderenler, hesabımızâ, TÜRKİYE İŞ BANKASI şubelerinden avans alabilirler. En iyi fiyatla, en &z masraf ve komisyonla emin bir surette iş görmek İsteyenlerin MISIR İŞ LİMİTED'i tercih etmeleri kendi * menfaatleri icabidır. Telgraf adresi: MISIRİŞ - İskenderiye Levwer İbemiryö'iarı ıdaresi iânları 33 ton delikli bakır antrtuvaz çubuğunun kapalı zarfla münakasası 13 Nisan 933 perşembe günü saat 15 te Ankara- da İdare binasında yapılacaktır. 2 z Fazla tafsilât Ankara ve Haydarpaşa veznelerinde üçer liraya satılan şartnamelerde yazılıdır. (835) iŞ Kütahya deposu kömür tahmil ve tahliyesi işinin kapalı zarfla münakasası 22 Mart 933 çarşamba günü saat 15 te İdare merkezinde yapılacaktır. zi Tafsilât Ankara ve Eskişehir veznelerinde birer liraya satılan şartnamelerde yazılıdır. (897) Liseler Alım satım Komisyonundan: İstanbul kız lisesile Erkek Muallim metkebinde eski eşya ve çinko; Fmdıklıda Gazi Osman Paşa mektebinde yerli ki- remit 30-3-933 tarihine müsadif çarşamba günü ihale edil- mek üzere müzayedei aleniyeye konulmuştur. Taliplerin eş- yayı görmek için mekteplere ve şart ve pey sür- mek için de Maarif müdiriyeti binasında Liseler Muhasibi mes'ullüğündeki komisyona müracaatları. (833) 542 s09 Gedikpaşa'da Jandarma Satınalma Komisyonundan; Mübayaası mükarrer süngülük ve omuz kayışları beraber olmak üzere “bin ilâ bin beş yüz” takım altı kütüklü palaska nın kapalı zarf münakasası 19 Mart 933 pazar günü saat on- da yapılacağından taliplerin şartname ve nümuneyi görmek ü zere her gün ve münakasaya girmek için mezkür günde. i mu- ayyen saate kadar ilk teminat ve teklifnamelerile beraber ko- misyonumuza müracaatları. (868) SIZ İstanbul Şeker Telefon:24470.79 V — R m TERK EŞ zaf Gedikpaşa'da Jandarma Satınalma Komisyonundan: Satım almması mukarrer iki bin hayvan çulu ve iki bin yüz | velense ve dört bin keçeli belleme ve on iki bin sekiz yüz elli gebre ve on yedi bin seksen kaşağı ve sekiz bin beş yüz kırk | sünger ve dört bin iki yüz yetmiş bez su kovası ve yedi bin i- ki yüz yetmiş ip kolan ve dört bin yedi yüz kıl kolan ve bin zincirli yular ve sekiz bin dokuz yüz kırk yem torbasının kapa lı zarf münakasası - hepsi birden bir talibe veya kalem kalem ayrı ayrı taliplere de ihale olun abilir - kaydile 19 “Mart 933 pazar günü saat on dörtte yapılacağından taliplerin şartname yi görmek üzere her gün ve münakasaya girme kiçin talip ola- caklarm kalemlere ait ilk teminat ve teklifnamelerile mezkür günde muayyen saate kadar komisyonumuza müracaatları. x0 6 Satılık antika halı ve saire Eminönü Malmüdürlüğünden : Firari İliya Zagitodan metrük antika balı, buhara örtüsü, vazo ve saire 6 Mart 933 pazartesi günü saat 14 te ardiye ve sair masarif alıcıya ait ol. mak üzere sandal bedesteninde cem'an 514 lira muhammen kıymet üzerinden ayrı ayrı satılacaktır Antika meraklıları» nın müracaatları. (651) i İnhisar'ar Umum Müdürlüğünden: Makine yağı Kik 7000 Dizd ,, W 7000 Gaz » ” 6000 Şartnamelerine tevfikan satm almacak olan bu üç kalem levazımı vermek isteyenlerin isteyenlerin şartnameleri göt- dükten sonra pazarlığa iştirâk etmek üzere 947,5 teminatları- İ nı hamilen 8-3-933 çarşamba saat 14 de Alım Satım Komis- yonuna müracaatları. (577) . e yes yesvoe Beşiktaş Malmüdürlüğünden: Beşiktaş Teşvikiye mahallesinde cadde üzerinde 154 nu- maralı sabık Teşvikiye askerlik şubesi binasının bir senelil icarı Beşiktaş Yeni mahalledeköşe (başmda 130 nü. maral: harap sabık süvari polis karakolu binasna ait 2179 zira arazisi üç sene müddetle icarı. Balâda cins ve evsafile adresleri yazılı mahallerin icarı müzayedeye vazedilmiştir. Taliplerin yevmi müzayede o- lan 18-3-933 tarihine müsadif cumartesi günü saat 14 te Be- şiktaş Malmüdürlüğünde müteşekkil satış ve icar komisyo- nuna müracaatları. (945) Gedikpaşa'da Jandarma Satınalma Komisyonundan: Satın alınması mukarrer aşağıda cinsi ve miktarları ya- zılı (Dört) kalem malzemenin ayrı ayrı kapalı zarf münaka- saları isimleri hizalarında gösterilen tarih ve saatlerde yapı- lacağından isteklilerin şartnamelerle nümuneleri görmek ü- zere her gün ve münakasalara girmek için talip olacakları ka- | leme ait ilk teminat ve teklifnamelerile beraber mezkür gün- de muayyen saatlere kadar komisyonumuza müracaatları. (797) Santi 10 da Malzemenin cinsi ve miktarı 5 Münakasaterihi Oo Günü 1206 çifte çizme 143.933 — Salı 500 ilâ 600 altlı üstlü de- mir karyola 500 Portatif çadır 150 Tevhit semeri 1lde 14 te 15 te 504 - *. yes yes vos Beşiktaş Malmüdürlüğünden: Beşiktaşta Yenimahalle posta caddesinde 114 numaralı kâğir hanenin 112 hisse itibarile Azat ve Jiraberden metrük 9 hissesinin mülkiyeti. Boğaziçi Kuruçeşme mahallesinde Ku ruçeşme üstünde Rusların Bağı nam mahalde Ruslardan met rük 6 numaralı ahşap hane enkazı. i Balâda adresi ve evsafı yazılı metrük mahaller müzay€- deye vazedilmiştir. Taliplerinyevmi müzayede olan 18-3 7 933 tarihine müsadif cumartesi günü saat 14 te Beşiktaş mal" müdiriyetinde müteşekkil satış komisyonuna mimenelii ği, ) MATBAASİ 14-3-933 14-3-933 14-3-933 Salı Salı Salı “MİLLİYET”