14 Mart 1933 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 7

14 Mart 1933 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 7

veren annelere - Fosfatlı: MİLLİYET SALI 14 MART 1933. ark! Malt Hülâsası “Kullanmiız sütünüzü arttırır Çocukların kemiklerini Kuvvetlendirir Beylerbeyi Sıhhiye depo- sunda mevcut 8005 kilo 400 gram Hadidi kibritiyeti adi 4-4-933 salı günü saat 14,30 da açık müzayede suretile sa tılacaktır. İsteklilerin şartna mesini görmek için komis- yonumuza, kibritiyeti adiyi görmek için depoya müracaat edilmesi. (553) (1149) ... Kuleli, Tıbbiye ve Baytar mektepleri için 16 kalem seb- ze 20-3-933 pazartesi günü saat 14 te pazarlıkla satm alı- nacaktır. İsteklilerin şartna- mesini görmek içinber gün ve pazarlığa girişeceklerin bel li vaktinde komisyonda hazır bulunmaları. (552) (1148) Berlerbeyi Sıhhiye deposun da mevcut 40 kalem köhne a- lât ve edevatı Tıbbiye 4-4-933 salı günü saat 14 te açık mü- zayede suretile satılacaktır. İs teklilerin şartnamesini gör- mek için komisyonumuza köh ne eşyaları görmek için depo- || ya müracaat edilmesi. (551) (1147) | ... Merkez Kumandanlığına merbut müessesat için sucuk, | pastırma , tahan helvası, tel |İ kadayıf, bulama, bal, nişasta, | pirinç unu bir şartnamede 15- 3-933 çarşamba günü saat 14 te satın almacaktır. Şartna. | mesini görmek için her gün ve pazarlığa girişeceklerin belli vakitte komisyonda hazır bu- lunmaları, (550) | (1146) ise Ordu ihtiyacı için 336 bü- yük ve 320 küçük bakır ka- zan © kapları 18-3-933 cu- martesi günü saat -14,30'da aleni münakasa suretile 8a- tm almacaktır. İsteklilerin şartname ve örneğini ogör- mek için her gün ve münaka- sasma girişeceklerin belli vak tinde hazır bulunmaları. (510) (826) | s08| .. Merkez Kumandanlığma merbut müessesat için 15 ton şeker 2 29-34 3-933 sarşamba gü) Gazetecilik ve Matbaacı Türk Anonim Şirketi Mecmua Mektep kitapları Roman Fenni kitapıar Gedikpaşada Jandarma Satınalma komisyonundan: Satın almması mukarrer (15,000) yün kuşağn kapal zarf münakasası 3 Nisan 933 tarihinde pazartesi (o günü saat on birde İstanbul'da ve Ankara'da yapılacağından isteklile- rin şartname ve nümuneyi görmek üzere her gün ve müna- kasaya girmek için ilk teminat ve teklifnamelerile beraber mezkür günde muayyen saate kadar İstanbul'da Komisyonu muza ve Ankara'da da Jandarma Umum Kumandanlığı Be- şinci Levazım Şubesine müracaatları. (1066) KAPPS Alman kitapçı, Alman kitapları en ucuz satar, Beyoğlu, İstiklâl cadde- si 390, İsveç sefareti karşında. ettiği ve matbaamızda | tabedilen Ameli Hayat Âlimi (Herbert N. Gasson) uni İDEAL BÜRO ve Yeni İ Müşteri Bulmak Sanatı | Eserleri gayet güzel bir şekilde inlişar etmiştir. Bütün iş adamlarına tavsiye ederiz. TEVZİMAHALLİ: “Milliyet,, Matbaası göndi n kitaplar için posta ücreti alınmaz. nü saat İ5 te kapalı zarf sure- tile satın alınacaktır. İsteklile rin şartnamesini görmek için her gün ve münaksasmaâ giri. şeceklerin belli vaktinde ko- misyonda hazır bulunmaları. (539) (1017) 731 Rusçuklu Hakkı Galatasarayda Kanzük eczahanesi karşısında Sahne sokağında 3 numa ralı apartmanda | numara, ... Dikim evi için 468 kilo ke- ten ipliği 29-3.933 çarşamba günü saat 14,30 da açık müna kasa suretile satm alınacaktır. İsteklilerin şartname ve örne-| zayt — 3178 sicil mumerolu ara ğini görmek için her gün mü: | bacılık ebliyetnamemi zayi “ettim. nakasasına girişeceklerin belli | Yenisini ulacağımdan eskisinin hük- vakitte komisyonda hazır bu-| mü yoktur, lunmaları. (42) (1039) Dr. A. KUTİEL Karaköy Börekçi fırmı sırasında 34. 528 Arabacı Süleyman HER NEVİ Duvar afişleri Kâğıt, Zarf Kartvizit Fatura - El ilânları TABEDİLİR Defteri kebir, Yevmiye ve Kasa defterleri mevcuttur Her müesseseye elverişlidir. Kitap ve mecmuaya ait klişeleri Klişehanesinde yapar Adress ANKARA Caddesi Gazetecilik ve Matbaacılık T. A. Ş. Kitap kısmı Telefon: 24310 - 24319 - 24318 i| Devlet Demiryolları idaresi ilân'arı | l amma» FİKRİ TEVFİK < Otomobil ve Makinist Mektebi Taksim'de Cumhuriyet abidesi Yep” Karşısında No: 4 Yeni 62 inci ders devresi Nisan ipti- dansında başlıyacaktır. e Müddet 3 ay, dersler ameli ve tatbikdir. 2 aydanberi mektebe müracaat ederek kabul şartla ral soran ve program istiyenler Nisa- nun ilk haftasında başlıyacak yeni ders- lere iştirak için şimdiden kaydolumabi- Tirler, Kadın ve erkek amatörlere her za- iman hususi ders verilmektedir. Tafsilât için matbu programamız; İsteyiniz. Mür acant saati 15-18 e kadar. O'omobileiliğe sit bir kitap arıyorsaniz biz yızmız. Tele'on : 4.2508 <GEHEEMNMEMMMŞ İstanbul 4 üncü icra Memurluğundan: Emniyet Sandığı namma birinci derecede ipotekli olup tamamı (9626) lira kıymeti muhammeneli Fındıklıda Mol- la çelebi mahallesinde çeşme çıkmaz sokağında yeni 6, eski 6 numaralarla murakkam mukaddeme arsa elyevin bir bap a- partmanm tamamı açık arttırmaya konmuş olgıp şartname- nin 13-3-933 tarihinden itibaren dairemizde herkes tarafın dan görülebileceği gibi 19-4-933 tarihine müsadif çarşam- ba günü saat 14 ten 16 ya kadar dairemizde açık arttırma ile satılacaktır. Arttırma bedeli muhammen kıymetinin yüzde yetmiş beşini bulmadığı takdirde en son arttıranın taahhüdü baki kalmak üzere 4-5-933 tarihine müsadif o perşembe günü Yine saat 14 ten 16 ya kadar dairamizde yapılacak olan art- i tırmasında (gayri menkül en çok arttır- ma ihale edileceğinden taliplerin muhammen kıymetin yüz de yedi buçuğu nisbetinde pey akçesini veya milli bir Banka- nm teminat mektubunu hamil bulunmaları lâzım- dır. Müterakin vergiler ile vakıf icaresi ve Belediyeye ait tenvirat ve tanzifat rüsumları müşteriye aittir. 2004 numara- lı İcra ve iflâs kanununun (126) mcı maddesinin dördüncü fıkrasma tevfikan bu gayrımenkul üzerinde ipotekli alacaklı- lar ile diğer alâkadaranm ve irtifak hakkı sahiplerinin bu baklarını ve bususile | faiz ve masarife dair olan iddinlarmı, İ ilân tarihinden itibaren yirmi gün içinde evrakı müsbitelerile bildirmeleri, aksi halde hakları tapu sicillerile sabit olmadık- çekili büdelinin paylaşmaşından hariç kalacakları cihetle a- Iâkadaranm işbu maddenin mezkür fıkrasma göre hareket et- meleri ve daha fazla malümat almak isteyenlerin 932/2049 | dosya numarasile müracaatları ilân olunur. İstanbul Esnaf Bankasından: Istanbul Esnaf Bankası hissedarsnı 3 0-3-933 Perşembe günü saat 13 te Banka nim 4 üncü Vakıf Hanındaki merkezinde alelâde surette inikat edecek heyeti urm- miysye davet olunur. 1 — Meclisi İdare ve Murakıpler rap oru icraati, 2 — Bilânçonun kıraat ve tasdiki ve Meclisi İdare azalarınm ve müaırın ve Murakıben ibrası 3 — Meelisi İdare azasile Murakıbın yerine yenilerinin intihabı, 4 — 1933 senesi için Meclisi İdare aralarına verilecek hakkı huzurun tayini Ticaret kanununun 371 inci maddesi ahkâmına tevfikan hamiline muharrer his- »e senedatı sahipleri nihayet 23-3-033 per şembe akşama kadar hisse benetlerini ve- İ yahut biss senetlerinin mevdu bulundu ğu banka makpuzunun bankamız veznesi- De tevdi ile ita olunacak dühuliye varaka sını almaları iktiza eder. Haydarpaşa - Adana arasın da seyrüsefer eden ve Haydar- paşadan cuma, pazar, pazartesi, salı perşembe günleri, Ada- nadan cuma, cumartesi pazartesi, salı, perşembe günleri hare- ket eden posta trenleri ile seyahat eden yolcularm kolaylıkla yemek tedarik edebilmelerini temin maksadile 16-3-933 tari- hinden itibaren Haydarpaşadan ve 18-3.933 tarihinden itiba- ren Adandan mezkür trenlere birer mutfaklı furgon ilâve edi- leceği ve ucuz bir fiatla arzu eden yolculara kompartımanlar- da yemek verileceği ilân olunur. (1125) 915 Gedikpaşa'da Jandarma Satınalma Komisyonundan: Mübayaası mukarrer süngülük ve omuz kayışları beraber ! olmak üzere “bin ilâ bin beş yüz” takım altı kütüklü palaska İonm kapalı zarf münakasası 19 Mart 933 pazar günü saat on- i da yapılacağından taliplerin şartname ve nümuneyi görmek ü ! zere her gün ve münakasaya girmek için mezkür günde: mu- ayyen sante kadar ilk teminat ve teklifnamelerile beraber ko- misyonumuza müracaatları. (868) 517 Borsa ve Osmanlı Bankası xe Komiserliğinden: Kendir ve keten sanayi Türk Anonim Şirketinin çıkar: muş olduğu yüzde sekseni tediyeli her biri itibari (1000) lira kıymetinde (300) hisse senedi borsa kotuna ithal olunarak bunlar üzerine borsa muamelât salonunda alım satım icrası- na müsaade edilmiştir, (1144) —SEYRİSEFAİN Merkez acantar Galata Köprübaşı B. 2362. Şube A. Sirkeci Mühürdar zade H. 2,3740. İZMİR - PİRE - İSKENDE. RİYE POSTASI “İZMİR, | Hr TRABZON POST, ASI “GÜLCEMAL ,, 15 Mart çarşamba 18 de Geç lata rıhtmndan. Dönüşte Tirebolu'ya da 'uğ- ranılır, İZMİR - MERSİN POSTASI | “ ANAFARTA,, 15 Mart çarşamba 10 daİdare -htımman ka karlar. İstanbul Yedinci lera Memurlu. ğundan: Galatada Sigorta hanında İcrai ticaret etmekti ahiten Alman- ya'ya gittiği anlaşılan Rişar Storger Efendi. Agop Çmaryan Beye (9362) li. ra 70 kuruş masarifi icraiye ve faiz itası hakkında icra takibine müste- nit tesviyesi omutazammin görülen ödeme emrinin mahalli ikametinizin meçhul kalmasma binaen ilânen teb- Tiğat ifasma Karar verildiğinden ta- rihi ilândan itibaren iki ay müddet zarfmda kanwni itirazımız olduğu takdirde 33/344 No, lu dosyamız nu- marasmı müstahsiben O bilmüracan dermeyan edilmesi aksi takdirde gi yabmızda muamelei icraiyenin ifa kaim olmak üzere ilânen tebliğ olu. Bur, İstanbul Dördüncü İcra Memur luğundan: Tamamına iki bin üç yüz doksan lira kıymet takdir edilen Üs- küdarda Hocahesna Hatun mahalle. sinin Paşalimanı Caddesinde (Üskü- dar iskelesine bir buçuk dakikalık mesafede) yeni 18, 20,22 numara larla mürakkam beden duvarları taş tor kepenkli alafranga kiremitli bir sakaf altnda üç bap dükkânm tamamı açık arttırmaya vazedilmiş olup 1 nisan 933 tarihinde şartname si divanhaneye talik edilerek 17 ni- san 933 tarihine müsadif pazartesi günü saat 14 den 16 ya kadar İstam- bul 4 üncü icra dairesinde açık artır ma süretile satılacaktır. Artırmaya iştirak için yüzde yedi buçuk temi- nat akçesi alınır müterakim vergi, Belediye, ir. 929 tarihli icra kanunun 119 addesine tevfikan haklari © #lerile sabit olmayan ipo- klılar ile diğer alâkadara- fak hakkı sahiplerinin bu haklarımı ve hususile faiz ve masa- rıfa dair olan iddialarını ilân tarihin. ren 20 gün içinde evrakı müspiteleriyle bildirilmeleri lâzım dır aksi halde hakları Tapu sicilleri; le sabit olmayanlar satış bedel paylaşmasından hariç kalırlar ol Kadarların işbu maddei kanuniye ahkâmma göre hareket etmeleri ve daha fazla malümat almak isteyenle: Vakıf icaresi “müşteriye 4 l ri 1932/277 dosya numarasıviz me. muriyetimize müracaatları ilân ol: Bur. İstanbul İkinci İcra Memurluğün: 5 dan: Bir borçtan dolayı mahcuz ve i- kinci arttirmaya çıkarılması suretile paraya çevirilmesi mukarrer 2840. plâk numerolu bir adet Graham mar kali az kullanilmiş taksi otomobili Mart ayinin 28 inci günü saat 13 ten itibaren Çarşui Kebirde Sandal Bedesteninde satılaca// ve otomobil 13-3-933 tarihinden itibaren teşhir edilmiş bulunduğu cihetle talip olan- ların yevm ve vakti mezkürde 932/ 2965 icra dosya mumerosule memur mahsusuna müracaat ve müzayede ye iştirak ve hazır bulunmaları ve görmek arzu edenlerin dahi şimdi- den mezkür Bedestende — Belediye müzayede memuruna müracaatla 8 tomobili görmeleri ilân olunur. “OÜHTIRAİLANI “ Kömür ve linyit ve bitümlü şistleri aşağı deroce hararetle karbonize ve tak- tir etmek için usul ve alet” hakkında is tihsal olunan 21 Mart 1931 tarih ve 1088 numaralı ihtira beratı bu defa mev kii File konmak özre ahere devrüferağ veya icar edileceğinden talip olanların Galata'da Çinili Rıhtım Hanında Robert Ferriye müracaatları ilân olunur,