3 Ekim 1933 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 8

3 Ekim 1933 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 8

Ticarethaneleri, Terzihaneler... N) > Fabrikası, toptancı ve perakendeci ma- gazalarla doğrudan doğruya muamele yapmaktadır. - Her türlü sipariş ve malümat için müracaat mahalli: YÜNİŞ fabrikası — ANKARA 7120 Gümrük Muhafaza Umum Kumandanlığı Istanbul . Satınalma Komisyonundan: 1 — Satın almacak (40) ton gazyağı kapalı zarfla mü- nakasaya konulmuştur. 2 — Münakasa şartları kâğıdının tasdikli suretleri Güm- rük Muhafaza Umum Kumandanlığı Satmalma Komisyonun dan almacaktır. 3 — Münakasa 15-10-933 tarihine rastlayan pazar günü saat on dörtte Gümrük Muhafaza Umum Kumandanlığı İstari bul Satınalma Komisyonunda yapılacaktır. 4 — İstekliler hangi müessese sahibi veya vekili oldukla rını isbat edecek vesaiki makbuleyi ve biçilen bedelin yüzde 7,5 ğu olan muvakkat teminatlarını teklif mektuplarile birlik te belli saatten evvel Komisyona getirmeleri, (5057) 7071 Liseler Alım Satım Komisyonundan: Komisyonumuza merbut Kandilli Kız Lisesinde yapı- Tacak inşaat ve tamirat 25-10-933 çarşamba günü saat 16 da ihale edilmek üzere kapalı zarf usulile münakasaya (o konul- muştur. Taliplerin keşif ve şartnamesini görmek üzere İstan bul Erkek Lisesindeki Komisyon kalemine ve münakasaya iştirâk edeceklerin de ihale teminatı muvakkate makbuzlari- ,e birlikte komisyonumuza müracaatları. (5237) 7087 A A “TİCARET İŞLERİ UMUM MÜDÜRLÜĞÜNDEN : ! 30 İkinci Teşrin 1330 tarihli kanun hükümlerine göre tescil edilmiş olan ec- nebi şirketlerinden Alman tabiiyetli (Dö yçe Oryentbank - Deutsche Orientbank) bu kere müracaatla tasfiye yapılmaksızın ve bütün sermayesini bir kül olarak un- vanı şirketle birlikte ve mukabilinde Dresdner Bank hisse senedi verilmek üzere Dresdner Bank'a temlik eylediğini ve me zkür şirketin Türkiyede Doyçe Oryent- bank - Dresdner Bank Şubesi (Deutsche OOrientbank Filiale der Dresdner Bank) “namı altında açlışacağını bildirmiş ve lâzımgelen vesikayı vermiştir. İ — Doyçe Oryentbankla alâkası bulunanların yukarda ismi yazılı bankaya ve ica- bında İstanbul mıntakası Ticaret müdürlüğüne müracaat eylemeleri ilân olunur. (6933) 6999 BURSANIN İPEĞİ KADAR Hacı Sabri Fabrikaları İpekli kumaşları da meşhurdur. En zarif ve metin kumaşlar, en sabit renkler, en güzel desenler YALNIZ: Bursada Hacı Sabri Fabrikalarında imal edilir, Satış yeri: HACI SABRİ Mahdumu Ticarethanesi Sultanhamam: Yenicami caddesi No. 16 Toptan Telefon: 22375 Perakende 17713) Beni Istanbul Sıhhi Müesseseler Satınalma Komisyonu Riyasetinden; İstanbul Tıp Talebe yurdu talebesine 530 çift nümunesi gibi kışlık iskarpin açık eksiltine suretile 17-10-933 salı günü saat on dörtte almacaktır. Vermek isteyenler nümune ve şart- namesini görmek üzere komisyon kâtibine müracaatları. (5213> RİNİEVVEL 1933-. MİLLİYET SALI 3 TURKIYE ZIRNAN AN KAZI | İbhtirailân “Emniyetli ustura bıçağı” istihsal olunan 4-2-1930 tarih numarlı ihtira beratı bu defa file konmak üzere ahere devrü ya icar edileceğinden talip olani latad Çinili Rıhtım Hanında Robört riye müracatları ilân olunur, O ( Bakırköy Sulh Hukuk den: Müddei Muhittin Beyin m aleyh Bakırköyünde Sakızağacı caddesi yalı sokağında 2 num nede mukim terzi başı vereset Atam Efendi aleyhine açtığı izalel davasının esnayi rüyetinde müdd hin mahal ve ikameti meçhul bul davetiye arkasına verilen meşrubat aşılmış ve ilânen tebligat icrası rar verilmiş ve yevmi muhakeseii M 24 teşrinievvel 933 salı günü santi mahkemeye gelmediği veya rbus3l bir vekil göndermediği takdirde meye gıyaben devam olunacğı ve olunan davetiye mahkeme diva: ne talik kılınmış olmağla tebliğ mına kaim olmak üzere hukuk usuh hakemeleri kanununun 141.14 üncü maddelerine tevfikan ilân Jetanbul Asliye Mahkemesi Hukuk Dairesinden: Müyesser Hanım tarafından Paşa kışlasında topçu alayı 5 inci talyada Celâliyeli Hasan oğlu Hü eyhine ikame olunan boşanma mütedair arzuhali ve davetiye mi leyhin ikametgâhin meçhuliyetine en ilânen tebliğ olunmuş ve gününde gelmediği gibi cevap da memiş olduğundan tahkikatın lunduğu 26-10933 perşembe at 13,30 da gelmediği takdirde da devam ve intaç olunacağı karaf” hile âdi gıyap kararı makamına İl tebliğ olunur, « | İSTANBUL BELEDİYESİ İLANLARI | | Istanbul 4 üncü icra Otomobil, Kamyon, Kamyonet ve Otobüs sahiplerine: Bu ilân tâtihinden itibaren 933 senesinin Birinci Kânun ayının so. nuna kadar Resmi, Hususi takse otomuobiilerile Kamyon, Kamyo. net ve Otobüslerin numara plaka. ları mecburi olarak değiştirile. cektir. Bu değiştirme keyfiyetinde: Res. miler dairesinin vesikasile, husu. siler sahibinin fotoğraflı ikamet. gâh senedini ve fenni muayene cüzdanlarını alarak ikinci teşrin ayının sonuna kadar ve taksi Kamyon, Kamyonet ve Otobüs sa. hipleri de keza fotoğraflı ikamet. gâh senedi vefenni muayene cüz. danlarile mezkür senesinin birinci kânun ayının sonuna kadar eski plakalarile müracaat edip yeni | plakalarını almaları lâzımdır. Bu müddetlerin'sonunda eski plaka. larla seyrüsefer menedileceğinden şimdiden emniyet altıncı şube mü. dürlüğüne müracaat edilmesi ilân olunur. (5353) i Fatih Belediyesinden: Baba Hasan Alemi mahallesinde Serezli sokağında Aptullah Ef. medresesinin gayri münhe- dim olan mahalli kiraya verileceğinden isteyenlerin 21 - 10 - 933 tarihinde daire encümenine gelmeleri lüzumu ilân olu - nur. (5350) Umumi Neşriyat ve Yazı İşleri Müdürü ETEM İZZET Şazetecilik ve . Matbaacılık T, A, $. Memurluğundan: Emniyet Sandığı namma birinci derecede ipotekli olup mami altı bin beş yüz dört lira kıymeti muhammineli Bal al yünde Zeytinlik mahallesinde Kiliseler caddesi ve Zeytifi sokağında eski 72, yeni 21,58 numaralı maabahçe bir kâğ vin tamamı açık artırmaya konmuş olup şarnamesinin 3” 933 tarihinden itibaren dairemizde her kes tarafından gö bileceği gibi 1-11-933 tarihine müsadif çarşamba günü 14 ten 16 ya kadar dairemizde açık arttırma ile satılacak Arttırma bedeli muhammen kıymetinin yüzde yetmiş bei bulmadığı takdirde en son arttıranın taahhüdü baki kalı üzere 16-11-933 tarihine müsadif perşembe günü gene 14 ten 16 ya kadar dairemizde yap/acak olan arttırması" gayrimenkul muhammen kıymetinin yüzde yetmiş bef bulduğu takdirde eh son arttırana ihale edilecektir. Bulmaf takdirde ihaleden sarfı nazar edileceğinden taliplerin muh men kıymetin yüzde yedi buçu fu nisbetinde pey akçesini W milli bir bankanın teminat me ttubunu hâmil bulunmaları zımdır. Müterakim vergiler ile vakıf icaresi ve belediyeyi tenvirat ve tanzifat rüsumları müşteriye aittir. 2004 nı h İcra ve iflâs kanununun 126mcr maddesinin dördüncü sma tevfikan bu gayrimenkul üzerinde ipotekli aklıla diğer alâkadarann ve irtifak hakkı sahiplerinin bu hakların! bususile faiz ve masarife dair olan iddialarmı ilân tarihin itibaren 20 gün içinde evrakı müsbitelerile bildirmeleri, # halde hakları tapu sicillerile #abit olmadıkça satış bed. paylaşmasından hariç kalacakları cihetle alâkadaranm işbu # denin mezkür fıkrasına göre hareket etmeleri ve daha fazla Tümat almak isteyenlerin 933/214 dosya numarasile müf atları ilân olunur. Denizcilere İlân İstanbul Limanındaki sis düdükleri hakkı Tahlisiye umum müdürlüğünde 1 — Kızkulesindeki her otuz saniyede bir üç saniye iki milden işidilir kalın sayren sis düdüğü bugünden itib rılmıştır. di Mi — Kızkulesinden kaldırılan ve yukarda evsafı bile İen sis düdüğü Yeşilköy feneri yanında tesis edilecek V mevkide sisli ve tipili havalarda aynı evsaf ile çalışmağa ” lıyacak ve tesisatın ikmal edilip düdüğün faaliyete geçe” zaman ayrıca ilan edilecekir. 3 — Ahırkapı ve Fenerbahçe sis düdüklerinde bir te? dül yoktur. (5234) / Büyük Millet Meclisi idare heyetindi Büyük Millet Meclisi kalöriferlerine lüzumu olan, 2 300. ton kok kömürü pazarlık suretile satm alınacağınd kömürü vermek isteyenlerin teminat akçesile ve vercekle' mürün evsafı fenniye raporile beraber, Teşrinievvelin on ci perşembe günü saat on beşt» Büyük Millet Meclisi İdi ar yetine müracataları. (5 ue “EROPEFİFSNFELELLESİ Srex SA PER