15 Aralık 1933 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 8

15 Aralık 1933 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 8

Abonelerin dikkatine İstanbul Belediyesi Sular idaresinden: Kış geldi: Souk, su saatlerini dondurur. Bunun tamiri güç, masrafı fazla ve abonelere aittir, Muhterem abonelerimizin saat- onmaktan korumalarını ehemwriy»tle dileriz. (6877) 9454 lerini li) Bilumum Sandalcı ve Motörcü Esnafının nazarı dikkatine: İstanbul Gümrük Baş Müdürlüğünden; 1— 14730 No.lu İcra Vekilleri kararma bağlı İstan- bul Limanı nizamnamesinin 50 inci maddesine göre Ecne- | bi vapurlardan yolcu almala rına müsaade olunacak sandal- cı ve motörcüleri (ile satıcı kayıklarmın gümrük salonu- na kayıt olunarak vesika alm aları lâzımdır. 2 — Salona kayıt olmak ve vesika almak için şunlar yapılacaktır : A ” Kullanacağı sandal veya motörün sağlam ve bun- ları kullanabileceğine dar Deniz Ticaret Müdürlüğünden B” Bu işte çalışmasınd an mahzur olmadığına dair İstanbul Emniyet Müdürlüğ ünden. €C ” Hüsnübhal sahibi ol duğuna dair oturduğu mahal- leden. D” Kaçak işlerinde se çmişi olmadığına dair Gümrük Muhafaza Başmüdürlüğünde n. E ” Bulaşık hasınuyı olmadığı vebu işi yapmağa kudreti olduğuna dair Sıhhiy eden alacakları vesikaları niha yet 12-1-934 akşamma kada r Galata Gümrük Salon Mü- dürlüğüne getirenler salona kayıt olunacaklardır. Bu tari- he kadar vesikalarını getire meyenlerin kaydı yapılmıya- cak ve böyle salona kayıtlı olmadan vapurlara yolcu al- mak için gidenlere müsaade olunmuyacağı gibi ele geçenler | de kanuni ( takibata uğraya caklardır. 3 — İstanbul limanı n izamnamesinin 57 ve 4l inci maddelerine göre salona kay ıtlı olan sandalcı ve motörcü- lerden başkalarınm Galata © ve İstanbul Gümrük mmntaka sı olan rıhtımlarma yolcu, oeşya almak veya çıkarmak i- çin yanaşmaları ve salona ka yıtlı olsun veya olmasm san- dalcı ve motörcülerin şehrin her hangi bir iskelesinden ala cakları yolcu ve eşyayı o bu rıhtımlara çıkarmaları yasak- tır, Ancak : Şehir yolcula rile eşyaları | İstanbul rıhtımı tarafından Sirkecide araba vapur iskelesine ve Galata rıhtımı tarafndan Karaköy köşesindeki iskele ile Tovhane de sandal iskelesine çıkarılaca ktır. 4 — Salona mukayyet (o sandalcr ve motörcüler di- Zerlerinden tefrik edilmek © üzere salon Müdürlüğünde ör neği asılı forsu taşıyacaktır. 5—Her vapuragidecek sandal ve motör mıktarı nı münavebe ve sıra (o gözedil mek şartı ile salon Müdürü ta- yin ederek forslara verir. (6886) Gümrük Muhafaza Umum Kumandanlığı Istanbul Satınalma Komisyonundan: 28-12.933 tarihine (o raslayan Perşembe günü mü- nakasası yapılacak olan 997: metre kaputluk kumaş müna- kasasmdan sarfmazar (edil miştir. Bu husustaki ilânmn hükmü yoktur. (6887) Zafiyeti umumiye, iştihasızlık ve kuvvetsizlik halâtında bü- yük faide ve tesiri görülen MİLLİYET CUMA 15 KANUNUFVVEL FENA Yollarda Sarsıntıyı asgariye indirdiğinden İstirahat Her lâstikten fazla kilometro kat'ettiği için azami İKTİSAT temin eden yeni GOOD YEAR (Gudyir) ediniz. Dünyanın her tarafmda her bir markadan fazla GOOD YEAR (Gudyir) lâstikleri üze- rinde seyahat edilmekte olma- GOODYEAR *ın kendi icadr olan (Supertwist) lâstiklerini tecrübe sının sebebi iplikleri ile imal edilmekte ol masıdır. Türkiyenin her şehrinde GOODYEAR (Gudyir) acenta- ları vardır. TASHİH Dünkü nüshaimızın sekizinci sahifesin ü ılmıştır. Keyfiyet tashih olunur. Dr. A. KUTİEL Karaköy, Topçular caddesi No. 33 (10527) 8021 1933 Fabrikaları Tenzilât Üç gün kaldı, Acele ediniz! İstanbul: Bahçekapı caddesi Beyoğlu: İstiklâl caddesi Tasarruf haftası, Ankara: Çocuksarayı caddesi Samsun: Bankalar caddesi İş kumbarası haftası Kumbaranızı İçinde kaç kuruş bulunursa bulunsun, mutlaka bu hafta içinde, İŞ BANKASINA gidip boşaltınız. Milli serveti yükseltmiş olacaksınız |... Kumbaranız yoksa... Bu hafta içinde muhakkak bir kumbara ara biriktirmeye başlayınız.. | EVKAF 'MÜDİRİYETİ İLANLARI | Müdüriyet ve taşra şu abatı vakfiyesi için lüzumu o> lan defatir ve evrakı matbua © aleni münakasaya konmuş- tur. Talip olanlar şeraiti anl amak ve nümüneleri görmek üzere her gün Levazım idare sine ve ihale günü olan i- kinci kânunun altmcı cumar tesi günü saat on dörtte idare encümenine müracatları, (6882) Gedikpaşada Jandarma e . Satınalma Komisyonundan: (4500) adet yerli ma mulâtr hayvan tımar fırçası kapalı zarf usulile satın alma cak ve kapalı zarf münakasası 4 - 2. Kânun 934 perşembe gü nü saat on birde yapılacaktır. Talipler nümune ve şartname yi görmek üzere her gün ve pazarlığa iştirâk için mezkür günün muayyen saatinde ilk teminat makbuzile Komisyo numuza müracaatları. (6889) Fosfatlı ŞarkMalt Hulâsas 3 üncü kolordu ilânları Çorlu Askeri Satınalma Ko misyonundan : Çorludaki kıt'at ihtiyacı i- çin 5,000 kilo ve Tekirdağında ki Kıt'at için 7,000 kilo Zeytin yağı açık münakasa ile alma” caktır. İhalesi 23-12-933 cu- martesi günü saat 14 tedir. Ta- liplerin şartnameyi görmek ve ya almak için her gün ve mü nakasaya iştirâk için de o gün ve vaktinden evvel Çorluda As- keri Satmalma Komisyonuna müracaatları. (3398) (6419) hir sam Umumi Neşriyat ve Yazı İşleri Müdürü ETEM İZZET Kullanınız. . Her eczaneğ de satılır.S :