9 Mart 1934 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 8

9 Mart 1934 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 8

MT YA AMES İSTANBUL VE TRAKYA ŞEKER FABRİKALARI | Türk Anonim Şirketinden: Fabrikamızda çıkarılmağa başlanan yeni sene mahsulü toz ve kesme şekerler 29 Temmuz tarihinden itibaren bin kilodan az olmamak üzere her isteyene satılmaktadır. Fiatlarımız eskisi gibidir. Yani İstanbul'da Sir eci istas; yonunda veya depolarımızda araba veya kayıkta teslim (wa Kristal Toz Şekerin Kilosu 36,75 Şanlia Küp Şekerin Kilosu 39,50 Kırışlır Ancak en az beş vagon şekeri birden alanlara vagon başına beş lira indirilir. İstanbul haricindeki yerlerden ya pılacak siparişler bedelin yüzde yirmisi peşin ve üst tarafı ha- mule senedi mukabilinde ödenmek üzere derhal gönderilir. Depodan itibaren biitün masraflar ve mes'uliyet müşteriye aittir. Gönderilecek mal şirket tarafından müşteri hesabma sigorta ettirilir. Sipariş bedelinin tamamını gönderenler için sigorta ihtiyari olduğu gibi enaz beş vagon sipariş ederek bedelinin temammı peşin ödeyenler vagon ba- şma beşlira tenzilâttan istifade -ederler. Adres : İstanbul'da Bahçekapıda Dördüncü Vakıf Han. No. 40-30. Telgraf adresi: Istanbul Şeker. Telefon: No. 24470. Liseler Alım Satım Komisyonundun: Komisyonumuza merbut İstanbul Erkek Lisesinde ya pılacak Elektrik tesisatı ile Galatasaray Lisesine Sesli bir Sinema makinası alınacağından 1-4-943 tarihine müsadif Pa- zar günü saat 16 da ihale edilmek üzere kapalı zarf usulile münakasaya konulmuştur. Taliplerin proje ve şartnamelerini görmek üzere Istanbul Erkek Lisesindeki Komisyon Kalemi- ne ve münakasaya iştirak edeceklerin de ihale günü teminatı muvakkate makbuzlarile birlikte Komisyonumuza müracaat- ları. (1085) Istanbul İthalât Gümrüğü Müdürlüğünden: yasmın Ankara'ya nakli için yapılan- ünden ihalesinden vazgeçilmiştir. dairesinde yeniden ve müsta- talip olanların'17 Mart 934 Nümunehan pazarlık pek gali ş e ve Vekületçe tensip edilen şekli celen pazarlık yapılacağından tarihine tesadüf eden cumartesi günü saat 14 te İstanbul Itha- | İât Gümrüğündeki Satınalma Komisyonuna gelmeleri. (1089) Çorum Sıhhat ve İçtimai Muavenet Vekâletinden: Çorum Sıhhat ve İçtimai Muavenet Müdürlüğü için beş yüz liralık neo ile beş yüz liralık kinin kompirimesi almacak- tır. Ihale müddeti 15 Mart 934 de Çorumda Encümeni Vi- lâyette icra kılmacaktır. Taliplerin şartnameleri görmek üzere Çorum İstanbul Sıhhat Müdürlüklerine müracaatları ilân olunur. (1103) bi Merin çanları ön ela A Fabrika ve Havuzlar Müdüriyetinden: Havuz sahası dahilinde ve Kasımpaşa iskelesi cihetinde sahilde (1200) metre murabbâ'ında iki kattan mürekkep tü tün ve zahire deposu ittihazına elverişli büyük bir antrepo ki- raya verilecektir. Talip olanların her gün Azapkapıda bulu- nan müdüriyetimize müracaatları. (1101) DEVLET DEMİRYOLLARI İDARESİ İLANLARI T İdaremiz için pazarlıkla satın almacak olan adi ateş tuğ lası, plombajin, Sekatif, telefon manyotosu, kordon tel, hırda vat ve saire gibi (33)) kalem muhtelif eşyanın 14-3-934 çar şamba günü saat 11 de pazarlığı yapılacaktır. İsteyenlerin mezkür saatte mağazaya müracaatla tahriren teklifte bulun- maları ve mağaza dahilinde asılı listede (X) işaretli malzeme için nümune getirilmesi ve numunesiz tekliflerin kabul edil- miyeceği ilân olunur. (1 102) Istanbul İthalât Gümrüğü Müdürlüğünden: İstanbul Gümrükleri Dairesinde mevcut dahili telefon tellerinin eskimiş kısımlarının tamir ve tecdidi için 600 me- gonlu ve 2000 metre sahra telefon kablosu müstacelen ve pa- zarlıkla mübayaa edilecektir. Talip olanlarn 31 Mart 934 tarihine tesadüf eden Cu- martesi günü saat 14 te İstanbul Ithalât Gümrüğündeki Satın alma Komisyonuna gelmeleri. (1088) z Gümrük Muhafaza Umum Kumandanlığı Satınalma Komisyonundan: 1 — Gümrük Muhafaza teşkilâtı için “230” metre ka- putluk ile “1600” metre hâki keten yazlık elbiselik kumaş | 12-3 - 934 Pazartesi günü saatondörtte İstanbul Güm- " rük Muhafaza Başmüdürlüğü binasmdaki komisyonda pazar- lıkla satın vr. 2 —Istekliler (tasdikli şartnameyi her gün komisyon- dan alabilirler ve örneklerini de görebilirler. 3 — Pazarlığa gireceklerin malların komisyonca tasar- lanmış tutarınm yüzde yedi buçuğu olan “96” liralık vezne makpuz veya teminat mektuplarile gelmeleri. (1067) M0S Satılık motör ve hurda eşya Biri büyük diğeri küçük olmak üzere iki hava gazi motörü ile bazı hurda demirler ve tahta parçaları satılıktır. İsteyenler idare müdüriyetine müracaat etsinler. 1339 Deniz yolları IŞLETMESİ Aemteleri : Karaköy Köprübaşı Tel 42362 — Sirkeci Mübürdarzade Han Tel, 22740 JAyvalıksürat yolu SEYYAR vapuru 10 Mart CUMARTESİ 18 de Sirkeci rıbtımından kalkacaktır. (1093) Mersin yolu ADANA vapuru 11 Mart PAZAR 10'da Sirkecirhtr- mından kalkacak. oGidişte Ça- nakkale, İzmir, Küllük, Bodrum Rodos, Marmaris, Dalyan, Fet- hiye, Kalkan, Kaş, Finike, An- talya, Alanya, Mersin'e. Dönüş- te bunlara ilâveten Taşucu, A- namur, Kuşadası Gelibolu'ya uğ rayacaktır. (1094) Bakırköy sulh hukuk hâlcimliğinden : Balurköyünde yeni mahallede hazır- lık sokağında 48 No, ral hanede mu- kim iken 12-2.934 tarihinde vefat eden cenap Şahabettin Beyden iddiayi veratet- te bulunenlerm kanun medenin 534 nci maddesi ahkâmma tevfikan üç ay zarfın. da ispati verasetle müracaat eylemele- ri aksi taktirde terekenin hazineye devr | *e intikal edeceği ve müteveffadan ala <aklı olanlarla borcu olanların kezahik | kanun medenin 561 inci maddesine tev- fikan bir ay zarfında mahkemeye müra- eaatla alacak ve borçlarını defteri diyuna | (g5 kayıt ettirmeleri ilân olunur. (14199) Bakırköy sulh hukuk hakimliğinden Emrazı akliye hastanesinde tahtı tedavi- de iken 23-1-934 tarihinde o vefat eden Ismail Hakkı efendinin varisleri olduğu takdirde kanununu medeninin 534 ün- cü maddesi ahkâmına tevfikan üç ay zarfında müracaat eylemeleri ve kezalik müteveffadan alacağı ve borcu olanların. da kanun mezkürun 561 inci maddesi ah- kâmına tevfikan bir ay zarfında müraa- <aatla düyun defterine yazdirmaları ilân olunur. (14198), ERE iğ (73 üncü kolordu Hünları | M.M. V.SAJAL. KO.'dan: Yerli Fabrikalar mamulâ- tından 13,000 kilo sarı sabun- Tu kösele kapalı zarfla müna- kasaya (konmuştur. İhalesi 31 Mart 934 cumartesi “günü saat 15 tedir. Taliplerin nü- mune veşartnameyi görmek ü- zere her gün ve münakasaya iş tirâk için deo gün ve vaktin- den evvel teklif ve teminat mektüplarile Ankara'da M. M. V.SA. AL. KO. na müracaat- ları. (3486) (1069) İstanbul Kauçuk ve Kablo Fabrikası Türk Anonim Şirketi Idare Meclisince 1 Mart 1934 tari- hinde bissedaran heyeti umumiyesinin 22 Mart 1934 tarihinde sureti adiyede içtimaa daveti kararlaştırılmış olduğun- Türk Anonim Şirketi (MİLLİYET MATBAASI) HER NEVİ Duvar afişleri Kâğıt, Zarf Mecmua Mektep kitapları Roman Kartvizit Fenni kitaplar Fatura . El ilânları TABEDİLİR Defteri kebir, Yevmiye ve Kasa defterleri mevcuttur Her müesseseye elverişlidir. Kitap ve mecmuaya âit klişeleri Klişehanesinde yapar Adres: ANKARA Caddesi Gazetecilik ve Matbaacılık T. A. Ş. Kitap kısmı Telefon: 24310 dan esas mukavelenamenin 60 ncı mad- | desi mucibince hissedaranın yevmi mez“ kürda saat 14 de Şirketin o Fındıklıda tramvay caddesinde 137 ve 139 numa- ralı merkezini teşrifleri ve içtimaa ta- kaddüm eden bir hafta | zarfında malik oldukları hissesenetlerini şirket merke- zine tevdi ile dübuliye varakası alma» İ ları rica olunur. Ruzname : m, e Maksi ve Muralup rapor 33 senesi bilânço ve kir ve za- arının tasdik ve İdare Meclisi- inin | ii haklan» | Muralap v | murakaplerin intihabı ve bunlara verile BEN Ti DER 1216 e iRİK eek ücretin tesbiti, ZAYİ — Konya askeri orta mektebi 5 — İdare Meclisi azalarile müessis | inci sınıftan aldığım Gstdikname zayi ol- | lerin şirketle her nevi muamelât: tücca- | gü iyede bulunabilmelerine mezuniyet ita- “ (04192) | Umumi Neşriyat ve Yazı İşleri Yenisini alacağımdan hükmü yok- | Müdürü ETEM İZZET tur. 4NSI Hayri Muhlis Sivas, (14197) | Gazetecilik ve Matbaacılık T. A 53