29 Kasım 1934 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 5

29 Kasım 1934 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 5

— — TEFRİKA: / ÜR TEFRUKA: 17 İttihat ve (BAHAEDDIN ŞAKIR er h | | ahfuzdur. ii ie iv ii T akki! IGI VESİKALA GORE) A.C, ama metropolidi köy köy dolaşa-! Hrak fesat çıkarmağa çalışıyordu elm Rum milleti olduğunu | (bundan bir müddet sonra Rume- le yalnız Rum lisanı kullanıla- Sn, Bulgarlara kat'iyen mektep irılmıyacağını söylemekten çe- | ir, polidin söylediği | muzır | e yalnız kilise dahiline mün almıyor, yukarıda © yazıldığı | > bir şaki olarak filen ittihadı # Umumi inzibatı bozmağa da ce- İkt ediyor. Metropolit şimdi bir İanberi civar köylerde bulun- Mitadır. Oralarda hep Fesat çı: | makin meşguldür, Oralare'n ge | haberlere bakılacak olursa yereli yanında on beş, yirmi | dr müsellâh adam olduğu hak | Yüzlerce silâh attırmış ve ertesi- Üni Dramadan sureti mahsusada iği Rum mızikasile Eğridre iYüne nümayiş yaparak © girmek | iş ise de bunu haber alan Bul- si şayet Eğridireye girecek o- mun elim bir hâdise zuhu- İğ sebep olacağını (kendisine Bunun üzerine vermiştir. ropolit nümayişten vazgeçmiş- a yat ve Terakki cemiyeti Se- merkezi umumisi Dramadan İn bu raporu alınca onu bermu- i ul heyeti mebusesine gön- kle kanaat etmiş ve rapora Boten yazdığı bir mektubunda de- Mişti çi hp ramadan Rum © metropolidi digeımda gelen ve hakkile nazarı | İkainle alınmağa lâyık olan vara- | İş leffen tarafınıza o gönderildi, | yüüdericatı mütalea olundudin | ie Mezhep farkı — gözetilmeksizin | felâketzede muazzez vatanımız Me etmek istediğimiz orukad. | ittihat emelile kuvvetlenmenin | & kısım vatandaşlarımız tarafın- n hakkile takdir edilemed Birlacağı gibi münevver fikirli ol Mak Tâzrmgelen ruhani heyetlerin leessüf şu muazzez a ayrılmak olduklar da mey- çıkıyor, Bu gibi | hareketler Z MM Dramada değil, diğer bazı vüğelârm ruhani reislerinde de gö- iyor. Bunların âdeta bir mem- | İİ şan çıkmış talimat altında ha- | iç “ettikleri hissi uyatıyor. Onun pi İstanbuldaki arkadaşlarımızın Mae bir surette Rum patrikha- ine müracaatla lâzrmgelen ve Mhbiyettar olan zevatla mülükat “rek vatanımız saadet ve sela- Ketini temin için elbirliğile çalışıl- N İcap eden şu zamanda mem- g6ttin sükün ve rahatını bozacak kalpleri heyecana düşürecek ah- Mlden bilhassa ruhani — reislerin mi durmalarını ve vatanpervera- Yazifenin icaplarından kat'iyen Knlmamalarını temin edecek çare- : baş vurmalarını isteyiniz.,, ki. mektuptan anlaşılacağı vec- İttihat ve Terakki (o cemiyeti İşine unsurların Osmanlı dev- © bağlı olduklarını, fenalıkla- az alıız bazı şahıslar tarafından ip edildiğini zannediyordu. Bir eetropoli in küstahça hareketini aş andırmak için yapılması lâ hk elen kanuni yolları tutmaya- 1, “bu fenalıkları iylikle mukabe- miş lerek ortadan kaldıracağını ü de ediyordu. Abdülhamit devrin- tiAbdülhamit adamları nasıl bu şi adamların tahrikâtma uzaktan | izci kaldılarsa meşrutiyet dev- | dile dahi ayni suretle hareket e- 1, Yordu. Merkezi umumi yapılan etlerin bir menbadan alınan Yo, mat dairesinde yapıldığını anlı- dç lü, fakat onlarm men'i için Yudan doğruya o menbaa,İstan- Mes, ki Rum patrikhanesine mü- attan bir fayda bekliyordu. g0 zorluklar, karışıklıklar çorap kğ gibi açılıp gitmekte devam da ; ordu. Memleketin her tarafın- ola, siPdatla mücadele edilmekte | Se, ema dair hergün İstanbula ve Vergide mektuplar, telgraflar yağı | I intihabı dayanmış. | abitlerin mebus intihap edile- Saya ve daha doğrusu intihap e- ?8bitlerin o sıfatı muhafaza bil üz edebilmesi için askerlikten istifa eylemesi kanunu esasi ahkâmın- dandır. Halbuki askeri kanun mu- cibince zabit otuz sene hizmet et- medikçe istifasını veremez, Şu tak- dirde kanunu esasi ile askeri kanun bu hususta taarruz ediyor. Böyle bir halde, yani (o umumi ahkâmm hususi ahkâmdan olan askeri ka- nun gibi bir kanım mündericatile tearizi halinde hususi kamun ahkâ- mmın muteber olması hukukun e saslı kaidelerinden olmasına mebni zabitlerin mebus intihap olunabil- melerini temin için o hususi kanu- nun mevzuubahis maddesindeki hükmün ayrı bir madde ile tadili i- cap eder, Yani zabitler mebus inti- hap edildikleri takdirde, yaptıkları askeri hizmet kaç sene olursa olsun, İ istifa edebilecekleri hakkında hu- susi bir madde tertip © ettirilerek muvakkat O kanunlar ve nizamlar tanzimi hakkında mevcut usule tev- fikan mezkür (o maddenin Şüraşi Devlet ve meclisi vükelâda müza- kere olunması ve serian iradei se- niyesi alınarak neşri için lâzımge- len teşebbüslerin heyeti mebusece yapılmasını rica ederiz.,, Bu suretle zabitlerin mebus se çilmeleri için icap eden ilk adım a- tılmış oluyordu. Ondan sonra İs- tanbulda kendi başma çıkan Şüra- yi Ümmet gazetesinin serlevhasını cemiyetin neşriefkârma vasıta olup İstanbul merkezine tâbi bulunduğu yazdırılmıştı. Bu suretle uzun sene- lerden beri Pariste, Mısırda meşru- tiyet uğuruna çalışmış olan Şürayi Ümmet gazetesi İttihat ve Terakki fırkasını bütün mânâsile bir organı halini almıştı. Fakat gazetenin tah- rir heyeti şuradan buradan gönde- rilen uzun makalelerle dolduruldu. ğu için doktor Nâzım bey tarafın. | dan gönderilen bir mektupta deni- liyordu ki: “Şürayi Ümmet ceridei feridesi- nin neşrine başlanıldığından beri ahalinin gazeteye (o fevkalâde bir et göstermekte olduğu malüm- dur. Fakat şu bulunduğumuz te- ceddüt devrinde herkes uzun ma- kalelerden ziyade günün hâdisele- rine, veciz ve kma havadislere e- hemmiyet vermesine nazaran, umu- mun rağbetini arttırmaya vesile ol- mak üzere İkdam ve Sabah gazete- lerinde görüldüğü gibi küçük haber lerin derci de muvafık olacağını zannediyorum.,, — Bitmedi — POLİSTE Tramvaydan al'ıyan çocuk Yenikapıda Ortabostan sokağında oturan mual'im Bay Esad oğlu 16 yaşlarında Tayyar evvelki gün Valde camii önünde vatman Tevfik Efendi - nin kullandığı tramvay arabasından at lamış ve sol ayağından yaralanmıştır. Bir çocuk haşlandı, öldü Cibalide Üsküplüferm caddesinde oturan tütün inhisar idaresi odacıların dan Emin oğlu 2 yaşında Orhan çocu ğun üzerine dün kaynar bir halde olan #hlamur semaveri devrilmiş, çocuk haş lanmış, ölmüştür, Tahkikata nöbetçi | müddeiumumi muavini Bay Ekrem el koymuştur. Yeni bir afyon kaçakçılığı Polis kaçakçılık bürosu yeni bir af- yon ve esrar kaçakçılığı meydana çi- karmıştır. Tahkikat devam etmekte - dir. Içki içerken Taksimde stadyum gazinosunda şoför Vahan ile Dimitri ve kardeşi iç- ki parasından kavga çıkarmışlar, Di « mi'ri bira şişelerile Vahanın başmı a- ğir surette yaralamıştır. Yaralı Erkek hastahanesine kaldırılmıştır. Yangın başlangıcı Ortaköy tramvay caddesinde 130' | numaralı iki katlı kâgir ve sigortasız &vden yangın çıkmış ve evin tahta kı- sımları yandıktan sonra söndürülmüş- Buğudan yüzü yanan adam Kasımpasada Çöp: di buğusundan yüzü yanmış ve Bey hastahanesine yatırılmış » Yaralı adam öldü i Bir hafta evvel Balatta bir cinayet işlenmiş, kaçakçı Ahmet adlı biri bir m yüzünden kalafatçı Hakkı is - mirde bir'ni bıçakla ağır surette ya - ralamıştı. Yaralı Hakkı, Balat Muse- vi hastahanesinde ölmüştür. İngiltere antrenör ve muharrir. lerinden Çarlı Bel Fransa spor ga- lerinden birine yukarıdaki baş lık altında yazdığı bir makalede di yor ki: “Yurttaşlarım haftaymda Ingil- tere - İtalya maçının sayısını öğren dikleri zaman gülümsemişlerdi, Fakat kat'i netice anlaşıldığı za - man, yüzlerini ekşittiler. Birçok mutaassıplar, on İtalyanm, kırk beş dakika içinde, on bir İngilizi 2 - O yeneceğine inanamıyorlardı. Bana gelince, hakkımı teslim et - | mek lâzımdır, hâdisat tahminim gibi çıktı, Son senelerde İtalya, Portekiz ve Fransada birçok fut - bol takımlarına antrenörlük ettim, Avrupada futbolün geniş terakki « sini gördüm. Çok defa İngilterede ki dostlarıma, futboldeki şöhretle- rinin tehdit edilmekte olduğunu haber verdim. Burnuma güldüler, Idareciler, menecerler, antrenör - ler, oyuncular benimle alay ettiler. Onların fikrince böyle bir şey ola- mazdı ve bütün İngiltere “şahane tecerrüt” üne güvenerek rahat u - yudu. 1929 da İspanya kendi top- raklarında İngiltereyi yendi. 1930 da Avusturya beraberliği temin et ti, 1931 de Fransa galip çıktı. 1932 de, İngiltere (harika takımı) güç- lükle yeniyordu. 1933 te Italya In- giliz üstatlara kafa tutuyordu. 934 il Fenerbahçe ha oynanacak... Şeref stadında: Be şiktaş - İstanbulspor; Fenerbahçe stadında: Vefa - Beykoz; Taksim stadınd. ray, Bunlardan en mühimmi şüphe- siz, Fenerbahçe - Galatasaray ma- çıdır. Fenerbahçe - Galatasaray maçla rının bir tarihçesini çıkarmağa lü- zum yok. En son maçı hatırlata- km: İ © Zayıf denebilecek bir Galatasa ray takımile idmansız sayılabile - cek bir Fenerbahçe takımı arasm- da yapılan son maçı, teknik bir o- yundan ziyade sırf enerjik bir 0 - | yunla Galatasaray 1 - 0 kazanmış. t. Yarınki maçı kim kazanacak? İki takımın son vaziyetlerine bir göz atacak olursak: Galatasaray takımı son maçtakinden daha kuv vetli değildir ve daha teknik oyna | yabildiğine de henüz şahit olama- dık. Vakıa; Süleymaniye ile yap- 1 Çeklerin İngiltere takımı müdafilerinden Koping de İngilizlerin Avrupa turnesi Çek oslovakya ve Macaristanda kendi- lerine iki mağ! Nihayet, Hayböride son maç oynan dı... lik defa, bu maçın ertesi günü, İngiliz gazeteleri bu müşkül gale- beye özürler bulmak işinde hasta oldular. Italyanların sert oyunların dan şikâyet ettiler, oyun kaidele - rinin fena tefsir edildiğine sızlan- dılar, bazıları da Avrupa memle - ketlerile beynelmilel maçların kal dırılmasını istediler. Bu üç nokta- yı münakaşa edelim: Sert oyun mu? hele bakınız şu- na, onbir profesyonel İngilizin yalnız “alıp” karşısındakine (ge- ri vermediğini) tahayyül edemiyo rum. (Milliyet: Muharrir, (yaltız alıp geri vermemek) le (sertliğe sert - likle) mukabele edildiğini anlat - mak istiyor) Oyun kaidelerinin fena tefsiri mi? Buna şüphe edilemez. Fakat İngiltere Avrupada muzafferane turneler yaparak şereflerle dolu o- larak döndükleri zamanlarda da bu böyle değil miydi? Son noktaya gelince, bu temas - ları kesmek çok ağır bir hata olur, sırf şundan dolayı ki İngiltere fut- bolü tevakkuf halindedir, halbuki başka memleketlerin oyunu ilerli- yor. Fikrimce, kabahat İngiliz hal. kında ve İngiliz gazetelerindedir. Yurttaşlarım öteki memleketlerin futbolü hakkında çek cahildiri Avrupanın diğer takımlarını tanı- muyorlar, Meselâ Fransa, İsviçre, İtalyayı misal alalım. Bunların ga- zeteleri pazar günleri İngiltere Ji- kinin maç neticelerini neşrediyor- lar, İngilterede ise, Avrupanın bü- | yük beynelmilel maçlarını bile bil miyorlar. Ben Avrupada bir (Di - kidin), bir (Galaker), bir (Bas- tin) bir (Gudel), bir (Koping) in oyunlarından salâbiyetle bahseden | kimseler gördüm... İngilterede kim bana Lanjilye (Fransa), Hofman (Almanya), Samiye (İspanya), Kapel (Belçika), Abeglen (İsvii re), Sindelar (Avusturya), Puç (Çekoslovakya) yahut Kaligario (İtalya) nn kimler olduğunu bi - lir ve söyliyebilir? Burada sarfedilecek ilk bir gay- iyete mal oldu. | | Maçları İ — Çekoslovakya Milli takımı, önü müzdeki sene, beynelmilel maçla - rını şöyle tesbit etmiştir: 17 Mart- ta Prağda İsviçre ile; 14 Nisanda - «> İ Yarınki maçı hangi taraf kazanacak? Yarn lik maçlardan üçü da | tığı bir maçı 10 - 0 gibi bir farkla | Galatasaray! kazandıysa da bu fark, teknik bir kuvvetten ziyade, karşısındaki ta. | kım müdafaasının ve kalecisinin zafından ileri geliyordu. Fenerbah | çeye gelince, takım, son maçtakin | den muhakkak ki daha idmanlı - dır, Fenerbahçenin oyun tarzı, Ga latasarayınki, nik olduğu mın idmanlı olduğu bir zaman Ga latasaraya karşı bir avantaj temin etmiş olması lâzımdır. Ancak Fe - nerbahçenin yarın, Vefaya karşı düştüğü hataya tekrar düşerek ta- kımını fena teşkil etmemesi veya Ankaradaki son galibiyetinden ile- ri gelen (fazla bir güvenme) ile lâkayıt oynamaması lâzımdır. Bun- | dan başka, geçen seferkinden da- | ha fazla bir gayret ve enerji sar - fetmesi de icap eder. Çünkü kana- atimizce, bugünkü vaziyette, Ga - İatasaray takımının Fenerbahçeye karşı koyabilecek yegâne tefevvuk noktası, böyle mühim maçlarda sar fettiği enerjiden ibarettir. Esat HAMDUN | Pariste Bir Viyanalı Viyananm First Vicnna takımı. nın beynelmilel merkez muhacimi Adelbreht, Fransanm Rasing klü- bu tarafından alınmıştır. Malüm- dur ki, Avusturya Milli takımının Prağda Avusturya ile; 26 Mayısta Berlinde Almanya ile; 22 Eylülde Peştede Macaristanla. Diğer taraftan İtalya ve Yu - goslavya ile yapılacak maçlar da varsa da henüz bunların tarıhie « ri tesbit edilmemiştir. İ Balkan kupası Balkan kupası maçlarının tarih- leri şöyle tesbit edilmiştir: 23 Kânunuevvel Yugoslavya - Yunanistan. 25 Kânunuevvel Yu, goslavya - Bulgaristan. 26 Kânu- nuevvel Romanya - Yunanistan. İ 30 Kânunuevvel Romanya - Bulga ristan, 1 Kânunusani Romanya - Yugoslavya. Bu maçlar bu sene Yunanıstan - da yapılacaktır. Bir mucit öldü 1890 da yani 44 sene evvel, fut- | bol kaleleri ağını icat eden İngiliz ölmüştür. Kırk dört sene sonra bizde hâlâ bazı yenlerde kalelerde ağ bulunmadığını düşünürsek bu mucidin bize faydalı olacak ka - dar yaşayamadığına hükmedebili- riz. Monti'nin ayağı İtalya milli takımınm merkez muavini Monti'nin ayağı, İngilte - re - İtalay maçında kırılmıştı. İtal yaya döner dönmez sıkı bir tedavi altına alınan Monti, doktorların söylediğine göre, yirmi güne ka - dar iyileşecek ve birbuçuk iki ay sonra tekrar futbol oynayabile - | cektir. AŞ lerine terettüp eder, Bu gazeteler, Avrupa milletlerinin oyununu ve futbolcülerini İngilizlere tanıtma- lı ve takdir. ettirtmelidir. Bütün münasebetleri kesecek yerde, bilâ İ kis, Ingiliz idarecileri, Avrupalı - larla maçları fazlalaştırmak fırsat larının hepsinden istifade etaseli - dirler, İngiliz futbolünün düştüğünü söylemek istemiyorum, fakat diğer memleketler futbolünün yakında İngiltere seviyesine geleceğini id « dia etmek istiyorum. , İngiltere uyansın ve kendine gel sin... | | ret vardır. Bu da İngiltere gazete- kalecisi meşhur Hiden de bugün Rasingde oynamaktadır. Alman futbolcular Almanya futbolühde salâhiyet sahibi bir zat son zamanlarda Al manya Milli takımından bahse - | | derken: “Milli takımımızı yapmak güçleşti. Her mevki için elimizde üçer oyuncu var” demiştir. Düzya kupası maçlarında iyi bir mevki a- lan Almanyanın futbolde az za - manda nasıl terakki ettiğine yuka rıdaki sözlerden daha parlak bir delil olamaz. Fener - Galatasaray Istanbul Futbol heyeti riyasetinden: 1 — Taksim Stadında: Saha komise- ri Bay Necmi, Fenerbahçe » Galatasaray genç t. saat 10 hakem Bay Bahaddin enerbahçe - Galatasaray B. T. saat 11,10 | hakem Bay Nuri, Topkapı - Altınordu 1 inci t, saat 12,50 hakem Bay Sabih, Fenerbahçe - Galatasaray 1 inci & saat 14,30, hakem Bay Ahmet Adem, yan ha- 'kemleri Baylar Halit Galip, Ibrahim. 2 — Beşiktaş (Şeref) stadında: saha komiseri Bay Kemal, Beşiktaş - İstan- bulapor genç t. saat 10, hakem Bay Zari- fi, Beşiktaş - Tstanbulspor 1 nci &. saat 11,10, hakem Bay Suphi, Eyüp - Beys lerbeyi 1 nci t. saat 12,50, hakem Bay "| Mehmet Salim, Beşiktaş - lstanbulipor B. t. saat 14,30, hakem Bay Kadri. 3 — Fenerbahçe stadında: Saha ko- miseri Bay Saim Turgut. Beykoz - | Vefa B. & seat 10, hakem Bay Ali Rad van, Anadolu - Hilâl 1 nci & 11.45 ha- kom Bay Şazi, Beykor.Vefa Indit, 14,30, hakem Bay Cafer, Voleybol ve basketbol heyetinden! 30-11-1934 cuma günü (Galatasaray lokalinde yapılacak voleybol maçları: 1s- tanbulspor - Vefa saat 17, hakem Bay Ali Rıdvan, Fenerbahçe - Feneryılmaz saat 17,30, hakem Bay Feridun, saha â- miri Bay Talat. Istanbul Su Sporları klübU balosu 1. 5. K, “ Istanbul Su Sporları Klü- bü,, âzasmı dostlarile biraya getirmek ve güzel bir akşam geçirtmek maksadile, Pera-Palas'ta bir suvare tertip etmiştir. Bu suvarede akşamdan saat beşe kar dar misafirler şerefine Pera-Palas ida- resince, boyle dahil, zengin bir büfe açık Olimpiyatta Futbol Beynelmilel futbol federasyonu icra komitesi son toplantısında a- şler görüşülmüştür. — Mali rapor okünmuş ve dün ya kupast larmda 3,683,990 liret hâsılat, 243,000 liret mas «- raf, 1,440,000 liret kâr olduğu an- aşılmıştır. Dünya kupası maçla - rında güzel idare ve organizasyon dolayısile Italya federasyonunun İ tebrik ve takdirine karar verilmiş tir, 2 — 1936 Berlin olimpiyatına | futbolün de sokulması hakkındaki Alman olimpiyat komitesinin tale bi müzakere edilmiş ve istedikleri takdirde iştirakleri hususunda mil Ni futbol federasyonlarına mezuni yet verilmesi kararlaştırılmıştır. O limpiyatta futbol maçlarının teknik hususatı beynelmilel federasyonun idare ve mesuliyeti altında olacak tır. 3 — Beynelmilel maçlarda ha - | kem tarafından sahadan çıkarılan bir milli takım oyuncusunun o | maçı takip edecek ilk beynelmilel maçta otomatikman boykotlu ol - ması ve oynsyamaması kararlaştı. rılmıştar, (Cumhuriyet gazetesinin spor muharriri, bir vakitler, sporda oto matik ceza olamıyacağını iddia et mişti, Vakıa o zaman bu iddiasın- da mağlâp olmuştu amma bilme « diği işlere fazla karışmaması için beynelmilel federasyonun yukarı - daki kararile işi bir defa daha ha» tırlatmış oluyoruz.) Aydın takımı Çinede maç yaptı AYDIN, (Milliyet) — Vilâyeti- mizde spor depreşmeleri ve kay- naşmaları gittikçe hızlanmakta ve ilerlemektedir. Aydm muntaka ve spor klubundan 35 idareci ve o- yuncu Çineye gittiler. Orada Ay- dm ve Çine madran takımları bir maç yaptılar. Maçı Madran klu- İlk devrede Aydmlılaı devrede de penaltıdan o madran- lılar bir gol çıkararak oyunu Ay- dınlılar iki.bir kazandılar. Ay. dın takımında eyi anlaşma vardı. Çinelilerin soluk kabiliyetleri eyi idi, fakat aralarında hiç anlaşma yoktu. İlk devrede Aydın hemen tek kale oynadı. Ama ikinci devre de Çineliler açıldılar, buna muka- bil Aydınlılar da kesilmeler belir. di. Her iki takım bir birine karşı çok saygı ve sevği ile davrandı ve bu, oyunun başından sonuna kadar böyle gitti. Spordan umdu. ğumuz ve istediğimiz bu olduğun- dan çocukların gösterdikleri bu sportmelik orada olanların hepsi- ni çok sevindirdi. Bugünkü kutlulama için Türkiye Futbol federasyonundan : Türkiye futbol şampiyonu Beşiktaş kulübünün birincilik müsabası talimatna mesi mucibince Türkiye Birncliği Müsa bakalarına ştirak eden 16 azasınin şahıs larına ve kulübe cumburiyet halk fr. kası namına mükâfatlar verileceğinden alâkadarların kulüp murahhasile birlik- te bugün saat 17 de Cağaloğlunda ka binasma gelmeleri rica olunur. A 7 G.S Al Elaziz Belediye reisinin bir izahı Eliziz Belediye reisi Bay Hurrein Kâ- z1m'dan atideki telyazısını aldık. Oldu- ğu gibi koyuyoruz: Son Postanın 24 ikinci teşrin 934 ta- rihli nushasında hayli karışık bir hukuk meselesi başlığı altında çıkan yazıda va- ziyet tahrif edilmiştir. Benim fırka nam- zedi olarak kazandığımm ortada hukule luk bir mesele olmadığınm mülkiye mü- fettişinin tahkikat neticesinde değil bu raya varışında bir gün sonra bana ist el çektirmiş olduğunu bu Postanın tarihten gösterd sında hiçbir benzerlik olmu mesi için bu telimin saygı d temize konulmasını çok dilerim, Tayyare cemiyeti balosu Tayyare cemiyeti heyeti idaresi dün sabah saat 10 da Bayan Nakiyenin baş kanlığı altında toplanmiş, cemiyete ait bazı meseleler görüşülmüştür. Bu ir balo yapılmasa karar ve » Balo 7 Şubat perşembe ak » şamı verilecek ve her yıldan daha gür bulundurulacaktır. zel olmasına çalısı'ar