28 Mayıs 1931 Tarihli Servetifunun (Uyanış) Dergisi Sayfa 10

28 Mayıs 1931 tarihli Servetifunun (Uyanış) Dergisi Sayfa 10

YALNIZ SEN. Rana en yalın me vaysa, sen ondan da yaksın... Uzun kirpiklerin göze çok yakın olduğu gibi. Dudakların birbirine yakın olduğu gibi. Dağ çiçeklerinde yapraklar birbirine yakın oldu. dn gibi.. Denizin ufka yakın olduğu ygibi.. Günahın nsan yalın olduğu gibi. İşte sen de bana o kadar yakınsın., O kadar yakım hi, konuşuyoruz, ellerimizi sıkıyoruz. beraber oturuyoruz.. yoldu rasgelip eslâmlaşıyo- rug. Bir davette buluşup çay içiyoruz.. Beraber tiyatroya yidiyoruz.. Birbirimize çok yakınız. Şeytanın kalbe yakım olduğu gili... Tanaşıyoruz ; sen biliyorsun ; ben meyim.. kümüm, nerede otüruyorum.. Ben biliyorum : sen neşin, kimsin,. nerede oturuyorsun... Bu yakınlığı ben ta yüreğimde duyuyorum, Sen. de öyle. gözlerimin önünden ayrılmıyortun. Ben de Senin... Fakat tek bir nokta par: Bu hissi söyleyemiyorum, sen de söyleyemiyorsun. Bunları yalnız, karşı karşıya geldiğimiz vakit gözlerimiz söylüyor., anlayor.. Biz de anlayoruz. “Fakat. anlamamış yörünüyonuz.,.Söyleyememek.. me büyük isterap !,. Sana şimdi işte burada söylüyorum.. Sen, sen, evet sen anlayorwun, değil mil. Sen anlayorsun ya, yetişir... Herkes merak etsin., Kim bu 2.. hangi ke? Zarar yok, başkaları bik mesin... Bilmemeleri lâzım.. Arık ben, şimdi yalniz yözlerimle değil,apaçık söyledim., Bekli- yorum, sen de söyle. Bu yakınlığı sen de anlat. Yakın olan her şey nihayet birleşiyor. Ben sana çok yalınım.. Sen hana çok ya- Kunsın,. Yalmz sen, sana yakınım! demiyorsun. Een dedim; seni bekliyorum. O kadar birbirimize yakınız ki, yavaşça : — Gvet, desen, iştleceğim.. Reşat Feyzi TR yi? HAYDUT! Bir bomba gibi patladı kapı, Camlar şangır şatıgır indi, İsli “duvarlar gerindi 1. Göründü kapıda kara bir dev, Ve iki alev Göz dolaştı baştan baza izbeyi.. Kaşlar çatıldı, Atladı tezgâh başından barba yere, Hinlt durdu birdenbire, Çöktü, silindi, küçüldü kafalar! Geniş bir neles aldı kapıda dev, İki alev Güz tekrar dolaştı, Sonra iki çivi gibi mıhlandı bir masaya | Çıldırasıya Bir hırsla beş on diş, Müthiş Bir lezzetle gıcırdadı! Çivilenen baş, avaş yavaş, Doğruldü yerinde; Sonra bir gölge, bir eli kemerinde Fırlıyarak auldı! Canlı, cansız, esmer, kara Yapıştı bir onda bütün eşya düvara; Ortada sert İki halat sütünü et! Gözleri kan, alev, İki kara dev Bir yamyam gibi. bakıştılar | Dudaklar sustu, boşluk konuştu, Soluklar birikti duvar yakınında; İki kahbe biçak oynadı kınında ! Gözleri kan, alev, İki kara dev, Masaları devirip aştılar Karşılaştılar ! A. Sirri rağ ie 5 181p—130 kei İnmez nin mi znmelizmemmün. mke lmlnüneı, yene Menü. send mn © mm