28 Mayıs 1931 Tarihli Servetifunun (Uyanış) Dergisi Sayfa 8

28 Mayıs 1931 tarihli Servetifunun (Uyanış) Dergisi Sayfa 8

SERVETİFÜNUN No. 1816 —130 Çiçek ve Tavuk Sergisi Çok rağbet gördü. 25,000 kişi ziyaret etti. Sahiplerine mükâfat İstanbul Zirant odası tarafından tertip edilen çiçekeilik ve tüvukouluk sergisi, geçen halta <'Tük- sini » bahçesinde açılmış ve çok rağbet. görmüştür. Sergiyi, açık bulunduğu dört gün zarfında 26.000 kişi ziyaret elmiştir. Berginin tavukculuk kısmında tavuklar, fa- wüislar, güvercinler, uh- telif kuşlar, kazlar, ör dekler, hindiler vardı. Bas arada beyaz İayşatr Jar ve bir de maymnu bulunuyordu. Çiçekeilik kisminda da İusyyeti hüiz olarak yetiştirilmiş çiçekler, bu arada yeşil ve mavi güller güörülü- yordu, Tavukonlk galasında bilhassa Bakırköyde Mı sırtarlasında magllir Ali Fuat B. in yetiştir. diği tavuklar, mümtaz bir mevki almıştır, Fuat ” İyi verildi Çiçekçilik âcrgisinde güzel bir köşe B. in yedi senelik bir fan- lişel —eticesinde vücude getirdiği fenni tavuklınne- sindeki 110 tavuktan sergi- ye gelirdiği siki viyandon tavnğıle bir horozu Tevka- iâde müküfar slarak Zirant bankası o müküfatım, tş viyatdön melezi de gümüş adalye hazatmişlırdır, Fawb B, in fetni Tolluklar ve guluklarla mücehhez &oü sistem - kümesinden dülayı ida bir gümüş madilye ve rilmiştir. Fuat 4, bu kür mesi bizzat O vücnle petir miştir. Favnkenluk kısmında, diğer mükâfat kazanımlar, Nurettin, Sadi, Ratip 'Tahir, Feyzi B. lerdir. Güvercin mükkfatını Binbaşı 'Talüt B. almıştır. Kuşculukin İs- mail B., nadir nebütlar sahasında Lutfi Arf B., — Devamı 4İG vacı snhifede — Ameli hayat mektepleri.. Kız ve erkek Ameli hayat imekteplerinden bu sene mezun olacaklardan bir grup... Talebeler evvelki gün Tepebaşında bir müsamere vermişlerdir.