23 Haziran 1938 Tarihli Servetifunun (Uyanış) Dergisi Sayfa 22

23 Haziran 1938 tarihli Servetifunun (Uyanış) Dergisi Sayfa 22

SAR Sermayesi: 62,000,900 ” Merkezi: ANKARA Şubesi : İstanbul Bankanın işlettiği fabrikalar ; > Hereke Yünlü Dokuma Fabrikası Feshane Yünlü Dokuma Fabrikası Bünyan Yünlü Dokuma Fabrikası İzmit Kâğıt Bakırköy Bez Fabrikası Kayseri Bez Fabrikası Ereğli Bez Fabrikası > Beykoz Deri ve Kuudura Fabrikası 4 Kurmakta olduğu Fabrikalar: Bursa Merinos Fabrikası Gemlik Sun'i İpek Fabrikası Nazilli Bez Fabrikası Karabük Demir ve Çelik Fabrikası Malatya Bez Fabribası v Bunlardan başka SÜMER BANK'ın ) memleketin daha bir çok sınai işletmelerinde * 5. bissesi vardır. ii p > > 4 SÜMER BANK Kumböre? biri İ Dört meşhur doktor tarafından Pudra üzerinde Yapılan Tetkik neticesinde şayanı hayret bir inkılâp Dört büyük doktorun, pudranın cilt üzerindeki tesiri hakkında yaptıkları fenni tetkikat hitama ermiştir. Muhtelif yaşlar- da 467 kadın üzerindeki tecrübeler netice- sinde bâzı pudralarda cilt üzerinde siyah beneklerle lekeler husule getiren ve cildi tahriş eden ve mesamatı genişleten ufak taneler bulunduğu anlaşılmıştır. Halbuki Tokalon pudrasının, bütün bu ufak tane- lerden tamamen muarra olduğu kemali hayretle görülmüştür. Tokalon pudrası «havalandırılmış» olduğundan cazip bir hafiflik ve inceliktedir. Muntazaman ve yeknesak bir halde cilt üzerinde yapışır ve cildi ince bir güzellik tabakasile kaplar. Ayni zamanda bu Tokalon pudrası, hususi bir usul dairesinde pudrayı sekiz saat sabit tutan krema köpüğü ile karıştırılmış olduğundan, ne rüzgâr, ne de yağmur, ne de terden katiyen müteeşşir olmaz ve tenin «fini mat» sevimliği- ni hiçbir vakit tağyir etmez. Hemen (bugünden Tokalon pudrasını tecrübe ve isbtimale başlayınız. Sıhhi bir surette kontrol edilmiş olduğundan mutlak bir iti- mat temin eder, Dr. İrfan Kayra Röntken Mütehassısı Her gün öğleden sonra saat 3 ten 7 ye kadar Türbede Dr. İhsan Sami yanındaki eski Klod Farer sokağı Arslan Er Apartmen Ne. 8-10, Dahiliye Mütehassısı Dr. HAFIZ CEMAL Lokman Hekim Pazardan başka günlerde 2,30 dan 6 ya kadar İstanbul Divanyolu 104 yeni numaralı huşusi kabinesinde hastalara bakar. Salı, Cumartesi sabah (9,30-12) saatleri hakiki fıkaraya mahsustur, Mnayenehane ve ev telefonu: 22398 — 21044 Hafiflik - Rahatlık J.Rovsael Korselerinde (Galna), nizi incitebilecek s8 balim ae e mia se da hiçbir tazyik yok. — tup Bu korseler, vüçudunuzu sıkmakşızın tonasübünüzü ins cektir ve göğsünüzü kuvy.uendirir; Fiyatı 25 Hradan iibaran. pe İSTANBUL, Bayoğlu Tünel meydanı İZ No, iy, Mağatamızı ziyaret ediniz veys 9 Nolu tarlfemizi lalayinir. Fiyatlarımızda büyük tenzilii.