22 Aralık 1938 Tarihli Servetifunun (Uyanış) Dergisi Sayfa 11

22 Aralık 1938 tarihli Servetifunun (Uyanış) Dergisi Sayfa 11

Spor mevsimi hararetle devam ediyor. Hapgood arasında ciddi bir dü- ello helinde geçen bu maç Highbury stadım İleyecandan heyecana sürüklemiştir, Matthew oyun esnasında bir- kaç defa yer değiştirmiş ve ek- seriyetle merkez mnhacim ye- rinde oynamıştır, 29 üncü dakikada kirk yar- dalık mesafeden topu çok mü- said bir şekilde yakalıyan Matt- hbews merkez muhaçim Sicele verdiği güzel bir pasla takıtıı- niz yegüne sayyiinı yaptırmışlır. Arsenal, 41 inci dakikada Bastinin gözel bir hücumu ne- ticesinde merkez muhacimleri vastasile beraberlik sayısını .yapmıştır. Arsenal ikinci devrede mü» dafsasının pek parlak oyunu sayesinde güzel oynamiş ve son on beş dakika içinde öç gol yaparak maçı kafanmıştır. Arsenal doküzuncu, Stoke Glş on heşineidir. Maçta 33,009 kişi bulum- maştur. Middeleburoug 4 - Derby 1 Haftalardanberi lig İiderli- ğini muhafasa eden Derby ta- İngiltere lig maçları hiç beklenilmiyen neticeler verdi kımı ilk devreyi 1-0 mağlâbi- . yetle bitirmiştir. İkinci devrede çok güzel bir oyun tutturan Middels üç sayı birden yaparak bu meşhur takımı perişan bir halde birak- mıştır. Derby lig lideri, Middels beşinci vaziyettedir. Maçta 18,090 kişi bulun- muştur. . Charlten 4- Everton 1 Lig liderini aylardanberi büyük bir ısrarla takib eden Everton ilk devreyi 1-0 mağ- lâp bitirmiştir. Ikinci devrede bir sayı ya- pan Everton üç gol yemiş ve fena bir mağltbiyete uğramıştır. Everton 'ikinci, oCharlton altıncıdır. Maçta 15.000 kişi bulun- muştur. İKİNCİ LİG-MAÇLARI Manchester 4- Norwich 1 Birinci ligden ikinci lige düşen Manchester takımı birkaç hafta evveline kadar çok müş- kül vaziyette idi. Son hafinlar- da üstüste gelibiyetle başlayan Manchester bi mağta 4-1 gibi yüksek bir gelibiyet elde etmiş- tir. a iimda Aklencil Diyen Bedim Simay ve dtsere besle b 17-17938 —