5 Nisan 1932 Tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 10

5 Nisan 1932 tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 10

5 Nisan EMNİYET SANDIĞI EMLÂK MÜZAYEDESİ Kat'i Karar İlânı Bttırma Muhamman Hesap bdeli küymeti 100 1153 Merbunatım cina ve mev'ile mevki we müştemilâti No 115 Balatta, Hamamcı Muhiddin mahalle- sinde, Tanburacı sokağında, eski 19 mükerrer ve yeni 33 numaralı altmış beş arşın arsa üzerinde, kârgir üç katta, dört oda üç sofa, iki taşlık, bir mutfak, bir kuyu, bir sarnıç, bir şahniş bir daraça, bir balkon ve altı arşın aralığı havi bir hanenin nısıf hissesi. Fatihte, Haraççı Muhittin Mahallesin- de eski şıfahane ve elyeym Türbe sokağında, eski 21 ve yeni 7 numa- ralı altmış beş arşın arsa üzerinde körgir bir katta zemini çimento altı kısnen bodrüm, tavani putrelli ve çatı altım ve elektrik tertibatmı havi (önünde ustor, kepenk ve cemekân vardır ) bir dükkânın tamamı. Büyükadada, Acemköşkü sokağında eski 25 mükerrer numaralı yüz elli arşın arsa Üzerinde kârgir, zemin katta, bir oda, bir mutlfak, bir halâ, bir toprak ev altı, tavanı noksan bir. methal, birinci kat, bir sofa, dört oda, bir halâ, bir methal, üze- ri çatı arası ( merdiveni yoktur. ) ha« rici sıvasız ve Üstü saçla örtülü ve dört yüz seksen bir — arşın bahçeyi bhavi seneden arsa elyevm natamam bir hanenin tamamı. Çırçırda, Hacı Hasan mahallesinde, Haydar caddesinde, eski 33, 35 ve yeni 43 numaralı iki yüz doksan dört arşın arsa üözerinde, kârgir bir katta, ahurun Üstünde cephesi ahşap samanlık, bah- çede harap ve salaş halinde iki tarafı (bir tarafı bir katlı üç diğer tarafı bir buçük katlı yine üç oda ki cemen altı odası vardır) Ve üç yüz altı arşın bahçeyi havi maa ahur bir bap arabalığın tama- m. Hacı Mehmet Tevfik ve İsmail Hakkı Beyler * Ortaköyde, Yenimeyhane sokağında, eski 3 mükerrer ve yeni 17 numaralı ve seksen arşın arsa üzerinde ahşap iki katta, birinci kat bir taşlık, bir müutfak, bir oda, bir halâ, ikinci kat- ta iki oda, bir sofa, bir halâ, elektrik ve terkos tertibatı (bir bodrum, bir kuyu vardır, Birinci katta çıkma ve alt kat demir parmaklıklıdır.) Ve kirk doküz. arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı. Beşiktaşta, Şenlikdede mahallesinde, mezarlık çıkmazı sokağında eski 3 ve yeni S numaralı, doksan iki arşın arsa üzerinde cephesi iki arkası ahşap üç katta altı oda, iki sofa, bir mutfak, bir taşlık, bir şahniş, bir kuyu, ve alt- mışarşın bahçeyi bavi tamire muhtaç bir hanenin tamamı, Berçlunun demi Mehmet Halit B. Abduullah Ef Ahmet Hidayet B. İhsan Huriye H. Ahmet Cemalettin B, ve Fatma Simperver H. Hocapaşada, eski Aziziye Vezir iske- lesi caddesi ve yeni Abüssünt cadde- sinde eski 8 mükerrer ve yeni 71,73 numaralı seksen beş arşım arsa Üüze- rinde kâgir üç katta yedi oda, (oda nın birinde yük vardır) üç koridor iki taşlık bir mutfak ve altında bir dükkân ve bodrum ( sofanın ikisinde dolap vardır) ve altmış beş arşın bah- çeyi havi bir hanenin tamamı Beyoğlunda, Tozkuparan mahallesin- de, Cami sokağında eski 6 mükerrer ve yeni 19 numaralı elli iki arşın arsa üzerinde kârgir dört buçuk katta yedi oda üç sofa bir bodrum, bir mutfak, bir antre, iki çıkma, bir da- raçayı havi bir hanenin tamamı. Edip Hasköyde, Addisselâm mahallesinde eski Ciksahın ve yeni Tekke sokağın- da eski 7 ve yeni 23 numaralı yetmiş drşın arsa Özerinde ahşap iki kattan dört oda (odaların birinde yük birin- de yük ve dolap vardır.) Bir gusülha- ne iki sofa (odanın biri ufaktır.) Bir #vlu odun ve kömürlük olarak müs- Bin H. 600 5630 7872 1200 100 SON POSTA 17050 8421 Yeşilköyde, 1314 38111 tamel bodrum ve sekseo arşın bahçe- yi havi (bariçten iki methali vardır. Ve harici kısşmı tahta ve kısmen çin- ko kaplıdır.) Bir hanenin tamamı. Süleyman Servet Halit B. Arnavutköyünde, Birinci cadde soka- ğında, eski 100 mü. 100, 106, 104, 102 ve yeni 104, 106, 108, 110, 2 nu- maralı yüz dört arşıe arsa üzerinde ahşap beş katta sekiz oda üç sofa, bir. mutfak, bir taşlık, bir tulumbalı kuyu, bir daraça ve altında üç dük- kânı (biri tahta ile bölünmüştür.) Ve kırk üç arşın arsa üzerinde bir dükkâm havi bir hanenin tamamı. Çarşıyıkebirde kiseciler - mahallesinde eski ve yeni 110 numaralı ve otur arşın Üzerinde kârgir bir kaxtan iba- ret, zemini kısmen tahta, kısmen mermer ve elektrik tertibatını havi bir dükkânın mesf hissesi, Fatihte, Mağmnisalı Mehmetpaşa ma- hallesinde, Büyükkaraman caddesinde eski 14, 14 mü, ve yeni 17 - 19 nu- maralı yüz arşın arsa üzerinde kârgir üç katta dokuz oda, bir antre, iki çini koridor, iki ocak bir bodrum ve altında bir dükkânı ve on beş arşın aralığı havi bir hanenin tamam, Fatma Felisan H. Fatma Hayriye H Ömer Hulüsi Ef, Sabiha H. Beyazıtta, Sekbanbaşı Yakupağa ma- hallesinde, eski Hasanpaşa karakaolu, yeni Gülhane sokağında eski 8, 106,1 ve yeni 106-1 104-2 numaralı bin yet- miş altı arşın arsa Üzerinde, ( mukad- dema hamamın soyunma mahalli iken ifraz edilerek depo haline getirilmiş- tir ) kâgir bir katlı, iki kubbeli zemi- ni mermer döşeli ( içinde bir havuz vardır ) müfrez bir deponun tamamı. Osman Fahrettin B. oğlu Ahmet Şevketiye mahallesinde, Bulvar sokağında, eski 34, ( elyevm 5) mumaralı iki yüz elli arşın arsa üzerinde kâgir iki buçuk katta, bod- rum katında, bir çini taşlık, bir oda, bir odunluk, bir kömürlük, bir halâ, bir çamaşırlık, bir sabit kazan, ve müzayık tekne, birinci kat dört oda, bir sofa, bir mutfak, bir halâ, ikin- ci katta bir sofa, beş oda, bir hama mı (bir kurnalıdır. ) iki harici antre, bir sahrınç, bir kuyu, ve (775) ar- şın bahçeyi havi bir hanenin tama mı, Tophanede, Karabaş mahallesinde, Çu- bukçular sokağında, eski 30 ve yeni 40, 42 numaralı iki yüz arşın arsa üze- rinde, kârgir üç katta (dahili ahşaptır) yirmi iki oda, bir büyük taşlık, iki ko- ridor, dört halâ, bir tulumbalı kuyu, bir ocak mahalli, dört kömürlük, ve dahilen tamire muhtaç maadükkân bir hanenin tamamı. (Bekâr odaları olarak kiraya verilmektedir.) Fatih ( Fethiye ) Kâtip Maslahattin mahallesinde, Fethiye caddesinde, eski 38 ve yeni 30 numaralı yüz yirmi beş arşın arsa üzerinde zemin katı kâgir diğerleri ahşap olmak üzere iki buçuk katta beş oda, iki sofa, bir bodrum bir kuyu, bir ev altı, bir çimento an- tre, ve yirmi arşın arsa üzerinde kâ- gir bir mutfık, ve kırk iki arşın bahçeyi havi tamire muhtaç bir ha- nenin tamamı. Fatma Erenköyde, İç Erenköy mahallesinde Hamam sokağında, eski 390 ve yeni Gi mumaralı yüz on arşın arsa üze- rinde birinci kat çimento bir ev altı diğer bir taşlık bir mutfak, bir halâ bir guüsulhane, ikinci kat, bir sofa, 3 oda, bir çıkma (zemin kat kârgir Üzeri ahşaptır.) Ve kırk arşın bahçeyi bavi maa ahır. bir hanenin tamamı. Hamdi B. Abdülkadir B. Nazire H. İbrahim Ethem Ef, Bakıköyünde, Cevizlik mahallesinde, Hat boyu ve hamam sokağında eski 53,55,34,32,57 ve yeni 24,26,39 nu- maralı yüz altı arşın arsa Üzerinde ahşap iki buçuk katta biri yemek odası olmak üzere yedi oda,iki sofa,bir bodrum, bir mutfak, büyük çat altı, bir balkon, bir tulambab kuyu, altında bir dükkân ve elli arşın arsa üzerinde ke- ——— d Abdülhamit Ef. | / Söyfa (ir Yunanistanda Buhidn Si- kıntısı Gittikçe Arlıyor (Baş tarah 1 İnci sayfaıla ) civarından gelen haberler vazi- yeti daha karanlıklaştırıyor. Se- rezdeki ticaret teşekkülleri, her törlü borçlara karşı bir senelik tecil müsaadesi — koparmak ve hükümeti buna razı etmek için iki gün müddetle — dükkânlarım kapatmışlardır. Dükkânlar mar tın İl ve nisanın — birinci günü kapalı kalmıştir. Kavala, Dıra- ma, İskeçe — ve Selânikte — ise fabrika ve bilhassa tütün ame- lesinin gündeliklerinden tenzilât yapılmak istenilmiş ve büyük bir tesanut mukavemeti — karşisinda kalınmış, amele haftalıklarım ka- bul etmemiştir. Diğer taraftan Selânikte iki Musevi ticarel!hane- si 4 milyen drahmi açıkla ( 100 bin lira ) tatili tediyat — etmiştir. Şu hale göre Yunanistan veziye- ti kâfi derecede —müphem ve karanlıktır, denebilir. H4t Örümcek Dede Dünyanın en meşhur - gevç koz romanı olan bu eser İngilizceden tercüme edilmiştir. Bir Kolejl: kuan hayatından bahseder. Saadet yölgesi ismile sineması bu hafta başlıyor. Muallim Halit kütüphanesi 75 kurnş. Raşit Rıza Tiyatrosu Kadıköy Süreyya Sinemasında 6 Nisan Çarşamba akşamı AFACAN Fotoğraf Tahlili Kuponu Tabiatinizi öğrenmek istiyor- sanız fotoğrafınızı 5 adet ku- pon İle birlikte —gönderiniz. Fotoğrafınız sıraya tabidir. ve iade edijmez. Hangi suallerin cevabı ? Fotoğraf intişar edecek mi ? TFotoğrafın kdişesi 30 kuruşluk | pal mukabilinde gönderilebilir. za bir dükkân ve altmış dört arşın bahçeyi havi ( dükkânlardan birinin üs- tünde bir oda vardır. ) bir hanenin tamamı. Şükrü B, 168 750 3320 Süleymaniyede Süley- maniye mahallesine, Keme- raltı caddesinde eski 36 ve yeni32,34 numaralı otuz arşın arsa üzerinde üstünde ahşap bir oda ve çıkmasını havi tonos bir dükkânın tamamı Halil İrfan B. Yukarıda cins ve nevi'le mev- ki ve müştemilâtı yazılı emlâk Öi gün müddetle icra kılınan aleni müzayede neticesinde hiza- larında gösterilen bedellerle talip- leri Üzerinde takarrür ederek bi- rinci ihalesi icra ve 31 gün müddetle müzayedeye vazedilmiş ve 7 Mayıs 932 tarihine müsa- dif cumartesi günü saat on dört- ten itibaren müzayedeye — mü- başeret olunarak saat — on beş buçukta mmen — kıymetini geçtiği takdirde kat'i kararlarının çekilmesi mukarrer bulunmuş ol- duğundan |talip olanların merzkür günde saat on beş buçuğa kadar sandık idaresine müracaat eyle- meleri ve saat on beş buçuktan sonra vukubulacak müracaatların kabul edilmiyeceği ve — mezkür emlâke evvelce — talip — olanların kat'i karar esnasında hazır bulun- madıkları veya başka talip zuhur eylediği takdirde evvelki taliple- rin müzayededen çekilmiş adde- hanacakları lüzümu ilân olunur.