15 Haziran 1932 Tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 11

15 Haziran 1932 tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 11

İî Hazirân Bedava Bir Otomobil VEYA O kıymette bir çek Bugün bir FORD otomobili veya kamyonu alırsanız, bunun size bedava kalması pek muhtemeldir. Emniyet Sandığı Emlâk Müzayedesi ı'lhırıııııen İkraz Merhunatın cins ve ven'ile iymeti No. mevki ve müştemilâ 1006 Yeniköyde Ayanikolu mahallesinde Terazı 80- kağında atik 7 cedit 11 numaralı bir hanenin tamamı Kadıköyünde Osmanağa mahallesinde Rıhtım- iskelesi cedit Kahve sokağında atik 53 Mü. cedit 17 numaralı bir hanenin tamamı Üsküdarda Selimiye mahallesinde atik Taya- kadın cedit Hamam sokağında atik 9, 9 Mü, ce- dit 1, 3, 5-1 numaralı müşterek kuyuyu müş- temil maabahçe bir hanenin tamamı. Fatma Mihriye ve Ayşe Beriye H. lar 3896 Kuzguncukta Kuzguncuk mahallesinde Arnavut sokağında atik 42 cedit 44 numaralı bir hane- nin tamamı. Şahinde Tevfik ve Leylâ Nire H. larla Mehmet Faik B. 4676 Kadıköyünde Zühtüpaşa mahallesinde Kördere sokağında atik 18 cedit 44, 44 - 1 numaralı maabahçe dükkânı müştemil bir hanenin tas mamı, Abdullah Cevdet B. 5159 Beyoğlunda Hüse ” -öa mahallesinde Mecar caddesinde atik 8 lit 9O numaralı bir ha- nenin tamamı, Hatice Hayriye H. Lângada Kâtipkasım mahallesinde Suterazisi sokağında atik 64, 66 cedil 27-29-70-72 numa- ralı tahtında bir mağaza ve iki dükkânı müş- temil bir hanenin tamamı, İsmail Cemalettin B. Kasımpaşada Sahafmuhiddin mahallesinde İplikçi fırını caddesinde atik 70 cedit maabahçe bir hanenin Hetice Hediye H. Kadıköyünde Osmanağa muhallesinde Bekçiçık- mazı sokağında atik 6 cedit 12 numaralı bir hanenin tamamı. Fatma Zehra H, bilesale ve Hamdi B. tarafından Osman B. |bilvekâle Beyoğlunda Hüseyinağa mahallesinde Çaylak sokağında atik 63 cedit 77 numaralı bir hane- nin tamamı. Göztepe mahallesinde Çiftehavuzlar sokağında eski 6, 2 yeni 22, 22 numaralı ma bahçe bir köşkün tamamı, Ali Muhsin B. 9646 Gedikpaşada Eminsinan mahallesinde Cepha- neci sokağında eski 21 Mü. yeni 23 numaralı ma bahçe bir hanenin tamamı. Yuvakim Ef. Boğaziçinde Sarıyer maballesinde Madenbağ- ları sokağında 117 Mü, yeni 4 numaralı ma bağ bir köşkün tamamı. Samiye H. Kadıköyünde Zühtüpaşa mahallesinde eski Fe- ner yeni Gül sokağında eski 25 M. yeni 18 - 19 numaralı iki hanenin tamamı. Mom. Bercuhi Çakmakçılarda Dayahatun mahallesinde Süm- büllü han sokağında eski 18 yeni 17 numaralı bir mağazanın tamamı, Panayot Ef, Beyoğlunda Tatavla mahallesinde atik Rus ve Kostanten cedit Değirmen sokağında atik 55- 57 Mü. ve yeni 134 numaralı bir hanenin tamamı. Karabet Abrahamyan Ef, Kadıköyünde Hasanpaşa mahallesinde Ömer- cemalbey sokağında eski 11 Mü. yeni 6-8 nu- maralı bir hanenin tamamı. 9983 Beyoğlunda Hüseyinağa mahallesinde Havun sokağında eski 2 Mü. 2 ve yeni 10,12 numa- ralı iki hanenin tamamı. Manok, Herant, Ef. ler, A“rina, Siranoş ve Aznif H. lar, 1001 Çarşıyiıkebirde Batpazarı caddesinde atik 41, 43 cedit 188 numaralı tahtında bodrumu müş- temil bir dükkânın tamamı, Behaettin B. %Y“knrdn ikraz numaraları yazılı emlâkin vadesi hitamında borcun Nmemesi hasebile Gi gün müddetle satılığa çıkarıldığından ta- o]inlarııı veya fazla tafsilât almak yenlerin - Sandık — satış &mumcnt eylemeleri lüzumu ilân olunur. Borçlunun ismi 1565 Naciye H. 3629 5837 144 - numaralı Osman Sezai Ef. ve tamamı. 7151 Feyzi B. 9612 9864 9915 Vesile H. 800 Gamsız, Kedersiz M Devren Satılık Dükkân Ona b yezıtta Yodikule Tramvay tevek- kuf mahalinde (2) numaralı tütün ve müskirat ve sairo bulunan dükkânım devren satılıktır. OSMAN gece geçirmek istiyenler sakilinin Bostor ve bahçesini ziyaret rler, Her gece mükemmel hususi ince saz. Ligur, Gileri B. Şeriizade Süreyya Bey Hazin bir Irtihal ——— Odamızın ikinci Roisi $ ya Bey irtihal etmişir. B at ve tesellisiz haberi dün nid Kendileri uzun bi rahatarz idiler. Teda git rdi, Avdetlerin: Çi dikleri memleketo kavuşmad gün evvel Pire'de ölüm, onu, saygılarla bekliyen bizleri Süreyya Beyefendi Türk et hayatının en güzid etli uzuvlarından biri idi. K di mücsseselerinden mand dit senelerdenberi Odamı Reisliğindi ret ve Zahiro sasında, di adaşlarile beraber va Bor yeni kurmuş xlduklın ı.ıı,h.ı. .d'de, yaratıcı bir un- iz de çok temiz bir evlâdın Bu zıya karşısında Odamız sonsüz t ve Sanayl Odası Ademi iktidar ve bel gevşekliğine karşı en müeasir deva SERVOİN haplarıdır. Deposu, İstanbuldal Sirkecide Ali Riza Merkez eczancsidir. Taşraya 150 kuraş posta ile gönderilir. İzmirde Wrgat Pazarındaki — Trabzen Yeni Ferah eczanelerinde — bulunur. KONYA Mülli Sanayi Sergisine İştirak ediniz. ? » 15 Temmuz 932 Konya Milli İktısat ve Tasarruf Cemiyeti İatanbul Tic, Müracast mahalli : Sultanahmet Sulh 3 cü Hukuk mahkemesinden, Telefon ücreti ve saireden alacağı olan 5454 kuruşun tahsili hakkında telefon şirketi tarafından Ortaköy- de Tramvay sokağında mukim | derilen N. Mayer ve şürakâsı 1919 Li- mitet aleyhine ikame eylediği dava üzerine müddei aleyhe gön- | davetiyede ikametgâhın | meçbul olduğu mahalle heyeti | ihtiyariyesi ve mübaşirin meşru- | hatından anlaşılmış ve bilâ tebliğ iade kılındığından 15 gün müd- detle ilânen tebligat icrasına ka- rar — verilmiş ve — muhakemesi 29-6-932 Çarşamba günü saat 14 de talik kılınmış olmağla vakti mezkürda mahkemede bizzat is- rafından — musadı bir göndermediği takdirde giyaben mu- | hakemeye devam oluna ilân olunur. - Ucuz Etler Ekstra dağlıç ve beyaz kara- man ve kıvırcık etlerinin okkası 55 kuruş, semiz dana 30 ku- ruşa, kuzu ve süt dana em- salsiz ucuzlukta PENDİK'te iskele yanında & üumaralı dükkânda hergün satılmaktadır. EHEMMİYETLİ BİR SEYAHAT Şehrlimiz Ford Motör kompsni Mü- i; Paris vo Londra fabrikaların t ve tetkik etmek Üze npani nmumt erede- bulun- y Süreyya Sinemasında Bu akşam esat 22 de Gala süvare konser dern karaglal. 3 — San'atkâr Fahri Bmerbum Hasan — xomik Ef.di Revüsünde 4 — Ertuğrul Sadettin ve arkadaşları tarfından, (Erkek Ayşe ) ve ( Teleton Avı ) vodvlileri batı vücut elmedîl veyahut ta- | vekil | a tafsillt ve- | Yeni ve Mııkemmel Kamus Fransevi Müellifi * Has Eelde bulunan Fransızca kamusların en mükemmelidir. Bugünün ihtiyaçları nazarı dikkatc alınarak yazılmıştır. 50,000 kelime - 1500 sayla - Güzel bir cilt Hati 250 kuruştur. P Merkez tevzli — Ankara caddesi Tür Neşriyat Yurdudur. an Bedreddin Kıymeti muhammesi Lira K 300 — Tamamı 3l arşın 28 santim terbiinde bulunan Çemberli- taşta Mollafenari mahallesinde Vezirbanı içinde küçük hanın 3 üncü katında 19-13 No, h kârgir odanın tamamı. 3 Tamamı tahminen 125 arşın terbiinde bulunan Kocamus- tafapaşa mahalle ve caddesinde atik 328 cedit 352 No.lı mukaddema dükkân elyevm arsanırı 120 hissede 30 hissesi, Tamamı 6 arşın 21 santim terbiinde bulunan Çarşıyıkebir« de atik Batpazarı caddesinde Çadırcılar sokağında 113 No. li dükkânın nısıf hissesi. Tamamı 104 arşın 92 santim terbinde bulunan Üsküdar- da Gülfemhatun mahalle ve sokağında Gülfemhtun ca- miinin metrük helâ mahalli arsası. Tamamı 31 arşın 32 santim terbiinde bulunan Bahçeka: pısında Hobyar mahallesinece Hamidiye caddesinde atik 28 cedit 77 No, l1 dükkânın 1 -8 hissesi, Tamamı 374 arşın terbiinde bulunan Hasköyde Kircmit» çi Ahmetçelebi mahallesinde Okmeydanı cadnesinde atik (5, 7, 9, 11, 13, 15) cedit (5, 7. 9, 11) numaralarla murak- kam tahtında üç bap dükkânı müştemil harap üç bap hanenin tamamı, Tamamı 165 arşın terbinde bulunan Kandillide Aralık sokağında atik 4 No.lı üç oda bir sofadan ibaret harap bir bap hatenin tamamı, Tamamı 23 arşın terbiinde bulunan Çemberlitaş'ta Mol- lafenari mahallesinde Yaâcıhanı alt katında 1 No. lı kâr- gir odanın tamamı. Tamamı tahminen 1225 arşın terbiinde Çengelköyünde ve caddesinde atik 157 No.lı harap hamamı müştemil atik 159 No, lı harap enkaz halinde bir bap hanenin nısıf hissesi, . Beyöğlünda ' Kâtipmüstafaçelebi —mahallesinda — Telgraf sokağından atik 4 Küçükparmakkapı caddesinde 36, 38 No, alan müfrez iki kıt'a arsadan 148 arşın terbiinde bulunan kısımnı beber zirai 15 liradan 2220 lira ve 108 arşın Lerbiinde bulunan kısmı beher zirar 12 liradan 1296 Kra ki her ikisi birden 3516 liradır. Balâdaki emlâki mahlüle satılmak üzere dört halta müddetle müzayedeye vazedilmiştir. Müzayedesi Temmuzun 16 ıncı cumartesi günü saat 15 tedir. Talip olmak istiyenler pey akçelerile beraber yevm ve saati mezküra kadar Çemberlitaş'ta İstanbul Evkaf Müdi- riyeti binasında Mahlülât kalemine müracaatleri ilân olunur. Sinop Vilâyeti Defterdarlığından: Sinop Vilâyetinin hududu mülkiyesinin sevahil kısmında Sayit olunacak bilcümle balıkların dört senelik hasılâtı saydiyesi şeraiti tiye dairesinde satılacaktır. 1 — Sinop Vilâyetinin deniz kısmında tutulacak balıklardan al- nacak *6 12 rusumu saydiye 11 - 6- 932 cumartesi gününden iti- baren 22 gün- müddetle ve açık arttırma usulile müzayedeye konulmuştur. 2 — Sürülecek peyler haddi lâyık görüldüğü takdirde Maliye Vekâleti Celilesinden istizana talikan 2-7 - 932 cümartesi günü saat on beşte Defterdarlık dairesinde müteşekkil İhale Komisyonu tarafından ihale icra edilecektir. 3 — Talipler müzayedeye iştirak edebilmek için dört senelik bedeli muhammeni olan 10404 liranın *6 7,5ğu olan 780 lira dipozito olarak sandık makbuzu veyahut 661 numaralı kanunun Gıncı maddesi mucibince nakit yerine muteber bir banka kefaleti veya kıymeti muharreresi üzerinden istikrazı dahili tahvili veyahut borsa fiatinden *» 10 noksanile diğer milli esham ve tahvilât ibraz etmeleri lâzımdır. 4 — Şartname muhteviyatını anlamak ve daha fazla malümat almak isteyenler Sinop, Samsun, Ankara, İstanbul Defterdarlıkla- rına müracnl etmeleri ilân olunr. ı Yoklamaya Davet | BLO. As, Şu. Reisliğinden! Be. | yoğlu askerlik şubesinde mukayye' âmüm İhtiyat zabitanının Haziran 982 gayesine kadar yoklamalarını yaptırmak üzere müracaatları lüzumu | Hlân olunur. |— Valnız Beyoğlu mintakasında Mü- kayyet ve mukim bulunan 328 do- gum'u yerli ve yahancıların ilk yok- lamalarını yaptırmak — Üzere Beyoğlu askerlik şubesine 18 Hazirandan 28 Hazirana kadar müracaatları lüzumu ilân olunur. (4 adet vesika İetografila yeni harf- lerle yazılı nöfae eladanlarile gelecekler. (2220 1296 3516) Hangi euallerin covabı ? Fotoğrat intişar edecek mi ? Fotoğrafın kilyosl 0 kuruşluk — pul mukabilinde gönderilebilir.