15 Mart 1933 Tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 12

15 Mart 1933 tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 12

İpekî; yünlü de yaptı! ÜBDEKİZ yünlüleri İpekiş mağazalarında satımıya baş'andı Her gün Bursadaki fabrika- dan yeni yeni çeşitler geliyor. İpekiş fabrikası tez- gâhlarında — imaline başlanan yün'ülerin piyasada emsalini bulmak mümkün değildir. Dünyanın adedi mahdut fabrika- larından biri ve Türkiyenin en büyük ve en asri tesisatla mü- oegheı ipekli —fabrikası olan (İpekiş) in yünlü imalinde kazandığı Mmuvaflakiyet büyük bir zalerdir. İpekiş yünlülerinde de Paris modası günü gününe * — tatbik edilmektedir. “Bu iş te İpekiş'indir. ,, GRİPE TUTULMAYINIZ Her sabah bir kaşe NEOKALMİNA aldığınızda vücudunuza gripe karşı en kuvvetli silâhı vermiş olursunuz. Mideyi ve kalbi kat'iyyen yormaz. 6 ve 12 kaşelik kutuları isteyinir. Tek kaşeli kutunun fiatı 7,5 kuruştur. İstanbul Posta Ve Telgraf Başmüdüriyetinden: Muhterem Halkımıza: Adi ve taahhütlü harici ve dahilt mektuplar İçine para ve sair kaymetli evrak koymayınız ve koymamalarını muhabere ettiklerinize bildiriniz. Çüönki bunların ziyar halinde Türk ve Ecnebi posta idareleri mes'uliyet ve tazminat kabul etmediklerinden başka hari- ciler için gönderenler hakkında (Türk parasını koruma) kanununa tevfikan takibatı adliye dahi yapılır. DEVLET DEMİRYOLLARI İLÂNLARI Haydarpaşa-Adana arasında seyrisefer eden ve Haydarpaşadan cuma, pazar, pazartesi, salı, perşembe günleri, Adanadan cuma, cumartesi, pazartesi, salı, perşembo günleri hareket eden posta trenleri ile seyahat edon yolcuların kolayl kla yemek tedarik ede- bilmelerini temin maksadile 16-3-933 tarihisden itibaren Haydar« paşadan ve 18-3-933 tarihinden itibaren Adanadan mezkür teren. lere birer mutfaklı furgon ilâve edileceği ve ucuz bir fiatla arzu eden yolculara kompatimanlarda yemek verileceği ilân olunur. EMLÂK ve EYTAM BANKASI İLÂNA Beşiktaş'ta Satılık Arsa Beşiktaşta Abbasağa mahallesinde atik Hasanpaşa deresi eedit Bostan sokağında cedit 1 numaralı bostan 9 parçaya bilifraz peşin bedelle satılmak Üzere müzayedeye vazolunmuştur. Mezkür arsılar 200 ilâ 400 metre murabbaı mesahasındadır. Ve herbirinin cephesi 8 ilâ 10 metredir. İhale 23- 3- 933 perşembe günüdür. Talip olanların 100 yüz lira depozito akçesini müstashiben yövml mezkürda saat 16 da şubemize müracaatları, SON POSTA MEVSİMİN VE EN YENİ Telefunken 343 Parazite karşı ayar:- lıdır, kendiliğinde Fading'i düzeltir, doğrudan doğruya okunabilen işik- li İstasyon gostercisi vardir. Yüksek konuşanı Elektrodinamiktir. TELEFUNKEN 343 EN HASSAS RADYO AHİZESİ BOURLA BİRADERLER ve $sı ve SATİE MAĞAZALARI bubeyaz cilde BELir C) Böyle bir cildim olabileceğini daha üç gün evvel kati'yyen tahmin edemezdim. Cildim sararmış, solmuş, alaımda ve çenem ile burnum etrafında siyah benlur eilt kabarcıkları besit me- samelerim vardı. Bugün; beyaz vo ka- dife glll yumuşak oldim ve patrlak tenim herkes tarafından takdir ve gıp- tasvor nazarlarla bakılmastadır. Şimdi het kadın, cilt için e mükem- mel bir unsur olan — beyat ( yağsız) Tokalonm kremini her gün muntara- man İştimal ederek elitlerini kolayea beyazlatıp yumuşatarak güzolleştirebi- lirler. Bu yeni Tokalon kreminde beyazlatan ve kuvvetlendiren kabız movat ile karıştırılmış taze krem ve af zeytinyağı vardır. Bu krem; hemen cilde nüfuz ettiği © hetile cilt gulodatı- nın taharrüşatını teakin müübesit me- samatı teksif ve tamamon Zail olacak surette siyah benler hal edor. Ea katı biltleri yumuşatır ve (on — camerleşm!ş ölitleri beyazlatır. Sgün zarfında vildi oderese yoni ve gayri kabili tarif bir güzellik ve tâzelikle süsler ki bunun başka sürette temini gayrımtimkündür, Satılık Hane Yoşilköyde İstanlül önddesi 72 Çok kullanışlı sekiz. oda, bahçe, sahrtınç ve kuyulu mükemmel bir. ev satılıktır. Taliplerin matbaamızda Lem'i Beyo müracaâlk Bon Posta Matbaası | Bahibir Ali Ekrem * Neşriyat Müdürü: Halli Lâwi l! Istanbul Evkaf Müdürîğeti llânlarıi K ymeti muhammenesi ira 313 Kumkapı'da Muhsinehatun — mahallesinde Tiyatro enddesinde 52,33 arşın miktarında bulunan 102 No, lu arsan.n tamamı, Babıâli civarında Hobyar mahallesinde Cağaloğlu yokuşunda eski-10 yeni-29, 31, 33 No.li kâgir matbaanın 1-120 hissesi, Sirkeci civarında Hocapaşa mahallesinde Nöbet» hano sokağında köşe başında eski-1 ! yeni-9 No, li ve 123-metre murabbamdaki arsanın tamamı. Çemberlitaş'ta Mollafenari mahallesinde Esirpazarı sokağında köşebaşında 174,5 metre murabbaın da taş duvarları havi Bayrampaşa mescidi arsası, Çemberlitaş'ta Mollafenari — mahallesinde Vezir hanında Küçük han üÜçüncü katta, 13,19 No. l1 ve 3l-arşın 28-santim odanın tamamı, Balâdaki emlâkin pazarlıkla satış ve ihaleleri Nisanın 12-c0l şırşııııbı günü saat 15-tedir. Taliplerin pey akçelerile beraber hergün stanbul Evkaf Müdiriyeti binasında Mahlülât kalemine müracaatları, 98 460 — 00 1712 00 x» x» Kıymeti muhammenesi Verilen bedel Lira K. Lira K. 1187 00 712 50 Küçükpazarda Hocahayrettin mahallesinde Ayazma sokağında 74.5 metre murabbamnda Salihağa mescidi arsası. Yukardaki arsa müzayedeşinde verilen bedeli haddi lâyikında görülmediğinden martın 20 inci pazartesi günü saat 15 te ihalesi icra edilmek üzere bir hafa müddetle temdit edilmiştir. Fazlasile talip olmak istiyenlerin pey akçelerile beraber İstanbul Evkaf Müdiriyeti - binasında Mahlülât Kalemine müracaatleri. ** * Kıymeti muhammenesi Lira 4125 60 Galatada tramvay tevakkuf mahallinde börekçi fırını hizasında eski 20 No, l1 18 arşı 63 santim arsa Üzerine mebni kâgir dükkâ- nin 38 hissesi 20 mart 933 tarıhli pazartesi günü saat 15 te pazarlıkla ihalesi icra kılınacağından taliplerin pey akçalarile beraber İstanbul Evkaf Müdiriyeti binasında Mahlülât kalemine müracaatleri İnhisarlar Umum Müdürlüğünden: Şartnamesine ve “13501,, numaralı kararname ahkâmına tevfi- kan takasla ve pazarlıkla yüzer kiloluk “300.000, üç yüz bin adet tuz çuvalı satın alınacaktır. Taliplerin şartnameyi gördükten sonra pazarlığa İştirâk etmek üzere *967,5 teminat akçelerini hamilen 42-4-933 çarşamba günü saat 14fe Galata'da alım satım komisyo- Duna Nİ li