27 Nisan 1934 Tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 12

27 Nisan 1934 tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 12

HALİS İPEKTEN ISMARLAMA gömleğinize yaptıracağınız marka da dahildir İDEKİZ Mağazalarını ziyaret ediniz. Gayrimübadiller Cemiyetinden: Türk Gayrimübadiller Comiyetinin mutat altı aylık kongresi nisabı ekseriyet elmadığından Mayısın 9 ncu Çarşamba gününe tehir edilmiştir. Mukayyet azanın yevmi mozkürda saat 2 de İstanbul Halkevine teşrifleri mercudur. Rüzname : 1 — İdare heyetinin altı aylık mesai raporu. BUDAPEŞTE BEYNELMİLEL SERGİSİ 4-14 MAYIS Avrupa satış merkezi Her nevi tafsilât, ziyaret ve sergiye iştirak için fahri mümessili bulunan Gulata'da Kutu Hanında 6 Numaralı IN T R A K Beynelmilel Nakliyat Bürosu - Telefon: 42173 D. AXELRAD Harbiye Mektebi Kumandanlığından: Bu sene Harbiye mektebinden zabit vekili çıkacak efendilere âtideki eşya ve teçhizat satın alınacaktır. 1 — Elbise, şapka “ piyasanın en iyi yerli malı gabardin ku- maş,, malzeme nümunesi. T 2 — Çizme ve mahmuz potin ve getr «hem yapılmış nümunesi hem malzeme nümunesi.» 3 — Manevra kayışı “İmal edilmiş şekilde,, 4 — Sırma, Kılınç “Sırma ve nikel numuneleri.,, $ — Portatif karyola maa kılıf “Yapılmış şekilde ve malzeme numuneleri. "6 — Yatak, Yastık, Yatak örtüsü, yatak çarşafı, yastık kılıfı, eibinlik yapılmış şeklde ve her eşyanın birer numunesi, 7 — Hurç hem yapılmış ve hem malzeme numunesi, 8 — Battaniye yapılmış nümune, 9 — Manevra sandığı yapılmış nümune “malzeme nümunesi,, 10 — Matra yapılmış nümune. 11 — Eldiven yapılmış nümune. Malzeme numuneleri: Muayene edilecek eb'adda ve beher par- çadan üçer adet olacaktır. İşbu eşyanın itasına talip olanların Mayısın üçüncü Perşembe gününe kadar hergün öğleden evvel mektepte teşekkül eden komisyona müracaat ve tevdileri. *2006,, (160098) İstanbul Belediyesi İlânları Kadıköy ve civarına ait olup bu kere tadil edilen Binek ve yük arabaları ile hamal ücreti tarifelerini gösterir cetvel Belediye mer- kezi ile Kadıköy kaymakamlık ve belediye şubesi müdüriyeti binalarına asılmış olduğu ilân olunur. “2012,, İstanbul Millit Emlâk Müdürlüğünden: Galata'da Arap Camii mahallesinin Perşenbe Pazarı cadde- sinde 56 No. lu dükkânda zuhur eden kahveciliğe ait muhtelifülcins eşyanın 29 Nisan 934 Pazar günü saat On dörtte Milli Emlâk Mü- dürlüğü binasında açık arttırma suretile satılacağı ilân olunur. (1975) — SON POSTA Düşünen, ağlıyan çocuk Gülen, yerine, koşan çocuk ! Sevinmek, gülmek, eğlenmek çocuğun hakkıdır. Çocukları bir köşeye büzülüp oturmaya, masa başında düşünmeye değil gülmeyo oynamaya teşvik ediniz. Kumbara, istikbal çocuğa yalnız yapan değil, fakat sevindiren en güzel vasıtadır Siz de çocuğunuza İŞ BANKASINDAN bir kumbara alınız İstanbul- dördüncü icra me- murluğundan: Andon Meleko Niko Meleko Yani Meleko Diyandandi — Yanakakis — elendiye olan borcunuzdan dolayı — İstanbulda limon iskelesinde 55 - 57 No. lu dük- kânınızın ihtiyaten tahtı haoze alınma- sma İstanbul mahkemei asliye birinci hukuk dairesinin 384-99 No,lu ve 19/3/934 tarihli ilâmile karar verilmiş ve işbu karar dairemizin 934/2035 No, l yasile infaz edilmiş ve ikamet- n ki ecnebiyede ve olmasına binaen — işbu karar süretivin ilânen tebliğine karar veril- miş olmakla tebliğ — makamına kaim olmak üzere ilânen tebliğ olunur.(16143) Denizyolları İŞLETMESİ Acenteleri » Karaköy Köprübaş Tel 42362 — Sirkeci Mühürdarzade Han Tel. 22740 Ayvalık Sür'at Yolu ANTALYA — “*puru 28 Cumartesi 18 de Sirkeci rıhtımından kalkacaktır, *2026,, Gemilerde gemi kâtiplerin- den alınacak biletler zamma tâbidir. Her yolcunun biletini acenteden alarak — vapura girmesi — menfaati — iktızasın- dandır. (1948) Beyoğlu dördüncü sulh hu- kuk mahkemesindeni Şişlide Os- manbeyde Afitap — sokağında Araksi apartımanında (7) No.lu dairede sakin iken 11483-982 tarihinde — vefut eden Ayşe hanımın - vasiyetnamesi açılarak teafizine — başlandığından — bu bapta itirazı olanların ilân tarihinden itibaren bir ay içinde Beyoğlu dördüncü sulh hukuk mahkemesine müracaatları lüzu- mu ilân olu Neşriyat Müdürü: Halil Lütfi ı A. Faik Limitet Şirketi Tolefon: 22354 Telgraf Adresir KAPSOL İstanbul, Sirkeci Liman Han bir gecinme!.. ucüz tesisat Az para ile mükemmel Taşra için hususi Her nevi asri gazoz makine'eri, gazoz şişeleri, esans gazoz köpüğü, Hamizı karbon, Kapsol ve asri gazozculuğa ait ve lâzım bilümum malzemenin en büyük deposu. Yalnız ciddi alâkadarlara kataloğumuz derhal takdim olunur, İnhisarlar U. Müdürlüğünden: A, — “1500,, Kilo Sabun: 5/5/934 Cumartesi günü saat “14,, B. — * 750,, Kilo Damga Kurşunu: 5/5/934 Cumartesi günü saat “15, C. — * 500,, Kilo Arap Sabunu: 7/5/934 Pazartesi günü saat “14,. Bu üç kalem eşyayı vermek istiyenlerin nümune ve şartnameleri ürdükten sonra pazarlığa iştirak etmek üzere *4 7,5 teminatlarile eraber hizalarında gösterilen gün ve saatlerde Galatada Alıum, satım komisyı acaatları. *2010,, onuna —müri İ ——