26 Aralık 1936 Tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 7

26 Aralık 1936 tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 7

MADENİ ALGOP u İstanbul Altıncı İera Memurluğundan: İki hisse itibarile bir hissesi Sabri Can Şamgulun uhtesinde olup Em- niyet sandığına birinci derecede ipotekli bulunan ve tamamına 4320 Hra kıymet takdir edilen Beyoğlunda Hüseyinağa yeni Çukur mahallesin- de Sakızağacı ve Halebli caddesinde eski 22,75 yeni 20, 73 No. lu bir ta- safı Papazyan kansı Takohi veresesi hanesi bir tarafı Milogodis henesi Halebli sokağı ve diğer tarafı Sakızağacı caddesile mahdut ve evsafı aşağıda yazı- h bir kârgir evin yarısının satılmasına karar — verilmiştir. Zemin katında: Sakızağacı sokağından 73 No. lu kapıdan girilen zemini mermer bir antre ve merdivenle inilen zemini kırmızı çini bir koridor dört kömürlük ve zemini kırmızı çini Maltız ocaklı bahçeye kapısı olan ve sarnıcı havi mut- fak ve helâ bahçede üç ağaç olup Halebli sokağına yüzü vardır. Bu sokak- tan 20-No. lıdır. Asma katında: Camekânla bölmeli sofa üzerinde karşılıklı iki oda vardır. Birinci katında: Camekânla bölünmüş salon üzerinde iki oda bir helâ bir kiler vardır. İkinci katında: bir sofa üç oda bir helâ iki kiler çatı katında: İki oda kiler ve potrelli tahtaboş olup demir - parmaklıklıdır. Binanın beden duvarları kârgir ve yan duvarı müşterektir. Zemin ve bod- rum kat pencereleri demir parmaklıklı olup elektrik terkos tesisatı vardır. Umum mesahası 199,50 metre murabbaı olup 64 metre murabbat bina ze- mini kalanı bahçe olan evin yarısı tapudaki kaydında olduğu gibi açık art- tırmaya vaz'edilmiştir. Arttırma peşindir. Arttırmaya istirük edecek müşterilerin kıymeti mu- hammenenin ©p 7,5 nisbetinde pey akçesi veya milli bir bankanın teminat mektubunu hâmil olmaları icap eder. Müterakim vergi, tanzifat, tenviriye ve vakıf borçları borçluya aittir. Arttırma şartnamesi 22/1/937 tarihine müsadif —cuma günü dairede mahalli mahsusuna talik edilecektir. Bi. rinci arttırması 15/2/937 tarihine müsadif pazartesi günü dairemizde saat 14 den 16 ya kadar icra edilecek birinci arttırmada bedel, kıymeti muham- menenin 9p 75 ini bulduğu takdirde üstte bırakılır. Aksi takdirde son art. tırmanın taahhüdü baki kalmak üzere arttırma on beş gün daha temdit edile- rek 2/3/937 tarihine müsadif sah —günü saat 14 den 16 ya kadar Dai- rede yapılacak ikinci arttırma neticesinde en çok arttıranın üstünde bıra- kılacaktır. 2004 numaralı icra ve iflâs kanununun 126 ımncı maddesine tev- fikan hakları tapu — sicillerile sabit olmıyan ipotekli alacaklarla diğer alâ. kadaranın ve irtifak hakkı sahiplerinin bu haklarını ve hususile faiz ve ma- sarife dair olan iddialarını ilân tarihinden itibaren 20 gün zarfında evrakı müsbitelerile birlikte Dairemize bildirmeleri lâzımdır. Aksi takdirde hakları tapu sicillerile sabit olmıyanlar satış bedelinin paylaşmasından hariç kalır- lar. Müterakim vergi, tenviriye ve tanziliye ve dellâliye Tresminden iba- ret olan belediye rusumu ve Vakıf icaresi bedeli müzayededen — tenzil olu- nur ve 20 senelik vakıf icaresi taviz bedeli müşteriye aittir. Daha fazla ma- lümat almak isteyenlerin 35/3468 numaralı dosyada mevçut evrak ve mahallen haciz ve takdiri kıymet raporunu görüp anlayacakları ilân olu- nur. (3784) KUTULARDA KAŞE Grip, Nevralji, Romatizma, baş ve diş ağrılarına birebirdir. KUMBARA "EARLADIR SON POSTA A N BİRE. IDOĞ VEREN L IK'I'IDAR BEL GEYŞEKLİGİ MAD YÜSÜR A BAA SEKS ULIN “KUTUSUZ00 KURUŞ. İN MAHMUT'CEVAT SİRKECİ “ZİSTANBUL ıaııuı Abdülvahap, Katina, Erato ve sal. için açık art tarihine müs trma bedeli bulürsa ©6 gün ihale edilecektir. Bulmadığı decektir. bedeli olan 1196 lira müşteriye sittir.. minat mektubunu getirmeleri şaztlır. müşteriden alınacaktır. 4 — 2004 sayılı lora ve i0âs kanununun Heyoğlu 3 cü Sulh Hukuk Hâkimliğinden: |müştereken mutasarıf oldukları ve tamamı | 15000 lira muhamımen kiymetli Beyoğlunda (Tomtom mahallesinde Acıçeşme enddesinde Jalanda iki dükkânı müştemil bir bap 22, 24, İ26, No, lu apartımanın tamamı İzalel şuyu | ya konulduğundan 1/2/9397 pazartesi günü saat 15 ten 18 ya kadar Beyoğlu Sulh Mahkemesi Baş- kâtipliğince müzayede İle satılacaktır. Art- talımin olunar kiymetin <. 75 | takdirde 15 el güne geleğ 16/2/897 tarihine müsadif salı günü saat 15 den 16 ya kadar kera olunacak ve en çok arttırana ihale edi- 1 — İhaleye kadar birikmiş olan maliye, belediye vergileri ve vakıf icareleri ve dellâ- liye müşteriye aittir. 20 senelik vakıf taviz 2 — Artlırmaya girmek isteyenler mubam- men bedelin ©e de yedi buçuğu nisbetinde te- minat akçesi veya ulusal bir bankanın te- 3 — Arttırma bedeli ihale günlemecinden itibarea yedi gün içinde mahkeme kasasına yatırılacaktır. Aksi takdirde ihale bozularak farkı flat, zarar ve ziyan ve falz bilâ hüküm Müz'iç Boğaz Ağrıları , Kışın bir çok insanları rahatsız eder. Yutkunmakta zorluk ve iztirap çekerler. AKRiDOL Boğaz ve budemcik iltihapların! pek şabuk geçirir. Soğuk algınlığından, Grip ve Nezleye yaka.anmaktan bizleri korur, Her eczanede bulunur. 15 tanolik kutusu 35, 40 tanelik kutusu 70 kuruştur İstanbul Yedinci İcra Memurluğundan: Yuvanın Emniyet sandığına birinci derecede ipotek bulunan ve tama - mına 2400 lira kıymet takdir edilen Edirnekapıda Kariyeyi Atik Ali paşa mahallesinin eski Ayayorgi yeni Bahçevanoğlu şimdi Neşter sokağında eski 37 yeni 14 No.lı sağ tarafı ve cephesi yol sol tarafı Yorgi hanesi ve ar- kası Aleksinin arsasile mahdut evsafı aşağıda yazılı bahçeli bir evin satıl- masına karar verilmiştir. Zemin katında: Zemini mermer bir taşlık iki oda ve zemini mermer tu- lumbalı kuyuyu havi ve alafranga ocaklı ve yer dolaplı bir mutfak ve mut- faktan geçilen zemini çimento şaplı bir çamaşırlık ve buradan bahçeye kapı ve zemini mermer dolabı havi bir helâ vardır. Birinci katında: Merdi- ven başında camekân olup bir sofa üç oda ve ayrıca musluk mahalli ve he- lâ ve odadan geçilen zemini renkli çini mermer musluklu alafranga ocaklı bir mutfak »(işbu odada yük, dolap vardır). İkinci katında: Bir sofa üzeri- ne beş oda ve taras vardır. Elektrik tesisatı mevcut olup arkada ufak bir bahçede mermer bilezikli ve demir makara tertibatlı bir kuyu ve bir asma mevcuttur. Bina kâgir olup dahili ahşap kısmen yağlı boyalıdır. Zemin ve birinci kat pencereleri demir parmaklıklı olup ayrıca birinci kattan itiba- ren sarnıç vardır. Küçük bina mutfak kısmı olup iki katlıdır. Umum mesa- hası 123 metre murabbaı olup 14 metre murabbat küçük bina 84 metre mu- rabbaı büyük bina zemini olup kalanı bahçe olan bir evin tamamı tapudaki kaydında olduğu gibi açık arttırmaya vazedilmiştir. Arttırma peşindir, Arttırmaya iştirâk edecek müşterilerin kıymeti mu- hammenin 96 7,5 nisbetinde pey akçesi veya milli bir bankanım teminat mektubunu — hâmil — olmaları icap — eder. Müterakim — vergi, tanzifat, tenviriye ve vakıf borçları borçluya aittir. Arttırma şartnamesi 22 / 1 / 937 tarihine müsadif Cuma günü — dairede mahalli mahsusuna talik edilecektir. Birinci arttırması 15/2/937 tarihine müsadif Pazartesi günü dairemizde saat 14 den 16 ya kadar icra edilecek — birinci arttırmada bedel kıymeti — mu- bammenenin *075 ini bulduğu takdirde üste bırakılır. Aksi takdirde son arttırmanın teahhüdü baki kalmak üzere arttırma on beş gün daha temdit edilerek 2 / 3 / 937 tarihine müsadif Salı günü saat 14 ten 16 ya kadar dairede yapılacak ikinci arttırma neticesinde en çok arttıranın üstünde bırakılacaktır. 2004 numaralı İcra ve İflâs kanunu- Bun İ261ncı maddesine tevfikan hakları tapu sicillerile sabit olmıyan ipotekli alacaklarla diğer alâkadaranın ve irtifak hakkı sahiplerinin bu haklarım ve hususile faiz ve masarife dair olan iddialarını ilân tarihinden itibaren 20 gün zarfında evrakı müsbitelerile birlikte daire- mize bildirmeleri lâzımdır. Aksi takdirde hakları tapu sicillerile sabit olmıyanlar satış bedelinin paylaşmasından hariç kalırlar. Müterakim vergi, tenviriye ve tanzifiye ve resmi dellâliyeden ibaret olan Belediye rusumu ve Vakıf icaresi bedeli müzayededen tenzil olunur. 20 senelik vakıf icaresi taviz bedeli müşteriye aittir. Daha fazla malümat almak isteyenlerin 36/1347 numaralı dosyada mevcut evrak ve mahallen baciz ve takdiri kıymet raporunu görüp anlayacakları ilân olunur. — ( 782) 1937 YILBAŞI Hava Kurumu Büyük Piyangosu BÜYÜK İKRAMİYESİ (500.000) trear. Ayrıca : 200.000, 150.000, 100.000, 70.000, 60.000 50.000, 30.000, 20.000, 15.000 Liralık ikramiyelerle ( 400.000 ve 100.000 ) Liralık iki adet mükâfat vardır. Keşide Yılbaşı Gecesi yapılacaktır. Biletler : (2,5), (5) ve (10) Liradır. Vakit kaybetmeden hemen biletinizi alınız... n 126 ç) maddesine tevfikan gayrimenkul Üze- İakları tapu kütüğü e sapit olmıyanlar gae rindeki ipotek sahibi alacaklıları ile diğer u- | 9 parasının paylaşmasından hariç kalacak- dırlar, lâkadarlar gayrimenkul üzerindeki haklarını Fi Bi $ — Şartname mahkeme divanhanesinde herhekesin görebileceği bir yere asılmıştır. fazla malümat ulmak isteyenler 03627 sayi ile Beyoğlu Sulh Mahkemeleri Başküt!pliği- murana müracaat etmeikdirler. Aksi ınmım.] ne müracaatları ilân olunur. (28608) ve husüsile falz ve masarife dair idetalarını | ispat için İlân gününden itibaren 15 gün zar fında evrakı müsbitelerile birlikte satış me-