7 Temmuz 1939 Tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 10

7 Temmuz 1939 tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 10

| | SON POSTA Temmuz 7 İşlerinde çabukluğu tercih eden bir tip "Afyondan Lütfi İİ | karakterini Ankara Radyosu DALGA UZUNLUĞU 1619 m. 183 Kea 120 Kw. TAG 1074 m. 15195 Kos. 20 Kw. Faydalarını hesaplıyabilen bir tip Bursadan Ziya, Türksoy o fotogra. BOTU. TAP, 3179 m. 9445 Kes. 9 Kw. fırın tahlilini isti. a yor: Arkadaşlarile CUMA 1/1/39 Bir işin sonunu anlaşırken işin & 1230: Program, 1235: Türk müziği - Pi. beklemekte acele. &i olur. Neş'e ve cesarı muha. faza eder, olur ol maz şeylerle üzül. mek istemez. Ko. nuşkan hareketleri Hislerini be'li eden bir genç İzmirden Cihad, karakterini soru Arkadaşlarile samimi ve meşel Ü hareketleri görü. 7 lür. Bir işe karar | verirken başkala, rının da fikirlerine dayanmak ister, Enerjiye bağlı iş- lerden ziyade sakin ve muayyen işlerde daha çok muvaffak olabilir. Temiz ve muntazam giyinmesini bilir. x Ağır ve ciddi işlerle yorul- maktan sıkılan bir tip Samsundan Fak. yi, karakterini s0. £ ruyor: i şatmadan kün olduğu kadar eğlencelerden fay. dalanmak ister, Başkaları için ü. Züntülere katlan. mak niyetinde de. ğildir. Arkadaşları hakkında hatır ve gü- nül alıcı muamelelerde bulunur. Giyin. mek hususunda meraklı davranır. Kadın ve macera mevzularını da ihmal etmez. * Kendini meydana vurmıyan bir tip Kas'cmonudan . irten karakte. Mmizliği sever. .ve şık gi hususunda lâzım gelen kayıdları ih. mal etmez. Kendi. ni meydana var. madan etrafında olup bitenlerle alâkalanır. Çabuk kızıcı halleri yoktur. İ daresine | hoşlanır. Fena mu 13: Memleket saat âyarı, ajans, ve meteoro- 10)! haberleri, 13.15 - 14: Mürik ukarışık prog ram - PL) 19: Program, 19.05: Müzik (Bach- Kantat N. 78 koro « Pİ) 1915: Türk müziği (İncesaz faslı) 20: Memleket sast âyarı,a - Jana ve meteoroloji haberleri. 2015: Konuş- ma (Haftalık spor gervisl,) 20.30: Türk mü - iği (Seçilmiş beste semai ve saz semalleri) 7110: Konuşma, 21.25: Neşeli plâklar - R. 2130: Müzik (Radyo Orkestrası - Şef: Prae- torius) 1 — Mozart: Saraydan kiş kaçırma uvertürü. 2 — Wağnor: Siegtrled İdil 3 - Biret: 2 İnel Arleslenne süit, (o 2230: Müzik (Oporet Seleksyonları - Pİ) 23: Son «jans yelten. mez. Olduğu gibi ve düşündüğü gibi tok ( söyliyebilir. Başkaları için men İnatlerinden feda. kârlık yapmak niyetinde değildir. * Gururuna kıymet veren bir tip Heybeliden Ke, , mal fotografının tahlilini istiyor * Kendini başka. . haberleri, ziraat, osham, tahyilat, zambiyo - larından (O küçük » nukut borsası, (fiat) 2330: O Müzik (Caz - görmemek O husu. >, band - PL) 23.68 - 74: Yarınki program. sunda lâzım gelen 2 * kayıdları ihmal et, mez. Menfaatleri ni takib .ederkes mücadele ve mü nakaşa yapar, fikirlerinin üst kalmasını ister. Muamelesinde nezaket ve gönül â- ıcı hareketleri görülür. * Takdirden hoşlanan bir tip G. Antebden Ah. med Çetin karak, teini soruyor. Hareketlerinde çapraşıklıklar yok tur. Sözleri tok ©. labilir. Takdirder Nevyork sergisindeki Türk paviyonu hakkında Amerika radyolarında bir muszhabe yapılacak Amerikanın Nevyork şehrinde kâln (W XL) ve Pittsburg şehrinde kâlin (W 8 XX) işaretli radyo istasyonları, Nevyork dünya sergisinde Türk paviyonu hakkında ran — sızca bir müsahabe harırlamışlardır. Bu mü sahabe, $ Temmuz 1939 Cumartesi günü her iki istasyondan da ayni saatte, yani Tür - şeiye santile sant 2245 te aşağıda yazılı met- relerinden neşredileseşirtir. WXL (Nevyork) 1647 metre Ankara borsası Kapanış fiatları 6- 7-999 ameleye karşi his lerini gizliyemez. * Sakin bir genç Bandırmadan Turgul o Yüksel, muvaffak olup 0. lamıyacağım 80. ruyor: Okuma çağında olanların omuvaf. fakiyet ölçüsü ki tablarıdır. Muvaf. fakiyetsizliği hatu Ta bile getirmek caiz deği! Afyon istasyon garı Afyon (Hususi) — Ankara istasyon yarının küçük modeli olan Afyon garı- nın inşaatı tamamlanınca çok güzel bir manzara arzedecektir. JRADYG| Posta Telgraf ve Telefo memurları arasında memurlarının isiml Birer derece terfi eden posta telgraf ve telefon memurlarından bir kısmının isimlerini dün neşretmiştik. Bugün de di. ğerlerinin isimlerini yazıyoruz: İstanbul telgraf memuru Hâsan Hilmi Öz- lü, İzmir paket memuru Saffet Adalı, İstan- bul paket memuru Ahmed (Necib Ertosun, Cide memuru Sadık Pirat, İstanbul telgraf İmemuru Agâh Över, Fehmi İnan, İzmir me- muru Fahrettin Karaşahin, Bursa memuru İhsan Kartal, İstanbul telgraf memuru Z6- ki Önel, Bandırma memuru Palk Özen, Sür- mene memuru Ali Riza Yavuz, Edirne me - muru İbrahim Fehmi, İstanbul posta me - murü Mehmed Lalfi, telgraf o memuru AN Haydar, İzmir paket meruru Hüseyin Ali De er, Itanbul Dosta memuru Al Maydar, Ar- İdahan memuru Hüsamettin, İstanbul posl memuru Hikmet, Ankara posta (o memufu Mehmed Sezai Akın, Edirne mewuru Ah - med Nuri Ertuna, İstanbul telgra* memuru Ali Osman Ersöz, Hüseyin Enter Baro, Mer- rifon memuru Ömer Nıci Beşen. (İstanbul telgraf memuru İsmalj Zühtü Güney, Ah - med Tevfik Orkeni, Kirkiareli memuru Hay- rettin Ülker, İstanbul telgraf memuru Rıfat) Marsel, Ali Rıza Ta'kut, Bursa memuru Palk Durmaz, İstanbul tel - graf memuru Ahmed Hamdi (Küçükaydın, Mehmed Kemal Ercan, Anadoluhisar memu- cu Mehmed Cemal Demirel, İstanbul telgraf memuru Mehmed Emin Güngören, Yozgad memuru Ahnısd Faik Payctoğlu, Kastamonu memuru Esad Şen, Kayseri memuru Bekir Sıtkı Öneül, Bayoğlu memuru Hilmi, Kayse- ri memuru Şükrü Eedem, İzmir posta me - muru Lütfi Energi, Bursa memuru Halld Pa- İlimeren, Bornova memuru Edib Gökçe, İs - bakır telgraf memuru Fak Özyurd, İstanbul İ telgraf memuru Sepxntullah, Pakel memuru Exrem Özberk, Âd'i Kocabaş, İzmit telgraf memuru Ekrem Onur, Tekirdağ memuru Şe- tüfettin #örmez, Tekirlağ memuru (Neşet Keçeci, İstanbul pasla memuru Mustafa Iu- lüsi, İzmir posta memuru Kemal Behem, İs- tanbul memuru Abdurrahim Saim, Diyarba- kır memuru Saip Öcal, Ankara posta me - muru Ahmed Nadir, Küzğ posta memuru Sabiha Bayanay, İstanbul telgrel memuru Badettin Namor, Seyhan memur; o Mehrsed Nuri Erzurum memuru Hasan Refet, Maraş me- İmuru Bahaeddin Erdem, Bursa memuru Nu- ri Utku, Maraş memüru Pulat (Kılıç, Van memurü Nedim Özalp, Sivas memuru Mus - Bunarbaşı memuru ya memuru Hilmi Babacan, İzmir paket muru Ali Süreyya Akatan, Hasan Basri ri, Ordu memurı Ayni Erkin, Maraş meğhat ru Şakir Döker, Elâığ memuru Bekir p memuru Kâzım Nami Demirbilek, İzmir tel- graf memuru Ali Riza, İbrahim Vasfi, Adana memuru Salih, İstanbul memuru Tayyib Yü- zak, Ankara posta memuru Mustafa Adığü - el, AN Rıza Öğüt, Rifat İmamoğlu, LâWi Er- değer, Muhittin Sevilen, Abdülkadir Salâ - hattin, Mehmed Şevket, telgraf memuru Az- iefon memuru Azmi İnesoğlu, posta memuru İbrahim Hali, Samsun Omemuru Hüseyin Hüsnü Tercan. Bursa memuru Vehbi, Gelibolu o memuru Bican Derinsoy, Üsküdar memuru Hidayet, İstanbul telgraf memuru Eyüb Arım, Galata İmemuru İbrahim Cafer, İstanbul telgraf mo İmuru İsmail Hakkı, Emine Saadet Tan, A- siye Hulfet, İstanbul paket © memuru Fethi Engin, Galata memuru Ahnısd Nedim, pos - ta memuru Abdül Celi, paket memuru Ali Kemal, Mustafa Hilmi, Beyoğlu memuru Mehmed Muhtar, İstanbul paket memuru A- li Remzi Çamlıcu, Kadıköy memuru AN Ke- mal, İstanbul Bayand memuru Mehmed Mu rad, nakliye memuru Ahmed Hamdi, Beya - md memuru All Ferilun, Beşiktaş memuru Mehmed Muzaffe-, Tophane memuru Ah - med Hayri, İstanbul paket memuru Haş - retlin Sökmen, Galata memuru Faiz, Bey - oğlu memuru Ali Haydar, Galata memuru Cemal, İstanbul telaraf memuru Rauf Şem- setlin, Heybeliada memuru Mehmed Şera - fettin, İstanbul paket memuru Falma Mü - mevver, İstanbul telgraf memuru Hilmi Teyfik, paket memuru Hüseyin Hik - met, Üsküdar memuru Mehmed Hol€si, İş « tanbul Aksaray memuru Mehmed Oo Tevfik, Amasya memuru Hüseyin Hüsnü, Ankara telgraf memuru Sadettin Ermiş, 11,5 tradan 20 Mraya terfi edenler; İzmir telgraf memuru Kemal Büke, İstan- bul telgraf memuru Baki Süleyman. Diyar - bakır memuru Hayri Ceyhan, Ayvalık me « muru Hüseyin İhya, Konya memuru Şükrü Kaya, Gebze memuru Hakkı, İstanbul te) - graf memuru Pevsi Tuncer, Galata wemu - ru Kâmil Eke, Ayanek memuru Necati Me- riç, İstanbul paket memuru Fatma Müyes - ser, posta memuru Vahab, Muş memuru âh- med Nuri, Akhisar memuru İbrahim Şovkl, tamir (Hususi) > EE ; ai eği Çfümüsl) — Kültür lisesinde imtihanlar neticelenmiş ve bu sene ilk mezunlarını vermiştir. Kültür ligeşi | stanbul memuru Ahmed, Ankara telgraf yi .smwdan 34, fen kısmından 16 talebe mezun olmuştur. Fotoğrafta mezunlar bir arada görülmektedir. memuru Ahmed Uslu, posta memuru Hamit, Konya memuru Ömer Nalm, Ankara telgraf tanbul paket memuru Kadri Derici, Diyar -İç, tafa Nâzm, Edremid memuru Nedim İntepe |Mn1Yö: Mesa, Husi, Van mempiğ “yö, Şevket Çaldağ, İzmir telgraf memuru lmakldiğ leri: Fi “ him Hayrettin, Erzurum memuru Helfi çü « memuru Mihri İs- göl İzmir paket memuru Hakkı Saylam, spor? iktaş saat şefliğine, Seyfet - layat Mehmed | Mon! Birer derece terfi eden Posta Telgraf ve Telefon erini neşrediyoruz memuru Mustafa Nail, Kreş memuru Sab - ri, Bskişehir istasyon memuru Sabri, Ankara posta memuru Nazmi Necati, Niğde memu - ru Hüseyin Ayni, Dereli memuru Osman Tag kim, Aksaray memuru Asım Yalçın, Kayse - ri memuru İzge, Aydın, Yozgad memuru $0- al Eriç Konya memuru Bahriye Köker, Elânğ me- muru Eşref Bali, Ürgüp memuru Rüzyin Avni, Urla memuru Fehmi Öztürk, İstanbul telgraf memuru İsmall Hayretin, Ekrem Be nur, posta memurü Hikmet, telgraf memu - ru Rifat Doğanay, Konya memuru Smin Ço- Hamdi 'AHf Başaran, İstanbul posta memuru Meh- med Sald, Bapburl memuru Ahmed Gürün, Erzincan memuru Sabri Beiker, Eâremid me muru İsmail Yenice, Lüleburgaz memuru Hü memuru Mes'ud Kâmü, Bucak mer - Mehmed Tevfik. kez şefi Şükrü Akçay, Adana posta memuru Gülen, Beyoğlu memuru Şakir, Onurel, İstanbul nakliye omemuru Şükrü Öztüzün, Büyükada memuru Cema - lettin, Beyoğlu memuru Bafi Hüsnü, İstan - ren, telgraf memuru Şemsettin Abrar, Mer - sin memuru Rüşzi Okul, Ankara posta me - muru Etem Akgün, telgraf memuru Receb, Faruk Gündoğan, Muttalip, posta memuru Tevfik Öğüt, Cemü, telgraf memuru Receb Akçaoğlu. 16 liradan 17, liraya terfi edenler: İzmir telgraf memüru Niyazi Akınir, ELA - ziğ memuru Cemül Özkül, Zonguldak ne - muru Cemaletlin Özteğer. Baş müvezzi ve hat bakıcıları YA baş bakımı, baş müvezzi ve müvezzl bi- per derece terfi eltirilmişlerdir. Yeniden tayinler: Emekli istihkâm olbayı Abdullah Oker An ürlüğüne, Maliye Vekâleti hukuk mezunu Sa- winliğine, oOEminönü 30, Hakemi i Üinlstiiiine, Tilse Tme- gin. Yan ba Hüdaverdi posta bir iyi Açıköfünm, Hopa eski me - EraşM Ağz memurluğuna, Mus Erzurum memuru Salih Kaygusuz, Ortaköl Pömmeremek <5 >a teşy. Al Sen Türk tat graf İşleri Fön. sağına, Fikri Essa Ankara telefon muhasebe memurluğuna, Na fla Vekâleti Su işleri mamurlarından Nüret- tin Ataol hesab işleri şefliğine, Mehmed İs- mirli evrak ve istatistik müdürlüğü memur- luğuna, Kâzım Atılgan Erbaa memurluğu - İna, Cemal Erkol Ankara muhasebe memur- tüğuna, İhsan Öner Gümüşhane memurla - #una, Mustafa Arığ posta işleri relsliği me- murluğuna, Yozgat'an Yusuf o Mersin me « murluğuna, Siirdden Yasin Ezuh memurlu - ğunm, Muzaffer Güven posta İşleri relsliği memurluğuna tayin edilmişlerdir. Nakledilenler: Yaşliköy merkez şefi Nafi Batirköye, Ba - kırköy merkez şefi Baha Yeşilköye, Kvenköy merkez şefi Salın Falih merkez | şefliğine, Geyve merkez şefi Ahmed Sesi OErenköye, Demirei merkez şef Muhtar Afrin Bursaya, Keskin memuru Ahmed Turan Demirel şef- liğine, Menemen merkez (şefi Hasan Ragıp Nazilli merkez şefliğine, Nazilli şefi Faik Ön der İzmir lelgraf servisi şefliğine, Çinga mer kez şefi Kemal Behisli merkez şefliğine, An- kâra posta memuru (Kali servis şefliğine, Kb İnal İstanbet telgraf memurluğuna, A> tiye posta meraurluğuna, Adana memuru Bn ver Dinar memurluğuna, Pınarbaşı memuru Huldal Trabzon memurluğuna, İzmir telgraf memuru Cevdet Karşıyaka (o memurtufuna, Karşıyaka memuru İbrahim İzmir © telgraf / memurluğuna, Ceyhan memuru Rıdvan An- iği memurluğuna, Kasta » aruru Ahmed Oğuz he 8d tetkik memurtuğuna, Kastamonu memuru Adil Mudanya memer- yağına, İstanbul telgraf memuru Sadi Yalo- va memurluğunu nakledilmişlerdir. Burdurda bir katil asıldı Burdur (Hususi) — Köyüne bazı şeyler satmak için gelen küçük seyyar satıcının parasına tamaen yolunu ke- sen ve öldürdükten sonra da üzerinde bulunan 30 lirayı alan, izini kaybet * mek İçin de ölüyü parça parça ederek muhtelif yere gömen Söğüt köyünden Bekir oğlu Mehmed Emin hakkında verilen idam kararı Meclisee tasdik e“ İrilmiştir. dilmiş ve hüküm bugün yerine geti » ©