12 Mart 1937 Tarihli Son Telgraf Gazetesi Sayfa 8

12 Mart 1937 tarihli Son Telgraf Gazetesi Sayfa 8

INN GA O Ağızdan çıkan her diş - a a 8— SONTELGRAF — 12 Mart 18 Hayatın temel taşlarından birinin yerinden sökülmesi demektir fakat RADYOLİN Sizi bu akıbetten vikaye eder S //f//////;,// //%/ı : Dişlerinizi gündüz iki defa Radyolin diş macunile fırça- Tamak — süretile onlara tam bir sıhhat ve ebedi bir ha- yat temin edersiniz. Rad- yolin — dişlerinizi — sade te. mizlemekle ve parlatmakla kalmaz, ağızdaki — bütün mikropları imha — eder, Daima Radyolin İstanbul Dördüncü İcra memurluğundan: Fuadin tasarrufunda olup Emniyet Sandığına birinci derece ipotekli bulunan ve yeminli üç ehlivuktf tarafından tâmamına (1882) lira kıymet takdir olunan Süleymaniyede Taşodaklar soka» ginda eski 1212 Mü, yeni 16.18 Ne. lu Sağı Cemil, Nail ve İsmet bane bahçeleri arkası avukatın Arsası ve kışmen Naim hanesi bahçesi sol tarafı Taşocaklar çıkmazı vakıf çeşme önü Taş odalar sokağı ile mahdut maabahçe iki hanenin satılmasına karar verilmiştir.. Mezkür gayrimenkulün evsafı: 16,16/1 No. lu iki katlı alşap evdir. Zemin katı sokaktan girilen zemini karosimen gömülü iki küplü Antere camekânla bölünmüş bir sofa bir kapt ile girilen diğer bir sofa merdivenle çıkılan birinci katta:bir sofa üzerinde birinde yük ve dolabı olan iki oda ve bir helâ vardır. Zemin kötında antrenin sağında merdivenle çıkılan altında bod: rümu olan oda zemini karosimen döşeli alüturkâ ocaklı mutbak ve bahçede tulumbalı bir kuyu zemin katındaki odanın üstünde birinci katta ayrt merdivenle çıkılır diğer bir oda var 18 No, lu ev deahşaptır.Zemin katında sokaktan girilen zemini malkta döşeli bir taşlık, oda ve zemini bozuk çimento ocaklı mutbak ve bir sofa ve yük ve dolabı olan oda ve sofada bir helâ ikinci katında bir sofa üzerinde yük ve dolaplı bir oda ve bir hela vardır. Her ikievin zemin kat pencereleri demir parmaklıklı olup birinci ka» tında ortadâ birer çıkma vürdir. Elektrik tesisati mevcuttur. Umum mesahahası 16 No. lu evin 124 m2 olup bundan 79 m2 bina geri kalanı bahçedir. 18 No lu evin umum mesahası 70 m2 olup bundan 33 m2 bina ve geri kalanı bahçedir. İşbu iki evin tapu kaydı Üüzerinden açık arttırma vazedil. miş olduğundan 26-4:937 tarihine müsadif Pazartesi günü svat | 14 ten 16 ya kadar dairede birinci arttırması icra edilecektir. Arttırma bedeli kıymeti muhammenenin 94 75 ni bulduğu takdir. | de müşterisi üzerinde bırakılacaktır. Aksi takdirde en son arttıra" | mın taalıhüdü baki kalmak üzere arttırma 15 gün müddetle tem- dit edilerek 11-5-937 tarihine müsadif Salı günü 14 ten 16 ya kadar keza dairemizde yapılacak ikinci açık arttırmasında arttırma bedeli kıymeti muhammenenin *b 75 ni bulmadığı taktirde satış 2280 No. lu kanun ahkâmına tevfikan geri bırakılır. Satış pe- şindir. Arttırmaya iştirak etmek isteyenlerin kıymeti muhamme- nenin 94 7,6 nisbetinde pey akçesi! veya milli bir bankanın temi" tat mektubunu hâmil bulunmaları lâzımdır. Hakları tapu sicilli ile sabit olmiyan ıpoltekli #lacaklarda di- Ber alakadaralnın ve irtifak hakkı sahiplerinin bu haklarinıni ve hususile faiz ve masarife dair olan idlialarını evrakı müspiteleri ile birlikte ilân tarihinden itibaren nihayet 20 gün zarfında bi te dairetize bildirmeleri lâzımdır. Aksi takditde hakları tapu si Cillı ile sabit olmıyânlar satış bedelinin paylaşmasindan hariç ka- lırlar. Möterakim vergi, tenviriye, tanziliyeden mütevellit Beler | diye rusumu ve Vakıf icaresi ve dellâliye resmi bedeli müzayes | deden tenzil olunur. 20 senelik vakıf icaresi tavizi müşteriye aittir. Daha fazla malümat almak isteyenler 1-3-937 tarihinden itiba- | ren herkesin görebilmesi için dairede âçık bulunduracak arttire | ma şartnamesi ile 2612-934 N.la dosyaya müracaatla mezkür dosyada mevcut vesaiki görebilecekleri ilân olunur. (1879). Dans profesörü | Dr. Hafız Camel DAİMON Fenerleri Parisin 1937 senesinin yenl Gdans figürlerini öğrenmek — Isteyenlere 5 müjde Beyoğlu İstiklâl caddesi Türkuaz dans dershanesinde Kemal Sami Bayere müracaat, Hergün - sabah ondan akşam dokuza kadar ders- hanesi talebelerine açıktır. (LOKMAN HEKİM) Dahiliye mütehassısı Pazardan başka günlerde öğle - den sönra saat (25 tan 6 ya kadar İstanbulda Divariyolunda (104) nu- maralı hususi kabinesinde hasta - larını kabul eder. Salı, cumartesi günleri sabah «9.5 - 12> saatleri ha- kiki fiıkaraya mahsustur. Muayene- hane ve ev telefon: 22398. Kışlık telefon: 21044. ..) Ilı.__. ” v W Meraklılarına Müjde : 200 ilâ 600 metre ışık veren DAiİMON fenerleri gelmiştir. İyi ışık almak için yalnız DAİMON FPilleri ile DAİMON Ampullarını kullanınız, ve her yerde DAİMON markasına dikkat ediniz. Türk Hava Kurumu BÜYÜK PİYANGOSU Şimdiye kadar binlerce kişiyi zengin etmiştir. 5 inci keşide 11 - Mart - 1937 dedir. İşelar 50_000 liradır. ikramiye Ayrıca: 15,000, 12.000, 10.000 Lirahk ikramiyelerle (70.000 ve 20.000 ) liralık iki adet mükâafat - vardır... Dikkat: Bilet alan herkes 7-MART- 937 günü akşamına kadar biletini değiştirmiş bulunmalıdır. Bu tarihten sonra bilet üze« rindeki hakkı sakıt olur.. Sahibi ve Umumi neşriyatı idare edeo Başmuharrir E. İzzet Basıldığı yer: Matbaai Ebüxziya U AŞAfLA ÜLEBİLME ŞiMDİDEN BİRİKTİR. . | Vi Ö iÇiN İstab 4 üncü İcra memurluğundan Cemal tarafındâan Emniyet Sandığına birinci derece ipotek olup ehlivukuf tarafından 1838 te Cezrikasım paşa mahallesin- de Zal Mehmetpaşa sokağında eski 106 yeni 14.2/6 ve 50 No. hu hududü: Sağ tarafı 4 harita, sol tarafı 5 harita No. lu mahaller ve kismen Ahmet bah- çesi ve Abdullah hanesi ve Bi - lâl bahçesi arkası İhsan bahçesi ve cephesi 5 harita No. lu mahal ve kısmen yol ile mahdut evin satılmasına karar verilmiştir. Evsafı: Mezkür hane bahçe için- | de kârgirdir. Sokaktan 75 san - tim genişliğinde methalle girilen bir bahçe içindedir. Zemin ka - tı: Muzaik merdivenle çıkılan zemini karosimen antre solda oda ve zemini karosimen maltız ocak ve methalle lâvabolu mut- fak mermer taş ve Fayans lâ - vabolu helâ ve merdiven altı - birinci katta: Bir sofa üzerin- de iki oda zemini karosimen gu- sülhane - çatı katında: Basık ta: vanlı bir sofa ve çatı altı, zemii karosimen önü duvar korku - luklu taras ve binada elektrik de ortada bir havuz vardır. Bi- na haricen sıvasızdır. Mesahası: Umumu 396 m2 olup bundan 46,50 m2 üzerinde mezkür bina ve 14 m2 üzerinde bir kat kö - mürlük vardır geri kalanı bah- çedir, İşbu menkul tapu kaydi mucibince, 'Tamamı açık arttırmaya va « zedilmiştir. Arttırma peşindir. Arttırma- ya iştirak edecek müşterilerin kıymeti muhammenenin 9, 7,5 nisbetinde pey akçesi veya mil- Hi bir bankanın teminat mektu- bunu hâmil olmaları icap cder. Arttırma şartnamesi 1/3/937 tarihine müsadif pazartesi gü - nü dairede mahalli mahsusuna talik edilecektir. Birinci arttır - ması 26/4/937 tarihine müsadif pazartesi günü dairemizde saat 1M ten 16 ya kadar icra edile - cek, birinci arttırmada bedel, kıiymeti muhammenenin , 75 | tiyenlerin 936/207 ini bulduğu takdirde tüste bı - rakılır. Aksi takdirde son art - tırmanın teahhüdü baki kalmak —— üzere arttıma 15 gün daha temdit edilerek 11/5/937 tarihine mü- sadif salı günü saat 14 ten 16 ya kadar dairede yapılacak - ikinci arttırma neticesinde en çok art- tıranın üstünde bırakılacaktır. 2004 numaralı icra ve iflâs ka- nununun 126 ıncı maddesine tev fikan hakları tapu sicillerile sa- bit olmıyan ipotekli alacaklarla diğer alâkadaranın ve irtifak hakkı sahiplerinin bu haklarını ve hususile faiz ve masarife dair olan iddialarını ilân tarihinden itibaren 20 gün zarfında evraki mi lerile birlikte dairemize bildirmeleri lâzımdır. Aksi tak- dirde hakları tapu sicillerile sa - bit olmıyanlar satış bedelinin paylaşmasından hariç kalırlar. Müterakim vergi, tenviriye ve tanzifiyeden ve tellâliyeden iba- ret olan Belediye rüsumu ve va- kıf icaresi bedeli müzayededen tenzil olunur. 20 senelik vakıf icaresi tavizi müşteriye aillir. Daha fazla malümat almak is - numaralı dosyada mevcut evrak ve ma - hallen haciz ve takdiri kıymet aporunu görüp — anlayacakları | ilân olunur. — (1378) İstanbulikinci icra Memurluğundan : Hamit İslâm tarafından Ha - san oğlu Bayan Çerkes Zehraya ipotek, edilen Beyoğlunda Feri- köyünde birinci kısım mahalle- sinde Orta Kır sokağında eski 18 yeni 24 kapı numaralı bah - çeli bir bap hane satılığa çıka - rılmıştır. İşbu gayri menkulün kapı - dan içeri girildikde bir koridor üzerinde bodrum ve karşılıklı iki oda ve mutfak ve bahçede bir kuyu ve bir incir ağacı ve as- ması vardır. Birinci kat: Bu kata çıkarken merdiven başında asma kat mev- cut olup bir oda birinci katta bir merdiven başı üzerinde iki oda vardır. Elektrik mevcuttur. İşbu gayri menkulün tama - mına erbabı vukuflar tarafın - dan 1028 lira kıymet takdir e - dilmiştir. Artırma 15/4/937 ta- rihine müsadif. perşembe günü saat 14 ten 16 ya kadar daire - lira kıymet takdir olunan Eyüp- | de yapılacak ve verilecek be - del işbu gayri menkule takdir olunan kıymetin yüzde yetmiş beşini bulmadığı takdirde art - tırma en son artıranın taahhü- dü baki kalmak şartile on beş gün daha temdit olunarak 3/5/ 937 tarihine müsadif pazartesi günü saat 14 ten 16 ya kadar temdiden müzayedeye devam olunarak en çok artıranın üs - tünde bırakılacaktır. Artırma peşin para iledir. Müzayedeye iştirak edecekler işbu gayrimen- kule takdir. olunan kıymetin yüzde yedi buçuğu- nisbetinde pey akçesi veya ulusal bir ban - kanın teminat mektubunu ver - meğe mecburdurlar. İşbu gay- ri menkulün ihale tarihine ka- dar tahakkuk edecek - vergi ve rüsumu belediye, tanzifiye ve tenviriye ve çöp parası ve rüsu- mu tellâliye borçluya ait olup | bedeli müzayededen tefrik edi- | lecektir. Yalnız yirmi senelik vakıf, taviz bedeli ile tapu harç- ları müşteriye aittir. Hakları ta- pu sicillerile sabit olmayan ipo - tekli alacaklılarla ve diğer alâ - kadarların ve irtifak hakkı sa- hiplerinin bu haklarını ve hu - susile faiz ve masrafa dair olan iddialarını ilân tarihinden iti - baren yirmi gün içinde daire - mize 936/2431 numaralı dos - yasına müracaatle bildirmeleri lâzımdır. Aksi takdirde hakları tapu si- cillerile sabit olmıyanlar - satış bedelinin paylaşmasından hariç kalırlar. Artırma — şartiamesi herkes tarafından görülebilmek üzere 27/3/937 tarihine müsa- dif cumartesi günü dairede ası- H bulunacaktır. Daha fszla ma- Tümat almak istiyenlerin şart - namesine ve 936/2431 nomarali — dosvasına müracaatleri lâzımdır. Müzayedeye iştirak edecek müşterilerin işbu gayri menku” le ait bütün malümatı öğren “ miş addolunacakları ilân olu “ nur, (30921) j