9 Ekim 1935 Tarihli Tan Gazetesi Sayfa 11

9 Ekim 1935 tarihli Tan Gazetesi Sayfa 11

az ).10.91$ ELViRE POPESKO Yeni Bir Filmde Genç Kaynana Rolünü Alıyor ElÜre popesko, bu peltek dil Wi Parisli Romen güzel kaynana rolünde oyniyacak! Buna inanır mısınız? Elvire'in evlenecek bir yaşta kızı olması kimin aklından g€e- çer? a Kimsenin değil mi? Fakat ne yaparsınız ki, rejisör isteyince böyle bir genç kadm sade kayna na değil hattâ kaynana bile ol- mağa razı olur. Bir Fransız muharriri kendi- sini son filmini çevirirken stüd- yoda ziyaret etmiştir. Bakın muharrir ne anlatıyor: Elvire Popesko kaynana ol - mak için şüphesiz adam akıllı makiyaj yapmak meçburiyetin- de idi. Fakat bu kadar boya, genç ve güzel kadını hiç te ihti- yarlatmamıştı. Elvire bir kay- nanadan daha ziyade henüz ev- lenmiş bir genç kıza benziyor - du. Ve makiyajının yapıldığı o- dada duran yığın yığın güller icekler insana daha ziyade tıyordu. —- Aman dedi. Kaynana ol - mak ta meğer ne zormuş. İnsan gok yürüyor, Ve yorulunca da insan hakikaten kaynana gibi sinirli ve biçimsiz oluyor... — Hiç te değil. Belki yor - gunsunuz fakat güzelliğiniz - den hiçbir şey kaybetmiş de - gilsiniz. — Bu iltifatmıza teşekkür e- derim, Fakat... — Fakat... Yani kaynanalık - tan memnun değil misiniz? — Hayır. Onu söylemek iste» E miyorum. Bilâkis çok memnu - num. Fakat kaynananm da ken disine göre bir sürü vazileleri vardır. — Tuhaf şey?.. — Evet tuhaftır. Fakat mü- himdir. Her kaynana bunu bil- se muhakkak ki, biraz rahat e- der. Kaynananın vazifeleri ev - vel emirde kızın küçük şahsi iş lerine karışmamak ve damatla kavga etmemektir. ğ Kaynanalık bahsi kâfi iği, EL vire'e biraz da kendisinden ba- his açtım ve sordum: N — Vücudünüzün güzelliğini ne ile temin ediyorsunuz? Dikkatle bana baktı: Çalışmak kâfi geliyor. dedi... — Rejim yapmıyor musunuz? — Buna hiç te lüzum görme- dim. Sıhhatim yerinde olduğu zaman içimin aldığı kadar ye - mek yerim... — Peki cildinizi muhafaza et mek için ne yapıyorsunuz? — Herkesin kullandığını... — Yani?... — Sabunla su... Görülüyor ki, peltek dilli, Pa- risli Romen artisti çok geniş yü rekli bir kadındır Güzelliği alı- mı, ve hattâ biraz etçe dolgun olması da belki bundandır. p PERDENİN GÜZEL KIZLARI TATILDE PLAJDA TAN ee ALICE FAYE Skandal 1935 | ismindeki filmde | Nasıl E ğleniyorlar ? * Jacgueline Daix yakında İtalyaya giderek “ölüm canbazhanesi,, isminde yeni bir film çevirecektir. Bu film baştan aşağı korkunç bir maceranın hikâyesidir. Aşağıdaki resimde sağda güzel artisti, stüdyoların kapalı duvar- ları arasına hapis olmadan; Juan-Les-Pins'de deniz sporları ya- porken görüyorsunuz, * Ortadaki resim, Kot Dazur plâjlarında alınmıştır. Polla İllery bir deniz kayağının üzerine uzanmış güneş banyosu alıyor... Yuvarlak resim de sevimli artist Daniö Parola'yı görüyorsunuz; Daniüle'ya bu yaz kendisini deniz sporlarına vermiş ve hele deniz üzerinde kaymada gösterdiği fevkalâdelik sayesinde bütün plâj- dakileri hayret içinde btrakmıştır. * Ya başparmağın: dudaklarının üzerinde bir put gibi tutarak"'sus P” İ diyen, Smian Simon'a ne dersiniz? O bütün yaz tatilini Avrupa plâjlarında geçirdikten sonra şimdi, tekrar Holivood yolunu tutmuştur. Söylendiğine göre Smion Simon, büyük bir Amerikan firmasile beş senelik bir kunturat yapmıştır. Çapkın kız orada birçok filmler çevirecektir. Bu filmler Ingilizce olacaktır. Smion Simon şimdiden gayet güzel Ingilizce öğrenmiştir. Amerikada ne gibi filmler çevireceği henüz malüm değildir. Fakat bu filmler her halde İngilizce olacak ve Smion Simon çok fazla para alacaktır.