21 Ağustos 1936 Tarihli Tan Gazetesi Sayfa 11

21 Ağustos 1936 tarihli Tan Gazetesi Sayfa 11

— > 21-896 — Eksiltme i'ânı SÜMER BANK Umumi Müdürlüğünden 1 — Gemlikte inşa edilmekte olan Sunğipek fabri- kamıza sahilden üç kilometro mesafede kâin ılıcak su - Yunun kaptaj ve isalesi işi vahidi fiyat esasile eksiltme- — çıkarılmıştır. İşin tahmin edilen bedeli 31.155). lira- ir, 2 — Bu işe ait münakasa evrakı şunlardır: A) Eksiltme şartnamesi B) Mukavele projesi C) Umumi şartname D) Hususi fenni şartname E) Silsilei fiyat cetveli F) Projeler . İstiyenler bu evrakı 1,60 lira bedel mukabilinde An- karada Sümer Bank Mamulât Şubesi Müdürlüğünden ve Sümer Bank İstanbul Şubesinden satın alabilirler. 3 — Eksiltme 25 Ağustos 936 Salı günü saat 16'da Sümer Bank İstanbul Şubesi Müdürlüğündeki Komis- yon huzurunda yapılacaktır. 5 — İsteklilerin 2337 lira muvakkat teminat verme- leri lâzımdır. Bundan başka eksiltmeye girecekler ilân edilen mahiyette bir işi muvaffakiyetle yaptıklarını tev- sik ederek eksiltme gününden üç gün evveline kadar kaya müracaatla beraberlerinde 25 kuruşluk pul ge tirmek suretile bir ehliyet vesikası alacaklar ve bunu teklif mektuplarına leffedeceklerdir. 6 — Teklif mektupları yukarıda yazılı gün ve saat - ten bir saat evveline kadar Sümer Bank İstanbul Şube- sine makpuz mukabilinde verilecektir. Posta ile gönde- rilecek mektupların nihayet ihale saatinden bir saat ev- Veline kadar gelmiş ve zarfın kanuni şekilde kapatılmış bulunması şarttır. 721 Türkiye Cümhuriyet Merkez Bankası Istanbul Şubesinden: . | Galatada Voyvoda caddesinde Bankamız binasının ça- tisında yaptırılacak tamirat ile imâl ettirilecek 13 adet de Mir arşiv dolabı kapalı Zarf usulü ile münakasaya konul- Muştur, i Bu husustaki teklif mektupları 5 Eylül 1936 saat 10 a dar şube müdürlüğüne verilmiş bulunmalıdır. » Şeraiti öğrenmelcistiyenlerin Bankaya müracaatla ih» | Zar olunan şartnameleri almaları. (554) ME. allen Eksitmi eilânı Zongu'dak Amele Birliğinden 1 — 15/8/9386 tarihinden 31/8/936 tarihine kadar on beş gün müddetle eksiltmiye konulan iş: Zonguldakta Mithatpaşa mahalle sinin Elmalık mevkiinde yaptırılmış olan hastane binasının (hasta, yemek, çamaşır) asansörleri tesisatıdır. Keşif bedeli altı bin lira raddesindedir. 2 — İhale: Açık eksiltme suretile yapılacaktır. 3 — Eksiltme: 31/8/936 pazartesi günü saat 16 da Zonguldakta Amele Birliği binasında Birlik Fasi Heyetinde yapılacaktır. 4 — Muvakkat teminatı Dört yüz elli liradır. 5 — Bu baptaki şartname ve mukavele ve tarifnameleri görmek Ve daha fazla Izahat almak istiyenlerin Zonguldakta Amele Birli- Zine müracaatta bulunmaları lâzımdır. KUMBARA ÜEMmm li V di (ij Ni Mavrerri. Zi . . . Şirketi Hayriyeden Sabah ilk postalarımızda Altmkum, Sütlüce, Ru- meli Kavağı, Anadolu Kavağı, Sarıyer ve Beykoz ile diğer bilümum iskelelerimiz için gidip gelme fev kalâde yüzde elli tenzilâtlı seferlerimizin Köprüden hareket saatleri: Pazar günleri: İ Anadolu cihetine saat 6,10 İ Rumeli cihetine saat 7 Diğer günlerde: Anadolu cihetine saat 6,20 Rumeli cihetine saat 6,20 ve 7,10 dadır. M.M. Vekâletinden: Gedikli erbaş hazırlama mekteblerine talebe alınıyor. | i — Ankara ve Konyadaki Gedikli Erbaş hazırlama mekteblerinin ihzari sınıflarına 3 sınıflı ve gedikli orta kısmın 6. sınıflarına da 5 sınıflı köy ilk mekteb mezun- ları almacaktır. 2 — Bu mektebler yatılı ve parasızdır. Mektebe giriş şartlatr askerlik şube başkanlarmdan' öğrenilebilir. 3 — Yukardaki şartları taşıyan ve gedikli erbaş olmı- İ ya istekli olan köylü çocuklarının en geç 20 Eylül 936 tarihine kadar mensup oldukları Askerlik şubelerine müracaat etmiş ve evrakını tamamlamış olmaları lâzım- dır. (136) (4349) 600 Sıhhi Müesseseler Arttırma ve Eksiltme Komisyonundan: Haydarpaşa nümune hastanesinin azı 50000; çoğu 75000 kilo sütüne teklif edilen fiat uygun görülmemiş | İ olduğundan yeniden pazarlıkla eksiltmeye konulmuş - tur, i venet müdürlüğü binasında kurulu komisyonda 26-8-936 YÜDO-RO-NO PERTEV VE YİLMAZ ! EBEDİYEN Aİ çarşamba günü saat 15 te yapılacaktır. 2 — Sütün beher kilosuna 11 kuruş fiat tahmin edil- miştir. 3 — Garanti 1237 lira 50 kuruştur. 4 — İstekliler şartnameyi parasız olarak komisyon » dan alabilirler. 5 — İstekliler cari seneye ait Ticaret Odası vesikesile 1 — Eksiltme Cağaloğlunda Sıhhat ve İçtimai Mua- 2490 sayılı kanunda yazılı Belgeler ve bu işe yeter mu | Il Devlet Demiryolları ve Limanları iletme Yen. doğan ve Esenkent istasyon bına.arının inşaatı eksiltmesi Haydarpaşa - Ankara hattinın 504 * 490 ve 535 *922 kilometrolaçındaki Yenidoğan ve Esenkent istasyon bi- nalarının inşası kapalı zarf usulile yeniden eksiltmeye konmuştur. i — Bu iki bina inşaatının keşif bedeli ilanlar | 24372.68 li- | radır. 2 — İstekliler bu işe ait şartname, proje vesaire evrakı D. D. Yollarının Ankara ve Haydarpaşa veznelerinden 122 kuruş mukabilinde alabilirler. 3 — Eksiltme 3 Eylül 936 tarihinde Perşembe günü | saat 15 te Ankarada D. D. Yolları İşleme Umum Mü- dülüğü Yol Dairesi binasında toplanacak Merkez Birin- ci Komisyonunca'yapılacaktır, « — Eksiltmeye girebilmök için isteklilerin aşağıda yazılı teminat ve vesaiki ayni gün saat 14 de kadar Ko- misyon Reisliğine teslim etmiş olmaları lâzımdır. A — 2490 sayılı kanunun 16 ve 17 inci maddelerine uygun 1828 liralık muvakkat teminat, B — Kanunun tayin ettiği vesikalar, C — Kanunun 4 üncü maddesi mucibince eksiltmeye girmeye bir mâni bulunmadığına dair imzaları tahtında bir mektup, D — Bayındırlık Bakanlığından musaddak ehliyet vesikası, $5 — Teklif mektupları ihale günü saat 14de kadar makbuz mukabilinde Komisyon Reisliğine posta ile ve- rilecektir. Posta ile gönderilecek teklif mektupları iadeli taahhütlü olması ve nihayet bu saate kadar Komisyona gelmiş bulunması lâzımdır. Bu iş hakkında fazla izahat almak istiyenlerin D.D. Yolları Yol Dairesine müracaat etmeleri. (484) (471) z 873 a Istanbul Sanayi Müfettişliğinden : Muamele ve istihlâk vergisi hakkında görüşülmek üze- re 24 Ağustos Pazartesi günü tam saat 15 te Teşviki Sa « nayi kanunu muafiyetinden istifade eylemekte bulunan müesseselerin birer salâhiyettar murahhasın İstanbul Ti- caret ve Sanayi Odasının salonundaki içtimamıza gönde rilmesi, (667) vakkat teminat makbuz veya Banka mektubu ile belli gün ve saatte komisyona gelmeleri. (530)