29 Haziran 1937 Tarihli Tan Gazetesi Sayfa 11

29 Haziran 1937 tarihli Tan Gazetesi Sayfa 11

Ever cicima PERLODENT viş Macunu SAYESİNDEDİR. YÜZÜNÜZDE BiR CAZİBE VAR” Samsun belediye riyasetinden: Belediyemizce yeraltı elektrik kablolarında husule gelen ârızi mahallini tayin eden bir hat mesaha öleti satın almacaktır. Satmağa talip olanla» rın öletin evsafını, şeklini, bedelini bildiren teklif mektuplarını ve kata. Yoğlarını 15-7-1937 tarihine kadar Belediyemize göndermeleri ilân olu- nur, (8675). ti İRAT) CümhuriyetHalk Partisi Bursal|:.. ilyönkurul Başkanlığından; Bursada yapılacak Halkevi binası projesi için paralı bir müsabaka açıl- mıştır, Müsabaka müddeti (30 Ağustos 937 pazartesi saat 13 de bitecek Ve projeler Bursada tetkik edilecektir. Türk ve yabancı diplomalı mimar ve mühendislerden müsabakaya gir- mek istiyenler projeye esas şartname, vaz'iyet plânı ve teferrtintmi Anka- rada Cümhuriyet Halk Partisi Genel Sekreterlik, İzmir, İstanbul ve Bur- sada Parti İlyönkurul bürolarından parasız alırlar. o (3761) EA Tarak VA SUMER BANK Bursa Merinos Fabrikası Müdiriyetinden; Fabrikamız yakında işletmiye açılacağından Merinos ve Ya- rım kan yapağısı olupta satmak istiyenlerin hergün fabrika müdiriyetine müracaat etmeleri. TİTAN Kİİ Sabibi: Ahmet Emin YALMAN. Umumi Neşriyatı (dare Eden: b. SALIM Gazetecilik ve Negctyat Türk Limitet Şirketi. Basıldığı yer TAN matbaası pll yla GS liğe. MA TAN Kadıköy Ikinci sulh hukuk hâkim- liğinden: Kadıköyünde Hasanpaşa mahallesinde Nabi zade sokağı 9 No. lu Zühtü nezdinde bulunan Hakkı kı- zı küçük Kevsere mumaileyh Zühtü- nün 21, 10, 934 tarihinde vasi tayin edilmiş olduğu ilân olunur. (38628), Istanbul dördüncü iera memurlu- ğundan: Moiz kızı Biizs Namerin Viktorya de Berlin Umum Sigorta şirketinden borç aldığı (23,000) lira- ya karşı birinci derecede ipotek Be- yoğlunda Asmalı Mescit mahallesinin Meşrutiyet sokağında eski 36 - 35 yeni 145/145-1 (halen 225-227) kapi No. lu ve şimalen apartman 24 ve garben yol ve cenuben 22 parsel No. Yu ev ile mahdut 155 metre murabba- mdan ibaret Yuşus ağa Vakfından dükkânı olan ve tamamma (24,800) lira kıymet takdir edilen apartrımanm tamami açık artırmıya çıkarılmıştır. Evsafı: Gayri menkul Beyoğlunda tramvay caddesi tizerinde Olup altın- da bir dükkün olmak üzere 6 katlı tam kâgir bir binadır. Zemin katı, Çifte kanatlı demir ka- pıdan binaya girildikte zemini mer - mer bir koridor üzerine camlı bir ka- pı ile kalorifer dairesine inildi, Ze mini beton ve üzeri Tunus kemerli bir sofa üzerinde zemini beton kelorifer makine dairesi, bir kömürlük ve ay dınlık mahalli ve bu aydınlık mahal- linde kömürlük ve bir helâ vardır. Birinci kat: Zemin kattan mermer merdivenle çıkılır. Zemini kara sü- İmen bir koridor ve camekânlı böl - meden zemini tahta diğer bir kori - dor üzerinde üç oda, bir mutbak, bir banyo ve bir helâ vardır. Ikinci kat: Birinci kattan yine mer- mer merdivenden çıkılır. Zemini kars sümen bir koridor üzerinde ve came- kânlı bölmeden zemini tahta döşe meli diğer bir koridor üzerinde dört oda, bir mutbak, bir belâ ve bir ban- yo vardır. Uçüncü kat: Mozayık merdivenle | çıkılır, zemini kara sümen bir kori- dor ve camekânlı zemini tahta dö - şemeli diğer bir koridora girilir, Bu- rada 5 oda, bir helâ, bir mutbek ve bir banyo vafğır, Dördüncü kat: Üçüncü katın ayni- dir, Beşinci kat: Bu kat da üçüncü ve dördüncü katların tamamen benzeri. Altıncı: Tabta korkuluklu ve tahta basamaklı merdivenle çıkılır. Ufak bir koridor ve camlı bir bölmesile da- ireye girilir. Bir sofa üzerinde iki o- da, bir helâ, ve bir mutbak ve zemini kırmızı çini sabit çifte mozayık ça- maşir tekneleri sabit iki su deposu ve bir kazan üzeri açık zemini kır. mızı çini cephesi beton parmaklıklı bir taraça olup bu taraçağan demir merdivenle çıkılır. Zemini kırmızı çini etrafı duvar korkuluklu diğer bir ta- raça vardır. Binanm her tarafında &- lektrik, havagazı ve terkos tertibatı vardır. Gayrimenkulün altındaki dükkânın | evsafı: Ustü kepenkli ve camekânlı, | zemini çinidir. Artırma peşindir, Ar- tırmıya iştirak etmek istiyenlerin, muhammen kiymetin yüzde yedi bu- çuğu nisbetinde teminat akçesini ve- ya mili bir bankanın teminat mek - tubunu hâmll bulunmaları lâzımdır. 20 senelik taviz bedeli müşteriye, bi- rikmiş vergi borçları ve dellâliye borç luya aittir. Artırma i 29, 6, 937 salı günlinden itibaren daire. de herkesin görebileceği bir yerde a- Gik bulunacaktır. Birinci açık artır. ması 2, 8, 937 pazartesi günü saat 14 ten 16 ya kadar dairemizde icra edi- lecektir, Birinci artırmada teklif e- dilen bedel muhammen kıymetin yüz- de 75 i bulduğu takdirde ihalesi ya- pılâcaktır. Aksi takdirde #on artıra- nan taahhüdü baki kalmak şartile ar- tırma 15 gün daha uzatılarak 17, 8, 887 salı günü ayni yerde ve ayni sa- jatte lera kılınacak ikinci artırmada en çok artıranın üstüne bırakılacak- tır. 2004 No. lu icra ve iflâs kanunu- nun 126 ncı maddesine göre hakları tapu sicilile sabit olmıyan ipotekli a- lacaklılarla diğer alacaklıların ve ir- tifak hakkı sahiplerinin bu haklarını ve hususile faiz ve masarife dair 0- lan iddialarını ilân terihinden itiba- ren 20 gün içinde evrakı müsbiteleri- le birlikte dairemize bildirmeleri lâ- zımdır, Aksi takdirde hakları tapu i- cilile sabit olmıyanlar satış bedelinin paylaşılmasından hariç kalırlar. Da- ha fazla malümat İçin 34-605 No, lu dosyada mevcut evrak ve mahallirde tutulan haciz ve takdiri kıymet ra- porunu okuyabilecekleri ilân olunur. (33637) Adalar Mal müdürlüğünden: Mevkii Sakağı No: Kıymeti Hissesi Heybeliada Eski Arka E 1 Lira Tamamı Yeni Karavasil YU 900 Yukarıda yazılı gayri menkul satış bedeli defaten ve peşinen verilmek Üzere satılığa çıkarılmıştır. Satış 13-7-1937 tarihine müsadif Salı günü saat 14 de Adalar Malmüdürlüğünde yapılacaktır. Isteklilerin yazılan sa- stte komisyona müracaatları, (3590) IKTİSAT VEKALETİ İÇ TİCARET UMUM MUDURLUĞUNDEN: 80 ikinciteşrin 1930 tarihli kanun hükümlerine teyfikan Türkiyede ça- ışmasına İzin verilmiş olan ecnebi şirketlerden Amerlikn tabliyetli (Foks Ega Keşa İnk) şirketi unvanmın (Tüventit Çenturi Foks Film Korporey- şein-İwentieth Çentury Fox Film Corporation) e tebâiline tasfiyesine ve tasfiye memurluğuna da İstanbulda Galatada Bahtiyar hanmda Avukat Nesim Sages'in tayinine karar verildiği bildirilmiş ve bu hususa ait Jâ- zım gelen evrak vekâlete verilmiştir. Keyfiyet kanuni hükümlere muvafık görülmüş olmak!a bü şirketle alâ- kası olanların avukat Nesim Seğçs'e ve icabında Iktısat Vekâletine mü- racaat etmeleri ilân olunur, Jandarma Genel komutanlığı Ankara salınalma komisyonundan: 1 — Vasıf ve örneğine uygun kumaş, astarı ve bütün harç ve masrafı müteahhidine zid olmak şartiyle “40533,, takım “Çaket, Pantalon, Kasket ve tozlukdan müteşekkil, yazlik elbise kapalı zarf usuliyle 16-7.937 Cuma günü saat on da satın almacaktır. 2 — Komple olarak yapılıp teslimi meşrut olan bu elbise takımlarma 192531 lira 75 kuruş kıymet biçilmiş ilk teminatı 10876 lira 59 kuruşdan ibaret bulunmuştur. 3 — Buna aid şartname 963 kuruş karşılığında yalıyz komisyondan almabilir, , 4— Eksiltmesine girmek isteyenlerin şartnamede yazılı olduğu gibi ilk teminata ilâveten bu gibi dikim işlerinden en az 60000 liralık te.hhüdünü hüsnü ifa etmiş terzi ve yazıhane sahibi olduğuna dair vesikaları muhtevi teklif mektubunu Eksiltme' vaktinden en az bir saat evveline kadar ko- misyona vermiş olmaları, © (3708) Usküdar C. Müddeiumumiliğinden: Usktidar ceza evinin 15 temmuz 937 den 1 Haziran 938 tarihine kadar beher mahküma günde 960 gramdan yevmiye en çok 250 ve en sz 200 ek- meğin ikinci nev'i undan imal edilmek üzere kapalı zarfi münakasası yapılacaktır. İhale tarihi 15 Temmuz 937 perşembe günü saat 10 da ya- pılması mukarrer bulunduğundan taliplerin şartnameyi ve yüzde yedibu- çuk pey akçelerini yatırmak üzere her gün Usküdar müddelumumiliğine müracaatları ilân olunür. (3758) Belediye Sular idaresinden: sayın Abonelerimize Suların tevzii suretine dair nizamname, bir binadan başka binaya su verilmesini ve mukavelesinde serahat olmayan abonelerin su satmalarını menetmiştir, Nizamnameye ve imza etmiş oldukları mukavelenameye aykırı olarak paralı, parasız başkasına su verenlerden, su satanlar hakkında hiçbir ma- zeret kabul etmiyerek nizamnamenin 30 uncu maddesi hükmünün tatbik edileceği ilân olumur. © (3762) gm Dr. İhsan Sami TIFO AŞIST Tifo ve paratifo hastalıklarma tu tulmamak için tesiri kat'i, muafi- yeti pek emin taze aşıdır. Her ec- zanede bulunur.Kutusu 45 kuruş! Beşiktaş birinci sulh hukuk mah kemesinden: İstanbul belediyesini Hamdi ve Beşiktaşta Bayatpazarmd 5 No. lı Şark lokantası sahibi tı aleyhlerine ikame eylediği bin yü kırk kuruş alacak davası üzerine deialeyhlerden yukarda iki yazılı Ahmet nama gönderilen di vetiye mübaşiri tarafından verile meşruhattan ikametgâhının mi olduğu anlaşılmasına mebni talep hile bir ay müddetle ilânen tebliğe icrasma karar verilmiş ve m mesi 25, 7, 937 tarihine rastlıyan şamba günü saat 10 a talik kılınm) olduğundan o gün bizzat mahkej gelmediği veyahut tasdikli bir göndermediği takdirde gıyabında hakemeye devam olunacağı ii lunur. (83631) Kaçırılmıyacak Fırsat KELEP.R İRATLAR | Şehzadebaşında Fevziye cad- desinde Camii gerif karşısında merhum Muhtar paşa veresesine ait 27 parça dükkân toptan ayrı ayrı bilmüzayede satılaca ğından talip olanların 30 hazii 1987 çarşamba günü saat 10 da Sultanahmet Sulh mahkem 1037-22 numaralı dosyasına mü WEE OO racaat etmeleri, n Beşiktaş birinci sulh hukuk hâki liğinden: Istanbul belediyesinin Ort ve Beşiktaşta Sinanpaşa medresesi de 9 No. li odada mukim Hasan Fe 80 kuruş alacak davası Üzerine mi deisleyhlerden yukarda 'ikametgi yazılı Hasan Fehmi namma £ olunacağı tebliğ olunur.