13 Mart 1939 Tarihli Tan Gazetesi Sayfa 11

13 Mart 1939 tarihli Tan Gazetesi Sayfa 11

13-3-939 Meşhur Alman TARAFINDAN Formülü Yapılan Güzellik Mütehassısı VENUS TAN Profesör Doktor E.E WİNT PUDRASİI Terkibi altın kremli 21 sant havalandırılmış 12 cazip renkli fevkalâde ince ve hafif VENÜS Pudrasile tuvalet gören bir elld dünyanm en taravetli güzelliğini ifade eder. Deposu: NUREDDİN EVLİYAZADE, İSTANBUL LTE er TEV, Ye Ta EET Tet Muh, * 15 Miktarı Bedeli || teminat Lira. K. LiraK. 1 koymak için 320 şer 15 Adet 2452.05 (o 16390 Açık lik yerli bakır kap Eksiltme 14 jr Açık Eksiltme 15 2 * — Şartname ve plânları mucibince yukarda eins ve miktarı yazılı lem malzeme ayrı ayrı eksiltmeye konmuştur. — Muhammen bedellerile mu vakkat teminatları İörlmiş Eksiltmenin Cinsi Şekli Saati Yükş Hire; 1 Adet 3420 66 256 54 hizalarında gös ÜN — Eksiltme, 17 Mart 930 tarihine raslıyan cuma günü hizala- Yazıl saatlerde Kabataşta levazım ve mubayaat şubesindeki alım Yonunda yapılacaktır. a — Şartnameler ve likör kapları plânları her gün sözü geçeh şu- Parasız almabileceği gibi melânjör plânı da görülecilir. V — Melânjör için münakasadan evvel taliplerin müskirat fabrika. du, Pesine müracaatla bu gibi işleri yapabilecek atölyeleri bulundu ONU tesbit ederek vesika almaları lâzımdır. — İsteklilerin ekslitme için teyin edilen gün ve saptlerde yüzde De İvenme pâralarile ve vesikalarile birlikte mezkür komisyona gel leri ilân olunur. (1242' Nada Kom İ #SİZMİR PAMUK MENSUCAT' m, T. A. Ş. TARAFINDAN Ötedenberi sağlamlığı ile tanınmış ve halkımızın rağbetini kazanmtıs olan mamulâtımız KABOT BEZLERİNİN İstinlâk. vergisinin tenzili nisbetinde ucuzlattırılmış olan yeni satış fiyatları aşağıda gösterilmiştir. Tip Ah 85S.En 36 Metrelik 653 Kr ” 595 . 759 ” 728 ” 73) ” " 665 Tayyareli v 675 » ” 65 , » © Köpekli noği » 63 , İ — Satışımız İzmirde fabrikada teslim ve pesindir. 2 — Yuka- daki satış fiyatlarımız asgari bir balya içindir. Ambalâj masarifi Müşteriye ajttir, 3 — Yukarıdaki satış fiyatlarını “6 2 zam edilmek Süretile fabrikada teslim asgari olarak bir top satış yapılır, 4— İs bul satış mahalli; Finçancılarda Mahmudiye hanında 12 numara dadır. d Değirmenli Geyikli Almanca Müftercimi Aranıyor Askeri Fabrikalar Umum Müdürlüğünden : Almancadan türkçeye ve Türkçeden almancaya mükemmelen ter- 2 menktedi: bir inülercim alıacaktir. Alslince ile Berabee Pedi Yı da aynı derecede bilenler tercih olunacaktır. Isteklilerin şart- “ğrenmek üzere birer iştida ile Umum müdürlüğe müracaatları. (1207) MM ik, ee kr e İİ ka tanbul Liman Sahil Sıkhiye Merkezi Eksiltme Syonundan : tan ekezimize ait Kavak Tahaffuzhanesi banyo dairesi ve müteferrik atı ile formol evi inşası açık eksiltmeye konulmuştur. A — Tahmin bedeli “3593” lira “53” kuruştur. kabı Buna sit şerlnameler Merkezimiz levazımından “18” kuruş mu- inde alınır. — Eksiltme 21/Mart/939 Salı günü saat 14de Galatada Kara Di Paşa Sokağında yukarıda yazılı eksiltme komisyonunda ya aktır, — Muvakkat teminat parası “269” lira “55” kuruştur. İh — Eksiltmeye gireceklerin bu gibi işler yaptıklarına dair Nafi inden, veya Merkezimizden verilmiş bir vesika ibraz etmeleri tir, “1385” mmm A 0 EE SAÇ EKSİRİ KOMOJEN iu, aoları besler, köklerini kuvvet irir, dökülmesini önler, kepek- e eri çi İ giderir, INGMIZ KANZUK ECZAMANESİ Beyoğlu — Istanbul | cildim kadife gibi ASİPİN KENAN Romatizma ağrıları işin en iyi ilâçtır. ele idil la) repo LİL Pektorin Komprimeleri Beşir Kemal — Mahmud. Cevad ECZANESİ Sirkeci Ae Yİ İM Her Eve Lâzım Olan Çocuk YENI Ansiklopedisi Nöcssesemiz tarafından neş- redilen Yeni Çocuk Ansik- lopedisi her çocuğun mutlaka sa- hip olması lâzım gelen bir eserdir. Çünkü çocuk bu eserde ders esna- sında ve ders dışında aradığı bü- tün malâmatı bulabilir, mektep talebesine ayrıca tenzilât yapılır. Bu eser yalnız çocuklar için de- gil, bütün ilkmektep öğretmenleri için en kuvvetli yardımcıdır. Çün- kü bütün dersler bu eserde re simlerle ve geniş malâmat ile zen- ginleştirilmiştir. Eser hakkında bir fikir edinmek istiyorsanız aşağıdaki kuponu dol- durup bize gönderiniz. Size be dava bir broüşr göndeririz. Bu bro- Şür size Ansiklopedinin kıymetini anlatacaktır, tün dünya Hi dilmiştir. Bu beynelmilel Türk çocuklarının ihityaçlarını ve mektep programlarını gözönünde bulundurarak lisanımıza çeviren- ler, Profesör Salih Murat, Faik Sabri ve M. Zekeriyadır. Eser 1500 sayfalık iki büyük ciltten mürekkeptir. Tam eserin fiyatı 7 Hradır. Muallimlere ve Yeni Çocuk Ansiklopedisi broşürün- |f' den bir tane göndermenizi ve mv- alimlere âit son fiyatının bildirme- TAN Neşriyat Evi Nİ | 87Gün Zarfında Nasıl Bu Kadar Değişebildim ? Bayan Anjel; 8 gün zarfında gayet cazib bir tarzda güzelleşti. Buna nasıl muvaffak olduğunu ve her kadınım da onun gibi yapa- bileceğini izah eden aşağıdaki mektubunu okuyunuz: B - 10 gün kadar evvel çektirdi. Bim iki fotoğrafıma baktıkça â- deta gözlerime inânamıyorum. Alnımda ve gözlerle ağzımın et- rafmda o buruşukluklarım vardı. Tenim esmer ve sertti. Bugün İse, yumuşak, be- yaz ve bütün dostlarımın gıpta nazarile baktıkları buruşuksuz ve nermindir. Hepsine, gece için cil din vi lan pembe renkteki ve gündi in beyaz renkteki To- kalon kremini kullanmalarını tav- siye ettim. Onlardan birçokları ba- na gülüyorlardı. Fekat onlar da tecrübe ederek memnuniyethahş semeresini gördükçe hak verdiler ve cidden hayrette kaldılar. Pembe renkteki Tokalon kremi- hin terkibinde Viyana Üniversite- sinin meşhur bir profesörü tara- fından keşif ve «Biocel» tâbir edi- len cazip ve kıymetli gençlik cev- .beri vardır. Aksamları yatmazdan. evvel pembe renkteki kremini kullanınız. Siz, uyurken besleyici ve güzel leştirici tesirini yapan, cild bu- ruşuksuz ve nermin bir hal kes- beder. Gündüzleri de beyaz renk- teki Tokalon kremini kullan Cildinizi beyazlaştırp tazeleştirir. Siyah benleri giderir ve açık me- semeleri sıklaştırır. Paranın İadesi Teminatı : Bu basit usulü bilen her kadm “günde 3 dakika,, bir genç kızdaki gibi yumuşak ve sevimli bir cild temin edebilir. Binleree tecrübe- nin memnuniyetbahş — semereleri size bir teminat olabilir. Femen 'Tokalon bugün her iki kremden birer va- 20 veya birer tüp satın alınız. ları on'gün zarfında tarif edildiği şekilde kullanmız. Semeresinden memnun kalmadığmız takdirde va 70 veya tüpleri yarım da olsa bi le, İade ediniz. Ve paranızı geri aliniz DA AY ZE ELİN CA re ES Muhammen bedeli 9000 lira olan motör tâmirine ait muhtelif ölçü ve tâmir âletleri 24/4/1939 Pazartesi günü saat 15,30 da kapalı zarf usulü ile Ankarada İdare binasında satm almacaktır. Bu işe girmek İsteyenlerin 675 liralik muvakkat teminat ile kanunun tayin ettiği vesikaları ve tekliflerini ayni gün saat 14,30 a kadar Komis- yon Reisliğine vermeleri lâzımdır. Şartnameler parasız olarak Ankarada Malzeme dairesinden, Haydar- paşada Tesellüm ve Sevk Şefliğinden dağıtılacaktır. (1524) Nafıa Vekâletinden : siltmeye konulan iş: 1 — Büyük Menderes 8ol sahil sulama kanallarından Pirlibey kanah ve sınai 645.086,, lira kuruştur. 2 — Eksiltme 12/4/9309 tarihine raslıyan Çarşamba günü saat 15 de Nafıa Vekâleti Sular Umum Müdürlüğü Su Eksiltme Komisyonu oda- sında kapalı zar? usulile yapılacaktır. 3 — İstekliler eksiltme şartnamesi, mukavele projesi, bayındırlık işleri genel şartnamesi, fenni şartname ve projeleri “32,, lira “26,, ku ruş mukabilinde Sular Umum Müdürlüğünden alabilirler. 4 — Eksiltmeye girebilmek için isteklilerin “29,583, bira “45,, ku- ruşluk muvakkat teminat vermesi ve eksiltmenin yapılacağı günden en az sekiz gün evvel ellerinde bulunan bütün vesikalarla birlikte bir istida ile Vekâlete müracaat ederek bu işe mahsus olmak üzere vesi. ka almaları ve bu vesikayı ibraz etmeleri şarttır. Bu müddet vesika talebinde bulunmıyanlar eksiltmeye iştirak edemezler. 5 — İsteklilerin teklif mektuplarını ikinci maddede yazılı saatten , bir saat evveline kadar Sular Umum Müdürlüğüne makbuz mukabilin- de vermeleri lâzımdır. Postada olan gecikmeler kabul edilmez. imalât if bedeli içinde (819) (1553) Göynük Belediye Reisliğinden: 1 — Belediyemizin Göynük'te yaptıracağı elektrik tesisatmdan Dür- bin, Dinamo, cebri boru nazım tevzi tablosu ve bunların bil'umum te- ferrüatının teslimi ve montajı 5100 lira bedeli keşif erinden eksilt- meye konmuştur. 2 — Eksiltme kapalı zarf usulile 27/Mart/939 Pazartesi günü sast 15 de Göynük Belediye salonunda yapılacaktır. 3 — İstekliler bu işi yapabileceklerine aid Nafıa Vekâletinden alınmış ihtisas vesikasını ve ayrıca müteahhis vesikasile 939 senesi Ticaret Oda- #1 kayıt makbuzu ve muvakkat teminat makbuz veya banka mektubu- nun teklif mektuplarına lef etmiş olacaklardır. 4 — Teklif mektublarının 2490 sayılı kanunun 30 cu maddesine uy- gun surette hazırlanmış ve eksiltmenin ihalesinden kadar Belediye Reisliğine verilmesi moşruttur. 5 — Postada vuku bulacak gecikmeler kabul edilmez. 6 — Muvakkat teminat 382.5 liradır. 7 — Proje dosyasını görmek isteyenler Gülatada Halli Paşa sokak Ça- maker han 4 cü kat No. 28 de mukim Yüksek Mühendis A. Samuele veya Göynük Belediyesine müracaat etmeleri, “1569” bir saat evveline RR A GR TÜRK HAVA KURUMU Büyük Piyangosu Altıncı keşide: 11 Nisan 939 dadır. Büyük İkramiye: 200.000 liradır Bundan başka: 40.000, 25.000, 20.000, 15.000, 10.000 Jira lık ikramiyelerle (200.000 ve 50.000) liralık iki adet mükâ- fat vardır. DİKKAT: Bilet alan herkes 7/Nisan/939 günü akşamma kadar bile. tini değiştirmiş bulunmalıdır... AA Tr A 4m e