18 Şubat 1937 Tarihli Ulus Gazetesi Sayfa 8

18 Şubat 1937 tarihli Ulus Gazetesi Sayfa 8

ULUS 18.2-1937 Daima sabit Daima tabii Juvantin saç boyaları İngiliz kanzuk hezanesi Ibo- zatuvarlarında hazırlanan Juvan- tin saç boyaları muzur ve zehirli Mmaddelerden tamamen ari - olup #açlara tabit renklerini bahşeder. Juvantin saç boyaları kumral ve Siyah olarak iki tabif renk üze rinde tertib edilmi: Çömüs çertib edlimistir —— Adliye Vekâletinden: Açık bulunan Gönen noter Mmuavinliğine imtihansız ve im- #ihanla girebilmek şartlarmnı haiz Saliplerin bir ay içinde adliye vekâletine müracaatları ilân olu- | mur, (376) i—bn3 AÇT — —— Ankara 3 üncü lera Me- murluğundan: Karısı Habibeye ayda 10 lira mafaka borçlusu Ankarada Atpa- zarında köfteci Niyazi yanında kardeşi Çolak Mehmet — namına gıkarılan icra emri arkasına ve- Tilen meşruhatta borçlunun bu- Tunamadığı ikametgâhınin meç- hul olmasına göre tebligatın ilâ- 'nen icrasına karar — verilmişti Usul hukük mahkemeleri kanu- nunun 141 ve 143 üncü maddele Fine göre 20 gün mehil verilmiş- fir. Bu müddet zarfında mal be- “yanında bulunması lâzımdır. Teb- Tiğ makamına kaim olmak üzere keyfiret Hön alınur. — 1—677 B aei ee şüreşe nnn | 'DENİZ LEVAZIM SATIN. ALMA KOMİSYONUNDAN: 16 şubat 937 tarihinde kapalı zarfla münakasası yapılan 10000 ton Rekompoze kömürüne - tek- Tif olunan fiat yüksek görüldü. Hünden 26. şubat 937 tari Fastlayan cumartesi günü saat 11 de pazarlıkla alınacaktır. - Tah- sin bedeli 110000 lira ve muvak- kat teminat 6750 lira olup şart- 'namesi 5S0 kuruş / mukabilinde komisyondan herzün verilir. İsteklilerin 2490 sayılı kanun- da yazılı vesikalarla birlikte ve belli gün ve saatte Kasımpasada bulunan komisyonumuza müra- caatları, (390) 1—ss Adliye Vekâletinden: Bergama noterliği aedınıştir. İmtihanla ve imtihansız noter o- Jabilmek şartlarını - haiz taliple- Fin bir ay içinde Adliye vekâile- tine müracaatları ilân olunur. (3m 1—6 Adliye Vekâletinden: Denizli Belediye Reisliğinden: 1— Eksiltmeye konulan iş: 600 hektar raddesinde bulunan De- nizli vilâyeti merkez kazasının mevcut kadastro haritalarının 2290 Sayılı kanunun birinci maddesinde istenilen mikyaslara ve Nafra vekâletince tertib edilen şehir ve kasabaların halihazır haritalarının Alınmasına aid şartname ve hususi şartnameye göre tadilen haliha- Zır haritalarını tanzim etmektir Bu işe aid keşif bedeli maktuan (3200) liradır. 2 — Bu işe aid şartname ve evrak şunlardır. A - Eksiltme şartnamesi B - Mukavele projesi C- Şehir ve vorshaların hali hazır haritasının alınmasına aid şartname. D - Husüsi şartnanıe $ - Mevcut haritalar ve hesabat İstiyenler bu şartnameleri ve evrakı Denizli belediye reisliğine den görebilir ve inceliyebilirler. '3 — Eksiltme 13. şubat 1937 cumartet cuma günü saat 15 de Denizli Belediye: men huzurunda yapılacaktır. '4 — Eksiltme kapalı zarf usuliyle yapılacaktır. İtmeye girebilmek için isteklilerin 240 lira muvakkat 'bundan başka aşağıdaki vesikaları haiz olup gös günü başlayıp $ mart 937 de teçekkül edecek encü- 300 hektar büyüklüünde kasabaların haritalarını tanzım etmiş ve Harita Umum müdürlüğüne beyendirdiklerini bildiren ve- 937 senesi için harita işlerine aid Nafta işleri müteahhitlik vesikası, — 6 — Teklif mektupları yukarda 3 üncü maddede yazılı saatten bir saat evel Denizli Belediyesine getirilerek eksiltme kemievonu reisliğine makbuz mukabilinde verilecektir. Posta ile gönderilecek mektupların nihayet 3 üncü maddede yazılı saate kadar gelmi ası ve dış zarfın mühür mumu ile iyice kapatılmış olması lâzım dr. Postada olacak gecikmeler kabul edilmez. (318) P. T. T. Levazım 1 — İdare ihtiyacı için 120.000 metre çift bükümlü sahra kablosu 40000 metre çift bronz nakilli haketal tel kapalı zarf usuliyle almacaktır. Muhammen bedel (9600) teminatı muvakkate (720) lirasu P.T.T. Umum Müdürlüğü Satın A'ma Kor caktır . 4 — İstekliler teminatlarını idaremiz vezne alacakları makbuz veya kanunen müteber teminat mektubunu ve şartnamede yazılı vesikalarla teklif mektubunu ihtiva eden kapalı ve mühürlü zarflarr saat 14 de kadar mezkür komisyon reisliğir tevdi edeceklerdir. — $ — Resmi Gazetenin 7. S. 936 ve 3297 sayı Timatnameye göre müteahhitlik ehliyet vesikası ibraz edilecekt 6 — Şartnameler Ankarada Levazım Müdürlüğünden İstan. bulda Beyoğlunda Tevazım Ayniyat tube madürlüğünden parasız BRlin noter olübümete şarıları. | STSA Yeciteekti ÜŞ " F Bala talişlerin bir g9 İçinde yekiletine — müracastları 4 B İlâa olunur. (375) V n0 Nafia Vekâletinden: T —— ) — Sivas » Erzurum hattının 208 » 263 üncü kilemetresinde ve Prat Adliye Vekâletinden: | xa üzerinde altmış metrelik bir demir köprünün inşa ve montajı 'nan - Sivrihisar ine — imtihansız bilmek şartları. taliplerin mürcesatları ilân o! İmtiyaz sahibi ve Başmu- harriri Falih Rıfkı ATAY Umümi - Neşriyatı / İdare eden Yazı İşleri Müdürü Nasuhi BAYDAR Cankırı caddesi - civarında Ulus Basımevinde basılmıştır. (ve lüzumu halinde ripajı) kapalı zarf usulü ile eksiltmeye konul- muştur. - — Eksiltme 24537 tarihinde saat on beşte Ankarada Nafıa Vekâleti demiryollar inşaat dairesinde yapılacaktır. 2 — Muhammen bedeli 54054 liradır. 3— Muvakkat teminatı 395270 liradı — Eksiltme şartnamesi mukavele projesi ve sair evrakı 270 kuruş mukabilinde inşaat dairesinden verilmektedir. $ — Bu eksiltmeye girmek istiyenler 2490 No, lu kanun muci - bince ibrazına mecbur oldukları evrak ve vesikalarla 7-5-r36 tarihli ve 3297 No <lu resmi gazetede ilân edilen talimata göre verilmiş 937 senesine ait müteahhitlik vesikasını ve fiat teklifini havi zarflarını mezkür kanunun tarifatr dairesinde hazırlıyarak 2.4937 - tarihinde saat on dörde kadar demiryollar inşaat dairesine makbuz mukabi- Tinde vemeleri lâzımdır. 6 — Bu eksiltmeye gireceklerden lâakal S0 metrelik bir demir köprü montajını muvaftakiyetle yapmış olmak şartı aranacaktır. (a51) 1—6510 Santimi 'öaç 2 200 a 1s0 Sürn 1 Öç 15 tenzi alını Yazı işleri: Abone ve ilân: AN ŞARTLARI $ Sayfa Kuruş Sayfa Kuruş 1 — Hayır işerine ve yeni çıkan kitaplara aid t yapılı 2 — Zayi ilân bedelleri maktü 130 kuruştur. 3 — Tebrik, teşekkür, ev denme, vefat ve kati alâka ilânlarından maktuan beş lira ABONE ŞARTLARI Beher Santimi SÜMER BANK Umumi Müdürlüğünden: DS 3 20 S 100 ves 30 Karabük'te istihdam edilmek üzere mikdar ve ehliyet sa- haları aşağıda yazılı işbaşı, usta ve kalfaya ihtiyaç vardır. 'Arazi tesviyesi, kanalizasyon ve emsali işler için 32 işbaşı, 60 usta, Marangoz ve dülgerlik işleri için 6 işbaşı, 15 usta, 5S kalfa, Tesviyeci, demirci ve perçin işleri için 10 işbaşı, 120 us. ta, 130 kalfa, Elektrik tesisatı işleri için 3 işbaşı, 30 usta ve 60 kalfa. Talip olanların p: ihal / varakaları, çalıştıkları yer ve istedikleri yevmiyeleri bildirir istidala İe Ankarada Bankamız Umüm Müdürlüğüne ve İstanbulda Bankamız subesine şubat nihayetine kadar müracaatları. inlardan K ZG H t Çocuk işlerini bilen bir Bayan 1063 ANKARADA BİR AİLE ARIYOR » Yalnız türkçe bilen ve türkçeyi çok temiz konuşan 22 yaşmaa bir katolik Bayan çocuk bakmasını ve çocuk büyütmesini - bildiği için Ankarada bir aile yanında çalışmak istiyor. Şeraiti müsaiddir. zavI Çocuk bakımında tecrübelidir. Temizliğe çok riayetkârdır. Ahvali Söke askeri kıtaatından aldı- ğam askerlik vesikamı, Nüfus tezkeremi ve Ankara belediyesin- | — Ulvi Olgaç adre: den aldığım şöförlük ehliyeti - Mi kaybettim. Yenisini alaca - işimdan eskilerinin hükmü yok- Ahmet Asım oğlu Şevket Nafia Vekâletinden: 11. Mart 937 perşenbe günü saat 15 de Ankara'da Nafia Ve kâleti malzeme eksiltme ; -nu odasında (1900) lira mu. hammen bedelli 20 ton lama de- aüti açık eksiltme ile satın alı- Şartname ve büna müteferri diğer evrak parasız olarak An. kara'da malze - dairesinden ve Haydarpaşa'da vekâlet tesellüm memurluğundan verilecekt Muvakkat teminat 142 lira S0 kuzuştur. Hasusiyesi çok mazbuttur. Fazla tafsilât almak istiyenler İstanbul. 'da Ankara caddesinde (Matbaacılık ve Gazetecilik Bürosu) sahibi e müracaat edebilirler. Telefon 23129. 1—686 D, e d . kuruZ Olur. mart 1937 perçenbe günü saat 15 de malzeme eksiltme ke yonunda bulunmaları lâzımı :e (136) 1—346 YENİ SİNEMALAR HALK BUGÜN BU GECE BUGÜN BU GECE DENİZLER PERİSİ 100 SENE SONRA MARCELLE CHANTAL Sönemacılığın akıllara durgunluk Victor Prancen - Jean Pierre Aumont ga bi üüi Aşk, his, heyecan... Vazife ve kah- Bilâistisna herkesin hayretle sey- Tamanlık mevzuu etrafında çev- redeceği muazzam şaheser rilmiş kuvvetli bir eser veten: En Yeni Foks Dünya Haberleri Ayrıca: Paramunt Jurnal Halk Matinesinde: KARNAVAL Halk Sinemasında gündüzleri — normal seanslar saat 2.30 da başlar