23 Kasım 1930 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 9

23 Kasım 1930 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 9

——— Türkiye iş Bankası | Çocugun en iyi arkadaşı kumbarasıdır Devlet Demir Yolları ve limanları Konya “isletme müfettişliğinden: Mersin istâsyonu eşyayı tüccariye ambarının tahmil ve tahliye İi kapalı zarfla münakasaya konulmuştur. Münakas' 6 -12- 930 Cumartesi günü saat on beşte- Konya'da Devlet Demir yolları işletme müfettişliğinde yapılacaktır. Münakasaya iştirak edeceklerin teklif mektuplarını ve muvakkat teminatlarını aynı günde saat on dörde kadar işletme müfettişliği emine vermeleri lâzımdır. Talipler münakasa şartnamelerini üçer lira mukabilinde Mersin İtasyonundan, Konya ve Haydarpaşa ve Ankara veznelerinden İdarik edilecektir. , eN Konya - Yenice hattı üzerinde 292, 296, 306 ımcı Km. lerdeki taş «ağından Toros tünelleri tamiratı için çıkarılacak yonma kemer ve taşı kapâlı zarfla münakasaya konmuştur. a Münakasa 8 birinci kânun 930 pazartesi günü saat 16 da Ankara: Devlet Demiryolları İdaresinde yapılacaktır. Münakasaya iştirak edeceklerin teklif mektuplarını ve muvakkat “Mminatlarını ayni günde saat 15,30 a kadar münakasa komisyonu kâ- Übliğine vermeleri lâzımdır. Talipler münakasa şartnamelerini beş lira mukabilinde Ankarada, Eskişehirde ve Konyadaki İdare ve znelerinden tedarik edebilirler, * » Ankarada açılacak Ziraat sergisinde . teşhir edilecek eşya için nakliye ücretlerinden tenzilât Devlet demiryolları umumi idaresinden: $ Kânunusani 1931 tarihinde Ankarada açılacak Ziraat teknik Sergisinde teşhir edilmek üzere, Ankara ile doğru iltisakı olan Devlet demiryollarından nakledilecek mevat nakliye ücretlerinden Umumi tarifeler üzerinden *© 50 tenzilât yapılacak ve teşhir *dildikten sonra iade edilecek eşya da aynı tenzilata tabi tutu- caktır, Tenzilât müddeti : giye gönderilecek eşya için 1 Kânunuevvel 1930 15 Kânu- mi 1931 ve mahreçlerine iade olunacaklar için de 15 Kânu- Müsani — 15 Şubat 1931 dir. “ Diger şerait hakkında malümat almak isteyenler İstasiyon ve Mbarlarımıza müracaat etmelidirler. » » * 500 ton Gürgen 500 ton çam odunu kapalı zarfla münaka- Saya konmuştur. 2 Münakasa 15-12- 930 tarihinde Pazartesi günü saat 15,30'da rada Devlet Demiryolları idaresinde yapılacaktır. ünakasaya iştirak edeceklerin teklif mektuplarını ve muvak- teminatlarını ayni günde saat 15; şe kadar münakasa komis- tipliğine vermeleri lâzımdır. da Talipler münakasa şartnamelerini 3 lira mukabilinde Ankara- TS Haydarpaşa idare veznesinden tedarik edebilirler. ,Hilâliahmer balosu ie limen mehfaatina hersene verilmekte olan kışlık balo, bu © kânunuevvelin 18 inci perşembe günü akşamı Beyoğlunda VAZ salonlarında verilecektir. Daki in geçen senelerden daha mükemmel olmasını temin için » vekili Şükrü Kaya beyfendi hazretlerinin riyaseti mubtereme- teşekkül eden hey'eti tertibiye şimdiden faaliyete başlanmıştır. | M. M, V. satın alıma heyeti | ilânları Defterdarda levazım dikim evinde; ve Sirkecide Demirkapıda Saraçhane ambarında Levazım dikim evinde mev) cut tahminen 65000 ilâ 80000 kilo beyaz ve haki bez kırpıntıları kapalı zarfla! İmüzayedeye konmuştur. İhalesi 1012 930 çarşamba günü saat 14 te Fındıklı. da heyetimizde yapılacaktır. Taliplerin şartnamesini yirmi kuruşluk pal mu- |kabilinde almak üzere heyetimize ve kırpıntıları görmek için de mezkür di. kim evine ve ihale saatinden evvel temi inatlarile heyetimize müracaatları. ! İ İzmit ve civarındaki kıtaat ve mües- sesatın ihtiyacı olan pitinç kapalı zarf- Ja münakasaya konmuştur, İhalesi 30) 11)980 Pazar günü saat 15,30 da İzmit askeri satın alma komisyonunda yapı. ilacaktır. Taliplerin şartnameyi görmek İdzere Fındıklıda heyetimize ve şarina. me almak ve tekliflerini vermek üzere teminatlarile mezkür komisyona müra- câatları, ... Ordunun ihtiyacatı sıhhiyesi için ©- tuz yedi kalem dahiliye asabiye ve ni- saiye alât ve edevatı kapalı zarfla mü- nakasaya konmuştur. İhalesi 3/12930 carşamba günü saat on dörtte Fındıklı da heyetimizde yapılacaktır. Taliplerin iyirmi kuruşluk pul mukabilinde şartaa| mesini almaları ve münakasaya gir-| mek üzere ihale saatinden evel teminat larile ve teklifnamelerile heyetimize mü racaatları ... Gülhane hastanesi hıfzıssıhha Tâbo- ratuvarı ihtiyacı için yirmi altı kalem hıfzıssıhha lâboratuvarı alât ve edevatı| kapalı zarfla münakasaya konmuştur.| Ihalesi 3/12980 çarşamba günü saat ön! dört buçukta Fındıklıda heyetimizde ya pılacaktır. Taliplerin yirmi kuruşluk pul mukabilinde şartnamesini almaları | ve münakasaya girmek üzere ihale s3- atinden evvel teminatlarile ve teklifna- melerile heyetimize müracatları. Kütahya bukuk hakimliğinden: Ismet paşa mahallesinde mu- | kim Feleknaz hanıma Edremitte kocası Hüsnü aralarında yekün eden boşanma davası neticesinde indettahkik boşanmalarına ve 17 lira masarifi muhakeme ile 30 lira ücreti vekâletin müddeialeyh Hüsnüye tehmiline ve nafaka meselesinin atiye talikina dair sadır olan 5-11-930 tarihli hök- mü merkümun mahalli ikameti meçhul olduğundan tebliğ edile- memiştir hükmü mezküre karşı | ik bir diyeceği olduğu takdirde | tarihi ilândan “itibaren 15 gün zarfında Kütabya hukuk mahke- mesine müracaat eylemesi lüzu- mu tebliğ makamına kaim olmak | üzere ilân olunur. Müracaat evi M Emlâk alır ve satar, ikraz evi potek işleri yapar ve her hangi bir müre- ed B O. 474 İsta Aleksiyadi hanı ( Dp Müessisi: Ferit i 9 — VAKIT 23 Teşrinsani 1930 — | inkara encümeni daimi vilöyeimlen; Evvelce mevkii münakasaya konulup bazı esbaptan naşi tehir edilmiş olan Ankara san'at mektebine yemekhane mutbak banyo vesair inşaatı bukerre şeraiti sabika dairesinde ve kapalı zarfla tekrar mevkii münakâsaya konulmuştur. 1 — Taliplerin bedeli muhammen olan 29,953 liranın yüzde yedi buçuğu nisbetinde olan 2247 lirayı muhasebeyi hususiye veznesine teslimle alacaklari: makbuzu veya o miktarda banka teminat mektubunu teklif zarflarına koyarak encümene vermek mecburiyetindedirler. 2 — Yevmi ihale 4. 12. 930 taribine müsadif Perşembe günü saat İ5 tir. Münakasaya iştirak edeceklerin yevmi muayyeninde encümeni daimi vilâyete ve şerâiti anlamak isteyenlerin her gün merkür Iktısaf vekâletinden: Ormancılık tahsil etmek üzere vekâlet hesabına Ecnebi mem leketlere müsabaka ile on efendi gönderilecektir. Bu efendilerin nerelerde tahsil edeceklerinin tayini vekâlete aittir. 1 — Taliplerin müsabakaya dahil olabilmesi için aşağıdaki şartları haiz bulunmaları lâzımdır. A — Türkiye Cümburiyeti tabaasından olmak, B — Yaşı otuzdan fazla olmamak ve bunun için nüfusa ait büviyet cüzdanının suretleri gönderilmek, C — Yüksek Orman mektebinden mezun olmak, D — Vekâletin vereceği nümune veçhile Noterlikten musad- dak bir kefaletname vermek, E — Müteehhil olmamak, F — Vekâletçe yaptınlacak muayenei sıhhiyede tamlissıhha olduğu tebeyyün etmek, G — Tahsil müddetince askerliğinin tecil, edildiğine dair mensup olduğu askerlik şubesinin vesikasını haiz olmak, H — Memuriyetten azledilmiş olmamak, 2 — Yukardaki şartları haiz olan talipler müsabakaya gir mek üzere istida ile Vekâlete müracaat edecekler ve Vekâlet talipler arasından müsabakaya iştirak edecek namzetleri tefrik ve intihap ederek kendilerine tebliğ edecektir. 3 — Müsabaka Ankarada Vekâletçe intihap edilen hey'eti mümeyyize huzurunda âtideki gurup derslerden yapılacaktır. I — Ormancılık nebatatı ve eşçarın tavsifi, II — Silvikültür, ilmitürap, intifa ve teknoloji, 1 — Amenajman ve tekip. IV — Hayvanat, haşarat, emrar, V — Topoğrafya, riyaziye, 4 — Lisan imtihanı Almanca, Fransızcadır. Bu lisanlardan birinin ibtihabında talip serbesttir. Ve yukard ki umumi ders guruplarından müsabakada muvaffak olanlardan müsavi şeraitte bulunanlardan lisanı kuvvetli olanlar tercih edilir. 5 — Müsabakada ihrazı ehliyet edenlerin uhdelerinde memu- riyet mevcut ise Avrupaya hini izamlarında memuriyetlerini terk edeceklerdir. 6 — Müsabakaya iştirak edecek olanların Ankaraya azimet ve avdet ve müsabaka vaktindeki masrafları kendilerine aittir. Yani bu müddet zarfında mezun addedilirler, 7 — Müsabaka imtihanı 1 kânunsani 1931 tarihinde icra kılı- nacağından bü şeraiti haiz taliplerin nihayet 15 kânunuevel 930 tarihine kadar ba istida vekâlete müracaat eylemeleri ve ilândan evvel ve muayyen müddet geçtikten sonra vaki müracaatları nazarı dikkate alınmıyacağı ilân olunur. Istanbul Ziraat bankasından: | Bankamıza merhun olup ahiren satılması takarrlir eden ayniye ambarında mevcut 112 denkte 4746 kilo ve Cibali Karasula ambarında mevcut 644 denkte 15398 kilo İzmit tütünü şehri hâlin 29 uncu cumartesi günü saat ikide müzayede suretile bankamızca satılacaktır. Fazla izahat almak isteyenlerin Emi dairesine ve müzayedeye iştirak edeceklerin yüzde 7,5 ten akçelerile bankaya müracaatları, #S3EpE7 Ga zEİEyeup Ankara Belediyesinden : Tahtakale yangın sahası dahilinde ve Anafartalar caddesi üzerinde olup krokisinde gösterildiği üzere 8 parça arsa kapalı zarf usulile ve bir ay müddetle müzayedeye çi- karılmışır. Talip olanların teklif edecekleri mebaliğin yüzde yedi buçuk nisbetinde i teminatları ile birlikte 6-12-954 cumarlesi günü saat İlde encümene müracaalları, gk Sani Bind Bra gl öm