11 Mart 1932 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 7

11 Mart 1932 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 7

hedeli fmniyet sandığı emlök müzayedesi Kat'i müzayede ilânı Müzayede Mubam- besep O Merhunatın cins ve nev'ile mevki men kıymeti Na ve müştemilân Borçlunun > a mm m 1197 3802 769 Kumkapıda çadırcı Ahmet çelebi Yuakim mahallesinde kumkapı caddesinde eski 13, ve yeni 13, 15, 17, numa ralı iki yüz kırk arşın arsa üzerin- de önden bir ve arkadan kârgir iki katta rakı imal mahali ve kazanları vesaire bir bodrumla bir kuyu ve iki oda bir salonu ve üç yüz on arşın bahçeyi havi seneden iki dük- kân ve ma oda bir dükkân elyevm rakı fabrikasının yüz yirmi hisse itibarile otuz dokuz hissesile itibarı mezkârdan sekiz hissesinin elli altı sehim tertibile yirmi bir sehime, Çenberli taşda uzun şemsettin ma- hallesinde gedikpaşa camişerif cad- dasinde eski 33 ve yeni 55 No.lı altmış dört arşın arsa üzerinde kârgir üç katta dört oda (biri taş yemek odasıdır) bir sofa, bir şahniş, bir çatı altı bir kuyu, bir taşlık yirmi arşın arsa üzerinde kargir bir mutbak ve yüz on altı arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı. 5735 13150 7403 Büyük adada meşrutiyet mahalle 391 1625 7970 sinde eski muradiye ve yeni muratlı sokağında eski 13, 13, mükerrer ve yeni 13 No.hı üçyüz seksen arşın arsa üzerinde bir katı ahşap iki katta on iki oda, bir sofa, bir mutbak, bir kuyu, bir taşlık bir sar- nıç bir balkon ve elli arşın arsa üzerinde iki oda ve üç bin yetmiş arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı. Beğlerbeyinde burhaniye maalle- sinde rasim ağa sokağında es&i 12 mükerrer ve yeni 12-5 No, h dok- san beş arşın arsa üzerinde kârgir dahili ahşap iki katta üç oda bir sofa bir toprak ve altı bir mütbak bir kuyu ve yedi yüz beş arşın bahçeyi ve antire bir dükkânı havi seneden natemam alyövm ma dük- kân bir hanenin tamamı. 8287 22088 7740 Vaniköyünde Vaniköy caddesinde eski 25, 12 ve yeni 22, 25-2, 25 numaralı beşyüz arşın arsa üzerinde kârgir üç katta on altı oda bir sandık odası beş sofa iki methal iki merdiven başı, odadan muhav- vel iki mutbak; ittisalinde yeni inşa edilen mutbak mahalli ve “doksan altı arşın arsa üzerinde münhedim iki oda, bir kuyu, bir mutbak, bir EK, na müracaatları, (120) (927) Ibrahim ağa 3. K. ©. Muhabere alayının bulunduğu kış »! Ola ile, süvari bölüğünün bulunduğu pavyondaki elektrik tesisatı tamir © dilecektir. Pazarlığı, 16 mart 932 çar- şamba günü saat 14 te icra edilece *! inden taliplerin o gün ve saatte ko) misyonda bulunmaları ve keşifname » sinj almak istiyenlerin her gün ko » misyona müracaatları, (122) (929) ... Istanbul levazım eşya ve teçhizat ambarı ihtiyacr için satın alınacak 650 adet tahtanın, 15 mart 992 salı günü saat 14 te komisyonda pazarlığı yapılacaktır. Taliplerin o günü ve sa atte komisyonda bulunmaları ve şart- namesinj almak istiyenlerin komisyo - ... Asker ihtiyacı için satın almacak zeytin tanesinin pazarlığına devam e dilecektir. Pazarlığa iştirak edecek- Terin, 12 — Mart — 992 - tarihinde cumartesi günü saat 14.5 ta komisyo» numuzda bulunmaları ve nümüne ve şartnamesini almak istiyenlerin ber gün komisyona müracaat etmeleri. (dr) (902) Aleni münakasa ile alınacağı ilân edilen 100 adet sırlı ve kapak lr su kovası ve 2000 adet sırlı tük - rük hokkasma talip çıkmadığın - dan 12 —3 — 932 cumartesi gü- nü saat 16 da fiatlar haddi itidal» de görüldüğ taktirde pazarlık su - retiyle ihalesi icra © kılmacaktır. Taliplerin şartnamesini almak ve nümünelerini görmek ve pazarlı - ğa iştirak etmek üzere Kom.a müracaatları, (113) (864) # * » No. 1 Liste Adet 200 50 Ustura mz ar ye! e arr 200 Et bıçağı 50 Çamaşır etüsü No. 2 Liste Adet im leğeni Berber midi ir Berber önlüğü Berber havlusu Yukarıda yazılı bir ve iki nu- maralı listelerde muharrer eşya - nın aleni münakasayla mübayaası| icra olunacağı ilân edilen bu eş yaya verilen fiatler haddi itidalde SA, AL. Ko. dan görülmediğinden aleni münakasa, bir hafta müddetle 12 — Mart — 932 cumartesi günü 1 numaralı liste saat 15 te, 2 numaralı liste saat 15.5 ta ihaleleri icra edil- mek üzere talik edilmiştir. Talip- lerin şartnamesini almak ve nü - munelerini görmek üzere ve mü - nakasaya iştirak etmek için yevmi mezkürda komisyonumuza müra- caatları. (112) (866) ... Ankara hava kıtaatmın ihtiya- cı için 2500 çift fotin kapalı zarf usulile münakasaya konmuştur, İhale tarihi 21 — mart — 932 pa- zartesi günü saat 14 tür. Taliple - rin şartnameyi görmek üzere İs - tanbul ve Ankara AL. SA. komis-. yonlarına her gün münakasaya iş- tirak edeceklerin de ihale tarihin- de Ankara AL. SA. Kom. nuna müracaatları. (90) (654) ... İstanbul — O Şehzadebaşındaki harita u-vum müdürlüğünün tamir &| dilecek çadırlarmın pazarirk merasi - mine devam (edilecektir. Çadırları! görmek istiyenlerin Beyazıtta hari « ta umum müdürlüğüne ve pazarlığa iştirak edeceklerin 14 — Mart — 952 pazartesi zünü saat 15 te komisyonda bulunmaları ve şartnamesini almak istiyenlerin her gün komisyona müra- caat etmeleri, (115) (900) ».. Askeri tebbiye mektebinde mevcut olan 4l kalem köhne eşyanm müza - yede merasimine devam edilecektir. Müzayedeye iştirak edeteklerin 14 — Mart — 932 tarihinde pazartesi günü saat 15,5 ta komisyonumuzda bulun - maları ve eşyayı mahallinde görmek için mektep müdürlüğüne, şartname-, sinj almak istiyenlerin her gün ko - misyona müracaat etmeleri, (118) (903) ei Polatlı'aki kıtaatm o hayvanatı ihtiyacı için kapalı zarf usulile münakasaya . konulan 220,000 kilo arpa ihale edilmemiş oldü- ğundan bu kerre pazarlık sure- tile 14-Mart-1932 tarihinde iha- lesi yamılacaktır. Taliplerin mez- kür tamate Polatlı SA. AL. KOM. uuna müracaatları. 423) 642) eme m aa ufak sahanlığı havi bir dükkânm B. yüz yirmi iki bin sekiz yüz seksen hisse itibarile altmış bir bin dört yüz kırk hissesi. 903 8522 8308 Eyüpte topcular mahallesinde kışla Mustafa caddesinde bahçe sokağında eski ve Nimet 46, 48, So, 2, ve yeni 50-1, 5-2, Efendiler 7 — VAKIT 11 MART 1932 see 7 inci icra memurluğundan : Paraya çevrilmesine karar verilen bie adet somyalı karyola şehri halin 19 a Cumartesi günü saat 12 den bire kadur 'Tophanede Boğazkesende 66 No. lu fv- run önünde memuru t den satılscağı ilâm olunur. (2600) 8 inci İera memurluğundan : Bir deynin temini isrifasi için taha hacza alınıp satışı tskerrur eden Peşik- taşda Valde Çeşmesinde Yasemin soke- ğında No: 11 hanedeki Cevizden maâ- mul bir konsol ile ayna ve bir adet dört köşe kopsUl San 15:3032 terihinde saat 14 den J€ ya kadar paraya çevri- | Jeceğinden taliplerin mezktir günde ma- hallinde hazır bulunmaları ilin olanur, (2603) ————— — Istanbul dördüncü icra me- murluğundan : TTemamına 1432 Hira kiymet taktir edilen beyazı cıvarında darphanevi sök | sekban başı Yakup ağa mahallesinde Tatı kuyu sokağında eski 3 mükerrer numaralı mülrez bir kıla arsadın temis- mı açık arurmaya vaz edilmiş olup 14 mart 032 tarihinde şartnamesi divanha- neye talik edilerek 12 nisan 932 tarihin- de müsadif Sah günü sas 14 den 16 va “kadar İstanbul dördüncü icra delte- sinde açık artırma ile savlacakar. Arurmaya iştirâk için yüzde yedi tes minat alınır, müterakim vergiler ile, be- iediye resimleri, vekıl icaresi müşteriye aittir. İcra ve iflâs kanununun 119 uncu maddesine tevfikan hakları tapu sicille- riyle sabit olmıyan ipotekli alacaklılar İle diğer alâkadaranım ve irtifak hakkı sahiplerinin bu haklarım ve hasusiyle iaiz ve masarife dair olsn iddialarını ilân tarihinden itibaren 20 gün içinde evrakı vadır. sicilleriyle sabit Olmıyanlar satış bedelinin paylaşs masından bariç kalırlar, Aldkadarların işbu maddeyi kanuniye abkâmına göre tevfiki hareket etmeleri ) ve duba fazla çenlümat almak isteyenle- tin 930 367 numaralı dosya ile mmemu- riyetimize müracgatları ila olunur. (2005) Istanbul dördüncü icra memur- Juğundan : Tamamına 3500 lira kıymet takdir edilen Kartal kazasının Pendik kariyesin- de Yalı civarı mevkiinde Rasih Efendi sokağında 341 9 ve 399.11 rekomı eb- vaplı maa bahçe iki bap abşap banenin tamamı açık arurmaya vazedilmiş olup 31 Mart 932 tarihinde şartnamesi divan- haneye talik edilerek 14 Nisan 992 W- rihine müsadii perşembe günü sam 1$ ten 16 ya kadır açk artırma suretile satılacaktır. Arurmaya Iştirak için *l, 7 teminat akçesi alınır. Müterakim vergi belediye vakif icaresi müşteriye aittir. İeta ve iflâs kanununun 19 uncu maddesine tevfikan hakları tapu sicillerile sabit olmaşan ipotekli alacaklılara diğer İ «ükadaranın ve irtifak bakkı sahiplerinin bu haklarını ve hususile faiz ve maşari- fe dair olan iddialarını iltn tarihinden itibaren 90 gün içinde evrakı müspite lerile bildirmeleri lzaradır. Aksi balde hakları tapu sicillerile sabit olmayanlar satış bedelinin paylaşmasından. hariç ka» tırlar. Alâkadarların işbu maddei kanu- niye ahkâmına göre hareket etmeleri ve duha fazla malumat almak isteyenlerin 031.659 dosya mömerssile memuriyeti mize müracsatları İlan olunur. (2001) koridor, bir kiler, ve beşyüz elli arşın arsa üzerinde bir balkon ve depo mahalli ve yirmi arşın arsa üzerinde bir uşak odası ve bin do- kuz yüz seksen dört ârşın bahçeyi ve derununa cari tatlı suyu havi bir sabilhanenin tamamı. 3150 arşından başka 2970 arşın dağ mahelli var isede mezkür mahallin bir kısmının istimlâklnden dolayı bir kiymet kon- 52, 2 numaralı yüz kırk altı arşın | arsa Üzerinde bir katı kârgir diğer- leri ahşap olmak üzere üç buçuk katta sekiz oda üç sofa bir mutbak, iki gusulhane, beş kuyu, bir kömür- lük, çini taşlık, üçüncü katta bir balkon çatı katında iki tarafa sa kaflı balkon vardır. beş kuyu ve seksen üç arşın arsa üzerinde ahşap garaj ve üç yöz arşın arsa Üzerinde ot mağazası ve doksan beş arşın arsa üzerinde kârgir sahanlık ve altı yüz yetmiş arşın arsa Üzerinde bir katlı dıvar taşdan ahır ve kısmen üstüne musadif iki sahanlık ve ah- şap bir oda bir sofa ve elli arşın arsa üzerinde kahve ve yedi dönüm bir evlik otuz yedi arşın bahçe ve tarlayı havi bir köşkün tamamı, Yukarıda cins ve nev'ile mevki ve müştemilâtı yazılı emlâk 61 gün müddetle icra kılınan aleni müzayede neticesinde hiza- larında gösterilen bedellerle talipleri üzererinde takarrür ederek birinci ihalesi icra ve otuz bir gün müddetle müzayedeye var- edilmiş ve 20 nisan 932 tarihine müsadif çarşamba günü saat on dörtten itibaren müzayedeye mübaşeret olunarak saat on beş buçukta muhammen kıymetini geçtiği taktirde kat'i kararlarının çekilmesi mukarrer bulunmuş olduğundan talip olanların mezkür günde saat on beş buçuğa kadar sandık idaresinde müracaat eylemeleri ve saat on beş buçuktan sonra vuku bulacak müra- caatların kabul edilmeyeceği ve mezkür emlâke evvelce talip olanların kat'i kararı esnasında bazır bulunmadıkları veya başka maralı. yirmi arşın arsa üzerinde kili Meh- | talip zuhur eylediği taktirde evvelki taliplerin müzayededen çe- kârgir üç katta üstünde iki oda bir met Salih | kilmiş bulunacakları lüzumu ilân olunur, iğ ei ii mamıştır. 2289 5920 8203 Eakırköyünde Yeşilköyde Şevketiye | Afife H. mahallesinde Şevketiye bulvarı $0- kağında 39, 39 numaralı yöz altmış arşın arsa üzerinde ahşap üç katta sekiz oda ( ikisi çatı odasıdır ) bir banyo, bir sofa, bir mutbak, bir antire, iki kiler, üç balkon, bir tu- lambalı kuyu, bir sarnıç, çamaşırlık odunluk kömürlük ve yirmi arşın arsa üzerinde camekânlı bir antire ve bir bahçivan odası ve bin altı “yüz altmış arsın bahçeyi havi bir hanenin tamamı, 134 325 8233 Çarşıikebir'de uncu oglu sokağında eski ve yeni 39 numaralı on arşın arsa üzerinde kârgir bir katta bir dükkânın nısıf hissesi, 3236 70000 8420 Bahçekapusun'da şeh Mehmet Gey- Apdülka- e. lâni mahallesinde arpacılar cadde: dir Sürey- sinde eski 12 ve yeni 18, 20 nu ya B. ve- Istanbul bankasından: Nisanın ikinci cumartesi günü saat (14) de Hissedaran hey'eti umumiyesi sureti âdiyede içtima edeceğinden müzakerata iştirak etmek üzere lâ'ekal (50) bisseye melik hissedaranın yevmi içtima“ dan bir hafta evveline kadar i Bankaya müraceatle dubuliyye İ varakasi almaları ilân olunur. Ruznamei müzakerat: a 1 — 1931 Senesi hesabatının tetkiki tasdiki ve Meclisi idare- nin ibrası. 2 — Müddeti hitam bulan Meclisi idare azalarının yerine | yeniden aza intihabı ve hakkı huzurlarının tayini, 3 —Bir mürakib tayini ve ücretinin tesbiti, (2606) Atiye H. 5