18 Eylül 1932 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 10

18 Eylül 1932 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 10

Sayıfa 10 VAKIT Yerli ve Avrupa kumaşlarından kusursuz ismarlama elbiseler 20 Viradan başlar Hazır pardesü ve elbiseler fevkaâde ucuz''ur. Eminönü, Kezmirci Ali Riza müessesatı Ankara Nafıa 3aşmühendisliğinden: Birincimadde — Bedeli keşfi (21745) lira ve (3) kuruştan ibaret olan (Ankara - Istanbul vo'undaki) (32) menfez inşaatı mukavele taribinden it baren (140 gün) zarfında ikmal edilmek üzere ve kapalı zarf usulile (1- Yy. 932) tarihinden (22-9. 932) tarihine kadnr (21) gün müddetle münakzs tya konulmuştur. Ikinci madde — Münskasaya iktidarı fenni ve ıtıbarı maljilerini isbat edenler kabul o unur, ft w isteyenlerin : A— Bedeli keşfin yüzde yedi kauçuğu olan (1630) lira (88) kuruş Vilâyet idarei Hususiyesi | esabına bankaya tevdi eltikle- rine dair makbuz senedini veya milli bankalardan birinin teminat mektubunu yahut milli csbam mukabili mubasebei husus yeden almacak ilmühaberi ibraz etmeleri lâzımdır. RE Ticaret odasna mukayyet olduklarına ve itibarı mali e- rine ait bir vesika göslermeleri icabeder. €C - Yetlerindeki ehliyeti fenviye vesikalarını yevrni ihaleden en az sekiz gün evvel Vi'â et Başmübendisliğine göstererek mü- pakasaya dahil olabil ç & erine deir ya bir ehliyeti fenniye ves” kası almaları ve yahut ellerindeki vesikanın zirine şerh verdir- meleri iktiza eder, u ÜÇ şartı tamamen haiz olmıyanların münakasaya iştirâkleri şaynı kabul olmıyacağından teklif zarfları açılmıyarak kendilerine iade edilecektir. Üçüncü madde - Münakasa evrakı okeşliye ve şeraiti mahsu- sasına tefikan icra edilecektir. Dördüncü madde - Ta'ipler 661 numaralı münakasa ve ihale zarfı (229-1932) tarih ve (Perşembe) günü saat (15) kadar Vi- lâyet Daimi Encümeni Reisliğine makbuz mukabilinde tevdi ede- ceklerdir. Beşinci madde - Münakssı (22:9-1952) tarih ve (Perşembe) günü Ankara Vilâyeti Daimi Encümedinde yapılacaklır. Alındı madde - Evralı keşfiye ve projeyi görmek vaya daha ziyade ma'ümat fia Başmühendisi ilân olunur. — (4649; Kiralık Istanbul içn münakesaya dahil olmak B B kanununun onuncu maddesi mucibince ihzar edecekleri kapalı Ankara caddesinde Orhanbep hanında — Görmek ve kiralamak için VAKIT ammına mara yurduna müracaat, Belediyesi ak isteyenlerin her hün Ankara Viiâyeti Na- ine veya Encümeni Daimi kalemine muracaatları Odalar ilânları Nuruosmaniye #cedresssi icar: Teminat 46 lira Balkapam hanı altında 17 N. h dükkân canı: Teminzt 18 lira Beyoğlunda Tarlabaşında 47 N.lı dükkân icar: " 75, Yukarda yazılı maballer kiraya verilmek üzere müzâyedeye konulmuşlur. Talıp olanlar tsfsilât almak için ber gün Levazım müdürlüğüne, mözeyedeye girmek içinde teminat makbuz veya mektubu ile 10- 10.932 pazartesi günü saat on beşe kadar Daimi Encümene müracaat etmelidirler. (4898) Beyoğlu Belediye Şubesinden: Bir erkek kuru bulunmuşlur. Sekiz gün içinde sahibi zuhur etmerse satılacaktır. (4899) Mübayaa edilecek 40 ilâ 50 reis Plevne buğası kapalı zarfla münakasaya konulmuştur, Talip olanlar şartaamz almak için her gün Levazım müdürlüğüne müracaat etmeli, münakasaya girmek içinde 510 liralık teminat makbuz veya mektubu ile teklif mek- tuplarımı 10-10.932 pazartesi günü saat ön beşte Daimi encümene vermelidirler. (4902) Istanbul dördüncü icra me- murluğundan: Temamma iki bin seksen lira kıymet taktir edilen Bostancıda Başıbüyük Kariyesi- Bin Kılavuz çayırı mevkiinde 52, 117,8, 8 numaralı kayden maa bağ köşk ve bahçenin mülk ve ebniye ve eşcarı ile zemini ve bir kıt'a tarla elşevm cem'an yirmi beş dönüm iki evlek sekiz yöz arşın terbiinde ziraate elve- rişli tarla ile maa müştemilât odalı köşkün bu'unduğu meyve © ağaçlariyle (müzeyyen bahçe ve içi taşla örtülü maa tulumba bostan kuyusu ve tami- re muhtaç havuza havi elrafı kısmen dikenli tel ile mabfuz işbu gayri menkulün temamı açık artırmaya vazedilmiş olup 10 teşrinievvel 932 tarihinde yarlnamesi divanhaneye (talik edilerek 27 teşrinievvel 932 ta- rihine müsadif perşembe günü »ant J4den 16ya kadar Istan- bul dördüncü icra dairesinde açık artırma suretiyle satılacak- tır. Artnmaya iştirak için yüzde yedi buçuk pey akçesi alınır, müterakim vergi müşteriye ait- tir. 929 tarihli icra ve iflâs ka- hununun İl9uncu maddesine tevlikan hakları tapu sicilleriyle sabit olmıyan ipotekli alacaklı- lar ile diğer alâkadaranın ve ir- tifak halkı sahiplerinin bu bak» lannı ve hususiyle faiz ve ma- sarife dair olan iddialarını ilân tarihinden itibaren 20 gün için- de evrakı mösbiteleriyle bildir- meleri iâzımdır. Aksi balde bak- larr tapu s'cilleriyle sabit olmı- yanlar satış bedelinin paylaşma- sından bariç kalırlar. Alâkader- ların işbu maddeyi karuniye ah- kâmına göre tevfiki hareket et- meleri ve daha faz'a maümat almak istiyenlerin 930-521 dos- ya numarasiyle memuriyetimize müracaatları ilân olunur, (4281) Istanbul. Ikinci lera Memurlu- ğundan : Mukaddema Istanbulda Uzunyusuf mahallesinde Silivri- kapu caddesinde (117, numaralı hanede mukim iken halen ika- metgâhı meçhul bulunan Sait Uvi beye: Ibrabim beyin Faik ve İhsan beylerden namına devir ve tem- lik edilme 1-7-976 tarihli bir kıt'a senede müsteniden zimme- tinizde alacağı olduğunu iddia eylediği iki yüz Uranın temini tahsili zımnında dairemize vaki müracaat ve talebi üzerine ol- bapta tanzim ve berayi tebliğ tarafınıza Ogönderi'en Odeme emri ikâmetgâlunızın meçbuli- yeti basebile tebliğ o'unamaya- rak tebligatı mukteziyenin ilâ- meh İcrası tekarrar etmiş o'ma- sına melni Laribi ilândan itiba- ren bir ay zarfında ve 932-1703 dosya »umarasile icranın dur- ması hakkında şifahi veya tah- riri o'arak bir itirazı kanuni sert etmediğniz ve müddeti m:zkürenin hitamını müteakip sekiz gün zarfında ise müddeas- bih borcunuzu tesviye veya itfa- ya tekabül eyleyecek emval irae eylemediğiniz tekdirde muame- lâlı Jcraiyenin gıyabinızda infa- zına tevessül kılınacağı ma'umü- buz olmak ve o'beplaki ödeme emrinin tebliği makamna kaim bulunmak üzere ilânen tebliği keyfiyet olunur. 4264) Istanbul 3 öncü icra memur- luğundan: Tamemina 3116 L. kıymet taktir edilen Unkapanın- da elvan zade mahallesinin camii şerif sokak atik 9-9 mükerrer ve cedit İİİ KİS No. ba harem ve selamlıklı iki bap hane ile tapu kaydında bir bap dükkân ve halen meztür hanelere mü- tekallip olup 1728 hisse itibarile 648 hisses'le yine tamamına 870 L. kiymet taktir olunan Unkapa- nında yavuz er sinan mebhallesin- de cami altı sokağında atik 7 cedit 3 No.lu bir bap dükkânın yine 1728 hisse itibarile 648 his sesi ayri ayrı açık arttırmaya va- zedilmiş olup 28-9.932 tarihinde şartnamesi divan haneye talik 8-10:932 tarihine müsadif Cu- martesi günü saat İ4ten 16ya kadar Istanbul 3 üncü icra dai- resinde 2 inci açık artırma su- retile satılacaktır birinci arttır- mada atik 7 cedit 3 No.lu gay- rı menkul 150 ve 9-1 mükerrer ve cedit 11-13-15 No.lu gayri menkule 400 L.ya talip zuhur etmiş ve bu kerre en çok arttı. ran üstünde bırakılacaktır arttır- maya iştirak için yözde yedi te- mioat parası alınır möterakim vergi ve rusumu saire müşleriye aittir bakları tapu sicillerile sa- bit olmıyan ipotekli alacaklılar diğer alâkadarların ve irtifak bakkı sahiplerinin bu hakları hu- susile faiz ve masarife dair olan iddialarının ilân tarihinden iti- baren 40 gün zarfında evtakı müsbitelerile bildirmeleri lâzım- dır aksi taktirde hakları tapu si- cillerile sabit olmıyan salış be- delinin paylaşmasından hariç ka- hrlar alâkadarların icra vc iflâş kanununun 119 uncu maddesi bökmüne tevfik hareket etmeleri ve daha fazla ma'ümat almak istiyenlerin 931-500 dosya No, sile dairemize müracaatları ilân olunur. o (4261) Ankara Merkez satınalma ko- misyonuna İözümu olan iki bin ton leva maden. ve altı yüz bin kılo kok kömürü ayrı ayr şart- »awelerle kapalı zarfla münaka- saya konmuştur. ibatesi 3-10 932 pazarlesi saat 15 tedir. Şartnameyi görmek is- tiyenlerin ber gün komisyonu- muza ihaleye iştirak edeceklerin vakti muayyeninde Ankara mer- kez satınalma komisyonuna miü- racaatları, (763) (4693) 0, 2 Ankaradaki kıt'at için yerli fabrika (o mamu'âtımdan 60,000 metre boz renkte elbiselik. ku- maş kapalı za'fa münakasaya konmuştur. Iha'esi 5-10-932 Çar- şamba günü saat 15 dir. Şartna- meyi görmek isteyenlerin her gün, ibaleye iştirâk edeceklerin vakti muayyeninde Ankara Mer- kez Al Sa komisyonuna mura: caalları, (784) (4794) Kapa'ı zarfla münakasaya ko- nan Polatlıdaki kıtaatın 220000 Istanbul dördüncü icra memur- luğundan : Temamına iki bin yedi yüz elli lira kıymet taktir edilen Bakır! öyünde Kartal te- pe mabsilesinin Demir yolu de- nilen halen Millet bahçesinin ön kısmını teşkil eden 25 numaralı kayıt mucibince üç dönüm ter- biindeki bahçenin üçte ikisi açık artırmaya vaz edilmiş o'up 24 eylül 932 tarihinde şartnamesi divanhaneye talik edilerek 13 Teşrintevvet 932 tarime musa” dif perşembe günü saat 14 den 16 ya kadar Istanbul dördüncü icra dairesinde açık artırma su- retiyle satılacaktır. Artırma ikin- cidir. Birinci artırmada 350 lira- ya talip çıkmış o'up bu kerre en çok artıranın üstünde birakı- lacaktır. Artırmaya iştirak için yüzde yedi teminat akçesi alınır, müterakim vergi belediye vakıf icaresi müşteriye aittir. 929 ta- rihli icra ve iflâs kanununun 119 uncu maddesine tevfikan hakları tapu sicilleriyle sabit olmıyan ipotekli alacaklılar ile diğer alâ- kadaranın ve irtifak bakkı sa- hiplerinin bu haklarını ve husu- siyle faiz ve masarife dair olan iddialarını ilân tarihinden itiba- ren 20 gün içinde evrakı müs- biteleriyle bildirmeleri lâzımdır. Aksi halde hakları tapu s'cille- riyle sabit olmıyanlar satış be- delinin paylaşmasından hariç ka- lırlar, Alâkadarların işbu mad- deyi kanuniye ahkâmına göre hareket etmeleri ve daha faz- la malümat almak isteyenlerin Büyü k Tayyare Piyangosu 4 3. üncü keşide 1 Teşrinievvel 1932 dedir Büyük ikramiye 700000 iradi Ayrıca » 25.000 15,000 10,000 Lat Büyük İktamiyelet ve 20.000 Liralı Bir Mükâfat Vardır. kilo arpasma verilen fiat # lâyık görülmediğinden tekti palı zarfla münakasaya k tur. balesi 8- 10-932 tes: saat 15 tedir. ihaleye edeceklerin vakti muay?" Ankarada 8 inci topçu ' Sa, Al, komisyonuna müri ları, (802) (4895) ; 5 İzmir müstahkem mevki atı için 43720 kilo gaz yaği palı zarfla münakasaya kor” tur. Ibalesi 13-10 - 932 Peff be günü saat 16 dadır. İh iştirak edeceklerin vakti yeninde İzmir Sa, Al, kof nuba müracaatlerı. (803) ( 8g İzmir müstahkem mevki * atı için 46360 kilo sade kapalı zarfla münakasaya muştur. Ibalesi 12 - 10 - 932 şamba günü saat 16 dadır." leye iştirak edeceklerin vak ayyeninde İzmir satınalmâ misyonuna müracaatları, (604) ( / Tavzih ve teşekkür Mubterem gazstenizin 10 lül tarihli nüshasında hastal$ münasebetile intişar edef teşekkürde Etfal hastanesi | hili hastalıklar servisinde d/ ye mutahassısı Ahmet K Beyefendi sehven asistan rak gösterilmiştir. itizar ri vesile ile mumaileyhe (te! teşekkürlerimi takdim (428 Mülga muhakemat dairesi İ lem müdirliğinden mütekait büm İsmail Hakkı Beyin hs” Emine Cih Sultanâhmet Sulh mah sinden: Müddei: Gümrük sinin müddeialeyh Istanbul p lât gümrüğü muayene me ii Sami B. zimmetinde alacaği f 25 Vira 24 kuruş alacağın hakkında davanın cari muf” mesinde mumaileyh Sami . ikametgâhi meçbul bulu mahalle heyeti ibtiyariyesi © fından verilen meşruhatın ti havi mübaşir daneli meşruhattan anlaşılmış yi dan ilânen tebligat icrası” rar verilmiş olduğundan 9 muhakeme olan 27-10 937 hine müsadif perşembe saat 14 de mahkemeye diği takdirde muhakemesi | yaben icra kılınacağı **“'4 makamına kaim olmak ilân olunur. 929/246 dosya numarasiği? f muriyetimize müracaati”” olunur. (4275) — iü